Dat gedekwaardige klinkt wat raarquote:Op zondag 6 mei 2012 14:50 schreef Weissman het volgende:
![]()
Hierbij de volgende meet;
Wanneer?
Vrijdag 25 mei om 20:00. We maken er een gedenkwaardige avond van.
Waar?
Rotterdam. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we (en hebben we gelijk wat te doen) en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
SuperrrTuxxx
Onder voorbehoud:
Heb mezelf erbij gezet! Kom uit Rotterdam en wil wel wat nieuwe mensen ontmoeten.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:50 schreef Weissman het volgende:
![]()
Hierbij de volgende meet;
Wanneer?
Vrijdag 25 mei om 20:00. We maken er een gedenkwaardige avond van.
Waar?
Rotterdam. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we (en hebben we gelijk wat te doen) en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
SuperrrTuxxx
Bombshell
Onder voorbehoud:
je MOET niet tot half 3 blijven héquote:Op zondag 6 mei 2012 14:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zit even naar de reisplanner van het nachtnet te kijken, Rotterdam - Den Bosch 2UUR EN 23MINUTEN reistijd omg...kut.
![]()
Zie het nu pasquote:Op zondag 6 mei 2012 14:50 schreef whosvegas het volgende:
Zullen we dan gewoon in Utrecht afspreken?
Hahaha, ik weet niet wie dat verzonnen heeft maar ik vond het wel goed klinken.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat gedekwaardige klinkt wat raar![]()
Maar jullie gaan dus zomaar meeten op mijn verjaardag!?
Nee maar op de tijd letten is ook zo wat.quote:
Ja dat was toch handiger geweest.quote:
Ja je zou zelf eens ver moeten reizen he.quote:
Heeft ze gedaan ondanks dat ze ziek was dus elk kaar afkraken heeft geen zin.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja je zou zelf eens ver moeten reizen he.
Hmm.. Hou je van erg veel visite op je verjaardag? In dát geval hebben we nu bij deze een geschikte locatie!quote:Op zondag 6 mei 2012 15:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar jullie gaan dus zomaar meeten op mijn verjaardag!?
Utrecht lijkt mij het beste. Centrale stad. Iedereen is max een uurtje onderweg.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:50 schreef whosvegas het volgende:
Zullen we dan gewoon in Utrecht afspreken?
Ikvind veel visite wel leuk, maar die komt zaterdagquote:Op zondag 6 mei 2012 15:36 schreef henrivo het volgende:
[..]
Hmm.. Hou je van erg veel visite op je verjaardag? In dát geval hebben we nu bij deze een geschikte locatie!
Mooi! Locatie is geregeld jongens!quote:Op zondag 6 mei 2012 16:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ikvind veel visite wel leuk, maar die komt zaterdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |