quote:Op zondag 6 mei 2012 16:57 schreef whosvegas het volgende:
We kunnen ook lokaal meets houden. Immers ik leer liever iemand in Arnhem kennen, als in zeelandEn dan eens in de zoveel tijd een gezammelijke meet in Utrecht.
Daarom voor mensen die niet kunnen of Rotterdam te ver vinden:
Wanneer
Donderdag 17 mei, rond 15:00
Waar
Arnhem, in een nog nader te bepalen locatie.
Wat gaan we doen
Eerst een borrel of een kop koffie/thee. Daarna ergens iets eten. En voor de mensen die dat leuk vinden, daarna naar Spinvis in Luxor live
http://www.luxorlive.nl/agenda/977/$ID_190/spinvis-%2b-lola-kite/
Een concert is meestal om 23:00 afgelopen, dus mooi op tijd om laatste treinen enzo te halen. En een kaartje dien je zelf te kopen bij Luxor live, kan via bovenstaande site.
mensen die zeker komen
whosvegas
onder voorbehoud
Kieskleurig
Heb het idee, dat de meeste (active) mensen in de randstad wonen, ben dus benieuwd wie er komt
Stairway waar andersquote:Op zondag 6 mei 2012 18:06 schreef MsMessy het volgende:
De ene meet in Arnhem, de andere in Rotterdam en de daarop volgende meet weer met z'n allen naar Utrecht
Thnx. Mini fokmeet ftw!quote:Op zondag 6 mei 2012 16:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb Pien een uitnodiging gestuurd voor mn verjaardag, ken je dan wel niet, maar als ze komt, ben jij uiteraard ook welkom.mits groot, duur cadeau uiteraard.
Rotterdam toch? Had mezelf er graag bijgezet, ware het niet dat het net in het weekend valt dat ik mijn zoontje heb.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:29 schreef Weissman het volgende:
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
SuperrrTuxxx
Bombshell
Henrivo
MsMelkboer
LaPeach
tijnbrein
Onder voorbehoud:
Tangledup
Nou gewoon normale prijs. Willen jullie naar een kroeg gaan overgens of een andere activiteit? Overdag of Savonds? Ik ben wel een voorstander van savonds een biertje drinken en daarna zien war we uitkomen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |