abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110626585
Ben er met mn hoofd niet helemaal bij :) ik hoorde dat het gas nog aan stond dus ik dacht huh gas aan? Staat mn eitje al een half uur te koken :')
Dus nu heb ik ook een keer alleen het eiwit gegeten.. Misschien kan slacker ook nog niet zo goed eitjes koken ;) of is dat iemand anders die 'losse' eiwitten eet?
pi_110626601
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zelf ben ik trouwens ook wel eens zo'n lamzak dat ik wel eens heb dat ik een smsje zie en denk 'Oh leuk, een smsje O+ ' en dan vervolgens 'even ga afmaken wat ik aan het doen was' en de dag erna pas antwoord ofzo :@ :') Smsen zit niet echt in mijn systeem!
_O- herkenbaar.

Maar dat doe je vast niet met je O+

Overigens mannen }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_110626605
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:32 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee, maar als ik een relatie heb met iemand die een week niets van zich laat horen dan vind ik het vreemd. Je hoeft elkaar heus niet elke dag te zien, maar even bellen, of wappen vind ik toch wel normaal heur. Als iemand totaal die behoefte niet voelt dan zou het voor mij niet meer zo hoeven.
Het kan zijn dat hij nu precies het zelfde denkt, maar dat denk ik niet.
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? zondag 22 april 2012 @ 12:36:27 #204
70532 loveli
N
pi_110626612
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2012 12:34 schreef Probability het volgende:

[..]

Jawel hij was online op de whatsapp.
Maar dan vind ik het alsnog raar. Er was ook helemaal geen ruzie of zo.
Oki, z'n foon ligt niet in de plee. Maar whatsapp gaat ook zelf soms online om evt berichtjes op te halen, hoeft neit te betekenen dat hij online is. Heb ik gelezen in een topic ergens over "waarom krijg ik geen berichtje terug terwijl hij wel online is geweest op whatsapp".
crap in = crap out
pi_110626709
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Okik, z'n foon ligt niet in de plee. Maar whatsapp gaat ook zelf soms online om evt berichtjes op te halen, hoeft neit te betekenen dat hij online is. Heb ik gelezen in een topic ergens over "waarom krijg ik geen berichtje terug terwijl hij wel online is geweest op whatsapp".
Nee hij heeft t wel gelezen, dat maakt niet uit. Vind gewoon het geheel een beetje raar.
pi_110626745
Wat zit je die jongen te verdedigen, Li? Als je in een vaste relatie zit van meer dan een jaar (of zelfs 2?) en je laat een week niks horen dan spoor je niet helemaal.
pi_110626797
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:40 schreef conleche het volgende:
Wat zit je die jongen te verdedigen, Li? Als je in een vaste relatie zit van meer dan een jaar (of zelfs 2?) en je laat een week niks horen dan spoor je niet helemaal.
dat.
Ja doei.
pi_110626803
quote:
"
Wmbt een enkeltje uitgang.
pi_110626819
quote:
Dank u
pi_110626858
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2012 12:43 schreef Probability het volgende:

[..]

Dank u
Maar dan ben jij wel degene die wat moet gaan doen ipv het alleen maar "raar" te vinden.
Hup actie!
  Vis een optie? zondag 22 april 2012 @ 12:44:59 #211
70532 loveli
N
pi_110626881
Omdat mannen soms vrij stom kunnen zijn wat betreft dat soort dingen :+ En omdat denken voor een ander in de regel niets oplost.
crap in = crap out
pi_110626927
quote:
14s.gif Op zondag 22 april 2012 12:44 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Maar dan ben jij wel degene die wat moet gaan doen ipv het alleen maar "raar" te vinden.
Hup actie!
Ja ik heb gebeld. Langsgaan heeft geen zin want hij is wss niet thuis.
pi_110627151
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:44 schreef loveli het volgende:
Omdat mannen soms vrij stom kunnen zijn wat betreft dat soort dingen :+ En omdat denken voor een ander in de regel niets oplost.
Deze is al vaker gewezen op zijn gebrek aan interesse.

En ik heb nog geen man gekend die een week niks liet horen hoor. Misschien gebeurt dat in het begin, als er nog geen duidelijkheid is over de status van een relatie, maar zelfs dan zou ik het niet apprecieren en het beschouwen als teken van onverschilligheid.

Op zich heb je wel gelijk dat je niet voor een ander moet denken. Maar als de ander het blijkbaar normaal vindt om een week lang radiostilte te betrachten, dan mag je daar wel zelf je conclusies uit trekken, namelijk dat je niet wilt zijn met iemand die het blijkbaar te veel moeite vindt om even te laten weten waar hij mee bezig is en even laat weten dat hij druk is maar je nog steeds heul lief vindt, of iets anders waar je hart van smelt ( :+ )

En dan heeft het ook weinig zin om hem telkens daarop te wijzen, want als hij die behoefte dus niet voelt dan is dát het probleem.
pi_110627199
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:54 schreef conleche het volgende:

[..]

En ik heb nog geen man gekend die een week niks liet horen hoor. Misschien gebeurt dat in het begin, als er nog geen duidelijkheid is over de status van een relatie, maar zelfs dan zou ik het niet apprecieren en het beschouwen als teken van onverschilligheid.

Op zich heb je wel gelijk dat je niet voor een ander moet denken. Maar als de ander het blijkbaar normaal vindt om een week lang radiostilte te betrachten, dan mag je daar wel zelf je conclusies uit trekken, namelijk dat je niet wilt zijn met iemand die het blijkbaar te veel moeite vindt om even te laten weten waar hij mee bezig is en even laat weten dat hij druk is maar je nog steeds heul lief vindt, of iets anders waar je hart van smelt ( :+ )

En dan heeft het ook weinig zin om hem telkens daarop te wijzen, want als hij die behoefte dus niet voelt dan is dát het probleem.
Ja precies. En liefde kun je niet afdwingen dus ik laat het nu maar voor wat het is.
  zondag 22 april 2012 @ 12:57:19 #215
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110627232
>> R&P

@tmc85 (mobiel, dus nick bij benadering). Eitjes koken kan ik wel, bakken ook. Pocheren alleen niet.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  zondag 22 april 2012 @ 12:59:49 #216
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110627332
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:57 schreef slacker_nl het volgende:
>> R&P

@tmc85 (mobiel, dus nick bij benadering). Eitjes koken kan ik wel, bakken ook. Pocheren alleen niet.
>> CUL
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_110627334
Ik had gisteren tijdens het boodschappen doen trouwens sjans van een hele rare meneer. Ik stond mijn fiets van het slot te halen en een beetje mee te neurieen met de muziek toen ik op mijn schouders werd getikt. Ik deed mijn oortjes uit en de meneer vroeg of hij wat mocht vragen. Ik dacht aan de weg, de tijd, of iets anders in die geest en zei: ja natuurlijk! Zei hij letterlijk:

Zou je het leuk vinden om te vertellen hoe je heet?

Whahahahha. Ik was zo verbaasd. Ik zei dus uit mijn diepe tenen: Uh, NEE!

Het was geen George Clooney, dat moge duidelijk zijn.

Leuk vinden om je naam te vertellen. :')
pi_110627352
oH, wat een fijne dag hier!

En prob, inderdaad. Dat vriendje van jou mag er uit gebonjoured worden. Maar dat moet je wel zelf doen.

Mijn vriendje ligt een middagdutje te doen. Ik ga zo eens douchen, en dan gaan we naar de middagfilm! We gaan naar the artist, ben benieuwd!
pi_110627377
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:57 schreef slacker_nl het volgende:
>> R&P

quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:59 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

>> CUL
:W
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2012 12:56 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja precies. En liefde kun je niet afdwingen dus ik laat het nu maar voor wat het is.
:W
pi_110627379
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:27 schreef loveli het volgende:

[..]

Nadeel vaneen sms is dat je niet weet of 'ie 'em heeft gelezen. Misschien heeft 'ie z'n foon in de plee laten vallen ofzo, zou geen conclusies trekken adh van niet beantwoorde sms-jes..
Ik doelde meer op een week geen contact...
Be someone that makes you happy
pi_110627397
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:59 schreef conleche het volgende:
Ik had gisteren tijdens het boodschappen doen trouwens sjans van een hele rare meneer. Ik stond mijn fiets van het slot te halen en een beetje mee te neurieen met de muziek toen ik op mijn schouders werd getikt. Ik deed mijn oortjes uit en de meneer vroeg of hij wat mocht vragen. Ik dacht aan de weg, de tijd, of iets anders in die geest en zei: ja natuurlijk! Zei hij letterlijk:

Zou je het leuk vinden om te vertellen hoe je heet?

Whahahahha. Ik was zo verbaasd. Ik zei dus uit mijn diepe tenen: Uh, NEE!

Het was geen George Clooney, dat moge duidelijk zijn.

Leuk vinden om je naam te vertellen. :')
:D zou me rotgeschrokken zijn.
pi_110627420
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:36 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- herkenbaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem jij serieus contact op met het werk van je vriend als zijn salaris niet klopt? :o.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 22 april 2012 @ 13:03:22 #223
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110627441
Hoi MI :W
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_110627459
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:02 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Neem jij serieus contact op met het werk van je vriend als zijn salaris niet klopt? :o.
Nee :D ik schrijf het wel uit ;) Het is namelijk nogal hogere wiskunde.
Lijkt me geen strak plan want ik trek die beste man aan zijn stropdas over zijn bureau met de vraag "wat doe je ermee en bij wie doe je dit allemaal" .
pi_110627468
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi MI :W
:*
pi_110627517
Lijstjestijd dan maar:

O: Friesch roggebrood met pindakaas en 2 mokken koffie
T: niets, O is niet helemaal goed gevallen en op de een of andere manier heb ik nu een enorme luchtophoping in m'n slokdarm zitten die pijn doet (kan het niet anders omschrijven).
L: waarschijnlijk een paar goed dikke sneden volkoren- of roggebrood met hummus
T: banaan
T: hand walnoten
S: hardlopen (7km)
T: yoghurt
D: sushi
T: ?
Ja doei.
pi_110627529
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:04 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Nee :D ik schrijf het wel uit ;) Het is namelijk nogal hogere wiskunde.
Lijkt me geen strak plan want ik trek die beste man aan zijn stropdas over zijn bureau met de vraag "wat doe je ermee en bij wie doe je dit allemaal" .
Oh, ik vond het al een beetje raar. :+.

Ik zou zeggen, ze zien me aankomen, bij Baardmans z'n werk, maar hij is zelf degene die de salarissen overmaakt. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 22 april 2012 @ 13:07:39 #228
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110627567
Lol @ Co _O-. Wat maak jij rare dingen mee :').

Hardlopen ging kut. Was een beetje misselijk en had hoofdpijn, dus het schoot niet echt op. Na 7 km maar gestopt.
Niet meer actief op Fok!
pi_110627572
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:06 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, ik vond het al een beetje raar. :+.

Ik zou zeggen, ze zien me aankomen, bij Baardmans z'n werk, maar hij is zelf degene die de salarissen overmaakt. :').
Nee was meer vanuit mijn standpunt geschreven maarja ik doe hetzelfde als Baardmans althans ik geef de fiat.
Ben een beetje verprutst denk ik :D
  Vis een optie? zondag 22 april 2012 @ 13:08:59 #230
70532 loveli
N
pi_110627609
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:54 schreef conleche het volgende:

[..]

True.
quote:
SPOILER

[ Bericht 15% gewijzigd door loveli op 22-04-2012 16:13:32 ]
crap in = crap out
pi_110627798
Herkenbaar Li :D heb mijn Mr er net eens liefjens met zijn neus op gedrukt.
"oh ja, ik zie het al weer" _O-
pi_110627824
En proba, ik vind dat echt niet normaal dat ie niks van zich laat horen.
Er zijn nog best veel mannen (of eigenlijk slappe zakken) die het niet uitmaken maar een relatie net zo lang verwaarlozen tot de vriendin het uitmaakt. Ik snap dat nooit, als je weet dat het niks meer wordt dan zeg je dan toch eerlijk. het is natuurlijk een beroerd gesprek, maar het wordt er echt niet beter van als je stopt communiceren.. maakt het alleen maar pijnlijker.
pi_110627907
Ik moet bijna de lampen weer aan doen binnen, wat een stom weer..
  zondag 22 april 2012 @ 13:18:55 #234
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110627910
Mmm, de frittata was lekker. Wel veul werk -O-. Nu hopen dat ik snel wat minder bibberig word.

Maar weer even onderuitgezakt op de bank, met groot glas thee :z.
  zondag 22 april 2012 @ 13:19:23 #235
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110627926
Zonnetje schijnt hier al bijna hele dag! Wel af en toe een bui, maar het wordt niet zo donker zoals gister.
pi_110627934
Met veulwerk verbrand je ook weer eea ;)

Ik ga jurrekies passen en foto's maken :+
pi_110627958
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:19 schreef Ml-etje het volgende:

En de foto's hier laten zien?
pi_110628004
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:19 schreef Ml-etje het volgende:

Ja!!
  zondag 22 april 2012 @ 13:26:03 #239
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110628139
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zonnetje schijnt hier al bijna hele dag! Wel af en toe een bui, maar het wordt niet zo donker zoals gister.
Idem, alleen is het hier ook gisteren geen moment donker geweest. Hele dag zon :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_110628158
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstjestijd dan maar:

O: Friesch roggebrood met pindakaas en 2 mokken koffie
T: niets, O is niet helemaal goed gevallen en op de een of andere manier heb ik nu een enorme luchtophoping in m'n slokdarm zitten die pijn doet (kan het niet anders omschrijven).
L: waarschijnlijk een paar goed dikke sneden volkoren- of roggebrood met hummus
T: banaan
T: hand walnoten
S: hardlopen (7km)
T: yoghurt
D: sushi
T: ?
Brandend maagzuur :Y
pi_110628354
Hier is t ook grijs en grauw. Wel een fijne dag! O+
pi_110628750
Jep maar eerst even naar buiten, het is nu redelijk.
pi_110628854
Hier is t van alles wat. Eerst zon, toen regen en onweer, nu weer zon. Het enige wat nog mist is sneeuw :)
pi_110628973
Hele dag al zon! En knopjes in de bomen O+
pi_110629338
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:50 schreef An24 het volgende:
Hele dag al zon! En knopjes in de bomen O+
Hier al volop bloesem :o O+
pi_110630371
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:36 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- herkenbaar.

SPOILER
jouw prioriteiten zijn duidelijk niet zijn prioriteiten ;)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_110630507
Ik kan me niet heugen dat ik ooit langer dan een dag niets gehoord heb van Chris, ook niet in het begin en toen we nog niet samenwoonden... dus jah, eens met Co enzo..

Knuffel voor Prob :*

en lol @ "zou je het leuk vinden om je naam te vertellen" wat een maffe vraag :') Al zou het een hunk zijn, dan zou voor mij zo'n vraagstelling bij voorbaat al een afknapper zijn :P
pi_110630558
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mmm, de frittata was lekker. Wel veul werk -O-. Nu hopen dat ik snel wat minder bibberig word.

Maar weer even onderuitgezakt op de bank, met groot glas thee :z.
XM, ik heb de ballen verstand van lowcarben, maar je zit volgens mij iedere keer tussen de 10 en 15 kh op een dag.

Is het misschien niet zo dat je wat hoger moet zitten, zo rond de 20 toch?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_110630735
ik had/heb ook iedere dag contact met mijn lief, anders gaan we elkaar missen O+

Brakkig dagje vandaag, gister vroeg op bed en uitgeslapen tot 0830, wat bijzonder is voor mij want meestal ben ik rond 0700 wakker :')

Vanochtend een beetje opgeruimd en net weer een tukkie gedaan met mijn lief O+ Samen tukkies doen *;

Zo weer verder met operation clean sweep.

Lijstje:

O: smoothie
T: rijstwafels+pindakaas
L: salade caprese
T: kwark en bessen
D: kalkoen, opgebakken rijst en roerbakgroente
T: kwark

Afgelopen paar dagen brood gegeten en mijn buik is helemaal poofy :{
pi_110632652
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:47 schreef the85mc het volgende:
Hier is t van alles wat. Eerst zon, toen regen en onweer, nu weer zon. Het enige wat nog mist is sneeuw :)
Had niks moeten zeggen, het hagelt nu..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')