SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je in Turkije woont misschien?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:51 schreef TurkishNinja het volgende:
[..]
Merhaba. Ik zou eerder zeggen goeiemiddag.
Spiked ?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik gok spiked.. met zijn voorliefde voor ninja's en lapo's
In welk universum is het dan middag?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:53 schreef TurkishNinja het volgende:
[..]
Hoezo ? Het is inmiddels al 11 uur.
Het was niet zo bedoeld hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:56 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ik kom leuk gunaydin zeggen en krijg ik gezeurdan niet zeg..
Elke nieuwe gebruiker is in het begin een troll of een kloon.....heb ik in diverse topics al meegemaakt.quote:
Maar wat is er trollerig aan haar/hem dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:58 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Elke nieuwe gebruiker is in het begin een troll of een kloon.....heb ik in diverse topics al meegemaakt.
Ik heb hem geen troll genoemd hoor, dat zijn die gare users hier die dat doen bij iedere natte scheet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:00 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Maar wat is er trollerig aan haar/hem dan?
Ik kom hier niet vaak, lees wel mee. Toen dacht ik, laat ik eens een groet doen hierquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:01 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik heb hem geen troll genoemd hoor, dat zijn die gare users hier die dat doen bij iedere natte scheet.
Als het goed is wel, maar de meeste zijn nog kids....quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:02 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ik kom hier niet vaak, lees wel mee. Toen dacht ik, laat ik eens een groet doen hierDus iedereen hier is Turks?
Bu önemli midir?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:03 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Als het goed is wel, maar de meeste zijn nog kids....
Hoe oud ben jij dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:03 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Als het goed is wel, maar de meeste zijn nog kids....
Hoezo? Ben je geinteresseerd in me? lolquote:
Ik zit altijd met zo'n dingen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:17 schreef Julis het volgende:
[..]
Zit je er nog mee?. Ze zei toch al dat ze het niet negatief bedoelde?
Is gewoon een normale vraag toch?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:13 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Hoezo? Ben je geinteresseerd in me? lol
Ik ben al 7 jaar afgestudeerd aan het HBO...meer dan dat krijg je nietquote:
Hebben ze geen Nederlands gegeven daar?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:23 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik ben al 7 jaar afgestudeerd van de HBO...meer dan dat krijg je niet
Herkenbaar. Vergeet het nu! Denk aan haar lelijke persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:21 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ik zit altijd met zo'n dingen.
Voor max 24 uur ofzo en dan niet meer.
Nopes, allemaal zelfstudiequote:Op dinsdag 24 april 2012 11:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hebben ze geen Nederlands gegeven daar?
Staat ook gewoon in je profiel.. 29 dus.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:23 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik ben al 7 jaar afgestudeerd aan het HBO...meer dan dat krijg je niet
lol...sommige mensen dien je ook alles voor te schotelen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
Staat ook gewoon in je profiel.. 29 dus.
en waar heb jij Nederlands geleerd dan? Kleine bericht??quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:28 schreef Che_ het volgende:
Ik kreeg net zo'n kleine pop-up bericht bij gamyun, weet iemand wat daar staat? Je kan dan op dat groene knopje drukken of oranje.
Potje spelen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:28 schreef Che_ het volgende:
Ik kreeg net zo'n kleine pop-up bericht bij gamyun, weet iemand wat daar staat? Je kan dan op dat groene knopje drukken of oranje.
Volgens mij is dat een speluitnodiging. Ik weet het alleen niet zekerquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:28 schreef Che_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |