Meer grond dan je lief is?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:10 schreef Chawi het volgende:
Laatst nog een vriend daarmee geholpen. Ondanks het mooie weer en de kratten met bier ben ik voorlopig wel weer genezen van het "even" een vijvertje graven...
Zakkrabbelen doen mannen ook altijd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
Je moet zoiets ook een beetje delegeren. Hij graven, jij controleren of alles nog wel goed gaat. Zo doe ik dat al jaren. Maar dat komt ook omdat ik veel met m'n handen in m'n zakken sta.
Niet alle zakken over één kam scheren natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zakkrabbelen doen mannen ook altijd.
20 kuub ook gewoonquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:48 schreef Chawi het volgende:
Als die zakken zich nou eens een keer zouden scheren....
En ja SkullSplitter..20 kuub klinkt toch leuker, dan als je het daadwerkelijk aan het uitgraven bent
Zakhaar is meer voor apen idd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:48 schreef Chawi het volgende:
Dat zeg ik. Niet alle zakken over een kam scherenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:48 schreef Chawi het volgende:
En ja SkullSplitter..20 kuub klinkt toch leuker, dan als je het daadwerkelijk aan het uitgraven bent
Station Diemen is gratis parkeren. Dan moet je alleen nog 10 minuten met de trein.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:30 schreef Weissman het volgende:
Weet iemand nog goeien parkeertips ? Alles zal wel aardig vol zitten neem ik aan ?
Nice. Beter dan in Rotterdam parkerenquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:51 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Station Diemen is gratis parkeren. Dan moet je alleen nog 10 minuten met de trein.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:38 schreef Romsel het volgende:
Zijn jullie werkelijk zo eenzaam dat jullie moeten afspreken met mensen van een forum?
Als in, ik ken verder niemand om iets mee te doen?
ik wel iigquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:38 schreef Romsel het volgende:
Zijn jullie werkelijk zo eenzaam dat jullie moeten afspreken met mensen van een forum?
Let op de TT, en laat je ogen zich op het woordje ''nieuwe'' vestigen. Nieuwe. Laat het even op je inwerken en spel het desnoods hardop. N-i-e-u-w-e. Nieuwe.quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:38 schreef Romsel het volgende:
Het wordt gezellig drukquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:28 schreef Weissman het volgende:
Mijn komst is hierbij definitief![]()
Overzicht 4 mei:
Zeker aanwezig:
Godshand
Mystikvm
Chawi
_Lily_
Pien85
Hungry_Joe
MsMessy
Weissman
Onder voorbehoud:
Filatelistfetisjist
DeHovenier
Je weet jezelf wel te verkopen haha.quote:Op maandag 30 april 2012 00:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Bleke huid, puisten, zwart SLAYER-tshirt, ongeschoren kop, slechte; een wat onzekere lichaamshouding.
In mijn geval klopt dat inderdaad. Voor de rest hier is dat waarschijnlijk niet het geval.quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:38 schreef Romsel het volgende:
Ik ervaar het als praten met onbekenden op straat of whatever. Voelt alsof ik in een ander wereld ben.quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:38 schreef Romsel het volgende:
Ach ja, domme vragen zullen wel om domme comments vragen, right?quote:Let op de TT, en laat je ogen zich op het woordje ''nieuwe'' vestigen. Nieuwe. Laat het even op je inwerken en spel het desnoods hardop. N-i-e-u-w-e. Nieuwe.
Lees daarna je eigen comment nog eens en dan zie je dat het soms een beter idee is te gaan slapen ipv domme vragen te stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |