Deze heb deze nog niet eerder gezien. Zal eens googlen.quote:Op zondag 22 april 2012 17:49 schreef Ml-etje het volgende:
Gooide mijn eigen post weg
[ afbeelding ]
Ze werken echt
Maar ik heb helemaal smalle voeten.
Schoenen die niet dicht zijn of geen bandje hebben draag ik automatisch als slippers
Die werken bij mij dus ook niet. Ik loop er alsnog uit aan de achterkant.quote:Op zondag 22 april 2012 17:49 schreef Ml-etje het volgende:
Gooide mijn eigen post weg
[ afbeelding ]
Ze werken echt
Maar ik heb helemaal smalle voeten.
Schoenen die niet dicht zijn of geen bandje hebben draag ik automatisch als slippers
Of dat je bij de oksels zo richting borsten kijkt. Ook zo irritant!quote:Op zondag 22 april 2012 18:00 schreef Laureline het volgende:
Ja, dat heb ik nu ook Tink! Ik weet niet of ik vroeger gewoon minder een probleem maakte van mouwloze jurkjes, of dat ze nu veel meer gemaakt worden. Ik erger me er wel aan, vooral als ze zo diep uitgesneden zijn in de armsgaten, dat staat zelfs vrouwen van 18 al niet meer mooi: er zijn veel betere lichaamsdelen om de aandacht op te vestigen dan je okselplooien.
Klopt is iets groener.quote:Op zondag 22 april 2012 17:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Deze heb deze nog niet eerder gezien. Zal eens googlen.
Ohw, en die catsuit staat wel, maar lijkt ook donkerder dan je jurkje.
Nog even en je post hier ook enthousiast over je nieuwe receptontdekkingenquote:Op zondag 22 april 2012 18:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sta weer te koken. Pffff. 't Is dat het zo lekker smaakt, maar anders...
En vind het jurkje mwah. Lijkt wel erg ruim te vallen idd. Schoenen vind ik tof!
Tink, welke app had jij voor je oefeningen?
quote:Op zondag 22 april 2012 18:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sta weer te koken. Pffff. 't Is dat het zo lekker smaakt, maar anders...
En vind het jurkje mwah. Lijkt wel erg ruim te vallen idd. Schoenen vind ik tof!
Tink, welke app had jij voor je oefeningen?
Ik denk het nietquote:Op zondag 22 april 2012 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nog even en je post hier ook enthousiast over je nieuwe receptontdekkingen
Wacht maar, je doet straks gewoon een Vikje!quote:Op zondag 22 april 2012 18:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Daarvoor zit de haat toch net iets te diep.
Nee. Dat gaat echt niet gebeurenquote:Op zondag 22 april 2012 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wacht maar, je doet straks gewoon een Vikje!
Vergeet de weekmenu's en smartphones nietquote:Op zondag 22 april 2012 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
IK GA NOOIT HARDLOPEN!! ACHTERLIJKEN!! BAH, STOMME SPORT!!!
IK GA NOOIT WORDFEUDEN!! BAH! STOMME HYPE!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op zondag 22 april 2012 18:16 schreef Ml-etje het volgende:
Wat vinden we hiervan?Je hebt je arm voor je oksel, zeg maar. Vind het zo namelijk een heel mooi jurkje, staat je goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Heb ik me ooit negatief uitgelaten over smartphones?quote:Op zondag 22 april 2012 18:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vergeet de weekmenu's en smartphones niet.
Dan vind ik het niet mooi hoe de stof rimpelt onder die decoratieknoopdingetjes. Ik weet het niet.. er is iets meequote:Op zondag 22 april 2012 18:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]XM die zit echt echt strak.
Die ander overigens ook net nog even getest maar meer taille heb ik niet
Ja hé.. scheelt me wel een klap met geldquote:Op zondag 22 april 2012 18:19 schreef loveli het volgende:
Knoopjes verzetten doet de trick niet, figuurnaadjes innemen wel. Maar deze naden zijn doorgestikt, dus niet echt een optie. Op zich wel geschikt voor een zeer degelijke trouwerij
Wat vinden jullie kleren snel te grootquote:
Klopt, dat komt omdat ik de lusjes om de knopen verzet had.quote:Op zondag 22 april 2012 18:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan vind ik het niet mooi hoe de stof rimpelt onder die decoratieknoopdingetjes. Ik weet het niet.. er is iets mee.
Ik ook en kleiner dan XS is er echt nietquote:Op zondag 22 april 2012 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat vinden jullie kleren snel te groot. Ik begin te denken dat ik standaard in een te grote maat rondloop dan
.
Ik kan soms nitpicken als het om pasvorm gaat. Iets moet echt goed zitten (of echt goedkoop zijn).quote:Op zondag 22 april 2012 18:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja hé.. scheelt me wel een klap met geld
Hij is wel colourblocking felblauw
Nouja, heb er na deze drie weken maar deels zelf invloed op. Eerste week nog wel, dan komt mijn uitwisselingscollega naar NL en ontkom ik niet aan wat etentjes. En de 13e vlieg ik voor 10 dagen naar Engeland en dan is het maar afwachten en het beste ervan maken.quote:Op zondag 22 april 2012 18:19 schreef Viking84 het volgende:
Overigens: het is wel veel werk, XM, maar het voelt echt goed om gezond voer naar binnen te werken. Vind je niet dan? Heb je er al over nagedacht hoe je verder wilt gaan na het lowcarben? Wil je het dan ook anders gaan doen (veggies icm carbs) of ga je terug naar je oude eetpatroon? /nieuwsgierig.
De blauwe was datquote:Op zondag 22 april 2012 18:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik kan soms nitpicken als het om pasvorm gaat. Iets moet echt goed zitten (of echt goedkoop zijn).
Nom! Wij gaan voor de HPKW broodjes hamburger.quote:Op zondag 22 april 2012 18:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben net besloten vanavond niet meer te koken. Hapjes for dinner it is. Toastjes met pate, wortels en appels met hummus en wat oude cheddar. En wijn. Morgen weer gewoon doen!
zo heet mijn (turkse) neefje, dat in Australie woont!quote:Op zondag 22 april 2012 18:03 schreef Laureline het volgende:
Over skankies gesproken: laatst zag ik een kindje dat Kaya heetteDe ouders waren helemaal geen Bob Marleydraaiers zo te zien, gewoon kantoor/ambtenaartypes
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vinden jullie?
^^quote:Op zondag 22 april 2012 18:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan vind ik het niet mooi hoe de stof rimpelt onder die decoratieknoopdingetjes. Ik weet het niet.. er is iets mee.
quote:Op zondag 22 april 2012 18:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
Binnenkort bruiloft. Mogelijke kanshebbers:de eerste, denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vinden jullie?
De duutser wil niet meer met me zoenen, omdat ik naar paté ruik. Voor een vegetarier niet zo fijn, blijkbaar.
Binnenkort bruiloft. Mogelijke kanshebbers:1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vinden jullie?Ja doei.
Binnenkort bruiloft. Mogelijke kanshebbers:Eerste en laatste, eerste mag wat meer kleur hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vinden jullie?crap in = crap out
Binnenkort bruiloft. Mogelijke kanshebbers:1 en 3 en die laatste moet op de brandstapelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vinden jullie?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
lalalaalalalalalala *op handen zit*quote:Op zondag 22 april 2012 18:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
de eerste, denk ik.
De duutser wil niet meer met me zoenen, omdat ik naar paté ruik. Voor een vegetarier niet zo fijn, blijkbaar.
quote:Op zondag 22 april 2012 18:39 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
1 en 3 en die laatste moet op de brandstapel
Die laatste is shrecklich wegens de tekst. Ik denk dat die tweede jou leuk staatquote:Op zondag 22 april 2012 18:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]Ik zou die laatste meteen hebben gekocht als die tekst er niet op stond
Het is bij hen normaal zowat iedereen uit te nodigen dus opvallen zul je niet.quote:Op zondag 22 april 2012 18:41 schreef loveli het volgende:
Over bruiloften gesproken.. dilemma hier. Uitgenodigd voor de bruiloft van iemand die ik niet ken door z'n moeder, die ik wel ken (van werk). Gaan of niet gaan en indien gaan, wat draag ik naar een hindoestaanse trouwerij waar ook collega's rondlopen?
Volgens mij heb ik geen degelijke jurkjes voor de zomerquote:Op zondag 22 april 2012 18:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is bij hen normaal zowat iedereen uit te nodigen dus opvallen zul je niet.
Een degelijk en gekleed jurkje?
Shoppen danquote:Op zondag 22 april 2012 18:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik geen degelijke jurkjes voor de zomer
Lenen?quote:Op zondag 22 april 2012 18:43 schreef loveli het volgende:
[..]
2 problemen, confectie gaat slecht samen met mijn verhoudingen en ook ik heb te maken met de crisis.quote:
ik heb echt nog een supermooi jurkje! welke maat heb je? anders mag je die lenenquote:Op zondag 22 april 2012 18:43 schreef loveli het volgende:
[..]
alleen weet ik niet of t jouw smaak is...quote:Op zondag 22 april 2012 18:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
ik heb echt nog een supermooi jurkje! welke maat heb je? anders mag je die lenenmoet alleen jasje ofzo over. en onderrok onder want schijnt wat door.
quote:
Schouders 38/40 en heupen +/- 36.Ideaal bij broeken kopen, ramp met toffe jurkjes.quote:Op zondag 22 april 2012 18:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
ik heb echt nog een supermooi jurkje! welke maat heb je? anders mag je die lenenmoet alleen jasje ofzo over. en onderrok onder want schijnt wat door.
Kun je die andere dingen niet met een jasje of stola collega proof maken?quote:Op zondag 22 april 2012 18:48 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
Schouders 38/40 en heupen +/- 36.Ideaal bij broeken kopen, ramp met toffe jurkjes.
Net als schoenen, goede reden om alles te kopen wat past
Bij de weg, voor alle andere bruiloften heb ik vanalles in de kast hangen, maar niet voor iets met sommige collega's.
quote:Op zondag 22 april 2012 18:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Andere jeans aan, weinig verschil tot dusver. Grmbl.
quote:Op zondag 22 april 2012 18:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De blauwe was dat
Denk dat ik die aantrek met een wit linnen jasje, foto volgt nog wel.
XM, wanneer gaan we winkelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat het qua maat geen probleem moet zijn, tis een 38, en mij zit hij momenteel net iets te strak om mijn bovenkant heen, maar volgens mij ben jij niet echt breed van boven, of wel?
Heb 'm nog nooit aangehad, maar bewaar m tot ik weer pasMaar als je m wilt lenen, zeg t maar
![]()
Niet meer doen, pas volgend weekend of nog een week later weer checken. Hier duurde het ook wel een week of vier voor ik weer in m'n broeken paste. En de referentiebroek die vorige week nét paste, past nu ws net niet meer, dus ik ga ook volgend weekend pas weer checken.quote:Op zondag 22 april 2012 18:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Andere jeans aan, weinig verschil tot dusver. Grmbl.
2 juni? Kun je sparen en het gewenste gewicht bereiken en ik ben die dag manloosquote:Op zondag 22 april 2012 18:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, maar ik word toch geacht kleding aan te trekken als ik naar buiten ga.
Had me niet moeten wegen vanochtend.
MI: als ik geld heb
quote:Op zondag 22 april 2012 18:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
Loveli, deze!CuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat het qua maat geen probleem moet zijn, tis een 38, en mij zit hij momenteel net iets te strak om mijn bovenkant heen, maar volgens mij ben jij niet echt breed van boven, of wel?
Heb 'm nog nooit aangehad, maar bewaar m tot ik weer pasMaar als je m wilt lenen, zeg t maar
Laat ik het zo zeggen, de laatste keer dat ik galajurken ging shoppen vroeg de verkoopster "doet u aan krachtsport?" Zal eens een foto maken waarop het zichtbaar is, ik kom tengerder over dan wat kleding zegt.crap in = crap out
Hmm doe dat eens, ik vond je haske smal!quote:Op zondag 22 april 2012 18:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Cute
Laat ik het zo zeggen, de laatste keer dat ik galajurken ging shoppen vroeg de verkoopster "doet u aan krachtsport?" Zal eens een foto maken waarop het zichtbaar is, ik kom tengerder over dan wat kleding zegt.
Oh, echt? Ik bedoel echt de omtrek he? Niet je schouders specifiek. Ook zeg maar je maag/het deel onder je borsten.quote:Op zondag 22 april 2012 18:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Cute
Laat ik het zo zeggen, de laatste keer dat ik galajurken ging shoppen vroeg de verkoopster "doet u aan krachtsport?" Zal eens een foto maken waarop het zichtbaar is, ik kom tengerder over dan wat kleding zegt.
Nou, dat idd.quote:Op zondag 22 april 2012 19:02 schreef Ml-etje het volgende:
Jeetje, geloof dat dit jaar geen jurkenjaar is voor mensen mét taille ofzo.
Wat een dramadingen allemaal
Goed voor de portoquote:
Hmm ja heb genoeg van andere jaren en dan maar een broek of rok aan.quote:Op zondag 22 april 2012 19:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hehe, true. Maar ik heb wel een beetje een gebrek aan nette werkkleding.
Ik de 3equote:Op zondag 22 april 2012 18:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
2 juni? Kun je sparen en het gewenste gewicht bereiken en ik ben die dag manloos
Broeken voor het werk heb ik niet. En het figuur dat ik nu heb heb ik ook nog niet zo lang, dus heb niet zo veel meer.quote:Op zondag 22 april 2012 19:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ja heb genoeg van andere jaren en dan maar een broek of rok aan.
^^quote:Op zondag 22 april 2012 19:01 schreef Ewelina het volgende:
ik ga voor nummer 1 Coco. Jammer van de tekst op de laatste jurk.
Wel goed blijven eten hoor, tis toch al lowcarb.quote:Op zondag 22 april 2012 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik de 3e. Zal eens overleggen.
En krijg mn avondeten niet op. That's a first sinds ik ben begonnen.
Echt? Ik kan er zoveel vinden dat ik niet kan kiezen en ik heb toch behoorlijk een taillequote:Op zondag 22 april 2012 19:02 schreef Ml-etje het volgende:
Jeetje, geloof dat dit jaar geen jurkenjaar is voor mensen mét taille ofzo.
Wat een dramadingen allemaal
Dan kijk ik op de verkeerde plek, waar kijk jij?quote:Op zondag 22 april 2012 19:18 schreef MarMar het volgende:
[..]
Echt? Ik kan er zoveel vinden dat ik niet kan kiezen en ik heb toch behoorlijk een taille
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een apart, maar hurrlijk lijstje als je het mij vraagt! Heb echt maar wat gedaan en op gevoel gegeten, en wat ik wilde, zonder erbij na te denken, feels good man.
O: yoghurt met muesli en twee kiwis
T: krentenbol pindakaas
S: outdoor military bootcamp
L: krentenbol pindakaas, banaan met franse kwark
T: eat natural reep
T: taart
D: kipsalade
T: yoghurt
[ Bericht 0% gewijzigd door Siral op 22-04-2012 19:48:47 ]
Zo'n beetje alle webshops die ik tegenkom hebben wel goede jurkjes voor tailles, best veel zandlopers en sowieso TopVintage is daar wel erg op berekend ook, maar op zalando zie ik er ook zat met behoorlijk taille erin.quote:Op zondag 22 april 2012 19:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan kijk ik op de verkeerde plek, waar kijk jij?
Oh en gniffel, mijn Mr zei heel voorzichtig dat hij de beige variant erg netjes vind en kleurloos.
Maar wel mooi qua model
De blauwe wordt hij vrolijker van.
Ik zat vandaag ook op zalando te shoppen! Ze hebben echt van alles wat, ideale site eigenlijkquote:Op zondag 22 april 2012 19:25 schreef MarMar het volgende:
http://www.zalando.nl/gre(...)w-gr921c007-504.html dit is bijvoorbeeld al een van de eersten die ik tegenkom bij zomerjurken.. genoeg taille toch?
Ja taille is prima maar buikwise vind ik hem niet mooiquote:Op zondag 22 april 2012 19:25 schreef MarMar het volgende:
http://www.zalando.nl/gre(...)w-gr921c007-504.html dit is bijvoorbeeld al een van de eersten die ik tegenkom bij zomerjurken.. genoeg taille toch?
Dat is maar gewoon de eerste die ik tegenkom met taille en daar zijn er echt veel meer vanquote:Op zondag 22 april 2012 19:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja taille is prima maar buikwise vind ik hem niet mooi
150 gram KIP en een berg groenvoeier en chilisausquote:Op zondag 22 april 2012 19:28 schreef slacker_nl het volgende:
Die salade... wat zit erin? @Siral
En +1 voor de snackkeuze.
Klopt dat idee zie je meer maar wel allemaal met of gekke buiken of rare schouders.quote:Op zondag 22 april 2012 19:28 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat is maar gewoon de eerste die ik tegenkom met taille en daar zijn er echt veel meer van
Ja moet meer felle kleuren hebben!! Ik heb zoveel grijs en zwart enzulks...quote:Op zondag 22 april 2012 19:29 schreef Ml-etje het volgende:
Vind het een leuke combi Siral en daar kan heel veel kleurigs op (die broek).
Lijstje klinkt inderdaad lekker maar is het genoeg?
Colourblocking genoeg dus shopsequote:Op zondag 22 april 2012 19:29 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja moet meer felle kleuren hebben!! Ik heb zoveel grijs en zwart enzulks...
Had hem ook echt gekocht voor het voorjaar/zomer, maar heb zo weinig vrolijks haha.
2000 kcal de kop af!
Ja!quote:
Denk zalmroze ook.quote:Op zondag 22 april 2012 19:32 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja!
Groen en paars staan me wel goed, maar heb het veel te weinig, maar wilde van de week even de stad in, moet ik eigenlijk die broek meteen aandoen
Oja daar zeg je wat! Alleen daar word ik zo flets van.. omdat ik heel bleek ben en een blauwe ondertoon heb..quote:
Je hebt nu dat meer knallende zalmroze, bijna oranje maar dan subtieler.quote:Op zondag 22 april 2012 19:33 schreef Siral het volgende:
[..]
Oja daar zeg je wat! Alleen daar word ik zo flets van.. omdat ik heel bleek ben en een blauwe ondertoon heb..
Maar vind dat wel heel mooi...
Hmm ja!quote:Op zondag 22 april 2012 19:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je hebt nu dat meer knallende zalmroze, bijna oranje maar dan subtieler.
Heel mooi en juist met een blauwe ondertoon
Leuk!quote:Op zondag 22 april 2012 19:19 schreef An24 het volgende:
Loveli: ik heb nog een zwart jurkje met rozen in dezelfde maat. Je bent er woensdag toch. Passen?
Coco: 1! Tekst is meh!
quote:Op zondag 22 april 2012 19:36 schreef loveli het volgende:
Voor de beeldvorming mijn niet zo confectie schouderpartij (en om voor eens en voor altijd de discussie 'vrouwen ontwikkelen niet zo snel spieren' van mijn kant af te ronden). Haal ze over een paar minuten weer weg.Doe je goed zonder te trainen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jeutje. Dan ben je echt heel erg slank. xs is toch maat 34?quote:Op zondag 22 april 2012 18:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik ook en kleiner dan XS is er echt niet
P'ciesquote:Op zondag 22 april 2012 19:37 schreef Ml-etje het volgende:
Soms hoef je niet te trainendagelijks leven does the trick.
Maar vind het wel mooi
Mijn rug ziet er net zo uit. Helaas heb ik op dit moment iets meer vleugeltes onder de oksels dan loveli, maar het is zeker vergelijkbaar. En ook smalle heupen dus.quote:
quote:Op zondag 22 april 2012 18:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
Loveli, deze!Die print op dat jurkjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat het qua maat geen probleem moet zijn, tis een 38, en mij zit hij momenteel net iets te strak om mijn bovenkant heen, maar volgens mij ben jij niet echt breed van boven, of wel?
! Mooi.
Ik kan zoiets alleen ECHT niet aan haha, ik vind dat bij andere alleen leuk.
Hourglassquote:Op zondag 22 april 2012 19:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn rug ziet er net zo uit. Helaas heb ik op dit moment iets meer vleugeltes onder de oksels dan loveli, maar het is zeker vergelijkbaar. En ook smalle heupen dus.
hourglass is zandloper, dan heb je juist wel heupen...quote:Op zondag 22 april 2012 19:43 schreef Siral het volgende:
[..]
Hourglass
Ik zit een beetje tussen hourglass en pearshaped in, maar sinds ik zo train ik me af of ik wel echt hourglass of pearshaped ben!!!Krijg/heb echt ontzettende lopersbenen en flinke schouders.
Ik vind het op zich wel mooi, maar jurkjes kopen is een drama. Net als bloesjes.quote:Op zondag 22 april 2012 19:43 schreef Siral het volgende:
[..]
Hourglass
Ik zit een beetje tussen hourglass en pearshaped in, maar sinds ik zo train ik me af of ik wel echt hourglass of pearshaped ben!!!Krijg/heb echt ontzettende lopersbenen en flinke schouders.
Dacht al even dat het aan mij lagquote:Op zondag 22 april 2012 19:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hourglass is zandloper, dan heb je juist wel heupen...
Weet ik? Daarom zeg ik, vraag me af of ik het nu nog wel ben, had altijd giga heupen/dijen, nog wel, alleen valt minder op omdat ik weinig spekjes heb nog daar, haha.quote:Op zondag 22 april 2012 19:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hourglass is zandloper, dan heb je juist wel heupen...
Toen ik maagzuur had was het enige wat hielp juist hardlopen.quote:Op zondag 22 april 2012 18:56 schreef motorbloempje het volgende:
Niet hardlopen, want 'maagzuur' (volgens de omschrijving van An) wil gewoon niet weg. Bah! Is wel wat minder dan vanochtend maar helaas nog steeds aanwezig; dat loopt niet lekker
quote:Op zondag 22 april 2012 19:40 schreef loveli het volgende:
[..]
P'ciesBen er ook wel tevreden mee, heb alleen iets minder keus met jurkjes.
/wereldproblemen
In SEX?quote:Op zondag 22 april 2012 19:51 schreef loveli het volgende:
Waar moeten we zijn voor de *andere* update? wink/nudge
Fredquote:Op zondag 22 april 2012 19:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Jemig wat ben ik duf vandaag. Zo toch maar eens wat eten en heel veel groenten naar binnen werken. Dan krijg ik nog wat gezonds binnen ook.
Sporten wordt m even niet vandaag vrees ik.
Tassen-technisch wordt het overigens geen Fendi tas. 2400 euro voor een tas die je wordt geacht open te dragen omdat je dan zo leuk het motiefje aan de binnenkant ziet, is mij toch wat te gortig.
Plus de kans op een lekkende pen is ook wel extreem groot bij zo'n dure tas.
Neig toch naar een tas van Fred de la Bretoniere.
Tot zover deze update.
quote:Op zondag 22 april 2012 10:18 schreef anna82 het volgende:
Wat ik me afvraag: in wiens warme bed heeft Henk geslapen? 'GB-smiley'
quote:Op zondag 22 april 2012 00:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Langs een benzinestation gaan en wat willekeurige artikelen kopen.
Of gewoon iets uit de kast pakken en er een papiertje omheen doen.
Of je bakt boterkoek voor de jarige. Altijd goed.
Eurovision in Concert was leuk! En over ruim een uur lig ik in een heerlijk bed.
Daar staat een 0 teveel toch? Hoop ik?quote:Op zondag 22 april 2012 19:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Jemig wat ben ik duf vandaag. Zo toch maar eens wat eten en heel veel groenten naar binnen werken. Dan krijg ik nog wat gezonds binnen ook.
Tassen-technisch wordt het overigens geen Fendi tas. 2400 euro voor een tas die je wordt geacht open te dragen omdat je dan zo leuk het motiefje aan de binnenkant ziet, is mij toch wat te gortig.
Tot zover deze update.
Nee.quote:Op zondag 22 april 2012 19:53 schreef LieLie het volgende:
[..]
Daar staat een 0 teveel toch? Hoop ik?
voor een Fendi? dan lijkt 2400 me wel kloppen.quote:Op zondag 22 april 2012 19:53 schreef LieLie het volgende:
[..]
Daar staat een 0 teveel toch? Hoop ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Uh.... naar minimeets komen.quote:Op zondag 22 april 2012 19:51 schreef loveli het volgende:
Waar moeten we zijn voor de *andere* update? wink/nudge
Ik ben echt wel binnen een uur fietsen vanaf het station thuis hoor. Zo erg woon ik nu ook weer niet in de middle of nowhere.quote:
Trek dan wat lekkerzittends aan?quote:Op zondag 22 april 2012 19:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Filmtijd. Bloedchaggo. Mn laarzen knellen, mn broek zit strak. Bah.
/mopper
quote:
Dan doe je toch iets comfortabelers aan? Een joggingbroek is misschien wat overdreven, maar er hangt vast wel iets in je kast wat wel lekker zit.quote:Op zondag 22 april 2012 19:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Filmtijd. Bloedchaggo. Mn laarzen knellen, mn broek zit strak. Bah.
/mopper
2400 euroquote:Op zondag 22 april 2012 19:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Tot zover deze update.
quote:Op zondag 22 april 2012 19:55 schreef Ml-etje het volgende:
Welk jasje? Ik ben hulpeloos vandaag, neig naar iedere avond foto's plaatsen voor de volgende dagIk denk dat een korter jasje mooier is, zo eentje die in je taille valt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kun je me eens voorrekenen hoe je aan die 2000 kcals komt? Ik vind het namelijk maar weinig lijken, dat lijstje!quote:Op zondag 22 april 2012 19:29 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja moet meer felle kleuren hebben!! Ik heb zoveel grijs en zwart enzulks...
Had hem ook echt gekocht voor het voorjaar/zomer, maar heb zo weinig vrolijks haha.
2000 kcal de kop af!
Welk jasje? Ik ben hulpeloos vandaag, neig naar iedere avond foto's plaatsen voor de volgende dagNummer 2 had ik ooit zelf en dat was mijn grootste miskoop ooit, maar bij jou staat ie al beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar toch nummer 1
Welk jasje? Ik ben hulpeloos vandaag, neig naar iedere avond foto's plaatsen voor de volgende dagIk vind het okselprobleem wel meevallen, maar het jurkje bijzonder lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jasje 2 vind ik leuker geloof ik.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
Ja maar blote armen lijkt me wat koud..quote:Op zondag 22 april 2012 19:57 schreef loveli het volgende:
Als jasje, dan die met taille. Of een mooie shawl, weet niet of je daar fan van bent?
Witte blouse eronder. Dan zit het jurkje ook wat mooier denk ik.quote:Op zondag 22 april 2012 19:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja maar blote armen lijkt me wat koud..
ooh euh ff denken hoor, heb alles toch wel zorgvuldig door de checker gegooid.quote:Op zondag 22 april 2012 19:57 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Kun je me eens voorrekenen hoe je aan die 2000 kcals komt? Ik vind het namelijk maar weinig lijken, dat lijstje!
Ja ik word daar persoonlijk wel blij van eigenlijk maar heb er dan ook die zwarte pumps onder.quote:Op zondag 22 april 2012 20:01 schreef MarMar het volgende:
Dat jurkje maakt je lijf lang door die details bij de buik, dat had van mij wat hoger gemogen en idd zou er geen wit op kiezen, tis herfstweer gewoon
Goed idee!quote:Op zondag 22 april 2012 19:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Witte blouse eronder. Dan zit het jurkje ook wat mooier denk ik.
Taille is 70 en billen 100quote:Op zondag 22 april 2012 20:05 schreef anna82 het volgende:
Ik heb een taupe jasje wat heel mooi staat bij donkerblauw, dit vind ik ook wat wit.
ML, wat is er lastig aan jouw billen? Ze lijken me nou niet enormous.
Goed héquote:Op zondag 22 april 2012 20:08 schreef sigme het volgende:
Jasje 1; dan zie je de niet zo mooie details van dat jurkje ook niet.
De combinatie vind ik degelijk en verantwoord. saaaaaaaaaaaaaai.
Test ik nog wel even, heb een blouse met een fraai kraagje.quote:
*tailleboks*quote:Op zondag 22 april 2012 20:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Taille is 70 en billen 100
[..]
Goed hé
quote:
quote:Op zondag 22 april 2012 20:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb er nog 1 in de categorie wat moet je ermee..Met die riem vind ik het wel leuk eigenlijk! Maar dan meer iets voor de winter met een leuke majo met print en laarzen erbij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo gewoon is dat niet dus beter geniet je er dan vanquote:Op zondag 22 april 2012 20:16 schreef Siral het volgende:
bootcamp, taart, zon, kipsalade, tupac.
Fijn dagje...............
of ben ik gewoon verliefd?
[..]
Heb er nog 1 in de categorie wat moet je ermee..Macrameeen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een monsterlijk ding.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
[..]
Heb er nog 1 in de categorie wat moet je ermee..Weg doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zonder riem en schoenen is het net een badjas!quote:Op zondag 22 april 2012 20:20 schreef Tinkepink het volgende:
Zonder riem met dure schoenen kan het heel mooi staan.
[..]
Heb er nog 1 in de categorie wat moet je ermee..Staat mooier bij iets meer curves. Denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Vind je? Ik hou altijd wel van die gedrapeerde gevallen, maar ik hb dan ook wat rollen te verbergenquote:
helemaal niet gewoon nee, wel geel fijnquote:Op zondag 22 april 2012 20:18 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Zo gewoon is dat niet dus beter geniet je er dan van
Ja, hou ik dan weer niet zo vanquote:Op zondag 22 april 2012 20:22 schreef Novem het volgende:
[..]
Vind je? Ik hou altijd wel van die gedrapeerde gevallen, maar ik hb dan ook wat rollen te verbergen
In de winter vind ik dat ook wel tof, mooie grote riem erbij, stel stoere laaren, getailleerd jasje!quote:Op zondag 22 april 2012 20:22 schreef Novem het volgende:
[..]
Vind je? Ik hou altijd wel van die gedrapeerde gevallen, maar ik hb dan ook wat rollen te verbergen
True, het is inderdaad niet echt luchtig of lenteachtigquote:Op zondag 22 april 2012 20:25 schreef Siral het volgende:
[..]
In de winter vind ik dat ook wel tof, mooie grote riem erbij, stel stoere laaren, getailleerd jasje!
En de kleur is ook goed voor de winter. Maar voor 'nu' vind ik het niets, te groot/somber enzo!
De lengte vd mouwen wel.quote:Op zondag 22 april 2012 20:27 schreef Novem het volgende:
[..]
True, het is inderdaad niet echt luchtig of lenteachtig
Denk het ook!quote:Op zondag 22 april 2012 20:28 schreef Ml-etje het volgende:
Deze geeft nog wel de meeste taille vind ik na vergelijk:
[ afbeelding ]
Ja zeg dat wel jaquote:
Morgen nog even terug, even zien of er nog iets hangt en dat bolerootje wegbrengen.quote:Op zondag 22 april 2012 20:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
Denk het ook!
Als jij dan 100 billen heb moet het bij mij wel 120 zijn volgens mij.
Blijft de leukste. En je hebt hier echt mooie schouders voor!quote:Op zondag 22 april 2012 20:28 schreef Ml-etje het volgende:
Deze geeft nog wel de meeste taille vind ik na vergelijk:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 april 2012 20:31 schreef An24 het volgende:
[..]
Blijft de leukste. En je hebt hier echt mooie schouders voor!
xxxs?quote:Op zondag 22 april 2012 20:36 schreef Laureline het volgende:
MI, het lijkt wel of jij een verkeerde inschatting van je eigen lijf maakt: ik zie dagelijks op straat veel vrouwen die hun kleding één a twee maten te klein hebben gekocht, maar bij jou lijkt het alsof de laatste twee jurken zeker een paar maten kleiner móeten!
Denk dat dat het niet is, het zijn allemaal kleine maatjes XS en S maar dan passen mijn heupen maar mijn bovenlijf is stukken smaller. Kan maat 176 ook aan boven.quote:Op zondag 22 april 2012 20:36 schreef Laureline het volgende:
MI, het lijkt wel of jij een verkeerde inschatting van je eigen lijf maakt: ik zie dagelijks op straat veel vrouwen die hun kleding één a twee maten te klein hebben gekocht, maar bij jou lijkt het alsof de laatste twee jurken zeker een paar maten kleiner móeten!
Kan! Dat steps-jurkje was ook 36, maar zo voel ik me ook niet hoor. Zit zoveel verschil in maten.quote:Op zondag 22 april 2012 20:37 schreef Laureline het volgende:
Of het is een winkel met mateninflatie, dat kan ook.
Zelfgemaakt.quote:
[..]
Heb er nog 1 in de categorie wat moet je ermee..Daar verzuip je in! In de riem zowel als in de jurk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ham van Kevinquote:Op zondag 22 april 2012 20:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Zelfgemaakt.
150 gr bloem, groot blikje tomatenpuree, wat avjar, knoflook, beetje kaas, eigen ham, wat zurige paprika uit pot (Turks), kappertjes.
En daar dan de kleine helft van.
quote:Op zondag 22 april 2012 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstjestijd dan maar:
O: Friesch roggebrood met pindakaas en 2 mokken koffie
T: niets, O is niet helemaal goed gevallen en op de een of andere manier heb ik nu een enorme luchtophoping in m'n slokdarm zitten die pijn doet (kan het niet anders omschrijven).
L: waarschijnlijk een paar goed dikke sneden volkoren- of roggebrood met hummus en zalm
T: banaan
T: hand walnoten
S: hardlopen (7km) want nog steeds gevoel van na O
T: yoghurt
D: sushi
T: bakje yoghurt met banaan
Dat heb ik ookquote:Op zondag 22 april 2012 20:37 schreef Laureline het volgende:
Ik heb ook 70 taille en 100 heup, dat is toch niet XS?
Christelijke bruiloftquote:Op zondag 22 april 2012 21:06 schreef the85mc het volgende:
* even inbreekt in topic*
MItje, meeste vind ik mooi staan, sommigen misschien iets aan de grote kant.. Voor wat voor gelegenheid is het?
Is strapless jurkje niet leuk of zeg ik nou hele domme dingen?
Is dat een apart soort bruiloft?quote:
oei, receptje? Ik heb enorme zin om te bakken de laatste tijd....quote:Op zondag 22 april 2012 21:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben de 'gezonde' muffins uit de Delicious aan het maken, met blauwe bessen!Ben benieuwd
![]()
Allemaal jurkjes! Jasje 1 denk ik, Ml! Show that slanke lijntje enzulks
Even overtikken!quote:Op zondag 22 april 2012 21:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oei, receptje? Ik heb enorme zin om te bakken de laatste tijd....
SPOILER: receptje :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door MariaEtcetera op 22-04-2012 21:39:17 ]"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Men loopt er vaak nogal opgeprikt bijquote:Op zondag 22 april 2012 21:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Is dat een apart soort bruiloft?
En Loveli, hindoestaanse bruiloften zijn leuk. Doe iets kleurigs aan, dat is altijd goed. Een leuk tuniekje in een felle kleur ofzo?
Ik heb evt nog wel een roze zijden sari voor je liggen die je kunt lenen?
Oi das niet best, beterschap!quote:Op zondag 22 april 2012 21:29 schreef loveli het volgende:
egopost: misselijk en zometeen wsch vissen voeren.
quote:Op zondag 22 april 2012 21:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Even overtikken!tof, ga ik eens maken!SPOILER: receptje :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 22 april 2012 21:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
B&J FishFood zal nooit meer hetzelfde zijn.
Ter voorbereiding heb ik nog wel wat bollywoodfilms die je kunt lenen.quote:Op zondag 22 april 2012 21:50 schreef _aurum_ het volgende:
en voor alle mensen die het nog niet gezegd hebben, bereid je voor op eten, veel, lekker eten op Hindoestaanse bruiloften
En je kan ook nog een dansje doen
Eimengsel juist wel heel erg kloppen voordat je het door elkaar gooit kan ook wel helpen, die moet zo luchtig mogelijk.quote:Op zondag 22 april 2012 21:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Note to self: volgende keer waarschijnlijk toch minder roeren, ze zijn niet echt hoog geworden, die muffinsWel lekker deegspul though!
Benny Lava!quote:Op zondag 22 april 2012 21:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ter voorbereiding heb ik nog wel wat bollywoodfilms die je kunt lenen.
Of we gaan gewoon naar de bioscoop voor een bollywood film.
Oh ja daar ben ik ook niet erg goed inquote:Op zondag 22 april 2012 21:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
Eimengsel juist wel heel erg kloppen voordat je het door elkaar gooit kan ook wel helpen, die moet zo luchtig mogelijk.
Heeft ie nog niet gebeld? Kan het me voorstellen dat je je zo voelt.quote:Op zondag 22 april 2012 21:54 schreef Probability het volgende:
Zo ik zit mezelf op te vreten
Weet dat ik geen voorbarige conclusies moet trekken maar goed
quote:Op zondag 22 april 2012 21:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
ik stel een kookmeet voorquote:Op zondag 22 april 2012 21:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Die had ik naar mijn collega gemaild, die zijn mail op autoforward had. Ging hele bedrijf door /faalquote:
Oei xD Wie heeft er dan ook zn mail op autoforwardquote:Op zondag 22 april 2012 21:59 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Die had ik naar mijn collega gemaild, die zijn mail op autoforward had. Ging hele bedrijf door /faal
Neejoh, dit is veel leuker:quote:
Dat kan ook natuurlijk!quote:
je vriend?quote:Op zondag 22 april 2012 21:54 schreef Probability het volgende:
Zo ik zit mezelf op te vreten
Weet dat ik geen voorbarige conclusies moet trekken maar goed
Neequote:Op zondag 22 april 2012 21:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heeft ie nog niet gebeld? Kan het me voorstellen dat je je zo voelt.
ik herinner me ergens in de verte dat ML haar huis beschikbaar stelde voor kokende mensenquote:Op zondag 22 april 2012 22:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk!
Wanneer?
Waar?
Met film kijken erbij?
Prob, ik hoop dat hij belt en dat er een logische verklaring is. Maar anders zou ik het wel weten. Je verdient beter!!! En hij is een lamme zak dat hij je niet beter behandelt /my2centsquote:
quote:Op zondag 22 april 2012 22:02 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik herinner me ergens in de verte dat ML haar huis beschikbaar stelde voor kokende mensen
Huh?!quote:Op zondag 22 april 2012 22:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]dan moet ik van mijn Mr wel de kledingkast barricaderen. Hij is bang dat ik alles weggooi.
Zonder gekheid ik vind het best!
Daar hoef je niet per sé goed in te zijn hoorquote:Op zondag 22 april 2012 21:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh ja daar ben ik ook niet erg goed inwel iets om te oefenen dus, ik wil ook een keer van die mooie hoge muffins maken
Incl juicy details en urbanathlontactiekbespreking?quote:Op zondag 22 april 2012 22:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk!
Wanneer?
Waar?
Met film kijken erbij?
Was een beetje confused na alle verschillende reacties op mijn kleding.quote:Op zondag 22 april 2012 22:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Huh?!
Je moet je kledingkast barricaderen als er vrouwen komen?
Hij zou welkom zijn dus?quote:Op zondag 22 april 2012 11:01 schreef An24 het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, dan wordt het aantal nu vijf!
Er zijn nooit genoeg Urbanathlontactiekbesprekingen.quote:Op zondag 22 april 2012 22:12 schreef anna82 het volgende:
[..]
Incl juicy details en urbanathlontactiekbespreking?
Beterschap Li! Heb jij zo'n gevoelige maag?
Of hij belt op en zegt duizend keer sorry met smoesjes of hij laat het afweten... Maar belangrijker is, wil jij dit gedoe allemaal wel? Je hebt er veel last van en je moet je afvragen of de mooie momenten opwegen tegen deze shit...quote:
Tx. Vroeger nooit last van, laatste tijd lijkt het wel eens de zoveel weken raak te zijnquote:Op zondag 22 april 2012 22:12 schreef anna82 het volgende:
Beterschap Li! Heb jij zo'n gevoelige maag?
Welkom sowieso, maar je hebt gelijk. Freud is waarschijnlijk wel thuis, maar zal ook naar boven vluchten. Zelf even inschatten of het verstandig is dus.quote:Op zondag 22 april 2012 22:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hij zou welkom zijn dus?Is dan wel de enige jongen tussen de vrouwen denk ik dus ik had gezegd dat ie weinig kans maakte
(en ik moet even vragen of hij die avond geen afspraken heeft, had helemaal geen dag/datum aan hem doorgegeven, dus zet het aantal nog maar even op 4!)
Was me ook al opgevallen in de trailer....quote:Op zondag 22 april 2012 23:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Film was mwah. Keira's kaak was erg... aanwezig.
ja ik drong er wel een beetje op aan. of nou ja ik zei als jij mij niet wil dan wil ik jou niet, ik verdien beter dan dit. wel in een gesprek van 2 uur en het was niet zijn bedoeling om het via de telefoon te doen, hij wilde juist bellen om af te spreken en wil morgen heel graag langskomen, maar ik weet het niet. hij wilde het al langer zeggen maar durfde het niet en aan de telefoon ook niet echt en draaide er heel erg om heen.quote:
heb net even met m'n huisgenootje gepraat en met een vriendinnetje aan de telefoonquote:Op maandag 23 april 2012 00:29 schreef loveli het volgende:
Heb je iemand die er voor je is en een beetje voor je kan zorgen?
Sterktequote:Op maandag 23 april 2012 01:27 schreef Probability het volgende:
En ik heb al enorme buikpijn omdat ik koekjes heb gegeten vandaag enz dus dat doe ik maar niet van dat ijs.
Of buikpijn door het hele gebeuren moest net ook overgeven van het hoesten, wel fijn dat mijn lichaam er alvast heel erg op reageert.
Ik verkeer nog een beetje in de ontkenning geloof ik.
Ik weet het, maar het is natuurlijk ook voor de core stability.quote:Op maandag 23 april 2012 07:47 schreef _aurum_ het volgende:
Blubberbuik verdwijnt door goede voeding, niet door veel buikspieroefeningen
Succes straks Pief
quote:
Maar het is nooit weg tochquote:Op maandag 23 april 2012 07:47 schreef _aurum_ het volgende:
Blubberbuik verdwijnt door goede voeding, niet door veel buikspieroefeningen
Succes straks Pief
Like a boss!quote:Op maandag 23 april 2012 08:39 schreef V1z0R het volgende:
Overheen gelezen, maar An noemde me een kanjer!
![]()
Gets, BillySterkte de komende tijd!
Dat klinkt alsof ik heul vaak dat soort voornemens hebquote:Op maandag 23 april 2012 09:00 schreef Ml-etje het volgende:
mogge MariagoedevoornemensEtcetera!
Met bij V1zor, ik stem voor/wilikwetenhoeverdatrijdenis?
quote:Op maandag 23 april 2012 08:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aww ProbAltijd kut denk ik zo, ook al zag je de bui al hangen. Even die afspraak van vandaag acen, daar haal je misschien weer wat voldoening uit
[..]
Like a boss!Met een katje, bijna!
Meet bij V1z0R!
Ik denk dat ik een Nallie ga doen de komende dagen: netjes eten om de buik te appeaaasen! Had vanochtend namelijk nog steeds lichte buikpijn. Zat wel al om 8 uur op kantoor, want met alleen buikpijn kan ik best prima werken en volgens mij is het koortsige er wel af intussen![]()
Denk er zelfs aan om af en toe maar weer eens een rondje te rennen, om te testen of mijn achterpootje dat trekt![]()
</lief dagboek>
Zo was het heul niet bedoeldquote:Op maandag 23 april 2012 09:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof ik heul vaak dat soort voornemens heb![]()
Harhar, is ook zo, weet ik wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |