In erectie neemt de lengte niet af, wel iets smaller maar dat is verwaarloosbaar.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:12 schreef Bilge het volgende:
Door de besnijdenis neemt de lengte wat af, maar neemt de breedte dan niet toe?
De VS valt me ook een beetje tegen. Zouden die oorlogsgeile neo-conservatieven een beetje last hebben van een Napoleoncomplex?quote:
Tja ik vrees dat de Hispanics en Aziaten daar de toegevoegde waarde van de negroide Amerikanen teniet doenquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De VS valt me ook een beetje tegen. Zouden die oorlogsgeile neo-conservatieven een beetje last hebben van een Napoleoncomplex?
Is het je niet opgevallen dat de meest oorlogsgeile landen het niet echt goed getroffen hebben?quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Tja ik vrees dat de Hispanics en Aziaten daar de toegevoegde waarde van de negroide Amerikanen teniet doen
Vloeiend spelen.quote:
Aardige mensen. Leuke dag. En alweer zo snel voorbijquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:29 schreef AliceWonder het volgende:
Ben met msnk in de auto met mijn moeder en haar vriend.
Donderdag zie ik je weerquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Aardige mensen. Leuke dag. En alweer zo snel voorbij
Turkse familie/omgeving/vrienden. Vond het een gezellig topicquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij bent Roemeen? Hoe ben je hier belandt dan?
JAAAAAquote:
Geweldig!quote:
Als dit de reactie van een admin is, dan vind ik het niet vreemd hoe het forum vandaag de dag isquote:
Booho fucking hoo!quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als dit de reactie van een admin is, dan vind ik het niet vreemd hoe het forum vandaag de dag is
Je maakt je punt ook duidelijk met 1 emoticon.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:59 schreef Erkannn het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en toen werd ie wakker en besefte hij dat het toch maar 3cm is
Alleen als de eigen versie beter is dan het origineel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Een eckte baas maakt zijn eigen versie.
En dat is het ook, althans imo.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:33 schreef Arcadia het volgende:
Alleen als de eigen versie beter is dan het origineel.
Ach, ik neem het niet serieus. Ik weet zelf dat hij minstens 10 cm groter dan dat is. Ookal is dat teveel info... De admins deze dagen gedragen zich soms even kinderachtig als kutusers... Enige admins die ik kool vind zijn Opa en Netsplitter. Hoewel Opa soms wel net als yvonne daarnet reageert, is hij kool.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als dit de reactie van een admin is, dan vind ik het niet vreemd hoe het forum vandaag de dag is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |