Nou ik ben vegetarier dus dat is al een dieet op zichquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En daarna heb ik ook nog eens een paar snoepjes gegeten.![]()
![]()
Maar ik blijf volhouden. Morgen wordt een strenge dag!!
Wat voor dieet volg jij en wat heb jij gegeten?
Ben je langs de Smullers geweest bij HS?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:15 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Nou ik ben vegetarier dus dat is al een dieet op zich. Maar ik wil vooral koolhydraten en slechte vetten vermijden. Het moet ook vol te houden zijn zodat ik geen jojo effect krijg.Ik heb een patatje gegeten
. Toen ik 1 week in Turkije was viel ik al 3,5 kilo af
. Weer in Nederland kwam het gelijk weer terug
.
Ja met een klasgenootje. Ze dwong mijquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Ben je langs de Smullers geweest bij HS?
Ohhh jaaa, je bedoelt met Squote:Op dinsdag 24 april 2012 22:17 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ja met een klasgenootje. Ze dwong mij.
Wil je minder koolhydraten eten of wil je het helemaal vermijden? Want dat lijkt mij erg moeilijk en niet zo gezond eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:15 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Nou ik ben vegetarier dus dat is al een dieet op zich. Maar ik wil vooral koolhydraten en slechte vetten vermijden. Het moet ook vol te houden zijn zodat ik geen jojo effect krijg.Ik heb een patatje gegeten
. Toen ik 1 week in Turkije was viel ik al 3,5 kilo af
. Weer in Nederland kwam het gelijk weer terug
.
Minder. Dus minder rijst,aardappelen en pasta. Een goede manier om dit te doen is om kleinere porties te eten verdeeld door de hele dag. Maar dat is moeilijk omdat ik grotere porties gewend ben. Af en toe wel jaquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wil je minder koolhydraten eten of wil je het helemaal vermijden? Want dat lijkt mij erg moeilijk en niet zo gezond eigenlijk.![]()
Sowieso, af en toe moet kunnen toch?En hoeveel wil je afvallen eigenlijk?
Kom samen joggen. Met z'n 3en .quote:
Jawel. Ik moet mijn heup/been/buik vet wegkrijgen.quote:
Amsterdamquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:22 schreef AliceWonder het volgende:
Trouwens ik ga denk ik in als alles goed gaat in Zuid-Limburg wonen.
Je bent prachtig zoals je bentquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:23 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Jawel. Ik moet mijn heup/been/buik vet wegkrijgen.
Het is letterlijk onmogelijk om zonder koolhydraten te leven. Koolhydraten geven je energie, als je helemaal geen heb kan je lichaam niet meer het bloed rondpompen, je lichaam op temp houden, het stopt gewoon met werken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wil je minder koolhydraten eten of wil je het helemaal vermijden? Want dat lijkt mij erg moeilijk en niet zo gezond eigenlijk.![]()
Sowieso, af en toe moet kunnen toch?En hoeveel wil je afvallen eigenlijk?
Limburgquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:23 schreef msnk het volgende:
[..]
Amsterdam
[..]
Je bent prachtig zoals je bent![]()
Ik wil het tot een minimum beperken Spike. Niet helemaal.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:24 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Het is letterlijk onmogelijk om zonder koolhydraten te leven. Koolhydraten geven je energie, als je helemaal geen heb kan je lichaam niet meer het bloed rondpompen, je lichaam op temp houden, het stopt gewoon met werken.
Hmm.. Ik ben echt een koolhydraten junkie. Ik kan echt niet zonder. Ik heb de afgelopen paar weken zeker 4 keer per week in de oven gebakken aardappelen gegeten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:20 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Minder. Dus minder rijst,aardappelen en pasta. Een goede manier om dit te doen is om kleinere porties te eten verdeeld door de hele dag. Maar dat is moeilijk omdat ik grotere porties gewend ben. Af en toe wel jaNou ik heb een mooie broek gekocht. Ik pas er NET in. En daar wil ik goed in passen. Ongeveer 5 kilo denk ik. Jij?
Echt? Waarom?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:22 schreef AliceWonder het volgende:
Trouwens ik ga denk ik in als alles goed gaat in Zuid-Limburg wonen.
Kijk eens wat ik gisteren & vandaag heb gemaakt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:19 schreef xminator het volgende:
Heb zin gekregen in Emirdag pidesi nu of een lekkere tereyagli iskender![]()
![]()
Of Kofte van de enige echte meshur filibe koftecisi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon minder vet zetmeel en suikerquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:24 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik wil het tot een minimum beperken Spike. Niet helemaal.
Naptiysan kiz'a....quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:27 schreef msnk het volgende:
[..]
Ze wil zo ver mogelijk van mij vandaan zijn
Yep. Maar wat eet jij dan gemiddeld op een dag? Wat? Zo veel? Ik heb een foto van jou gezien en je leek me een slank meisje.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm.. Ik ben echt een koolhydraten junkie. Ik kan echt niet zonder. Ik heb de afgelopen paar weken zeker 4 keer per week in de oven gebakken aardappelen gegeten.Maar ik moet zeggen dat het wel werkt. Als je verder niet snoept of rotzooi eet kun je nog steeds afvallen. Aardappelen.
![]()
Ik wil 10 kilo afvallen in totaal.
Ik weet het ook niet!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Ga bij mijn ma wonen. Die woont daar .quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:28 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet!!!AskimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik gisteren & vandaag heb gemaakt.Een pizza met weinig ingrediėnten, als je toch al ongezond gaat doen doldur ustuneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar emirdag pidesi is niet te vergelijken met pizza ()
Emirdag pidesi![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:28 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ga bij mijn ma wonen. Die woont daar .
Maar ik moet wel zeggen dat ik verder heel weinig brood enzo eet. Dus dat maakt het goed misschien? En wat ik eet verschilt eigenlijk. Maar meestal krijg ik niet meer dan 1400 calorieėn binnen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:28 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Yep. Maar wat eet jij dan gemiddeld op een dag? Wat? Zo veel? Ik heb een foto van jou gezien en je leek me een slank meisje.
Woon je nu op jezelf dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:28 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hm... Heel wat anders dan Amsterdam - Den Haag.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:28 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm... Heel wat anders dan Amsterdam - Den Haag.
Pfff jij bent echt niet mollig. Ik vind nummer 3 mooi. Ze heeft een mooie uitstraling. Welke kledingmaat heb jij als ik vragen mag?Ik heb 38/40 en ik wil naar 36 of 36/38.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar ik moet wel zeggen dat ik verder heel weinig brood enzo eet. Dus dat maakt het goed misschien? En wat ik eet verschilt eigenlijk. Maar meestal krijg ik niet meer dan 1400 calorieėn binnen.
Foto's kunnen bedriegen.Nah, ik zei het al eerder, ik ben niet super dik ofzo maar wel mollig.
Ik ben nu nummer 3, wil nummer 2 worden.
http://desmond.imageshack.us/Himg687/scaled.php?server=687&filename=majthreegirlswideweb470.jpg&res=landing (copy/paste deze link)
Ik heb even gekeken... CUSssssssssssssquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm... Heel wat anders dan Amsterdam - Den Haag.
Een pizza hoort niet vol te zitten met ingredientenquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Een pizza met weinig ingrediėnten, als je toch al ongezond gaat doen doldur ustune![]()
Maar emirdag pidesi is niet te vergelijken met pizza ()
Emirdag pidesi![]()
![]()
Dit. Die tweede was dan ook van mijn moeder, heb er maar een stukje van gehad. Mijn ouders vullen hun pizza altijd met alles. Kip, paprika, champignons, uien say say bitmez.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Een pizza hoort niet vol te zitten met ingredienten
Hmmm 36/38 is ook slank. Ik snap je ook wel .Zo ben ik ook een beetje. Maar oppassen dat je niet overdrijft. Ik vind je knap hoorquote:
Als je met 60km p/u gaat ofzoquote:
Mag wel wat op zitten hoor, dit is gewoon een margaritha:quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Een pizza hoort niet vol te zitten met ingredienten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |