Deze heb deze nog niet eerder gezien. Zal eens googlen.quote:Op zondag 22 april 2012 17:49 schreef Ml-etje het volgende:
Gooide mijn eigen post weg
[ afbeelding ]
Ze werken echt
Maar ik heb helemaal smalle voeten.
Schoenen die niet dicht zijn of geen bandje hebben draag ik automatisch als slippers
Die werken bij mij dus ook niet. Ik loop er alsnog uit aan de achterkant.quote:Op zondag 22 april 2012 17:49 schreef Ml-etje het volgende:
Gooide mijn eigen post weg
[ afbeelding ]
Ze werken echt
Maar ik heb helemaal smalle voeten.
Schoenen die niet dicht zijn of geen bandje hebben draag ik automatisch als slippers
Of dat je bij de oksels zo richting borsten kijkt. Ook zo irritant!quote:Op zondag 22 april 2012 18:00 schreef Laureline het volgende:
Ja, dat heb ik nu ook Tink! Ik weet niet of ik vroeger gewoon minder een probleem maakte van mouwloze jurkjes, of dat ze nu veel meer gemaakt worden. Ik erger me er wel aan, vooral als ze zo diep uitgesneden zijn in de armsgaten, dat staat zelfs vrouwen van 18 al niet meer mooi: er zijn veel betere lichaamsdelen om de aandacht op te vestigen dan je okselplooien.
Klopt is iets groener.quote:Op zondag 22 april 2012 17:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Deze heb deze nog niet eerder gezien. Zal eens googlen.
Ohw, en die catsuit staat wel, maar lijkt ook donkerder dan je jurkje.
Nog even en je post hier ook enthousiast over je nieuwe receptontdekkingenquote:Op zondag 22 april 2012 18:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sta weer te koken. Pffff. 't Is dat het zo lekker smaakt, maar anders...
En vind het jurkje mwah. Lijkt wel erg ruim te vallen idd. Schoenen vind ik tof!
Tink, welke app had jij voor je oefeningen?
quote:Op zondag 22 april 2012 18:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sta weer te koken. Pffff. 't Is dat het zo lekker smaakt, maar anders...
En vind het jurkje mwah. Lijkt wel erg ruim te vallen idd. Schoenen vind ik tof!
Tink, welke app had jij voor je oefeningen?
Ik denk het nietquote:Op zondag 22 april 2012 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nog even en je post hier ook enthousiast over je nieuwe receptontdekkingen
Wacht maar, je doet straks gewoon een Vikje!quote:Op zondag 22 april 2012 18:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Daarvoor zit de haat toch net iets te diep.
Nee. Dat gaat echt niet gebeurenquote:Op zondag 22 april 2012 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wacht maar, je doet straks gewoon een Vikje!
Vergeet de weekmenu's en smartphones nietquote:Op zondag 22 april 2012 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
IK GA NOOIT HARDLOPEN!! ACHTERLIJKEN!! BAH, STOMME SPORT!!!
IK GA NOOIT WORDFEUDEN!! BAH! STOMME HYPE!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op zondag 22 april 2012 18:16 schreef Ml-etje het volgende:
Wat vinden we hiervan?Je hebt je arm voor je oksel, zeg maar. Vind het zo namelijk een heel mooi jurkje, staat je goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Heb ik me ooit negatief uitgelaten over smartphones?quote:Op zondag 22 april 2012 18:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vergeet de weekmenu's en smartphones niet.
Dan vind ik het niet mooi hoe de stof rimpelt onder die decoratieknoopdingetjes. Ik weet het niet.. er is iets meequote:Op zondag 22 april 2012 18:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]XM die zit echt echt strak.
Die ander overigens ook net nog even getest maar meer taille heb ik niet
Ja hé.. scheelt me wel een klap met geldquote:Op zondag 22 april 2012 18:19 schreef loveli het volgende:
Knoopjes verzetten doet de trick niet, figuurnaadjes innemen wel. Maar deze naden zijn doorgestikt, dus niet echt een optie. Op zich wel geschikt voor een zeer degelijke trouwerij
Wat vinden jullie kleren snel te grootquote:
Klopt, dat komt omdat ik de lusjes om de knopen verzet had.quote:Op zondag 22 april 2012 18:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan vind ik het niet mooi hoe de stof rimpelt onder die decoratieknoopdingetjes. Ik weet het niet.. er is iets mee.
Ik ook en kleiner dan XS is er echt nietquote:Op zondag 22 april 2012 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat vinden jullie kleren snel te groot. Ik begin te denken dat ik standaard in een te grote maat rondloop dan
.
Ik kan soms nitpicken als het om pasvorm gaat. Iets moet echt goed zitten (of echt goedkoop zijn).quote:Op zondag 22 april 2012 18:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja hé.. scheelt me wel een klap met geld
Hij is wel colourblocking felblauw
Nouja, heb er na deze drie weken maar deels zelf invloed op. Eerste week nog wel, dan komt mijn uitwisselingscollega naar NL en ontkom ik niet aan wat etentjes. En de 13e vlieg ik voor 10 dagen naar Engeland en dan is het maar afwachten en het beste ervan maken.quote:Op zondag 22 april 2012 18:19 schreef Viking84 het volgende:
Overigens: het is wel veel werk, XM, maar het voelt echt goed om gezond voer naar binnen te werken. Vind je niet dan? Heb je er al over nagedacht hoe je verder wilt gaan na het lowcarben? Wil je het dan ook anders gaan doen (veggies icm carbs) of ga je terug naar je oude eetpatroon? /nieuwsgierig.
De blauwe was datquote:Op zondag 22 april 2012 18:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik kan soms nitpicken als het om pasvorm gaat. Iets moet echt goed zitten (of echt goedkoop zijn).
Nom! Wij gaan voor de HPKW broodjes hamburger.quote:Op zondag 22 april 2012 18:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben net besloten vanavond niet meer te koken. Hapjes for dinner it is. Toastjes met pate, wortels en appels met hummus en wat oude cheddar. En wijn. Morgen weer gewoon doen!
zo heet mijn (turkse) neefje, dat in Australie woont!quote:Op zondag 22 april 2012 18:03 schreef Laureline het volgende:
Over skankies gesproken: laatst zag ik een kindje dat Kaya heetteDe ouders waren helemaal geen Bob Marleydraaiers zo te zien, gewoon kantoor/ambtenaartypes
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vinden jullie?
^^quote:Op zondag 22 april 2012 18:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan vind ik het niet mooi hoe de stof rimpelt onder die decoratieknoopdingetjes. Ik weet het niet.. er is iets mee.
quote:Op zondag 22 april 2012 18:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
Binnenkort bruiloft. Mogelijke kanshebbers:de eerste, denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vinden jullie?
De duutser wil niet meer met me zoenen, omdat ik naar paté ruik. Voor een vegetarier niet zo fijn, blijkbaar.
Binnenkort bruiloft. Mogelijke kanshebbers:1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vinden jullie?Ja doei.
Binnenkort bruiloft. Mogelijke kanshebbers:Eerste en laatste, eerste mag wat meer kleur hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vinden jullie?crap in = crap out
Binnenkort bruiloft. Mogelijke kanshebbers:1 en 3 en die laatste moet op de brandstapelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vinden jullie?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
lalalaalalalalalala *op handen zit*quote:Op zondag 22 april 2012 18:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
de eerste, denk ik.
De duutser wil niet meer met me zoenen, omdat ik naar paté ruik. Voor een vegetarier niet zo fijn, blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |