Ga bij mijn ma wonen. Die woont daar .quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:28 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet!!!AskimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik gisteren & vandaag heb gemaakt.Een pizza met weinig ingrediënten, als je toch al ongezond gaat doen doldur ustuneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar emirdag pidesi is niet te vergelijken met pizza ()
Emirdag pidesi![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:28 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ga bij mijn ma wonen. Die woont daar .
Maar ik moet wel zeggen dat ik verder heel weinig brood enzo eet. Dus dat maakt het goed misschien? En wat ik eet verschilt eigenlijk. Maar meestal krijg ik niet meer dan 1400 calorieën binnen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:28 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Yep. Maar wat eet jij dan gemiddeld op een dag? Wat? Zo veel? Ik heb een foto van jou gezien en je leek me een slank meisje.
Woon je nu op jezelf dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:28 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hm... Heel wat anders dan Amsterdam - Den Haag.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:28 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm... Heel wat anders dan Amsterdam - Den Haag.
Pfff jij bent echt niet mollig. Ik vind nummer 3 mooi. Ze heeft een mooie uitstraling. Welke kledingmaat heb jij als ik vragen mag?Ik heb 38/40 en ik wil naar 36 of 36/38.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar ik moet wel zeggen dat ik verder heel weinig brood enzo eet. Dus dat maakt het goed misschien? En wat ik eet verschilt eigenlijk. Maar meestal krijg ik niet meer dan 1400 calorieën binnen.
Foto's kunnen bedriegen.Nah, ik zei het al eerder, ik ben niet super dik ofzo maar wel mollig.
Ik ben nu nummer 3, wil nummer 2 worden.
http://desmond.imageshack.us/Himg687/scaled.php?server=687&filename=majthreegirlswideweb470.jpg&res=landing (copy/paste deze link)
Ik heb even gekeken... CUSssssssssssssquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm... Heel wat anders dan Amsterdam - Den Haag.
Een pizza hoort niet vol te zitten met ingredientenquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Een pizza met weinig ingrediënten, als je toch al ongezond gaat doen doldur ustune![]()
Maar emirdag pidesi is niet te vergelijken met pizza ()
Emirdag pidesi![]()
![]()
Dit. Die tweede was dan ook van mijn moeder, heb er maar een stukje van gehad. Mijn ouders vullen hun pizza altijd met alles. Kip, paprika, champignons, uien say say bitmez.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Een pizza hoort niet vol te zitten met ingredienten
Hmmm 36/38 is ook slank. Ik snap je ook wel .Zo ben ik ook een beetje. Maar oppassen dat je niet overdrijft. Ik vind je knap hoorquote:
Als je met 60km p/u gaat ofzoquote:
Mag wel wat op zitten hoor, dit is gewoon een margaritha:quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Een pizza hoort niet vol te zitten met ingredienten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |