quote:Op zondag 22 april 2012 12:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zelf ben ik trouwens ook wel eens zo'n lamzak dat ik wel eens heb dat ik een smsje zie en denk 'Oh leuk, een smsje' en dan vervolgens 'even ga afmaken wat ik aan het doen was' en de dag erna pas antwoord ofzo
![]()
Smsen zit niet echt in mijn systeem!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Het kan zijn dat hij nu precies het zelfde denkt, maar dat denk ik niet.quote:Op zondag 22 april 2012 12:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, maar als ik een relatie heb met iemand die een week niets van zich laat horen dan vind ik het vreemd. Je hoeft elkaar heus niet elke dag te zien, maar even bellen, of wappen vind ik toch wel normaal heur. Als iemand totaal die behoefte niet voelt dan zou het voor mij niet meer zo hoeven.
Oki, z'n foon ligt niet in de plee. Maar whatsapp gaat ook zelf soms online om evt berichtjes op te halen, hoeft neit te betekenen dat hij online is. Heb ik gelezen in een topic ergens over "waarom krijg ik geen berichtje terug terwijl hij wel online is geweest op whatsapp".quote:Op zondag 22 april 2012 12:34 schreef Probability het volgende:
[..]
Jawel hij was online op de whatsapp.
Maar dan vind ik het alsnog raar. Er was ook helemaal geen ruzie of zo.
Nee hij heeft t wel gelezen, dat maakt niet uit. Vind gewoon het geheel een beetje raar.quote:Op zondag 22 april 2012 12:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Okik, z'n foon ligt niet in de plee. Maar whatsapp gaat ook zelf soms online om evt berichtjes op te halen, hoeft neit te betekenen dat hij online is. Heb ik gelezen in een topic ergens over "waarom krijg ik geen berichtje terug terwijl hij wel online is geweest op whatsapp".
dat.quote:Op zondag 22 april 2012 12:40 schreef conleche het volgende:
Wat zit je die jongen te verdedigen, Li? Als je in een vaste relatie zit van meer dan een jaar (of zelfs 2?) en je laat een week niks horen dan spoor je niet helemaal.
"quote:Op zondag 22 april 2012 12:40 schreef conleche het volgende:
Wat zit je die jongen te verdedigen, Li? Als je in een vaste relatie zit van meer dan een jaar (of zelfs 2?) en je laat een week niks horen dan spoor je niet helemaal.
Dank uquote:Op zondag 22 april 2012 12:40 schreef conleche het volgende:
Maar dan ben jij wel degene die wat moet gaan doen ipv het alleen maar "raar" te vinden.quote:
Ja ik heb gebeld. Langsgaan heeft geen zin want hij is wss niet thuis.quote:Op zondag 22 april 2012 12:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar dan ben jij wel degene die wat moet gaan doen ipv het alleen maar "raar" te vinden.
Hup actie!
Deze is al vaker gewezen op zijn gebrek aan interesse.quote:Op zondag 22 april 2012 12:44 schreef loveli het volgende:
Omdat mannen soms vrij stom kunnen zijn wat betreft dat soort dingenEn omdat denken voor een ander in de regel niets oplost.
Ja precies. En liefde kun je niet afdwingen dus ik laat het nu maar voor wat het is.quote:Op zondag 22 april 2012 12:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Deze is al vaker gewezen op zijn gebrek aan interesse.
En ik heb nog geen man gekend die een week niks liet horen hoor. Misschien gebeurt dat in het begin, als er nog geen duidelijkheid is over de status van een relatie, maar zelfs dan zou ik het niet apprecieren en het beschouwen als teken van onverschilligheid.
Op zich heb je wel gelijk dat je niet voor een ander moet denken. Maar als de ander het blijkbaar normaal vindt om een week lang radiostilte te betrachten, dan mag je daar wel zelf je conclusies uit trekken, namelijk dat je niet wilt zijn met iemand die het blijkbaar te veel moeite vindt om even te laten weten waar hij mee bezig is en even laat weten dat hij druk is maar je nog steeds heul lief vindt, of iets anders waar je hart van smelt ()
En dan heeft het ook weinig zin om hem telkens daarop te wijzen, want als hij die behoefte dus niet voelt dan is dát het probleem.
>> CULquote:Op zondag 22 april 2012 12:57 schreef slacker_nl het volgende:
>> R&P
@tmc85 (mobiel, dus nick bij benadering). Eitjes koken kan ik wel, bakken ook. Pocheren alleen niet.
quote:Op zondag 22 april 2012 12:57 schreef slacker_nl het volgende:
>> R&P
@tmc85 (mobiel, dus nick bij benadering). Eitjes koken kan ik wel, bakken ook. Pocheren alleen niet.
quote:
quote:Op zondag 22 april 2012 12:56 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja precies. En liefde kun je niet afdwingen dus ik laat het nu maar voor wat het is.
Ik doelde meer op een week geen contact...quote:Op zondag 22 april 2012 12:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Nadeel vaneen sms is dat je niet weet of 'ie 'em heeft gelezen. Misschien heeft 'ie z'n foon in de plee laten vallen ofzo, zou geen conclusies trekken adh van niet beantwoorde sms-jes..
quote:Op zondag 22 april 2012 12:59 schreef conleche het volgende:
Ik had gisteren tijdens het boodschappen doen trouwens sjans van een hele rare meneer. Ik stond mijn fiets van het slot te halen en een beetje mee te neurieen met de muziek toen ik op mijn schouders werd getikt. Ik deed mijn oortjes uit en de meneer vroeg of hij wat mocht vragen. Ik dacht aan de weg, de tijd, of iets anders in die geest en zei: ja natuurlijk! Zei hij letterlijk:
Zou je het leuk vinden om te vertellen hoe je heet?
Whahahahha. Ik was zo verbaasd. Ik zei dus uit mijn diepe tenen: Uh, NEE!
Het was geen George Clooney, dat moge duidelijk zijn.
Leuk vinden om je naam te vertellen.
quote:Op zondag 22 april 2012 12:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]herkenbaar.
Maar dat doe je vast niet met je
Overigens mannen
Neem jij serieus contact op met het werk van je vriend als zijn salaris niet klopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Still a little bit of your face I haven't kissed.
Neequote:Op zondag 22 april 2012 13:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Neem jij serieus contact op met het werk van je vriend als zijn salaris niet klopt?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |