Phew, dacht al dat ik gek werdquote:
Maar jij doet toch keiveel sport en shakes enzo?quote:
Carboholic. 3 weken afkicken van te veel te snelle carbs en volstouwen met groente, heb je als start meer aan dan aan dan aan suppletie van amonozuren.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:20 schreef slacker_nl het volgende:
I'm craving... zin in iets lekkers. Enige lekkere is appeltaart.. Must resist.
No thanks.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niet nodig. Gewoon het bb-topic doorlezen
En nog geroddeld :pquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:19 schreef Nallie het volgende:
Oh sorry zat niet op te letten...![]()
Kom net thuis van een dinertje met Slankies, was leuk
Natuurlijkquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:34 schreef the85mc het volgende:
[..]
En nog geroddeld :p
Hoeveel mensen kennen elkaar eigenlijk ook in het echt?
Groot deel is zelfs op m'n bruiloft geweestquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:34 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja ik dacht nog, wat moet die ene man tussen al die vrouwen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:31 schreef Nallie het volgende:
[..]
Een hele grote stoere!
Ik heb m net nog gezien
Dacht ik laatst nog aan terug. Wat een prachtige bruid was je. Wat heb je eigenlijk met je jurk gedaan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Groot deel is zelfs op m'n bruiloft geweest
Die bewaart ze voor doopjurkquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dacht ik laatst nog aan terug. Wat een prachtige bruid was je. Wat heb je eigenlijk met je jurk gedaan?
Ik heb van mijn eerste trouwjurk een prinsessenverkleedjurk gemaakt voor de oudste toen ze vijf wasquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:39 schreef motorbloempje het volgende:
Die hangt nog aan de kast hier. En wil er eigenlijk nog eens iets mee gaan doen (laten vermaken tot iets wat ik ook gewoon kan dragen in de zomer op een leuk feestje en zulks) (nee, niet voor een doopjurksowieso, dopen...
)!
En thanks![]()
Een hoopquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:34 schreef the85mc het volgende:
[..]
ik ook!quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet natuurlijk niet of er over mij geroddeld is, maar soms vind ik het best jammer dat ik zo ver weg woon, met al die leuke meets van jullie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |