neen, heb een kloteweer-Jillian-break gehadquote:Op zondag 22 april 2012 09:40 schreef minilot het volgende:
Mo, ben jij ondertussen al aan level 3 toe? Ja hč?
Valt mee, ik heb nog een weekquote:Op zondag 22 april 2012 09:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Verhuizen!Moet er nog veel gebeuren voordat je over kan?
klinkt goed, sigme!quote:Op zondag 22 april 2012 08:17 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Vanwege de werkzaamheden gister de sportschool geskipt, dus vandaag voel ik m'n spieren wel.
Van 9 uur 's ochtends tot 9 uur 's avonds bezig geweest.
Karren vol zand geschept, karren vol zand leeggeschept, ladingen zand in de betonmolen geschept en zakken portland (a 25 kg over m'n schouden geslingerd en er dan 50 meter mee gelopen).
Is toch lekkerder dan sportschool.
Bijpassend veel gegeten en bovendien had ik 's avonds geen puf meer om te koken, dus nog een portie chinees ook. Vandaag dan ook geen zin om te gaan hardlopen. Vanmiddag wel een bejaard wandelingetje, dunkt me.
Reken jij je dagelijkse kcalinname weleens uit minilot? Volgens mij moeten je porties gigantisch zijn om aan de 1500 te komen, en dat kan ik me zo moeilijk voorstellen bij een klein meisje zoals jij. Rekt je maag niet vreselijk op?quote:Op zondag 22 april 2012 09:40 schreef minilot het volgende:
Mo, ben jij ondertussen al aan level 3 toe? Ja hč?
ik wil zijn chocoladebrood maken!quote:Op zondag 22 april 2012 09:42 schreef minilot het volgende:
Ik krijg téveel trek en bakzin van http://www.davidlebovitz.com.![]()
-wegklik-
Wat ik me afvraag, kost het niet minstens 2 uur tafelen? Wat natuurlijk reuze leuk en gezellig is / kan zijn, maar wel nog een verandering van leefpatroon met zich meebrengt.quote:Op zondag 22 april 2012 09:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Reken jij je dagelijkse kcalinname weleens uit minilot? Volgens mij moeten je porties gigantisch zijn om aan de 1500 te komen, en dat kan ik me zo moeilijk voorstellen bij een klein meisje zoals jij. Rekt je maag niet vreselijk op?
quote:Op zondag 22 april 2012 10:18 schreef anna82 het volgende:
Wat ik me afvraag: in wiens warme bed heeft Henk geslapen? 'GB-smiley'
quote:Op zondag 22 april 2012 00:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Langs een benzinestation gaan en wat willekeurige artikelen kopen.
Of gewoon iets uit de kast pakken en er een papiertje omheen doen.
Of je bakt boterkoek voor de jarige. Altijd goed.
Eurovision in Concert was leuk! En over ruim een uur lig ik in een heerlijk bed.
Nah, ik zie dat Nieuwegein winkelcentrum open is, dus ik ga daar maar ff heen! Eerst ff zin maken om te gaan hardlopen, in mijn nieuwe outfitquote:Op zondag 22 april 2012 00:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Een cd van Jedward. Of Justin Bieber
En voor die man moet je gewoon een boterkoek bakken, wordt ie veel blijer van.
quote:Op zondag 22 april 2012 09:42 schreef minilot het volgende:
Ik krijg téveel trek en bakzin van http://www.davidlebovitz.com.![]()
-wegklik-
Maar je spijkerbroek zit iig alweer beter!! Hou dat fijn als referentie, volgens mij ben je hartstikke goed bezig nu en 5 kg is niet onoverkomelijk, dat zou je zelfs gewoon als winterlaagje kunnen zien.quote:Op zondag 22 april 2012 10:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oef. Net ff op de wii fit gestaan... het jaar met kwakkelende gezondheid en en amper sporten heeft me +7 opgeleverd. Waarschijnlijk nog wel 2 meer, als ik een week geleden had gewogen. Laatste keer wegen was wel op m'n allerdunst na tig antibioticakuren, maar toch. Mag dus minstens 5 af. Hopen dat dat gaat lukken met nog 2 weekjes lowcarb en dan weer regelmatig RPM. BMI is in ieder geval overweight.
Ja, is fijner om van te voren al heel veel ingepakt te hebben, dan binnen een week heel veel moeten doen he? Ik had op alle dozen een cijfer staan, en had ik een lijst gemaakt wat er in doos 1 zat, en in doos 2 etc etcquote:Op zondag 22 april 2012 09:48 schreef Nallie het volgende:
[..]
Valt mee, ik heb nog een weekmaar ik doe liever rustig steeds een beetje dan alles op t laatste moment
Krijg 1 mei de sleutel en dan verven en spullen over. Naast verven hoeft er daar niks te gebeuren, dus dat scheelt.
Heb nu 15 dozen en komen er nog 10 bij, dus t valt mee!
Yep, ik haal mijn eten regelmatig door de teller en dat komt meestal heel aardig uit. En het valt reuze mee hoor: noten, avocado's, peulvruchten, graanproducten, volle zuivel - dat tikt ontzettend aan qua kcals en ik heb niet het idee dat ik echt idioot veel hoef te eten om aan mijn kcals te komen. Ik ben wel altijd een grote eter geweest hoor: ik deed al nooit aan tussendoortjes. Liever gewoon grotere, gevarieerdere maaltijden.quote:Op zondag 22 april 2012 09:50 schreef Tinkepink het volgende:
Reken jij je dagelijkse kcalinname weleens uit minilot? Volgens mij moeten je porties gigantisch zijn om aan de 1500 te komen, en dat kan ik me zo moeilijk voorstellen bij een klein meisje zoals jij.
We zaten altijd al wel een poos aan tafel, meestal minstens een uur. Wat dat betreft is er niet veel veranderd. Een extra avocado-salade naast je bord couscous en een extra mango en banaan als toetje zorgt niet meteen voor een uur extra. Maar we trokken er dus altijd al veel tijd voor uit. Tafelen:quote:Op zondag 22 april 2012 10:09 schreef sigme het volgende:
Wat ik me afvraag, kost het niet minstens 2 uur tafelen? Wat natuurlijk reuze leuk en gezellig is / kan zijn, maar wel nog een verandering van leefpatroon met zich meebrengt.
Ja, ik hoop dr ook altijd op. Maar helaas. Wel beter dat de muffintopjes bijna verdwenen zijnquote:Op zondag 22 april 2012 09:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge..
Opstaan ging beter dan gister. Voel me nog niet optimaal, maar denk dat een virusje daar mede debet aan is.
Kon de verleiding niet weerstaan om ff mn spijkerbroek te proberen. En hij gaat weer dicht! Ook echt minder muffin top, maar comfy zit ie nog alles behalve
. Dus we gaan vrolijk verder! Denk dat RPM ook een stukje daarin moet doen qua bovenbenen, maar in de taille zit dus al wel wat verbetering. Stiekem hoop je natuurlijk altijd dat 'ie ineens fantástisch zit, maar ja
.
Letterlijk?quote:Op zondag 22 april 2012 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
Zo maar eens opstaan. Waardevolle scriptietijd verneukt
In wantrouw, en de wetenschap met mij, die zogenoemde spaarstand.quote:Op zondag 22 april 2012 10:48 schreef Laureline het volgende:
Daarbij wantrouw ik het idealiseren van eetpatronen uit de oertijd een beetje, maar dat is oud nieuws hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |