Ik ben niet eenzaam en triest als ik me op mijn gemak voel bij andere mensen waarvan ik een beetje weet dat ik gewoon met ze kan praten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:47 schreef Romsel het volgende:
Maar als iedereen hier eenzaam en triest is kan dat in mijn ogen nooit leuk worden.
Domme vragen bestaan niet, maar jouw vragen komen er wel verdomd dicht bij in de buurt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:58 schreef Romsel het volgende:
Het zijn vragen, maar goed ik weet genoeg.
Veel plezier enzo.
Laat hem. Die vragen doen mij niks. Hij mag net zoveel vragen stellen als hij zelf wil.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:59 schreef Pien85 het volgende:
Domme vragen bestaan niet, maar jouw vragen komen er wel verdomd dicht bij in de buurt.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:56 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
In mijn geval klopt dat inderdaad. Voor de rest hier is dat waarschijnlijk niet het geval.
Ik vind meeten met mensen via een forum niks mis mee. De vorige keer in Utrecht was gezellig genoeg, hoewel het doel: er contacten aan overhouden, tot dusver niet echt is geluktquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:05 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Laat hem. Die vragen doen mij niks. Hij mag net zoveel vragen stellen als hij zelf wil.
Je kunt altijd in dit topic posten als je contact met ons wilt hebbenquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:16 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik vind meeten met mensen via een forum niks mis mee. De vorige keer in Utrecht was gezellig genoeg, hoewel het doel: er contacten aan overhouden, tot dusver niet echt is gelukt
ja snap ik, maar mijn belangrijkste doel is IRL contacten. Online vind ik lang niet zo gezellig, ben voor een IT'er erg anti-social mediaquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:20 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je kunt altijd in dit topic posten als je contact met ons wilt hebben
(DMen, PMen, e-mailen en facebook mogen ook)
Dat is ook één van mijn belangrijkste doelenquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:28 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
ja snap ik, maar mijn belangrijkste doel is IRL contacten. Online vind ik lang niet zo gezellig, ben voor een IT'er erg anti-social media
Nee hoor. Je kreeg toch een antwoord op je - inderdaad nogal - domme vraag? Gewoon netjes dankjewel zeggen tegen de helpdesk, hork. En voortaan lezen wat er staat, dat scheelt al.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:47 schreef Romsel het volgende:
[..]
Ach ja, domme vragen zullen wel om domme comments vragen, right?![]()
Maar ik vroeg het me gewoon af, zuurpruim.
Voor mij ook alweer even geleden hoor. Ben al blij als ik het laken dit keer heel hou.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:47 schreef Pien85 het volgende:
Meer mensen die wél mee gaan maar níet kunnen poolen? Ik heb dat serieus nog nooit gedaan
Als er mensen zoals jij zouden komen, zou ik liever eenzaam en triest blijven.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:47 schreef Romsel het volgende:
[..]
Ach ja, domme vragen zullen wel om domme comments vragen, right?![]()
Maar ik vroeg het me gewoon af, zuurpruim.
Het lijkt me op zich wel lachen om eens te doen, je weet nooit wat voor grappige dingen kunnen plaatsvinden.
Maar als iedereen hier eenzaam en triest is kan dat in mijn ogen nooit leuk worden.
Gelukkig kom je niet, da's weer een hele geruststelling.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:57 schreef Romsel het volgende:
Ik was best nieuwsgierig naar een dergelijke meeting.
Nu ik alle hypocriete reacties zie hoeft dat niet zo zeer haha.
Stelletje hoor.
Ik vond je eerste vraag niet zo raar anders.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:57 schreef Romsel het volgende:
Stelletje hoor.
hypocrietquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:57 schreef Romsel het volgende:
Stelletje hoor.
Ik ben er ook waardeloos in, maar vind het gek genoeg wel weer leuk om te doen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:47 schreef Pien85 het volgende:
Meer mensen die wél mee gaan maar níet kunnen poolen? Ik heb dat serieus nog nooit gedaan
Helaas is deze optimistische man er niet bijquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:15 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Oh en:
Overzicht 4 mei:
Zeker aanwezig:
Godshand
Mystikvm
Chawi
_Lily_
Pien85
Hungry_Joe
MsMessy
Weissman
Blind_Guardian