Oh, ik vond het al een beetje raar.quote:Op zondag 22 april 2012 13:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Neeik schrijf het wel uit
Het is namelijk nogal hogere wiskunde.
Lijkt me geen strak plan want ik trek die beste man aan zijn stropdas over zijn bureau met de vraag "wat doe je ermee en bij wie doe je dit allemaal" .
Nee was meer vanuit mijn standpunt geschreven maarja ik doe hetzelfde als Baardmans althans ik geef de fiat.quote:Op zondag 22 april 2012 13:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, ik vond het al een beetje raar..
Ik zou zeggen, ze zien me aankomen, bij Baardmans z'n werk, maar hij is zelf degene die de salarissen overmaakt..
True.quote:Op zondag 22 april 2012 12:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Deze is al vaker gewezen op zijn gebrek aan interesse.
En ik heb nog geen man gekend die een week niks liet horen hoor. Misschien gebeurt dat in het begin, als er nog geen duidelijkheid is over de status van een relatie, maar zelfs dan zou ik het niet apprecieren en het beschouwen als teken van onverschilligheid.
Op zich heb je wel gelijk dat je niet voor een ander moet denken. Maar als de ander het blijkbaar normaal vindt om een week lang radiostilte te betrachten, dan mag je daar wel zelf je conclusies uit trekken, namelijk dat je niet wilt zijn met iemand die het blijkbaar te veel moeite vindt om even te laten weten waar hij mee bezig is en even laat weten dat hij druk is maar je nog steeds heul lief vindt, of iets anders waar je hart van smelt ()
En dan heeft het ook weinig zin om hem telkens daarop te wijzen, want als hij die behoefte dus niet voelt dan is dát het probleem.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door loveli op 22-04-2012 16:13:32 ]crap in = crap out
En de foto's hier laten zien?quote:Op zondag 22 april 2012 13:19 schreef Ml-etje het volgende:
Met veulwerk verbrand je ook weer eea
Ik ga jurrekies passen en foto's maken
Ja!!quote:Op zondag 22 april 2012 13:19 schreef Ml-etje het volgende:
Met veulwerk verbrand je ook weer eea
Ik ga jurrekies passen en foto's maken
Idem, alleen is het hier ook gisteren geen moment donker geweest. Hele dag zonquote:Op zondag 22 april 2012 13:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zonnetje schijnt hier al bijna hele dag! Wel af en toe een bui, maar het wordt niet zo donker zoals gister.
Brandend maagzuurquote:Op zondag 22 april 2012 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstjestijd dan maar:
O: Friesch roggebrood met pindakaas en 2 mokken koffie
T: niets, O is niet helemaal goed gevallen en op de een of andere manier heb ik nu een enorme luchtophoping in m'n slokdarm zitten die pijn doet (kan het niet anders omschrijven).
L: waarschijnlijk een paar goed dikke sneden volkoren- of roggebrood met hummus
T: banaan
T: hand walnoten
S: hardlopen (7km)
T: yoghurt
D: sushi
T: ?
Hier al volop bloesemquote:
quote:Op zondag 22 april 2012 12:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]herkenbaar.
Maar dat doe je vast niet met je
Overigens mannen
jouw prioriteiten zijn duidelijk niet zijn prioriteitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
XM, ik heb de ballen verstand van lowcarben, maar je zit volgens mij iedere keer tussen de 10 en 15 kh op een dag.quote:Op zondag 22 april 2012 13:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mmm, de frittata was lekker. Wel veul werk. Nu hopen dat ik snel wat minder bibberig word.
Maar weer even onderuitgezakt op de bank, met groot glas thee.
Had niks moeten zeggen, het hagelt nu..quote:Op zondag 22 april 2012 13:47 schreef the85mc het volgende:
Hier is t van alles wat. Eerst zon, toen regen en onweer, nu weer zon. Het enige wat nog mist is sneeuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |