Alleen als je je gedraagt bij mijquote:Op zondag 22 april 2012 23:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hé, kan ik in dat geval bij jou slapen? Voer ik wel het drankmisbruik excuus op.
shit, je hebt me door.quote:Op zondag 22 april 2012 18:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat ik daar woon.
Zit te denken om vrijdag 4 mei een lekker vrij dagje te nemen, dan zou ik wel kunnen komenquote:Op zondag 22 april 2012 23:59 schreef Pien85 het volgende:
Even voor de volledigheid:
Overzicht 4 mei:
Zeker aanwezig:
Godshand
Mystikvm
Chawi
_Lily_
Onder voorbehoud:
Filatelistfetisjist
Weissman
Pien85
Hungry_Joe
MsMessy
DeHovenier
Whosvegas
Truequote:Op zaterdag 28 april 2012 17:25 schreef whosvegas het volgende:
Tja, je moet keuzes maken in het leven
quote:Op zondag 15 april 2012 09:59 schreef Mystikvm het volgende:
Even herhalen. Godshand, Chawi en ik gaan op stap in Amsterdam:
Wanneer?
4 mei om 21:00. We maken er een gedenkwaardige avond van.
Waar?
Poolcafé Poolhole in Amsterdam. Volgens Maps aan de Voetboogstraat 3. Vanaf hier verzamelen we (en hebben we gelijk wat te doen) en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij met zijn drieën op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Hoe herkennen we elkaar eigenlijk? Allemaal een fok-sombrero met je nick erop of eh, ietwat subtielers?quote:
Bleke huid, puisten, zwart SLAYER-tshirt, ongeschoren kop, slechte; een wat onzekere lichaamshouding.quote:Op maandag 30 april 2012 00:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoe herkennen we elkaar eigenlijk? Allemaal een fok-sombrero met je nick erop of eh, ietwat subtielers?
Ik ben degene met de blauw-wit gestreepte pantalon tot onder de oksels en de menhir op zijn rug.
Ik baal nu al dat ik er niet bij kan zijn.quote:Op maandag 30 april 2012 00:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Bleke huid, puisten, zwart SLAYER-tshirt, ongeschoren kop, slechte; een wat onzekere lichaamshouding.
Slayer shirt is jaren tachtigquote:Op maandag 30 april 2012 00:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Bleke huid, puisten, zwart SLAYER-tshirt, ongeschoren kop, slechte; een wat onzekere lichaamshouding.
Retro is the new black?quote:
Geen idee slayer was goed nu niet meer.quote:
Goeie vraag inddquote:Op maandag 30 april 2012 00:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoe herkennen we elkaar eigenlijk? Allemaal een fok-sombrero met je nick erop of eh, ietwat subtielers?
Ik ben degene met de blauw-wit gestreepte pantalon tot onder de oksels en de menhir op zijn rug.
Euh, een grote groep mensen die allemaal wat onwennig bij elkaar staan geeft het niet weg? Ik PM ook nog wel even mijn telefoonnummer naar de mensen die komen, als je nou echt naast een groepje mensen staat en je durft ze niet aan te spreken kan je bellen en dan kijken of 1 van hun opneemtquote:
Alsof mensen daarop afkomenquote:Op maandag 30 april 2012 10:58 schreef Chawi het volgende:
Gewoon op zoek gaan naar een meid met lange zwarte haren en een lach op het gezicht :-D
Chawi is geen vreemde meid. Ze is Chawi.quote:Op maandag 30 april 2012 11:12 schreef Weissman het volgende:
En jij denkt dat al die zolder-autisten op een vreemde meid zouden afstappen![]()
Je moet haar gewoon een keer gezien hebben, dan weet je precies wat ik bedoel. Verder valt ze wel op.quote:
quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 11:53 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je moet haar gewoon een keer gezien hebben, dan weet je precies wat ik bedoel. Verder valt ze wel op.
quote:
Dat dus.quote:Op maandag 30 april 2012 18:27 schreef Comp_Lex het volgende:
Je hebt gelijk jongen. We zijn allemaal zolder-autisten. Zo, nu ben je vast heel blij en je hebt ook het laatste woord gehad met je kutsmilies, dus je (Koninginne-)dag kan niet meer stuk.
Nu gaan we weer vrolijk verder met de meeting.
Meer grond dan je lief is?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:10 schreef Chawi het volgende:
Laatst nog een vriend daarmee geholpen. Ondanks het mooie weer en de kratten met bier ben ik voorlopig wel weer genezen van het "even" een vijvertje graven...
Zakkrabbelen doen mannen ook altijd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
Je moet zoiets ook een beetje delegeren. Hij graven, jij controleren of alles nog wel goed gaat. Zo doe ik dat al jaren. Maar dat komt ook omdat ik veel met m'n handen in m'n zakken sta.
Niet alle zakken over één kam scheren natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zakkrabbelen doen mannen ook altijd.
20 kuub ook gewoonquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:48 schreef Chawi het volgende:
Als die zakken zich nou eens een keer zouden scheren....
En ja SkullSplitter..20 kuub klinkt toch leuker, dan als je het daadwerkelijk aan het uitgraven bent
Zakhaar is meer voor apen idd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:48 schreef Chawi het volgende:
Dat zeg ik. Niet alle zakken over een kam scherenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:48 schreef Chawi het volgende:
En ja SkullSplitter..20 kuub klinkt toch leuker, dan als je het daadwerkelijk aan het uitgraven bent
Station Diemen is gratis parkeren. Dan moet je alleen nog 10 minuten met de trein.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:30 schreef Weissman het volgende:
Weet iemand nog goeien parkeertips ? Alles zal wel aardig vol zitten neem ik aan ?
Nice. Beter dan in Rotterdam parkerenquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:51 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Station Diemen is gratis parkeren. Dan moet je alleen nog 10 minuten met de trein.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:38 schreef Romsel het volgende:
Zijn jullie werkelijk zo eenzaam dat jullie moeten afspreken met mensen van een forum?
Als in, ik ken verder niemand om iets mee te doen?
ik wel iigquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:38 schreef Romsel het volgende:
Zijn jullie werkelijk zo eenzaam dat jullie moeten afspreken met mensen van een forum?
Let op de TT, en laat je ogen zich op het woordje ''nieuwe'' vestigen. Nieuwe. Laat het even op je inwerken en spel het desnoods hardop. N-i-e-u-w-e. Nieuwe.quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:38 schreef Romsel het volgende:
Het wordt gezellig drukquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:28 schreef Weissman het volgende:
Mijn komst is hierbij definitief![]()
Overzicht 4 mei:
Zeker aanwezig:
Godshand
Mystikvm
Chawi
_Lily_
Pien85
Hungry_Joe
MsMessy
Weissman
Onder voorbehoud:
Filatelistfetisjist
DeHovenier
Je weet jezelf wel te verkopen haha.quote:Op maandag 30 april 2012 00:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
In mijn geval klopt dat inderdaad. Voor de rest hier is dat waarschijnlijk niet het geval.quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:38 schreef Romsel het volgende:
Ik ervaar het als praten met onbekenden op straat of whatever. Voelt alsof ik in een ander wereld ben.quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:38 schreef Romsel het volgende:
Ach ja, domme vragen zullen wel om domme comments vragen, right?quote:Let op de TT, en laat je ogen zich op het woordje ''nieuwe'' vestigen. Nieuwe. Laat het even op je inwerken en spel het desnoods hardop. N-i-e-u-w-e. Nieuwe.
Lees daarna je eigen comment nog eens en dan zie je dat het soms een beter idee is te gaan slapen ipv domme vragen te stellen.
Wij zijn allemaal eenzaam en triest jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:47 schreef Romsel het volgende:
[..]
Ach ja, domme vragen zullen wel om domme comments vragen, right?![]()
Maar ik vroeg het me gewoon af, zuurpruim.
Het lijkt me op zich wel lachen om eens te doen, je weet nooit wat voor grappige dingen kunnen plaatsvinden.
Maar als iedereen hier eenzaam en triest is kan dat in mijn ogen nooit leuk worden.
Ik ben niet eenzaam en triest als ik me op mijn gemak voel bij andere mensen waarvan ik een beetje weet dat ik gewoon met ze kan praten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:47 schreef Romsel het volgende:
Maar als iedereen hier eenzaam en triest is kan dat in mijn ogen nooit leuk worden.
Domme vragen bestaan niet, maar jouw vragen komen er wel verdomd dicht bij in de buurt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:58 schreef Romsel het volgende:
Het zijn vragen, maar goed ik weet genoeg.
Veel plezier enzo.
Laat hem. Die vragen doen mij niks. Hij mag net zoveel vragen stellen als hij zelf wil.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:59 schreef Pien85 het volgende:
Domme vragen bestaan niet, maar jouw vragen komen er wel verdomd dicht bij in de buurt.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:56 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
In mijn geval klopt dat inderdaad. Voor de rest hier is dat waarschijnlijk niet het geval.
Ik vind meeten met mensen via een forum niks mis mee. De vorige keer in Utrecht was gezellig genoeg, hoewel het doel: er contacten aan overhouden, tot dusver niet echt is geluktquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:05 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Laat hem. Die vragen doen mij niks. Hij mag net zoveel vragen stellen als hij zelf wil.
Je kunt altijd in dit topic posten als je contact met ons wilt hebbenquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:16 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik vind meeten met mensen via een forum niks mis mee. De vorige keer in Utrecht was gezellig genoeg, hoewel het doel: er contacten aan overhouden, tot dusver niet echt is gelukt
ja snap ik, maar mijn belangrijkste doel is IRL contacten. Online vind ik lang niet zo gezellig, ben voor een IT'er erg anti-social mediaquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:20 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je kunt altijd in dit topic posten als je contact met ons wilt hebben
(DMen, PMen, e-mailen en facebook mogen ook)
Dat is ook één van mijn belangrijkste doelenquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:28 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
ja snap ik, maar mijn belangrijkste doel is IRL contacten. Online vind ik lang niet zo gezellig, ben voor een IT'er erg anti-social media
Nee hoor. Je kreeg toch een antwoord op je - inderdaad nogal - domme vraag? Gewoon netjes dankjewel zeggen tegen de helpdesk, hork. En voortaan lezen wat er staat, dat scheelt al.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:47 schreef Romsel het volgende:
[..]
Voor mij ook alweer even geleden hoor. Ben al blij als ik het laken dit keer heel hou.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:47 schreef Pien85 het volgende:
Meer mensen die wél mee gaan maar níet kunnen poolen? Ik heb dat serieus nog nooit gedaan
Als er mensen zoals jij zouden komen, zou ik liever eenzaam en triest blijven.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:47 schreef Romsel het volgende:
[..]
Het lijkt me op zich wel lachen om eens te doen, je weet nooit wat voor grappige dingen kunnen plaatsvinden.
Gelukkig kom je niet, da's weer een hele geruststelling.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:57 schreef Romsel het volgende:
Ik was best nieuwsgierig naar een dergelijke meeting.
Nu ik alle hypocriete reacties zie hoeft dat niet zo zeer haha.
Stelletje hoor.
Ik vond je eerste vraag niet zo raar anders.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:57 schreef Romsel het volgende:
Stelletje hoor.
hypocrietquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:57 schreef Romsel het volgende:
Stelletje hoor.
Ik ben er ook waardeloos in, maar vind het gek genoeg wel weer leuk om te doen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:47 schreef Pien85 het volgende:
Meer mensen die wél mee gaan maar níet kunnen poolen? Ik heb dat serieus nog nooit gedaan
Helaas is deze optimistische man er niet bijquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:15 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Oh en:
Overzicht 4 mei:
Zeker aanwezig:
Godshand
Mystikvm
Chawi
_Lily_
Pien85
Hungry_Joe
MsMessy
Weissman
Blind_Guardian
MsMelkboer
Filatelistfetisjist
Onder voorbehoud:
DeHovenier
Ik dacht, ik geef mn nummer aan 2 deelnemers, en die weer aan 2 andere deelnemers, zodat je altijd via via iemand kan bereiken..quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:24 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Het sou wel erg handig zijn als één, of twee mensen zich opwerpen als telefonische informatiezuil.
Het is op de plek van de vroegere Meander studentendikso...quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:27 schreef Pien85 het volgende:
Ik wil evt. ook mijn nummer wel even rondPMen, maar ik moet vanaf de tramhalte ook een beetje zoeken om het te vinden ben ik bang.
Bedoel je zoiets?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik dacht, ik geef mn nummer aan 2 deelnemers, en die weer aan 2 andere deelnemers, zodat je altijd via via iemand kan bereiken..
Oh dan vind ik het welquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het is op de plek van de vroegere Meander studentendikso...
Naast de Kalverstraat dus...
You better!quote:
Juist, een telefoonboom idd..quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:35 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Bedoel je zoiets?
Godshand - Chawi _Lily_
Chawi - Pien85 Hungry Joe
_Lili_ - MsMessy Weissman
Pien85 - Blind Guardian MsMelkboek
Hungry_Joe - Filatelistfetisjist DeHovenier
Ervan uitgaan dat iedereen zijn nummer wilt delen.
Pien85 is de enige ja. Maar ik wil best mijn nummer even rondspelen per dm/pm...quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:43 schreef Godshand het volgende:
Eigenlijk belangrijker, heeft iemand al een van genoemde Fok!kers in zijn/haar mobiel staan? Pien85 heeft natuurlijk hongerige Joe in haar mobiel, maar verder?
Mja, HJ komt eerst naar mij toe en dan gaan we samen naar Amsterdam, dus elkaar bellen heeft niet zo veel zinquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:43 schreef Godshand het volgende:
Eigenlijk belangrijker, heeft iemand al een van genoemde Fok!kers in zijn/haar mobiel staan? Pien85 heeft natuurlijk hongerige Joe in haar mobiel, maar verder?
Ik heb geen zin erin dat half Fok! mijn nummer heeft, dus ik geef hem aan jou, Chawi en _Lily_quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Pien85 is de enige ja. Maar ik wil best mijn nummer even rondspelen per dm/pm...
Voor jou als late binnenkomer:quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:51 schreef MsMelkboer het volgende:
What's the plan? Tijden? Locatie? Thema? Dresscode?
quote:Op zondag 15 april 2012 09:59 schreef Mystikvm het volgende:
Even herhalen. Godshand, Chawi en ik gaan op stap in Amsterdam:
Wanneer?
4 mei om 21:00. We maken er een gedenkwaardige avond van.
Waar?
Poolcafé Poolhole in Amsterdam. Volgens Maps aan de Voetboogstraat 3. Vanaf hier verzamelen we (en hebben we gelijk wat te doen) en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij met zijn drieën op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Gezien. Thanks, dude.quote:
Ik heb jou en MsMessy in een PM mijn telefoonnummer gestuurd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:38 schreef Weissman het volgende:
Ik heb nog geen alternatieve nummers gehad ? Moet ik nu zelf een PM-rondje doen ?
Heeft U al zichzelf getempt? Hoe staat het vandaag, de luchtdruk is laag, dus aub geen SABquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:59 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Ik heb jou en MsMessy in een PM mijn telefoonnummer gestuurd.
Ik moet wel een kleine slag om de arm houden..... ik ben al de hele week ziek. Vandaag voor het eerst geen koorts meermaar als ik weer instort moet ik de gezelligheid helaas aan me voorbij laten gaan... Maar ga er voor nu maar uit dat ik wel kom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
WTFquote:Op zaterdag 5 mei 2012 04:47 schreef Weissman het volgende:
Godshand
_Lily_
Pien85
Hungry_Joe
MsMessy![]()
![]()
![]()
Weissman
Blind_Guardian![]()
MsMelkboer
Filatelistfetisjist
Dát zijn we dus vergeten, poolenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:04 schreef DeltaFlyer het volgende:
[..]
En wie heeft er gewonnen met Poolen? :p
Whehe, ik ben er ook niet goed in hoor, maar vond t altijd wel leuk.quote:
Oh er is meteen geneukt begrijp ik?quote:
Voor de meet ook alquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh er is meteen geneukt begrijp ik?
Oh dat valt wel tegen dat je persé met z'n 2en wil komen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Voor de meet ook al
en dat was wél Pien
We hadden ons al opgegeven voor die meet voor we elkaar leerde kennenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh dat valt wel tegen dat je persé met z'n 2en wil komen.
Euh oke, is dat om het ingewikkeld te houden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
We hadden ons al opgegeven voor die meet voor we elkaar leerde kennen
Jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Euh oke, is dat om het ingewikkeld te houden.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaIk maak de dingen erg graag ingewikkeld
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:49 schreef Weissman het volgende:
Ik wil achteraf iemand afkraken of trollen maar zelfs daar was 't gew te gezellig voor
Wat nouquote:
Ik van 't trainen. Je oogde van tijd tot tijd enigszins wat oncomfortabel. Maar ik ging er al van uit dat iedereen autistisch was en niemand met elkaar zou praten dus dat viel nog reuze meequote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:57 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Waarom hebben jullie spierpijn?
Wel grappig dat iedereen totaal anders is dan de mensen waar ik meestal mee omga (was dat te merken, nee toch?).
Niet elke autist is contactgestoordquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat nou
[..]
Ik van 't trainen. Je oogde van tijd tot tijd enigszins wat oncomfortabel. Maar ik ging er al van uit dat iedereen autistisch was en niemand met elkaar zou praten dus dat viel nog reuze mee![]()
Maar we zijn wel allemaal zolderkamernerds toch?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:07 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Niet elke autist is contactgestoord
Was idd. gezellig gisteravond. Jammer dat ik op tijd naar huis wou, maar had mijn nachtrust erg hard nodig
Fo realquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:13 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Maar we zijn wel allemaal zolderkamernerds toch?
Ik krijg hier hele rare beelden bij.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:43 schreef MsMessy het volgende:
Zit nu met spierpijn en een grijns, de laatste posts te lezen. Als alle meets zo zijn als die van gister, dan kan je absoluut op mij rekenen![]()
Heerlijk om bij het eerste daglicht naar huis te fietsen
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik krijg hier hele rare beelden bij.
Dat is ook mijn ervaring met Fok meetsquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:43 schreef MsMessy het volgende:
Zit nu met spierpijn en een grijns, de laatste posts te lezen. Als alle meets zo zijn als die van gister, dan kan je absoluut op mij rekenen![]()
En nu al opquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:30 schreef MsMessy het volgende:
[..]![]()
Spierpijn van het lopen en fietsen. Grijns omdat er zoveel leuke momenten in de meet zaten en ik kwam pas om 7 uur 's ochtends thuis. Maar ik heb niets gedaan waarvoor ik me moet schamen
Ik zie een gat van 4 tot 7 uur.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:30 schreef MsMessy het volgende:
[..]![]()
Spierpijn van het lopen en fietsen. Grijns omdat er zoveel leuke momenten in de meet zaten en ik kwam pas om 7 uur 's ochtends thuis. Maar ik heb niets gedaan waarvoor ik me moet schamen
Lopen naar A'dam station, wachten op trein in Macquote:
Oh ik dacht dat je in Amsterdam e.o woonde omdat je het over fietsen had.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:35 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Lopen naar A'dam station, wachten op trein in Mac, trein reistijd, fietsen naar huis, tandenpoetsen en make-up van smoel halen en vervolgens naar bed. Sodeju, niets of niemand zo wantrouwig als een Fok!ster
Haha, nee ik woon in Leiden e.o.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je in Amsterdam e.o woonde omdat je het over fietsen had.
Wat is er met haar gebeurd dan.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:59 schreef _Lily_ het volgende:
Ik moet wel een kleine slag om de arm houden..... ik ben al de hele week ziek. Vandaag voor het eerst geen koorts meermaar als ik weer instort moet ik de gezelligheid helaas aan me voorbij laten gaan... Maar ga er voor nu maar uit dat ik wel kom
Het gaat bestquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:13 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Maar we zijn wel allemaal zolderkamernerds toch?
Weissman en ik gingen plannen om jou te ontvoeren e.d. en daarna in een sloot te gooien hahaha.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:06 schreef _Lily_ het volgende:
Wat een medeleven hier, lief hoor
[..]
Het gaat bestEcht SUPER bedankt dat je me thuis hebt gebracht, ik was niets meer waard. Misschien toch niet slim om meteen een avond de hort op te gaan als je vlak daarvoor nog gevloerd was. Koorts is helaas ook weer terug.
Maar het was erg leuk! Zeker voor herhaling vatbaar en dan beter in staat om te praten
Och beterschap meisquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:06 schreef _Lily_ het volgende:
Wat een medeleven hier, lief hoor
[..]
Het gaat bestEcht SUPER bedankt dat je me thuis hebt gebracht, ik was niets meer waard. Misschien toch niet slim om meteen een avond de hort op te gaan als je vlak daarvoor nog gevloerd was. Koorts is helaas ook weer terug.
Maar het was erg leuk! Zeker voor herhaling vatbaar en dan beter in staat om te praten
Ik vond het ook heel erg leuk om met jou te kletsen! Next time ga ik zeker mee dansenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:18 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Och beterschap meisVond het echt heel gezellig dat je erbij was
Gelukkig dan maar dat mijn tijd nog niet gekomen wasquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:35 schreef MsMelkboer het volgende:
[..]
Weissman en ik gingen plannen om jou te ontvoeren e.d. en daarna in een sloot te gooien hahaha.
We waren in een melige bui en jij sliep zo liefhahaha
![]()
Beterschap nog!
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:36 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat mijn tijd nog niet gekomen was
Dansen? Wanneer? Ik wil ook dansen!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:29 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Ik vond het ook heel erg leuk om met jou te kletsen! Next time ga ik zeker mee dansen
nah, dat reken ik je niet aan hoor. Je kon er niks aan doen toch?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ondertussen schoof _Lily_ dan wel aan met de aarzelende vraag of wij van een internet-meet waren. (sorry dat ik je aan het hoesten maakte nog)
Jullie zijn niet aan poolen toe gekomen toch? Misschien een retry? Of geheel iets anders?quote:Op zondag 6 mei 2012 10:03 schreef Weissman het volgende:
Nope, not yet. Doe eens een suggestie zou ik zeggen
En wilkommen henrivo
Werd reeds geopperd. Wat je ook aan hangt qua activiteit, het is een slap excuus om gewoon nieuwe gezichten te leren kennen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:35 schreef MsMelkboer het volgende:
Was gezellig!!!
Volgende x aan Scheveningen doen?
quote:Op zondag 6 mei 2012 02:45 schreef henrivo het volgende:
He guys, tijd om mij ook maar eens aan te melden, na het topic al een tijdje gevolgd te hebben. Had al begrepen dat er gisteren een meet was, maar vond het een beetje laat om alsnog mee te gaan, enkele uren nadat ik me zou hebben aangemeld. Bij deze dus
Oke wie ben ik? Mijn naam is Henry, woon sinds een half jaar in het oh-zo-pitoreske Alblasserdam (), een klein dorpje in de omgeving Rotterdam. Niet geheel vriendloos of iets, maar wel minder sociale contacten dan ik éi-gen-lijk zou willen. Mijn hobby's zijn vooral computergerelateerd, persoonlijk hou ik erg van webdevelopment, programmeren, scripten en zulke dingen. Daarnaast speel ik graag poker op de computer, ben ik regelmatig op facebook te vinden en ik vind het leuk om wat met m'n draaitafels (midi controller) te spelen. Kan het niet erg goed, maar ik vind het gewoon leuk om er mee bezig te zijn en da's het belangrijkste
Mochten jullie nog meer willen weten, PM staat open, ik hou erg van contact maken met nieuwe mensen op welke wijze ook, maar via Internet is tóch wel de makkelijkste manier
Ohja, ik ben soms best lui. Vandaar de vorige zin
Scheveningen is een leuke plaats! Ik vind het prima.quote:
Misschien is het leuker om ergens centraal af te spreken in NL?quote:Op zondag 6 mei 2012 14:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Da's nog verder weg.Dan doe ik die ronde weer niet mee.
Arnhem/Nijmegen lijkt mij ook te verquote:Op zondag 6 mei 2012 14:41 schreef whosvegas het volgende:
Scheveningen is voor mij ook te ver
Lijkt me leuk om in Arnhem/Nijmegen af te spreken
Zit niet op nachtnet dus zou ik vroeg naar huis moeten. Met de auto is het allemaal wel te doen ja, maar ik mag nou eenmaal geen autorijden dus is het een beetje passen en meten.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:41 schreef whosvegas het volgende:
Scheveningen is voor mij ook te ver
Lijkt me leuk om in Arnhem/Nijmegen af te spreken
Dat gedekwaardige klinkt wat raarquote:Op zondag 6 mei 2012 14:50 schreef Weissman het volgende:
![]()
Hierbij de volgende meet;
Wanneer?
Vrijdag 25 mei om 20:00. We maken er een gedenkwaardige avond van.
Waar?
Rotterdam. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we (en hebben we gelijk wat te doen) en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
SuperrrTuxxx
Onder voorbehoud:
Heb mezelf erbij gezet! Kom uit Rotterdam en wil wel wat nieuwe mensen ontmoeten.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:50 schreef Weissman het volgende:
![]()
Wanneer?
Waar?
Rotterdam. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we (en hebben we gelijk wat te doen) en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
SuperrrTuxxx
Bombshell
Onder voorbehoud:
je MOET niet tot half 3 blijven héquote:Op zondag 6 mei 2012 14:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zit even naar de reisplanner van het nachtnet te kijken, Rotterdam - Den Bosch 2UUR EN 23MINUTEN reistijd omg...kut.
![]()
Zie het nu pasquote:Op zondag 6 mei 2012 14:50 schreef whosvegas het volgende:
Zullen we dan gewoon in Utrecht afspreken?
Hahaha, ik weet niet wie dat verzonnen heeft maar ik vond het wel goed klinken.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat gedekwaardige klinkt wat raar![]()
Maar jullie gaan dus zomaar meeten op mijn verjaardag!?
Nee maar op de tijd letten is ook zo wat.quote:
Ja dat was toch handiger geweest.quote:
Ja je zou zelf eens ver moeten reizen he.quote:
Heeft ze gedaan ondanks dat ze ziek was dus elk kaar afkraken heeft geen zin.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja je zou zelf eens ver moeten reizen he.
Hmm.. Hou je van erg veel visite op je verjaardag? In dát geval hebben we nu bij deze een geschikte locatie!quote:Op zondag 6 mei 2012 15:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar jullie gaan dus zomaar meeten op mijn verjaardag!?
Utrecht lijkt mij het beste. Centrale stad. Iedereen is max een uurtje onderweg.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:50 schreef whosvegas het volgende:
Zullen we dan gewoon in Utrecht afspreken?
Ikvind veel visite wel leuk, maar die komt zaterdagquote:Op zondag 6 mei 2012 15:36 schreef henrivo het volgende:
[..]
Hmm.. Hou je van erg veel visite op je verjaardag? In dát geval hebben we nu bij deze een geschikte locatie!
Mooi! Locatie is geregeld jongens!quote:Op zondag 6 mei 2012 16:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ikvind veel visite wel leuk, maar die komt zaterdag
quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:00 schreef Weissman het volgende:
Dat snap ik; dat Utrecht centraler is, ben er op een meet geweest, heb er gewoond. Maar eindeloze discussies over locatie of datum of wat we gaan levert niks op, zoals we in het verleden vaker hebben gezien
Als je kan en wil meldt je je aan.![]()
Kan je niet of wil je niet, dan wens je iedereen veel plezier en zeur je er verder niet over
Mocht je toch willen klagen, dan verwijs ik je naar KLB
Even navraag doen...quote:
Heb Pien een uitnodiging gestuurd voor mn verjaardag, ken je dan wel niet, maar als ze komt, ben jij uiteraard ook welkom.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb Pien een uitnodiging gestuurd voor mn verjaardag, ken je dan wel niet, maar als ze komt, ben jij uiteraard ook welkom.mits groot, duur cadeau uiteraard.
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:57 schreef whosvegas het volgende:
We kunnen ook lokaal meets houden. Immers ik leer liever iemand in Arnhem kennen, als in zeelandEn dan eens in de zoveel tijd een gezammelijke meet in Utrecht.
Daarom voor mensen die niet kunnen of Rotterdam te ver vinden:
Wanneer
Donderdag 17 mei, rond 15:00
Waar
Arnhem, in een nog nader te bepalen locatie.
Wat gaan we doen
Eerst een borrel of een kop koffie/thee. Daarna ergens iets eten. En voor de mensen die dat leuk vinden, daarna naar Spinvis in Luxor live
http://www.luxorlive.nl/agenda/977/$ID_190/spinvis-%2b-lola-kite/
Een concert is meestal om 23:00 afgelopen, dus mooi op tijd om laatste treinen enzo te halen. En een kaartje dien je zelf te kopen bij Luxor live, kan via bovenstaande site.
mensen die zeker komen
whosvegas
onder voorbehoud
Kieskleurig
Heb het idee, dat de meeste (active) mensen in de randstad wonen, ben dus benieuwd wie er komt
Stairway waar andersquote:Op zondag 6 mei 2012 18:06 schreef MsMessy het volgende:
De ene meet in Arnhem, de andere in Rotterdam en de daarop volgende meet weer met z'n allen naar Utrecht
Thnx. Mini fokmeet ftw!quote:Op zondag 6 mei 2012 16:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb Pien een uitnodiging gestuurd voor mn verjaardag, ken je dan wel niet, maar als ze komt, ben jij uiteraard ook welkom.mits groot, duur cadeau uiteraard.
Rotterdam toch? Had mezelf er graag bijgezet, ware het niet dat het net in het weekend valt dat ik mijn zoontje heb.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:29 schreef Weissman het volgende:
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
SuperrrTuxxx
Bombshell
Henrivo
MsMelkboer
LaPeach
tijnbrein
Onder voorbehoud:
Tangledup
Nou gewoon normale prijs. Willen jullie naar een kroeg gaan overgens of een andere activiteit? Overdag of Savonds? Ik ben wel een voorstander van savonds een biertje drinken en daarna zien war we uitkomen.quote:
Dat wel.quote:
Arnhemquote:
Jammer dat jij er afgelopen vrijdag niet bij was!quote:Op maandag 7 mei 2012 17:10 schreef Domokoen het volgende:
Wordt het al tijd voor defragmentatie? Of gaat er nog iemand een 11e lokatie voorstellen?
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:02 schreef Weissman het volgende:
Wanneer?
Waar?
Waarom?
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
SuperrrTuxxx
Bombshell
Henrivo
MsMelkboer
LaPeach
tijnbrein
Onder voorbehoud:
Tangledup
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:02 schreef Weissman het volgende:
En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Welkom !quote:Op maandag 7 mei 2012 22:35 schreef ArnhemsMeisje het volgende:
So Rotterdam it is! Gaat er misschien nog iemand uit omgeving Arnhem die kant op de 25ste?
Ik ben trouwens Jess (26 jaar) en werd door MsMelkboer enthousiast aangespoord om deel te nemen aan dit forum. Leuk initiatief! Ik hoop de 25ste langs te komen en jullie te ontmoeten!
Exactquote:Op maandag 7 mei 2012 22:45 schreef MsMelkboer het volgende:
Gezellig allemaalWaar iedereen steeds minder sociaal wordt door FB, T, Li e.d. moedigen wij elkaar aan om vaker onze ''zolderkamertje'' te verlaten haha.
Wanneer is de Arnhem meet dan? Ik dacht dat die niet doorging....quote:Op maandag 7 mei 2012 22:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Welkom !
Er is ook een meet in Arnhem, maar tuurlijk zien we je graag ook in Rotterdam
Ik weet het, jammer genoeg niet gelukt. En 25 mei ben ik op vakantie, als dat echt de volgende datum wordt.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:19 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Jammer dat jij er afgelopen vrijdag niet bij was!
Ook, maar dat was dan ook om wat, half 3 snachts?quote:Op maandag 7 mei 2012 22:53 schreef hetgoedevanhetleven het volgende:
ik had mij trouwens ook voorgesteld, waarschijnlijk gemist
Half twee mijn tijd ^^ maar klopt, daardoor raakte mijn bericht ondergesneeuwd.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ook, maar dat was dan ook om wat, half 3 snachts?
Ik ben voor.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:46 schreef theKiD het volgende:
Wanneer eens een keer beneden de grote rivieren? Den Bosch / Breda oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |