Ik dacht, ik geef mn nummer aan 2 deelnemers, en die weer aan 2 andere deelnemers, zodat je altijd via via iemand kan bereiken..quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:24 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Het sou wel erg handig zijn als één, of twee mensen zich opwerpen als telefonische informatiezuil.
Het is op de plek van de vroegere Meander studentendikso...quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:27 schreef Pien85 het volgende:
Ik wil evt. ook mijn nummer wel even rondPMen, maar ik moet vanaf de tramhalte ook een beetje zoeken om het te vinden ben ik bang.
Bedoel je zoiets?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik dacht, ik geef mn nummer aan 2 deelnemers, en die weer aan 2 andere deelnemers, zodat je altijd via via iemand kan bereiken..
Oh dan vind ik het welquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het is op de plek van de vroegere Meander studentendikso...
Naast de Kalverstraat dus...
You better!quote:
Juist, een telefoonboom idd..quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:35 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Bedoel je zoiets?
Godshand - Chawi _Lily_
Chawi - Pien85 Hungry Joe
_Lili_ - MsMessy Weissman
Pien85 - Blind Guardian MsMelkboek
Hungry_Joe - Filatelistfetisjist DeHovenier
Ervan uitgaan dat iedereen zijn nummer wilt delen.
Pien85 is de enige ja. Maar ik wil best mijn nummer even rondspelen per dm/pm...quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:43 schreef Godshand het volgende:
Eigenlijk belangrijker, heeft iemand al een van genoemde Fok!kers in zijn/haar mobiel staan? Pien85 heeft natuurlijk hongerige Joe in haar mobiel, maar verder?
Mja, HJ komt eerst naar mij toe en dan gaan we samen naar Amsterdam, dus elkaar bellen heeft niet zo veel zinquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:43 schreef Godshand het volgende:
Eigenlijk belangrijker, heeft iemand al een van genoemde Fok!kers in zijn/haar mobiel staan? Pien85 heeft natuurlijk hongerige Joe in haar mobiel, maar verder?
Ik heb geen zin erin dat half Fok! mijn nummer heeft, dus ik geef hem aan jou, Chawi en _Lily_quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Pien85 is de enige ja. Maar ik wil best mijn nummer even rondspelen per dm/pm...
Voor jou als late binnenkomer:quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:51 schreef MsMelkboer het volgende:
What's the plan? Tijden? Locatie? Thema? Dresscode?
quote:Op zondag 15 april 2012 09:59 schreef Mystikvm het volgende:
Even herhalen. Godshand, Chawi en ik gaan op stap in Amsterdam:
Wanneer?
4 mei om 21:00. We maken er een gedenkwaardige avond van.
Waar?
Poolcafé Poolhole in Amsterdam. Volgens Maps aan de Voetboogstraat 3. Vanaf hier verzamelen we (en hebben we gelijk wat te doen) en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij met zijn drieën op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Gezien. Thanks, dude.quote:
Ik heb jou en MsMessy in een PM mijn telefoonnummer gestuurd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:38 schreef Weissman het volgende:
Ik heb nog geen alternatieve nummers gehad ? Moet ik nu zelf een PM-rondje doen ?
Heeft U al zichzelf getempt? Hoe staat het vandaag, de luchtdruk is laag, dus aub geen SABquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:59 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Ik heb jou en MsMessy in een PM mijn telefoonnummer gestuurd.
Ik moet wel een kleine slag om de arm houden..... ik ben al de hele week ziek. Vandaag voor het eerst geen koorts meermaar als ik weer instort moet ik de gezelligheid helaas aan me voorbij laten gaan... Maar ga er voor nu maar uit dat ik wel kom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
WTFquote:Op zaterdag 5 mei 2012 04:47 schreef Weissman het volgende:
Godshand
_Lily_
Pien85
Hungry_Joe
MsMessy![]()
![]()
![]()
Weissman
Blind_Guardian![]()
MsMelkboer
Filatelistfetisjist
Dát zijn we dus vergeten, poolenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:04 schreef DeltaFlyer het volgende:
[..]
En wie heeft er gewonnen met Poolen? :p
Whehe, ik ben er ook niet goed in hoor, maar vond t altijd wel leuk.quote:
Oh er is meteen geneukt begrijp ik?quote:
Voor de meet ook alquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh er is meteen geneukt begrijp ik?
Oh dat valt wel tegen dat je persé met z'n 2en wil komen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Voor de meet ook al
en dat was wél Pien
We hadden ons al opgegeven voor die meet voor we elkaar leerde kennenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh dat valt wel tegen dat je persé met z'n 2en wil komen.
Euh oke, is dat om het ingewikkeld te houden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
We hadden ons al opgegeven voor die meet voor we elkaar leerde kennen
Jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Euh oke, is dat om het ingewikkeld te houden.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaIk maak de dingen erg graag ingewikkeld
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:49 schreef Weissman het volgende:
Ik wil achteraf iemand afkraken of trollen maar zelfs daar was 't gew te gezellig voor
Wat nouquote:
Ik van 't trainen. Je oogde van tijd tot tijd enigszins wat oncomfortabel. Maar ik ging er al van uit dat iedereen autistisch was en niemand met elkaar zou praten dus dat viel nog reuze meequote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:57 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Waarom hebben jullie spierpijn?
Wel grappig dat iedereen totaal anders is dan de mensen waar ik meestal mee omga (was dat te merken, nee toch?).
Niet elke autist is contactgestoordquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat nou
[..]
Ik van 't trainen. Je oogde van tijd tot tijd enigszins wat oncomfortabel. Maar ik ging er al van uit dat iedereen autistisch was en niemand met elkaar zou praten dus dat viel nog reuze mee![]()
Maar we zijn wel allemaal zolderkamernerds toch?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:07 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Niet elke autist is contactgestoord
Was idd. gezellig gisteravond. Jammer dat ik op tijd naar huis wou, maar had mijn nachtrust erg hard nodig
Fo realquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:13 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Maar we zijn wel allemaal zolderkamernerds toch?
Ik krijg hier hele rare beelden bij.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:43 schreef MsMessy het volgende:
Zit nu met spierpijn en een grijns, de laatste posts te lezen. Als alle meets zo zijn als die van gister, dan kan je absoluut op mij rekenen![]()
Heerlijk om bij het eerste daglicht naar huis te fietsen
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik krijg hier hele rare beelden bij.
Dat is ook mijn ervaring met Fok meetsquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:43 schreef MsMessy het volgende:
Zit nu met spierpijn en een grijns, de laatste posts te lezen. Als alle meets zo zijn als die van gister, dan kan je absoluut op mij rekenen![]()
En nu al opquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:30 schreef MsMessy het volgende:
[..]![]()
Spierpijn van het lopen en fietsen. Grijns omdat er zoveel leuke momenten in de meet zaten en ik kwam pas om 7 uur 's ochtends thuis. Maar ik heb niets gedaan waarvoor ik me moet schamen
Ik zie een gat van 4 tot 7 uur.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:30 schreef MsMessy het volgende:
[..]![]()
Spierpijn van het lopen en fietsen. Grijns omdat er zoveel leuke momenten in de meet zaten en ik kwam pas om 7 uur 's ochtends thuis. Maar ik heb niets gedaan waarvoor ik me moet schamen
Lopen naar A'dam station, wachten op trein in Macquote:
Oh ik dacht dat je in Amsterdam e.o woonde omdat je het over fietsen had.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:35 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Lopen naar A'dam station, wachten op trein in Mac, trein reistijd, fietsen naar huis, tandenpoetsen en make-up van smoel halen en vervolgens naar bed. Sodeju, niets of niemand zo wantrouwig als een Fok!ster
Haha, nee ik woon in Leiden e.o.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je in Amsterdam e.o woonde omdat je het over fietsen had.
Wat is er met haar gebeurd dan.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:59 schreef _Lily_ het volgende:
Ik moet wel een kleine slag om de arm houden..... ik ben al de hele week ziek. Vandaag voor het eerst geen koorts meermaar als ik weer instort moet ik de gezelligheid helaas aan me voorbij laten gaan... Maar ga er voor nu maar uit dat ik wel kom
Het gaat bestquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:13 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Maar we zijn wel allemaal zolderkamernerds toch?
Weissman en ik gingen plannen om jou te ontvoeren e.d. en daarna in een sloot te gooien hahaha.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:06 schreef _Lily_ het volgende:
Wat een medeleven hier, lief hoor
[..]
Het gaat bestEcht SUPER bedankt dat je me thuis hebt gebracht, ik was niets meer waard. Misschien toch niet slim om meteen een avond de hort op te gaan als je vlak daarvoor nog gevloerd was. Koorts is helaas ook weer terug.
Maar het was erg leuk! Zeker voor herhaling vatbaar en dan beter in staat om te praten
Och beterschap meisquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:06 schreef _Lily_ het volgende:
Wat een medeleven hier, lief hoor
[..]
Het gaat bestEcht SUPER bedankt dat je me thuis hebt gebracht, ik was niets meer waard. Misschien toch niet slim om meteen een avond de hort op te gaan als je vlak daarvoor nog gevloerd was. Koorts is helaas ook weer terug.
Maar het was erg leuk! Zeker voor herhaling vatbaar en dan beter in staat om te praten
Ik vond het ook heel erg leuk om met jou te kletsen! Next time ga ik zeker mee dansenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:18 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Och beterschap meisVond het echt heel gezellig dat je erbij was
Gelukkig dan maar dat mijn tijd nog niet gekomen wasquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:35 schreef MsMelkboer het volgende:
[..]
Weissman en ik gingen plannen om jou te ontvoeren e.d. en daarna in een sloot te gooien hahaha.
We waren in een melige bui en jij sliep zo liefhahaha
![]()
Beterschap nog!
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:36 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat mijn tijd nog niet gekomen was
Dansen? Wanneer? Ik wil ook dansen!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:29 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Ik vond het ook heel erg leuk om met jou te kletsen! Next time ga ik zeker mee dansen
nah, dat reken ik je niet aan hoor. Je kon er niks aan doen toch?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ondertussen schoof _Lily_ dan wel aan met de aarzelende vraag of wij van een internet-meet waren. (sorry dat ik je aan het hoesten maakte nog)
Jullie zijn niet aan poolen toe gekomen toch? Misschien een retry? Of geheel iets anders?quote:Op zondag 6 mei 2012 10:03 schreef Weissman het volgende:
Nope, not yet. Doe eens een suggestie zou ik zeggen
En wilkommen henrivo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |