Dat laatste hoor ik je al langer verkondigen. Dat was jij toch die met wetenschappelijke onderbouwing zou komen? Zeg maar een paar weken geleden?quote:Op zondag 22 april 2012 10:52 schreef minilot het volgende:
Zon breekt door! We moeten langs bij familie in een dorp verderop, maar we gaan maar gewoon lopen denk ik. Kunnen we op de terugweg hollen.
Moet dan wel -nu- jas en schoenen aan.
![]()
Fok!-ze allemaal!
[..]
In wantrouw, en de wetenschap met mij, die zogenoemde spaarstand.
Goed dat je het zegt, dan wordt het aantal nu vijf!quote:Op zondag 22 april 2012 10:10 schreef Chicolate het volgende:
Ja woensdag weer nieuwe slankies meeten! Huisgenootje hoorde het woord kittens en wil ook mee xD
Vandaag onverwacht druk dagje, ga een buitenlandse student op sleeptouw nemen door Amsterdam.
Nee, eerst maar eens even fijn ontspannen. Komt vanzelf!quote:Op zondag 22 april 2012 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
*sushi-boks*
Fijn dat de Duutser er is. Al kunnen praten over 'de toekomst'?
Klinkt erg lekker!quote:Op zondag 22 april 2012 11:08 schreef An24 het volgende:
Ik wil toch nog even vertellen wat ik gister gegeten heb:
- Coquilles met pastinaakpuree en chorizo
- Zeebaars met gekarameliseerde sjalotjes (incl jus daarvan), aardappelpuree met truffel en bietjes
- rabarbercompote, met gele room, yoghurtijs en hazelnotencrumble
edit de drank: prosecco en Pouilly Fume![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ja, da's ook zowat inderdaad: geniet lekker van elkaar!quote:Op zondag 22 april 2012 11:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, eerst maar eens even fijn ontspannen. Komt vanzelf!
quote:Op zondag 22 april 2012 11:08 schreef An24 het volgende:
Ik wil toch nog even vertellen wat ik gister gegeten heb:
- Coquilles met pastinaakpuree en chorizo
- Zeebaars met gekarameliseerde sjalotjes (incl jus daarvan), aardappelpuree met truffel en bietjes
- rabarbercompote, met gele room, yoghurtijs en hazelnotencrumble
edit de drank: prosecco en Pouilly Fume![]()
Dat vind ik raar en klinkt niet alsof vriendje het iets uitmaakt ofzo...quote:Op zondag 22 april 2012 10:53 schreef Probability het volgende:
@vorig topic
Nee geen ruzie.. Heb gister gesmst maar niets terug. Raar.
Dat dus.quote:Op zondag 22 april 2012 11:23 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dat vind ik raar en klinkt niet alsof vriendje het iets uitmaakt ofzo...
Ik weet het niet.. Raar.quote:Op zondag 22 april 2012 11:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat dus.
Het leek er laatst juist op dat alles weer goed ging?
Maar sms je echt pas na een week? Ik zou er gewoon heen gaan... het is niet oke dat hij zo met jou omgaat hoor.quote:Op zondag 22 april 2012 11:32 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. Raar.
Nou ja dan ga ik maar verder met m'n eigen leven of zo
Ik dacht dat er naar ramadan wel wat onderzoek gedaan is, en dat het bar slecht voor een lichaam is. Maar daar is het eten na zonsondergang dan ook zo zoet en vet als mogelijk. Bovendien mogen de deelnemers overdag ook niet drinken en ook niet, zoals minilotte wel, overdag her of der een paprika ofzo opknabbelen.quote:Op zondag 22 april 2012 10:48 schreef Laureline het volgende:
Dat 'fast & feast' lijkt eigenlijk wel op de Ramadan, als ik er over nadenk. Ook een hele dag vasten, en dan 's avonds een enorme maaltijd. Toch vraag ik me af of het echt goed is voor je lichaam, zijn daar eigenlijk wel eens studies naar gedaan (invloed vd Ramadan op je metabolisme)? Zelf, als ik het zou moeten beredeneren, heb ik het idee dat je toch eerder richting spaarstand zal gaan, omdat je zo'n lange periode dagelijks geen voedsel krijgt. Je zal wel afvallen omdat je hierdoor gewoon minder eet, maar dat is als je stopt met dagelijks vasten weer over.
Daarbij wantrouw ik het idealiseren van eetpatronen uit de oertijd een beetje, maar dat is oud nieuws hier
Goedemorgen, lekker tochquote:Op zondag 22 april 2012 11:36 schreef the85mc het volgende:
Goedemorgen! Ben net pas wakker, gat in de dag geslapen. Heb bijna 12 uur geslapen.. Das echt raar voor mijn doen.. Blijkbaar heb ik het nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O: yoghurt met muesli en twee kiwis
T: krentenbol pindakaas
S: military bootcamp in de bossen
L: krentenbol pindakaas, boterham kipfilet, kwark
T: banaan, handje noten
D: tomatensoep, tonijnsalade
T: franse kwark
Die film willen ik en een vriendin ook nog zien.quote:Op zondag 22 april 2012 11:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pfoe, ik zweet. Half uurtje wii fit.
O: h.k.-pannenkoek (2 gr kh)
B: 30 minuten wii fit
L: frittata van spinazie, olijven en feta (2,5 gr kh)
T: kaas + cabernossi (<1 gr kh)
D: gepocheerde kip met gestoomde lentegroenten (6 gr kh)
En vanavond naar de film.
Ben van plan om te kijken of het lukt om op niet-RPM dagen zo 30 minuutjes te wii-fitten. Wil die 5 kg kwijt.
Zeker! Het is ook voor het eerst in weken, maanden bedenk ik me net, dat ik een weekend uit kan slapen. Afgelopen tijd was het trainen of werken in het weekend..quote:Op zondag 22 april 2012 11:37 schreef Nallie het volgende:
[..]
Goedemorgen, lekker tochdaar is zondag voor!
Ligt je chickie ook naast je? Want dat maakt t extra leuk natuurlijkquote:Op zondag 22 april 2012 11:52 schreef the85mc het volgende:
[..]
Zeker! Het is ook voor het eerst in weken, maanden bedenk ik me net, dat ik een weekend uit kan slapen. Afgelopen tijd was het trainen of werken in het weekend..
Nu lekker ontbijtje, koffie en krantje. En de zon schijnt ook nog!
Nee, vandaag niet. Maar gister welquote:Op zondag 22 april 2012 11:53 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ligt je chickie ook naast je? Want dat maakt t extra leuk natuurlijk
Helemaal flieft enzo zo te zien?quote:Op zondag 22 april 2012 11:59 schreef the85mc het volgende:
[..]
Nee, vandaag niet. Maar gister welEn morgenavond ook!
Ik dacht even kijken wat er gebeurd als ik niet steeds contact zoek. Maar ja.quote:Op zondag 22 april 2012 11:33 schreef Nallie het volgende:
[..]
Maar sms je echt pas na een week? Ik zou er gewoon heen gaan... het is niet oke dat hij zo met jou omgaat hoor.
Haha, ja. Ik zat gister met een smile achter de laptop te werken. Het duurde een half uur voor ik dat zelf doorhadquote:Op zondag 22 april 2012 12:03 schreef ElDinosaur het volgende:
Wat is het toch lekker om een hete douche te nemen als je spierpijn hebt.
[..]
Helemaal flieft enzo zo te zien?
Bel hem nou gewoon of ga langs. Met sms'en is nog nooit een relatieprobleem opgelost volgens mij.quote:Op zondag 22 april 2012 12:04 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik dacht even kijken wat er gebeurd als ik niet steeds contact zoek. Maar ja.
Nee is ook niet normaal dus nu denk ik 'laat maar' het moet niet van 1 kant komen
Mooi gevoel is dat.quote:Op zondag 22 april 2012 12:19 schreef the85mc het volgende:
[..]
Haha, ja. Ik zat gister met een smile achter de laptop te werken. Het duurde een half uur voor ik dat zelf doorhad
Wat schattig!!quote:Op zondag 22 april 2012 12:19 schreef the85mc het volgende:
[..]
Haha, ja. Ik zat gister met een smile achter de laptop te werken. Het duurde een half uur voor ik dat zelf doorhad
Nadeel vaneen sms is dat je niet weet of 'ie 'em heeft gelezen. Misschien heeft 'ie z'n foon in de plee laten vallen ofzo, zou geen conclusies trekken adh van niet beantwoorde sms-jes..quote:Op zondag 22 april 2012 11:23 schreef Nallie het volgende:
Dat vind ik raar en klinkt niet alsof vriendje het iets uitmaakt ofzo...
't Is wel een vent he... Mannen en vrouwen, andere behoeftes. Waarschijnlijk snapt 'ie niet dat jij net zoveel behoefte hebt aan aandacht/affectie als hij aan bewondering/sex/bier.quote:Op zondag 22 april 2012 12:04 schreef Probability het volgende:
Nee, maar als ik een relatie heb met iemand die een week niets van zich laat horen dan vind ik het vreemd. Je hoeft elkaar heus niet elke dag te zien, maar even bellen, of wappen vind ik toch wel normaal heur. Als iemand totaal die behoefte niet voelt dan zou het voor mij niet meer zo hoeven.quote:Op zondag 22 april 2012 12:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Nadeel vaneen sms is dat je niet weet of 'ie 'em heeft gelezen. Misschien heeft 'ie z'n foon in de plee laten vallen ofzo, zou geen conclusies trekken adh van niet beantwoorde sms-jes..
Beetje wat Dino ook al zegt. En los van het oplossen van een relatieprobleem, zelfs al zou het voor hem niet meer hoeven, ik vind dat hij er dan wel erg makkelijk vanaf komt. Hij mag best weten dat je niet op zo'n manier met mensen omgaat. Ze gewoon negeren. Pfff. Belachelijk.quote:Op zondag 22 april 2012 12:04 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee is ook niet normaal dus nu denk ik 'laat maar' het moet niet van 1 kant komen
Heb net gebeld, hij neemt niet op. Is dus of aan het slapen, of aan het klussen, of aan het douchen, of heeft geen zin om op te nemen.quote:Op zondag 22 april 2012 12:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Bel hem nou gewoon of ga langs. Met sms'en is nog nooit een relatieprobleem opgelost volgens mij.
Morgen 12-weken echo... Spannend dusquote:Op zondag 22 april 2012 11:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cocoface, hoe is het met de babybump?
Cute!quote:Op zondag 22 april 2012 12:19 schreef the85mc het volgende:
[..]
Oehoe, 12 weekjes alquote:Op zondag 22 april 2012 12:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Morgen 12-weken echo... Spannend dusWe laten nekplooimeting doen, dus ben wel erg benieuwd!
Jawel hij was online op de whatsapp.quote:Op zondag 22 april 2012 12:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Nadeel vaneen sms is dat je niet weet of 'ie 'em heeft gelezen. Misschien heeft 'ie z'n foon in de plee laten vallen ofzo, zou geen conclusies trekken adh van niet beantwoorde sms-jes..
Oh ja, heb ik ook hoor. Ik antwoord in mijn hoofd altijd, maar dan vergeet ik het echt te doenquote:Op zondag 22 april 2012 12:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zelf ben ik trouwens ook wel eens zo'n lamzak dat ik wel eens heb dat ik een smsje zie en denk 'Oh leuk, een smsje' en dan vervolgens 'even ga afmaken wat ik aan het doen was' en de dag erna pas antwoord ofzo
![]()
Smsen zit niet echt in mijn systeem!
Edit: overigens hangt bovenstaande ook wel af van de inhoud van het smsje![]()
Of ziek, telefoon kwijt, opgenomen in een gesticht, weetjijveel.quote:Op zondag 22 april 2012 12:33 schreef Probability het volgende:
[..]
Heb net gebeld, hij neemt niet op. Is dus of aan het slapen, of aan het klussen, of aan het douchen, of heeft geen zin om op te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |