Ach ja....wat iemand ziet interesseert me niks. Je hebt nog steeds niet gebeld...grote bek, maar zo te zien gewoon een keyboard heldje....mietjequote:
Maakt mij niet uit dat het jou niks doet, zolang ik het maar kan zienquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:30 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ach ja....wat iemand ziet interesseert me niks. Je hebt nog steeds niet gebeld...grote bek, maar zo te zien gewoon een keyboard heldje....mietje
Be my guest. Homo's....het zijn net mensen, of nie?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit dat het jou niks doet, zolang ik het maar kan zien
Ik wil wel jouw lieve poesje zijnquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:32 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Be my guest. Homo's....het zijn net mensen, of nie?
Dat zou alleen kunnen in een universum waar jij daadwerkelijk een poesje hebt. Hey maar....is VS niks voor jou?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik wil wel jouw lieve poesje zijn
Toevallig heb ik een lief poesjequote:Op dinsdag 24 april 2012 15:36 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Dat zou alleen kunnen in een universum waar jij daadwerkelijk een poesje hebt. Hey maar....is VS niks voor jou?
achh gut, maar ik bedoelde gewoon een kutquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Toevallig heb ik een lief poesje
Das vies.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:39 schreef Erkannn het volgende:
[..]
achh gut, maar ik bedoelde gewoon een kut
jammer of nie?
...quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:36 schreef SpikedPsych het volgende:
Shit, door trigger denk ik aan zo'n meisje van school. Als ik haar te pakken krijg, dan zal ik dat poesje van haar zo hard rammen dat ze nooit een ander meer wil.
Met die 3 cm van je?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:36 schreef SpikedPsych het volgende:
Shit, door trigger denk ik aan zo'n meisje van school. Als ik haar te pakken krijg, dan zal ik dat poesje van haar zo hard rammen dat ze nooit een ander meer wil.
Eindelijk iemand hier die de waarheid verteltquote:
Moet dat van jouw Godje?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:54 schreef Bilge het volgende:
Seksueel beladen dialogen zijn tegenwoordig mainstream, om überhip/ tegendraads over te komen hoor je monogamie, heteroseksualiteit en seks na het huwelijk te prediken. Huisje boompje beestje is helemaal in, jullie stakkers lopen modejaren achter.
Ik heb nu 2 spellcheckers...jij en een mod.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:57 schreef Bilge het volgende:
[..]
Zo zo, geen spelfouten. Je boekt vooruitgang.
quote:
Ik heb jij?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:58 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 spellcheckers...jij en een mod.
Dit is fok hè?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:59 schreef Erkannn het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en toen werd ie wakker en besefte hij dat het toch maar 3cm is
Jouw staart metenquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:09 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Oke oke, ik zal eerlijk zijn. 13 cm. ( net gemeten)
Een lul groter dan 17 cm komt ongv voor bij 1 op de 1000 mannen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:17 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Jouw staart metenNog nooit gedaan. Het is gewoon 30 cm.
Kan je nagaan. mümkündür.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:24 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Een lul groter dan 17 cm komt ongv voor bij 1 op de 1000 mannen.
Mumkun, maar dan is tie ongv 20-25. Als je een lul van 30 heb dan scheurt de baarmoeder.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:25 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Kan je nagaan. mümkündür.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:35 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Mumkun, maar dan is tie ongv 20-25. Als je een lul van 30 heb dan scheurt de baarmoeder.
Ik denk niet dat je zoveel hebt aan een vriendin die doodbloed tijdens de seksquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:38 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]Dat is gewoon een compliment voor je lul.
Het is maar hoe je het leest, freak (vandaar de puntjes)quote:
Ach als ze al elke maand al liters bloeden moet dat geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:49 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je zoveel hebt aan een vriendin die doodbloed tijdens de seks
Olm, plzquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:04 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ach als ze al elke maand al liters bloeden moet dat geen probleem zijn.
In mijn vriendengroep is het gemiddelde anders 21 centimeter naar eigen zeggen en ik vertrouw mijn vrienden blindelings!quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:24 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Een lul groter dan 17 cm komt ongv voor bij 1 op de 1000 mannen.
Komt vast door de Koerden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:52 schreef AryaMehr het volgende:
http://www.targetmap.com/viewer.aspx?reportId=3073
Valt me een beetje tegen van de Turken.![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:52 schreef AryaMehr het volgende:
http://www.targetmap.com/viewer.aspx?reportId=3073
Valt me een beetje tegen van de Turken.![]()
Foei. Spreek je meester niet tegen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:52 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het leest, freak (vandaar de puntjes)
Of jij heb een bijzondere vriendengroep, of die gasten liegen. Een kut is ongv 15 cm diep. Daarna komt de baarmoeder. En sinds de lul en vagina voor elkaar zijn gemaakt, zullen ze dezelfde grootte hebben ( relatief ).quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
In mijn vriendengroep is het gemiddelde anders 21 centimeter naar eigen zeggen en ik vertrouw mijn vrienden blindelings!
quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:09 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Of jij heb een bijzondere vriendengroep, of die gasten liegen. Een kut is ongv 15 cm diep. Daarna komt de baarmoeder. En sinds de lul en vagina voor elkaar zijn gemaakt, zullen ze dezelfde grootte hebben ( relatief ).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |