quote:Op zondag 22 april 2012 18:39 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
1 en 3 en die laatste moet op de brandstapel
Die laatste is shrecklich wegens de tekst. Ik denk dat die tweede jou leuk staatquote:Op zondag 22 april 2012 18:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]Ik zou die laatste meteen hebben gekocht als die tekst er niet op stond
Het is bij hen normaal zowat iedereen uit te nodigen dus opvallen zul je niet.quote:Op zondag 22 april 2012 18:41 schreef loveli het volgende:
Over bruiloften gesproken.. dilemma hier. Uitgenodigd voor de bruiloft van iemand die ik niet ken door z'n moeder, die ik wel ken (van werk). Gaan of niet gaan en indien gaan, wat draag ik naar een hindoestaanse trouwerij waar ook collega's rondlopen?
Volgens mij heb ik geen degelijke jurkjes voor de zomerquote:Op zondag 22 april 2012 18:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is bij hen normaal zowat iedereen uit te nodigen dus opvallen zul je niet.
Een degelijk en gekleed jurkje?
Shoppen danquote:Op zondag 22 april 2012 18:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik geen degelijke jurkjes voor de zomer
Lenen?quote:Op zondag 22 april 2012 18:43 schreef loveli het volgende:
[..]
2 problemen, confectie gaat slecht samen met mijn verhoudingen en ook ik heb te maken met de crisis.quote:
ik heb echt nog een supermooi jurkje! welke maat heb je? anders mag je die lenenquote:Op zondag 22 april 2012 18:43 schreef loveli het volgende:
[..]
alleen weet ik niet of t jouw smaak is...quote:Op zondag 22 april 2012 18:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
ik heb echt nog een supermooi jurkje! welke maat heb je? anders mag je die lenenmoet alleen jasje ofzo over. en onderrok onder want schijnt wat door.
quote:
Schouders 38/40 en heupen +/- 36.Ideaal bij broeken kopen, ramp met toffe jurkjes.quote:Op zondag 22 april 2012 18:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
ik heb echt nog een supermooi jurkje! welke maat heb je? anders mag je die lenenmoet alleen jasje ofzo over. en onderrok onder want schijnt wat door.
Kun je die andere dingen niet met een jasje of stola collega proof maken?quote:Op zondag 22 april 2012 18:48 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
Schouders 38/40 en heupen +/- 36.Ideaal bij broeken kopen, ramp met toffe jurkjes.
Net als schoenen, goede reden om alles te kopen wat past
Bij de weg, voor alle andere bruiloften heb ik vanalles in de kast hangen, maar niet voor iets met sommige collega's.
quote:Op zondag 22 april 2012 18:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Andere jeans aan, weinig verschil tot dusver. Grmbl.
quote:Op zondag 22 april 2012 18:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De blauwe was dat
Denk dat ik die aantrek met een wit linnen jasje, foto volgt nog wel.
XM, wanneer gaan we winkelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat het qua maat geen probleem moet zijn, tis een 38, en mij zit hij momenteel net iets te strak om mijn bovenkant heen, maar volgens mij ben jij niet echt breed van boven, of wel?
Heb 'm nog nooit aangehad, maar bewaar m tot ik weer pasMaar als je m wilt lenen, zeg t maar
![]()
Niet meer doen, pas volgend weekend of nog een week later weer checken. Hier duurde het ook wel een week of vier voor ik weer in m'n broeken paste. En de referentiebroek die vorige week nét paste, past nu ws net niet meer, dus ik ga ook volgend weekend pas weer checken.quote:Op zondag 22 april 2012 18:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Andere jeans aan, weinig verschil tot dusver. Grmbl.
2 juni? Kun je sparen en het gewenste gewicht bereiken en ik ben die dag manloosquote:Op zondag 22 april 2012 18:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, maar ik word toch geacht kleding aan te trekken als ik naar buiten ga.
Had me niet moeten wegen vanochtend.
MI: als ik geld heb
quote:Op zondag 22 april 2012 18:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
Loveli, deze!CuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat het qua maat geen probleem moet zijn, tis een 38, en mij zit hij momenteel net iets te strak om mijn bovenkant heen, maar volgens mij ben jij niet echt breed van boven, of wel?
Heb 'm nog nooit aangehad, maar bewaar m tot ik weer pasMaar als je m wilt lenen, zeg t maar
Laat ik het zo zeggen, de laatste keer dat ik galajurken ging shoppen vroeg de verkoopster "doet u aan krachtsport?" Zal eens een foto maken waarop het zichtbaar is, ik kom tengerder over dan wat kleding zegt.crap in = crap out
Hmm doe dat eens, ik vond je haske smal!quote:Op zondag 22 april 2012 18:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Cute
Laat ik het zo zeggen, de laatste keer dat ik galajurken ging shoppen vroeg de verkoopster "doet u aan krachtsport?" Zal eens een foto maken waarop het zichtbaar is, ik kom tengerder over dan wat kleding zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |