Voor de meet ook alquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh er is meteen geneukt begrijp ik?
Oh dat valt wel tegen dat je persé met z'n 2en wil komen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Voor de meet ook al
en dat was wél Pien
We hadden ons al opgegeven voor die meet voor we elkaar leerde kennenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh dat valt wel tegen dat je persé met z'n 2en wil komen.
Euh oke, is dat om het ingewikkeld te houden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
We hadden ons al opgegeven voor die meet voor we elkaar leerde kennen
Jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Euh oke, is dat om het ingewikkeld te houden.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaIk maak de dingen erg graag ingewikkeld
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:49 schreef Weissman het volgende:
Ik wil achteraf iemand afkraken of trollen maar zelfs daar was 't gew te gezellig voor
Wat nouquote:
Ik van 't trainen. Je oogde van tijd tot tijd enigszins wat oncomfortabel. Maar ik ging er al van uit dat iedereen autistisch was en niemand met elkaar zou praten dus dat viel nog reuze meequote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:57 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Waarom hebben jullie spierpijn?
Wel grappig dat iedereen totaal anders is dan de mensen waar ik meestal mee omga (was dat te merken, nee toch?).
Niet elke autist is contactgestoordquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat nou
[..]
Ik van 't trainen. Je oogde van tijd tot tijd enigszins wat oncomfortabel. Maar ik ging er al van uit dat iedereen autistisch was en niemand met elkaar zou praten dus dat viel nog reuze mee![]()
Maar we zijn wel allemaal zolderkamernerds toch?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:07 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Niet elke autist is contactgestoord
Was idd. gezellig gisteravond. Jammer dat ik op tijd naar huis wou, maar had mijn nachtrust erg hard nodig
Fo realquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:13 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Maar we zijn wel allemaal zolderkamernerds toch?
Ik krijg hier hele rare beelden bij.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:43 schreef MsMessy het volgende:
Zit nu met spierpijn en een grijns, de laatste posts te lezen. Als alle meets zo zijn als die van gister, dan kan je absoluut op mij rekenen![]()
Heerlijk om bij het eerste daglicht naar huis te fietsen
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik krijg hier hele rare beelden bij.
Dat is ook mijn ervaring met Fok meetsquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:43 schreef MsMessy het volgende:
Zit nu met spierpijn en een grijns, de laatste posts te lezen. Als alle meets zo zijn als die van gister, dan kan je absoluut op mij rekenen![]()
En nu al opquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:30 schreef MsMessy het volgende:
[..]![]()
Spierpijn van het lopen en fietsen. Grijns omdat er zoveel leuke momenten in de meet zaten en ik kwam pas om 7 uur 's ochtends thuis. Maar ik heb niets gedaan waarvoor ik me moet schamen
Ik zie een gat van 4 tot 7 uur.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:30 schreef MsMessy het volgende:
[..]![]()
Spierpijn van het lopen en fietsen. Grijns omdat er zoveel leuke momenten in de meet zaten en ik kwam pas om 7 uur 's ochtends thuis. Maar ik heb niets gedaan waarvoor ik me moet schamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |