MIS, HAHA KUT MESSIquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:51 schreef Bilge het volgende:
Bam, rode kaart. Çüneyt Çakır heeft flinke ballen.
En nu een penalty.![]()
Ik vind kinderen steeds meer liever/schattiger worden, I wanna make some babiesquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:54 schreef AliceWonder het volgende:
http://video.nl.msn.com/w(...)-3-minutes/1jhu44qid
Mooi!
Wat let je?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik vind kinderen steeds meer liever/schattiger worden, I wanna make some babies
How is babby formed?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik vind kinderen steeds meer liever/schattiger worden, I wanna make some babies
Je was toch op dieet? Sinnerquote:
Ok ok blijf rustig sla jezelf niet voor je kop. Als je je nu slecht gaat voelen ga je alleen nog maar meer eten. Er is niks aan de hand. Ga gewoon verder. Zie het als een pauzequote:
Dat ken dus niet meerquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Dan zoek je toch lekker een eigen vriendin?
Genoeg leuke meisjes. Als je maar van je zolderkamertje afkomt.quote:
Heb geen andere keus meerquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:10 schreef msnk het volgende:
[..]
Balen man, da's pech hebben. Ga je nu jezelf opknopen?
En daarna heb ik ook nog eens een paar snoepjes gegeten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:08 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ok ok blijf rustig sla jezelf niet voor je kop. Als je je nu slecht gaat voelen ga je alleen nog maar meer eten. Er is niks aan de hand. Ga gewoon verder. Zie het als een pauze. Ik ben ook op dieet. En ik heb ook gezondigd
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |