Verrek, nu je het zegt!quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh An heb ik trouwens ook al een keer gezien, op een feestje bij MissBliss.
Inteelttopic.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:11 schreef LieLie het volgende:
Jeetje, echt iedereen kent elkaar al hier!
Heb je iets van dietiek gedaan ofzo? Je weet er echt veel vanaf. Maar al die B zooi zit er in ieder geval allemaal wel in en redelijk veel, meestal paar honderd % van de ADH. Na hoe veel tijd zou het effect moeten hebben, of werkt dat direct?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:10 schreef loveli het volgende:
[..]
ADH = hoeveelheid die je nodig hebt om geen scheurbuik/uitvallende haren en tanden te krijgen, moet je niet te veel waarde aan hechten.
En foliumzuur is voor de ongeborene.
Komen rare kinderen van. Helpt geen foliumzuur meer aan.quote:
Nee, je moet ze gewoon weer eens wassenquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, je moet ze gewoon weer eens wassen.
Ah, no worriesquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Aww jawel hoor
Ben vast nog iemand vergeten
quote:
Dat is echt járen geleden, hoop veranderd in de jarenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb jou héél vroeger een keer gemeet bij Gabi thuis
Onnavolgbare fantasiequote:Op zaterdag 21 april 2012 23:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm, de eenzame sokken zitten dus tussen de tenen van Viz. Good to know.
Nee, ik krijg rare blauwe plekken en vermoeidheidsverschijnselen van teveel vitamine B. Verder ingedoken, ook een deeltijdopleiding gevolgd waar gezondheid en voeding(ssupplementen) aan bod kwamen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:12 schreef the85mc het volgende:
[..]
Heb je iets van dietiek gedaan ofzo? Je weet er echt veel vanaf. Maar al die B zooi zit er in ieder geval allemaal wel in en redelijk veel, meestal paar honderd % van de ADH. Na hoe veel tijd zou het effect moeten hebben, of werkt dat direct?
Heeft hij dan ook alle pakketjes die kwijtraken?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm, de eenzame sokken zitten dus tussen de tenen van Viz. Good to know.
In mij geval neemt mijn lijf uit zichzelf al minder voedingsstoffen op dan een 'gezond' persoon, dus moet ik meer dan de ADH slikken om aan te vullen. In die Hema pillen zitten geloof ik meer bijproducten, waardoor de opname van vitaminen ook weer kleiner wordt. Daarom slik ik van biotics, de dure variant.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:12 schreef the85mc het volgende:
[..]
Heb je iets van dietiek gedaan ofzo? Je weet er echt veel vanaf. Maar al die B zooi zit er in ieder geval allemaal wel in en redelijk veel, meestal paar honderd % van de ADH. Na hoe veel tijd zou het effect moeten hebben, of werkt dat direct?
o das wel apart dat je er moe van wordt. Het zou juist zijn voor meer energie toch? Normaal wordt ik 's avonds juist actief maar nu zakken mn ogen echt dicht.. Al heb ik vannacht niet zo lang geslapen, dus dat kan ook meespelen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee, ik krijg rare blauwe plekken en vermoeidheidsverschijnselen van teveel vitamine B. Verder ingedoken, ook een deeltijdopleiding gevolgd waar gezondheid en voeding(ssupplementen) aan bod kwamen.
Ik ben erg tevreden over Solgar!quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:25 schreef _aurum_ het volgende:
Wat zijn goede merken van bijv multi's of vit B ?
Alles wat niet bij de drogist verkocht wordtquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:25 schreef _aurum_ het volgende:
Goede multi:quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:25 schreef _aurum_ het volgende:
Ah die heb ik ook staan ja.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Goede multi:
https://www.gezondheidaan(...)is-AOV-270-tabletten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |