Bij Nederlanders kruipt het lijk zelf in het graf wegens bezuinigingen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is dat wat de Nederlanders doen zargon?
Geloof me, men gaat bezuinigen op zijn leven, maar echt niet op zijn dood bij velenquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bij Nederlanders kruipt het lijk zelf in het graf wegens bezuinigingen.
Yep! Die laatste foto is mijn eigen haarkleur!quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:55 schreef Bortecinem het volgende:
Jaleesa, ik vind dat deze kleur jou het beste past. Is het je eigen haarkleur?
http://i.fok.nl/userpics/356511/440678726_6_P4On.jpg
http://i.fok.nl/userpics/356511/1230779649_5_Umok_1.jpg
http://i.fok.nl/userpics/(...)8467_888927384_n.jpg
En de gecremeerde mensen dan? Of is dat al een bezuiniging?quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bij Nederlanders kruipt het lijk zelf in het graf wegens bezuinigingen.
Gewoon in de zomer een barbecue 2-in-1 combiquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:25 schreef Erkannn het volgende:
[..]
En de gecremeerde mensen dan? Of is dat al een bezuiniging?
wel zo ene grote bbq anders hebben we een slager nodigquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gewoon in de zomer een barbecue 2-in-1 combi
Wel raar dat ze ons - Turken op FOK! - nooit raadplegen. Teleurstellend zelfs.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Iedere maand wel een zelfde soort onderzoek, inderdaad.
Mwuah genoeg randdebielen hier die ze zullen afschrikken zoals ik.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel raar dat ze ons - Turken op FOK! - nooit raadplegen. Teleurstellend zelfs.
Dat jij je laat afschrikken door randdebielen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah genoeg randdebielen hier die ze zullen afschrikken zoals ik.
Heey Jaleeciikkquote:
Maar het gaat ook heel slecht met mij en ik heb onlangs een onverzorgde baard laten staan...dus wellicht hebben ze wel gelijk?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:33 schreef Bortecinem het volgende:
Herinneren jullie je nog dat de 'Turkse jeugd' vorig jaar plotsklaps in het nieuws was? Het zou zogenaamd slecht gaan met ons en daardoor zou er kans zijn op radicalisering. Ik dacht echt van 'the fuck, bu nerden cikti simdi?'. Nu kwam ik dit stuk tegen, geschreven door Armand Sag. Nou ben ik het niet altijd eens met hem maar vond het wel een goed stuk. Hij maakt echt korte metten met de 'onderzoekers'.
Erkan :quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:44 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Maar het gaat ook heel slecht met mij en ik heb onlangs een onverzorgde baard laten staan...dus wellicht hebben ze wel gelijk?
Goed stuk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:33 schreef Bortecinem het volgende:
Herinneren jullie je nog dat de 'Turkse jeugd' vorig jaar plotsklaps in het nieuws was? Het zou zogenaamd slecht gaan met ons en daardoor zou er kans zijn op radicalisering. Ik dacht echt van 'the fuck, bu nerden cikti simdi?'. Nu kwam ik dit stuk tegen, geschreven door Armand Sag. Nou ben ik het niet altijd eens met hem maar vond het wel een goed stuk. Hij maakt echt korte metten met de 'onderzoekers'.
Ja..zo te zien heb je me gevonden! chill man...surf je vaker het internet af voor mannen?quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:51 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ja..zo te zien heb je me gevonden! chill man...surf je vaker het internet af voor mannen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |