ze heeft al 2 stukken op.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:24 schreef MarMar het volgende:
Ziet er heerlijk uit Mo
Slacker, wat als je een keer een dag niet resist?
Het is een hij volgens mij..quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Volgens haar lijstje in het vorige topic?
Hij kan toch best nog een stukje eten? Korstje laten staan, dat wel. Slacker eet, als je die rare shakes buiten beschiuwing neemt normaal best oke volgens mij.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Volgens haar lijstje in het vorige topic?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:28 schreef _aurum_ het volgende:
Volgens mijn administratie hebben we trouwens woensdag afgesproken.
Heb al een paar stukjes gehad.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:24 schreef MarMar het volgende:
Ziet er heerlijk uit Mo
Slacker, wat als je een keer een dag niet resist?
Niet nodig. Gewoon het bb-topic doorlezenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:28 schreef Ml-etje het volgende:
Alhoewel het zou wel eens leuk zijn als "het" zich voorstelt dan?
Dat doe je bij Henk toch ook niet?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga op het icoontje af. Punt.
Phew, dacht al dat ik gek werdquote:
Maar jij doet toch keiveel sport en shakes enzo?quote:
Carboholic. 3 weken afkicken van te veel te snelle carbs en volstouwen met groente, heb je als start meer aan dan aan dan aan suppletie van amonozuren.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:20 schreef slacker_nl het volgende:
I'm craving... zin in iets lekkers. Enige lekkere is appeltaart.. Must resist.
No thanks.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niet nodig. Gewoon het bb-topic doorlezen
En nog geroddeld :pquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:19 schreef Nallie het volgende:
Oh sorry zat niet op te letten...![]()
Kom net thuis van een dinertje met Slankies, was leuk
Natuurlijkquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:34 schreef the85mc het volgende:
[..]
En nog geroddeld :p
Hoeveel mensen kennen elkaar eigenlijk ook in het echt?
Groot deel is zelfs op m'n bruiloft geweestquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:34 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja ik dacht nog, wat moet die ene man tussen al die vrouwen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:31 schreef Nallie het volgende:
[..]
Een hele grote stoere!
Ik heb m net nog gezien
Dacht ik laatst nog aan terug. Wat een prachtige bruid was je. Wat heb je eigenlijk met je jurk gedaan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Groot deel is zelfs op m'n bruiloft geweest
Die bewaart ze voor doopjurkquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dacht ik laatst nog aan terug. Wat een prachtige bruid was je. Wat heb je eigenlijk met je jurk gedaan?
Ik heb van mijn eerste trouwjurk een prinsessenverkleedjurk gemaakt voor de oudste toen ze vijf wasquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:39 schreef motorbloempje het volgende:
Die hangt nog aan de kast hier. En wil er eigenlijk nog eens iets mee gaan doen (laten vermaken tot iets wat ik ook gewoon kan dragen in de zomer op een leuk feestje en zulks) (nee, niet voor een doopjurksowieso, dopen...
)!
En thanks![]()
Een hoopquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:34 schreef the85mc het volgende:
[..]
ik ook!quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet natuurlijk niet of er over mij geroddeld is, maar soms vind ik het best jammer dat ik zo ver weg woon, met al die leuke meets van jullie!
Leuk om te horen! Maar na bijna 1900 topics kennen jullie elkaar natuurlijk ook wel echt goedquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Groot deel is zelfs op m'n bruiloft geweest
Ik heb geen indruk gemaaktquote:
Aww jawel hoorquote:
Wat voor vitamine B-pillen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:53 schreef the85mc het volgende:
[..]
Leuk om te horen! Maar na bijna 1900 topics kennen jullie elkaar natuurlijk ook wel echt goedDus XM, bijna iedereen dus
![]()
Oh en ik ga zo slapen, ben echt helemaal gesloopt.. Heb ook vitamine B pillen gekocht en ingenomen, ben benieuwd of ik meer droom dan anders
Euh van de hema, zal ze es even opzoeken. Vitamine B complex 25 mg/mcg. Ik zag ook van die time release dingen staan, maar daar zat vaak een paar 1000% van de ADH in. Leek me een beetje overdreven.quote:
Volgens mij is dat geen goede. Je moet pyrodoxine hebben, ofwel B6 fosfaat... Toch loveli?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:58 schreef the85mc het volgende:
[..]
Euh van de hema, zal ze es even opzoeken. Vitamine B complex 25 mg/mcg. Ik zag ook van die time release dingen staan, maar daar zat vaak een paar 1000% van de ADH in. Leek me een beetje overdreven.
Ik heb de laatste tijd dat ik nog steeds een beetje moe ben als ik opsta 's ochtends. Maar komt misschien ook wel omdat ik het toch wel redelijk druk heb.. En probeer toch minimaal 6-7 uur per nacht te slapen. Ik heb jarenlang 6 uur of minder geslapen per nacht en dat ging prima. Maar de laatste tijd niet meer zo. Misschien word ik toch oud...
'Stelregel' wat betreft vitamines: van de dure zit er weinig in, de goedkope (waar je geen tekort aan hebt) zitten er overvloedig in.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:58 schreef the85mc het volgende:
[..]
Euh van de hema, zal ze es even opzoeken. Vitamine B complex 25 mg/mcg
In before the edit.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:07 schreef An24 het volgende:
En ik ga binnenkort eindelijk eens wat meer skankies ontmoeten
Ja, zo maak je vrienden!quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:07 schreef An24 het volgende:
LOLquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:07 schreef An24 het volgende:
ADH = hoeveelheid die je nodig hebt om geen scheurbuik/uitvallende haren en tanden te krijgen, moet je niet te veel waarde aan hechten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:09 schreef the85mc het volgende:
B6 en B12 zitten er ook in 929% en 1000% van de ADH![]()
Er zit niet zoveel biotine in 50% adh en
foliumzuur 13% adh (Dat is toch goed voor zwangere vrouwen?)
Verrek, nu je het zegt!quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh An heb ik trouwens ook al een keer gezien, op een feestje bij MissBliss.
Inteelttopic.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:11 schreef LieLie het volgende:
Jeetje, echt iedereen kent elkaar al hier!
Heb je iets van dietiek gedaan ofzo? Je weet er echt veel vanaf. Maar al die B zooi zit er in ieder geval allemaal wel in en redelijk veel, meestal paar honderd % van de ADH. Na hoe veel tijd zou het effect moeten hebben, of werkt dat direct?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:10 schreef loveli het volgende:
[..]
ADH = hoeveelheid die je nodig hebt om geen scheurbuik/uitvallende haren en tanden te krijgen, moet je niet te veel waarde aan hechten.
En foliumzuur is voor de ongeborene.
Komen rare kinderen van. Helpt geen foliumzuur meer aan.quote:
Nee, je moet ze gewoon weer eens wassenquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, je moet ze gewoon weer eens wassen.
Ah, no worriesquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Aww jawel hoor
Ben vast nog iemand vergeten
quote:
Dat is echt járen geleden, hoop veranderd in de jarenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb jou héél vroeger een keer gemeet bij Gabi thuis
Onnavolgbare fantasiequote:Op zaterdag 21 april 2012 23:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm, de eenzame sokken zitten dus tussen de tenen van Viz. Good to know.
Nee, ik krijg rare blauwe plekken en vermoeidheidsverschijnselen van teveel vitamine B. Verder ingedoken, ook een deeltijdopleiding gevolgd waar gezondheid en voeding(ssupplementen) aan bod kwamen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:12 schreef the85mc het volgende:
[..]
Heb je iets van dietiek gedaan ofzo? Je weet er echt veel vanaf. Maar al die B zooi zit er in ieder geval allemaal wel in en redelijk veel, meestal paar honderd % van de ADH. Na hoe veel tijd zou het effect moeten hebben, of werkt dat direct?
Heeft hij dan ook alle pakketjes die kwijtraken?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm, de eenzame sokken zitten dus tussen de tenen van Viz. Good to know.
In mij geval neemt mijn lijf uit zichzelf al minder voedingsstoffen op dan een 'gezond' persoon, dus moet ik meer dan de ADH slikken om aan te vullen. In die Hema pillen zitten geloof ik meer bijproducten, waardoor de opname van vitaminen ook weer kleiner wordt. Daarom slik ik van biotics, de dure variant.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:12 schreef the85mc het volgende:
[..]
Heb je iets van dietiek gedaan ofzo? Je weet er echt veel vanaf. Maar al die B zooi zit er in ieder geval allemaal wel in en redelijk veel, meestal paar honderd % van de ADH. Na hoe veel tijd zou het effect moeten hebben, of werkt dat direct?
o das wel apart dat je er moe van wordt. Het zou juist zijn voor meer energie toch? Normaal wordt ik 's avonds juist actief maar nu zakken mn ogen echt dicht.. Al heb ik vannacht niet zo lang geslapen, dus dat kan ook meespelen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee, ik krijg rare blauwe plekken en vermoeidheidsverschijnselen van teveel vitamine B. Verder ingedoken, ook een deeltijdopleiding gevolgd waar gezondheid en voeding(ssupplementen) aan bod kwamen.
Ik ben erg tevreden over Solgar!quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:25 schreef _aurum_ het volgende:
Wat zijn goede merken van bijv multi's of vit B ?
Alles wat niet bij de drogist verkocht wordtquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:25 schreef _aurum_ het volgende:
Goede multi:quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:25 schreef _aurum_ het volgende:
Ah die heb ik ook staan ja.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Goede multi:
https://www.gezondheidaan(...)is-AOV-270-tabletten
Wat is het?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:28 schreef An24 het volgende:
[..]
Alles wat niet in de drogist verkocht wordtBij de tuinen word je goed geadviseerd. Zelf ga ik naar die speciale gezondheidswinkeltjes. Ik ben de naam even kwijt. Verder gebruik ik dus Biotics. Wel duur!
Wat loveli zegt. Hier vind je veel van hun producten:quote:
Ik consumeer geen zuivel, melk alleen icm chocopoeder of wei (met een smaakje, anders gaat er chocopoeder doorheen). En het is geen honger, tis lekkere trek. Net zoals je soms zin hebt in drop (waarom moet ik dat nou zeggen, drop....).quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:32 schreef MarMar het volgende:
[..]
Maar jij doet toch keiveel sport en shakes enzo?
Misschien dan even suiker laten staan nu en iets van zuivel doen, dat zou je honger naar meer een beetje kunnen dimmen![]()
Ik eet bijna nooit zoetigheid, maar als, dan krijg ik ook gelijk trek in meer, zo werkt dat spul.
Omdat ik het niet lekker vind. Melk met een smaakje kan ik nog enigsinds handelen. Maar dan moet het goed zoet zijn en niet meer de smaak van melk hebben.quote:Op zondag 22 april 2012 01:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Waaarom eet je geen zuivel?
en waarom dan wel melk?
Melk is voor kalfjes.quote:Op zondag 22 april 2012 01:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Waaarom eet je geen zuivel?
Identiteitscrisis.quote:en waarom dan wel melk?
Moehhh.quote:
Dat lijkt me ook ja!quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben blij, want ik heb net een tweedehands editie uit 1985 van Alice in Wonderland gevonden, geïllustreerd door Arthur Rackham![]()
Wat ziet dat er tof uit qua design!quote:Op zondag 22 april 2012 09:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
Gister met lief een heel leuk spelletje gedaan, Botanicula.
Verhuizen!quote:Op zondag 22 april 2012 09:46 schreef Nallie het volgende:
Goedemorgen![]()
Weer fris en fruitig aan t ontbijt en zo naar de Gamma voor nog meer dozen
neen, heb een kloteweer-Jillian-break gehadquote:Op zondag 22 april 2012 09:40 schreef minilot het volgende:
Mo, ben jij ondertussen al aan level 3 toe? Ja hè?
Valt mee, ik heb nog een weekquote:Op zondag 22 april 2012 09:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Verhuizen!Moet er nog veel gebeuren voordat je over kan?
klinkt goed, sigme!quote:Op zondag 22 april 2012 08:17 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Vanwege de werkzaamheden gister de sportschool geskipt, dus vandaag voel ik m'n spieren wel.
Van 9 uur 's ochtends tot 9 uur 's avonds bezig geweest.
Karren vol zand geschept, karren vol zand leeggeschept, ladingen zand in de betonmolen geschept en zakken portland (a 25 kg over m'n schouden geslingerd en er dan 50 meter mee gelopen).
Is toch lekkerder dan sportschool.
Bijpassend veel gegeten en bovendien had ik 's avonds geen puf meer om te koken, dus nog een portie chinees ook. Vandaag dan ook geen zin om te gaan hardlopen. Vanmiddag wel een bejaard wandelingetje, dunkt me.
Reken jij je dagelijkse kcalinname weleens uit minilot? Volgens mij moeten je porties gigantisch zijn om aan de 1500 te komen, en dat kan ik me zo moeilijk voorstellen bij een klein meisje zoals jij. Rekt je maag niet vreselijk op?quote:Op zondag 22 april 2012 09:40 schreef minilot het volgende:
Mo, ben jij ondertussen al aan level 3 toe? Ja hè?
ik wil zijn chocoladebrood maken!quote:Op zondag 22 april 2012 09:42 schreef minilot het volgende:
Ik krijg téveel trek en bakzin van http://www.davidlebovitz.com.![]()
-wegklik-
Wat ik me afvraag, kost het niet minstens 2 uur tafelen? Wat natuurlijk reuze leuk en gezellig is / kan zijn, maar wel nog een verandering van leefpatroon met zich meebrengt.quote:Op zondag 22 april 2012 09:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Reken jij je dagelijkse kcalinname weleens uit minilot? Volgens mij moeten je porties gigantisch zijn om aan de 1500 te komen, en dat kan ik me zo moeilijk voorstellen bij een klein meisje zoals jij. Rekt je maag niet vreselijk op?
quote:Op zondag 22 april 2012 10:18 schreef anna82 het volgende:
Wat ik me afvraag: in wiens warme bed heeft Henk geslapen? 'GB-smiley'
quote:Op zondag 22 april 2012 00:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Langs een benzinestation gaan en wat willekeurige artikelen kopen.
Of gewoon iets uit de kast pakken en er een papiertje omheen doen.
Of je bakt boterkoek voor de jarige. Altijd goed.
Eurovision in Concert was leuk! En over ruim een uur lig ik in een heerlijk bed.
Nah, ik zie dat Nieuwegein winkelcentrum open is, dus ik ga daar maar ff heen! Eerst ff zin maken om te gaan hardlopen, in mijn nieuwe outfitquote:Op zondag 22 april 2012 00:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Een cd van Jedward. Of Justin Bieber
En voor die man moet je gewoon een boterkoek bakken, wordt ie veel blijer van.
quote:Op zondag 22 april 2012 09:42 schreef minilot het volgende:
Ik krijg téveel trek en bakzin van http://www.davidlebovitz.com.![]()
-wegklik-
Maar je spijkerbroek zit iig alweer beter!! Hou dat fijn als referentie, volgens mij ben je hartstikke goed bezig nu en 5 kg is niet onoverkomelijk, dat zou je zelfs gewoon als winterlaagje kunnen zien.quote:Op zondag 22 april 2012 10:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oef. Net ff op de wii fit gestaan... het jaar met kwakkelende gezondheid en en amper sporten heeft me +7 opgeleverd. Waarschijnlijk nog wel 2 meer, als ik een week geleden had gewogen. Laatste keer wegen was wel op m'n allerdunst na tig antibioticakuren, maar toch. Mag dus minstens 5 af. Hopen dat dat gaat lukken met nog 2 weekjes lowcarb en dan weer regelmatig RPM. BMI is in ieder geval overweight.
Ja, is fijner om van te voren al heel veel ingepakt te hebben, dan binnen een week heel veel moeten doen he? Ik had op alle dozen een cijfer staan, en had ik een lijst gemaakt wat er in doos 1 zat, en in doos 2 etc etcquote:Op zondag 22 april 2012 09:48 schreef Nallie het volgende:
[..]
Valt mee, ik heb nog een weekmaar ik doe liever rustig steeds een beetje dan alles op t laatste moment
Krijg 1 mei de sleutel en dan verven en spullen over. Naast verven hoeft er daar niks te gebeuren, dus dat scheelt.
Heb nu 15 dozen en komen er nog 10 bij, dus t valt mee!
Yep, ik haal mijn eten regelmatig door de teller en dat komt meestal heel aardig uit. En het valt reuze mee hoor: noten, avocado's, peulvruchten, graanproducten, volle zuivel - dat tikt ontzettend aan qua kcals en ik heb niet het idee dat ik echt idioot veel hoef te eten om aan mijn kcals te komen. Ik ben wel altijd een grote eter geweest hoor: ik deed al nooit aan tussendoortjes. Liever gewoon grotere, gevarieerdere maaltijden.quote:Op zondag 22 april 2012 09:50 schreef Tinkepink het volgende:
Reken jij je dagelijkse kcalinname weleens uit minilot? Volgens mij moeten je porties gigantisch zijn om aan de 1500 te komen, en dat kan ik me zo moeilijk voorstellen bij een klein meisje zoals jij.
We zaten altijd al wel een poos aan tafel, meestal minstens een uur. Wat dat betreft is er niet veel veranderd. Een extra avocado-salade naast je bord couscous en een extra mango en banaan als toetje zorgt niet meteen voor een uur extra. Maar we trokken er dus altijd al veel tijd voor uit. Tafelen:quote:Op zondag 22 april 2012 10:09 schreef sigme het volgende:
Wat ik me afvraag, kost het niet minstens 2 uur tafelen? Wat natuurlijk reuze leuk en gezellig is / kan zijn, maar wel nog een verandering van leefpatroon met zich meebrengt.
Ja, ik hoop dr ook altijd op. Maar helaas. Wel beter dat de muffintopjes bijna verdwenen zijnquote:Op zondag 22 april 2012 09:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge..
Opstaan ging beter dan gister. Voel me nog niet optimaal, maar denk dat een virusje daar mede debet aan is.
Kon de verleiding niet weerstaan om ff mn spijkerbroek te proberen. En hij gaat weer dicht! Ook echt minder muffin top, maar comfy zit ie nog alles behalve
. Dus we gaan vrolijk verder! Denk dat RPM ook een stukje daarin moet doen qua bovenbenen, maar in de taille zit dus al wel wat verbetering. Stiekem hoop je natuurlijk altijd dat 'ie ineens fantástisch zit, maar ja
.
Letterlijk?quote:Op zondag 22 april 2012 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
Zo maar eens opstaan. Waardevolle scriptietijd verneukt
In wantrouw, en de wetenschap met mij, die zogenoemde spaarstand.quote:Op zondag 22 april 2012 10:48 schreef Laureline het volgende:
Daarbij wantrouw ik het idealiseren van eetpatronen uit de oertijd een beetje, maar dat is oud nieuws hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |