Leuk om te horen! Maar na bijna 1900 topics kennen jullie elkaar natuurlijk ook wel echt goedquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Groot deel is zelfs op m'n bruiloft geweest
Ik heb geen indruk gemaaktquote:
Aww jawel hoorquote:
Wat voor vitamine B-pillen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:53 schreef the85mc het volgende:
[..]
Leuk om te horen! Maar na bijna 1900 topics kennen jullie elkaar natuurlijk ook wel echt goedDus XM, bijna iedereen dus
![]()
Oh en ik ga zo slapen, ben echt helemaal gesloopt.. Heb ook vitamine B pillen gekocht en ingenomen, ben benieuwd of ik meer droom dan anders
Euh van de hema, zal ze es even opzoeken. Vitamine B complex 25 mg/mcg. Ik zag ook van die time release dingen staan, maar daar zat vaak een paar 1000% van de ADH in. Leek me een beetje overdreven.quote:
Volgens mij is dat geen goede. Je moet pyrodoxine hebben, ofwel B6 fosfaat... Toch loveli?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:58 schreef the85mc het volgende:
[..]
Euh van de hema, zal ze es even opzoeken. Vitamine B complex 25 mg/mcg. Ik zag ook van die time release dingen staan, maar daar zat vaak een paar 1000% van de ADH in. Leek me een beetje overdreven.
Ik heb de laatste tijd dat ik nog steeds een beetje moe ben als ik opsta 's ochtends. Maar komt misschien ook wel omdat ik het toch wel redelijk druk heb.. En probeer toch minimaal 6-7 uur per nacht te slapen. Ik heb jarenlang 6 uur of minder geslapen per nacht en dat ging prima. Maar de laatste tijd niet meer zo. Misschien word ik toch oud...
'Stelregel' wat betreft vitamines: van de dure zit er weinig in, de goedkope (waar je geen tekort aan hebt) zitten er overvloedig in.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:58 schreef the85mc het volgende:
[..]
Euh van de hema, zal ze es even opzoeken. Vitamine B complex 25 mg/mcg
In before the edit.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:07 schreef An24 het volgende:
En ik ga binnenkort eindelijk eens wat meer skankies ontmoeten
Ja, zo maak je vrienden!quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:07 schreef An24 het volgende:
LOLquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:07 schreef An24 het volgende:
ADH = hoeveelheid die je nodig hebt om geen scheurbuik/uitvallende haren en tanden te krijgen, moet je niet te veel waarde aan hechten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:09 schreef the85mc het volgende:
B6 en B12 zitten er ook in 929% en 1000% van de ADH![]()
Er zit niet zoveel biotine in 50% adh en
foliumzuur 13% adh (Dat is toch goed voor zwangere vrouwen?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |