Dat wel.quote:
Arnhemquote:
Jammer dat jij er afgelopen vrijdag niet bij was!quote:Op maandag 7 mei 2012 17:10 schreef Domokoen het volgende:
Wordt het al tijd voor defragmentatie? Of gaat er nog iemand een 11e lokatie voorstellen?
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:02 schreef Weissman het volgende:
Hierbij de volgende meet;
Wanneer?
Vrijdag 25 mei om 20:00. We maken er een gedenkwaardige avond van.
Waar?
Rotterdam. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we (en hebben we gelijk wat te doen) en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
SuperrrTuxxx
Bombshell
Henrivo
MsMelkboer
LaPeach
tijnbrein
Onder voorbehoud:
Tangledup
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:02 schreef Weissman het volgende:
En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Welkom !quote:Op maandag 7 mei 2012 22:35 schreef ArnhemsMeisje het volgende:
So Rotterdam it is! Gaat er misschien nog iemand uit omgeving Arnhem die kant op de 25ste?
Ik ben trouwens Jess (26 jaar) en werd door MsMelkboer enthousiast aangespoord om deel te nemen aan dit forum. Leuk initiatief! Ik hoop de 25ste langs te komen en jullie te ontmoeten!
Exactquote:Op maandag 7 mei 2012 22:45 schreef MsMelkboer het volgende:
Gezellig allemaalWaar iedereen steeds minder sociaal wordt door FB, T, Li e.d. moedigen wij elkaar aan om vaker onze ''zolderkamertje'' te verlaten haha.
Wanneer is de Arnhem meet dan? Ik dacht dat die niet doorging....quote:Op maandag 7 mei 2012 22:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Welkom !
Er is ook een meet in Arnhem, maar tuurlijk zien we je graag ook in Rotterdam
Ik weet het, jammer genoeg niet gelukt. En 25 mei ben ik op vakantie, als dat echt de volgende datum wordt.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:19 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Jammer dat jij er afgelopen vrijdag niet bij was!
Ook, maar dat was dan ook om wat, half 3 snachts?quote:Op maandag 7 mei 2012 22:53 schreef hetgoedevanhetleven het volgende:
ik had mij trouwens ook voorgesteld, waarschijnlijk gemist
Half twee mijn tijd ^^ maar klopt, daardoor raakte mijn bericht ondergesneeuwd.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ook, maar dat was dan ook om wat, half 3 snachts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |