Alsof mensen daarop afkomenquote:Op maandag 30 april 2012 10:58 schreef Chawi het volgende:
Gewoon op zoek gaan naar een meid met lange zwarte haren en een lach op het gezicht :-D
Chawi is geen vreemde meid. Ze is Chawi.quote:Op maandag 30 april 2012 11:12 schreef Weissman het volgende:
En jij denkt dat al die zolder-autisten op een vreemde meid zouden afstappen![]()
Je moet haar gewoon een keer gezien hebben, dan weet je precies wat ik bedoel. Verder valt ze wel op.quote:
quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 11:53 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je moet haar gewoon een keer gezien hebben, dan weet je precies wat ik bedoel. Verder valt ze wel op.
quote:
Dat dus.quote:Op maandag 30 april 2012 18:27 schreef Comp_Lex het volgende:
Je hebt gelijk jongen. We zijn allemaal zolder-autisten. Zo, nu ben je vast heel blij en je hebt ook het laatste woord gehad met je kutsmilies, dus je (Koninginne-)dag kan niet meer stuk.
Nu gaan we weer vrolijk verder met de meeting.
Meer grond dan je lief is?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:10 schreef Chawi het volgende:
Laatst nog een vriend daarmee geholpen. Ondanks het mooie weer en de kratten met bier ben ik voorlopig wel weer genezen van het "even" een vijvertje graven...
Zakkrabbelen doen mannen ook altijd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
Je moet zoiets ook een beetje delegeren. Hij graven, jij controleren of alles nog wel goed gaat. Zo doe ik dat al jaren. Maar dat komt ook omdat ik veel met m'n handen in m'n zakken sta.
Niet alle zakken over één kam scheren natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zakkrabbelen doen mannen ook altijd.
20 kuub ook gewoonquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:48 schreef Chawi het volgende:
Als die zakken zich nou eens een keer zouden scheren....
En ja SkullSplitter..20 kuub klinkt toch leuker, dan als je het daadwerkelijk aan het uitgraven bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |