Wat is het?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:28 schreef An24 het volgende:
[..]
Alles wat niet in de drogist verkocht wordtBij de tuinen word je goed geadviseerd. Zelf ga ik naar die speciale gezondheidswinkeltjes. Ik ben de naam even kwijt. Verder gebruik ik dus Biotics. Wel duur!
Wat loveli zegt. Hier vind je veel van hun producten:quote:
Ik consumeer geen zuivel, melk alleen icm chocopoeder of wei (met een smaakje, anders gaat er chocopoeder doorheen). En het is geen honger, tis lekkere trek. Net zoals je soms zin hebt in drop (waarom moet ik dat nou zeggen, drop....).quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:32 schreef MarMar het volgende:
[..]
Maar jij doet toch keiveel sport en shakes enzo?
Misschien dan even suiker laten staan nu en iets van zuivel doen, dat zou je honger naar meer een beetje kunnen dimmen![]()
Ik eet bijna nooit zoetigheid, maar als, dan krijg ik ook gelijk trek in meer, zo werkt dat spul.
Omdat ik het niet lekker vind. Melk met een smaakje kan ik nog enigsinds handelen. Maar dan moet het goed zoet zijn en niet meer de smaak van melk hebben.quote:Op zondag 22 april 2012 01:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Waaarom eet je geen zuivel?
en waarom dan wel melk?
Melk is voor kalfjes.quote:Op zondag 22 april 2012 01:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Waaarom eet je geen zuivel?
Identiteitscrisis.quote:en waarom dan wel melk?
Moehhh.quote:
Dat lijkt me ook ja!quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben blij, want ik heb net een tweedehands editie uit 1985 van Alice in Wonderland gevonden, geïllustreerd door Arthur Rackham![]()
Wat ziet dat er tof uit qua design!quote:Op zondag 22 april 2012 09:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
Gister met lief een heel leuk spelletje gedaan, Botanicula.
Verhuizen!quote:Op zondag 22 april 2012 09:46 schreef Nallie het volgende:
Goedemorgen![]()
Weer fris en fruitig aan t ontbijt en zo naar de Gamma voor nog meer dozen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |