Ik kom hier niet vaak, lees wel mee. Toen dacht ik, laat ik eens een groet doen hierquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:01 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik heb hem geen troll genoemd hoor, dat zijn die gare users hier die dat doen bij iedere natte scheet.
Als het goed is wel, maar de meeste zijn nog kids....quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:02 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ik kom hier niet vaak, lees wel mee. Toen dacht ik, laat ik eens een groet doen hierDus iedereen hier is Turks?
Bu önemli midir?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:03 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Als het goed is wel, maar de meeste zijn nog kids....
Hoe oud ben jij dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:03 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Als het goed is wel, maar de meeste zijn nog kids....
Hoezo? Ben je geinteresseerd in me? lolquote:
Ik zit altijd met zo'n dingen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:17 schreef Julis het volgende:
[..]
Zit je er nog mee?. Ze zei toch al dat ze het niet negatief bedoelde?
Is gewoon een normale vraag toch?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:13 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Hoezo? Ben je geinteresseerd in me? lol
Ik ben al 7 jaar afgestudeerd aan het HBO...meer dan dat krijg je nietquote:
Hebben ze geen Nederlands gegeven daar?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:23 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik ben al 7 jaar afgestudeerd van de HBO...meer dan dat krijg je niet
Herkenbaar. Vergeet het nu! Denk aan haar lelijke persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:21 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ik zit altijd met zo'n dingen.
Voor max 24 uur ofzo en dan niet meer.
Nopes, allemaal zelfstudiequote:Op dinsdag 24 april 2012 11:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hebben ze geen Nederlands gegeven daar?
Staat ook gewoon in je profiel.. 29 dus.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:23 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik ben al 7 jaar afgestudeerd aan het HBO...meer dan dat krijg je niet
lol...sommige mensen dien je ook alles voor te schotelen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
Staat ook gewoon in je profiel.. 29 dus.
en waar heb jij Nederlands geleerd dan? Kleine bericht??quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:28 schreef Che_ het volgende:
Ik kreeg net zo'n kleine pop-up bericht bij gamyun, weet iemand wat daar staat? Je kan dan op dat groene knopje drukken of oranje.
Potje spelen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:28 schreef Che_ het volgende:
Ik kreeg net zo'n kleine pop-up bericht bij gamyun, weet iemand wat daar staat? Je kan dan op dat groene knopje drukken of oranje.
Volgens mij is dat een speluitnodiging. Ik weet het alleen niet zekerquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:28 schreef Che_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |