Goed idee!quote:Op zondag 22 april 2012 19:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Witte blouse eronder. Dan zit het jurkje ook wat mooier denk ik.
Taille is 70 en billen 100quote:Op zondag 22 april 2012 20:05 schreef anna82 het volgende:
Ik heb een taupe jasje wat heel mooi staat bij donkerblauw, dit vind ik ook wat wit.
ML, wat is er lastig aan jouw billen? Ze lijken me nou niet enormous.
Goed héquote:Op zondag 22 april 2012 20:08 schreef sigme het volgende:
Jasje 1; dan zie je de niet zo mooie details van dat jurkje ook niet.
De combinatie vind ik degelijk en verantwoord. saaaaaaaaaaaaaai.
Test ik nog wel even, heb een blouse met een fraai kraagje.quote:
*tailleboks*quote:Op zondag 22 april 2012 20:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Taille is 70 en billen 100
[..]
Goed hé
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op zondag 22 april 2012 20:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb er nog 1 in de categorie wat moet je ermee..Met die riem vind ik het wel leuk eigenlijk! Maar dan meer iets voor de winter met een leuke majo met print en laarzen erbij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo gewoon is dat niet dus beter geniet je er dan vanquote:Op zondag 22 april 2012 20:16 schreef Siral het volgende:
bootcamp, taart, zon, kipsalade, tupac.
Fijn dagje...............
of ben ik gewoon verliefd?
[..]
Heb er nog 1 in de categorie wat moet je ermee..Macrameeen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een monsterlijk ding.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
[..]
Heb er nog 1 in de categorie wat moet je ermee..Weg doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zonder riem en schoenen is het net een badjas!quote:Op zondag 22 april 2012 20:20 schreef Tinkepink het volgende:
Zonder riem met dure schoenen kan het heel mooi staan.
[..]
Heb er nog 1 in de categorie wat moet je ermee..Staat mooier bij iets meer curves. Denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Vind je? Ik hou altijd wel van die gedrapeerde gevallen, maar ik hb dan ook wat rollen te verbergenquote:
helemaal niet gewoon nee, wel geel fijnquote:Op zondag 22 april 2012 20:18 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Zo gewoon is dat niet dus beter geniet je er dan van
Ja, hou ik dan weer niet zo vanquote:Op zondag 22 april 2012 20:22 schreef Novem het volgende:
[..]
Vind je? Ik hou altijd wel van die gedrapeerde gevallen, maar ik hb dan ook wat rollen te verbergen
In de winter vind ik dat ook wel tof, mooie grote riem erbij, stel stoere laaren, getailleerd jasje!quote:Op zondag 22 april 2012 20:22 schreef Novem het volgende:
[..]
Vind je? Ik hou altijd wel van die gedrapeerde gevallen, maar ik hb dan ook wat rollen te verbergen
True, het is inderdaad niet echt luchtig of lenteachtigquote:Op zondag 22 april 2012 20:25 schreef Siral het volgende:
[..]
In de winter vind ik dat ook wel tof, mooie grote riem erbij, stel stoere laaren, getailleerd jasje!
En de kleur is ook goed voor de winter. Maar voor 'nu' vind ik het niets, te groot/somber enzo!
De lengte vd mouwen wel.quote:Op zondag 22 april 2012 20:27 schreef Novem het volgende:
[..]
True, het is inderdaad niet echt luchtig of lenteachtig
Denk het ook!quote:Op zondag 22 april 2012 20:28 schreef Ml-etje het volgende:
Deze geeft nog wel de meeste taille vind ik na vergelijk:
[ afbeelding ]
Ja zeg dat wel jaquote:
Morgen nog even terug, even zien of er nog iets hangt en dat bolerootje wegbrengen.quote:Op zondag 22 april 2012 20:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
Denk het ook!
Als jij dan 100 billen heb moet het bij mij wel 120 zijn volgens mij.
Blijft de leukste. En je hebt hier echt mooie schouders voor!quote:Op zondag 22 april 2012 20:28 schreef Ml-etje het volgende:
Deze geeft nog wel de meeste taille vind ik na vergelijk:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 april 2012 20:31 schreef An24 het volgende:
[..]
Blijft de leukste. En je hebt hier echt mooie schouders voor!
xxxs?quote:Op zondag 22 april 2012 20:36 schreef Laureline het volgende:
MI, het lijkt wel of jij een verkeerde inschatting van je eigen lijf maakt: ik zie dagelijks op straat veel vrouwen die hun kleding één a twee maten te klein hebben gekocht, maar bij jou lijkt het alsof de laatste twee jurken zeker een paar maten kleiner móeten!
Denk dat dat het niet is, het zijn allemaal kleine maatjes XS en S maar dan passen mijn heupen maar mijn bovenlijf is stukken smaller. Kan maat 176 ook aan boven.quote:Op zondag 22 april 2012 20:36 schreef Laureline het volgende:
MI, het lijkt wel of jij een verkeerde inschatting van je eigen lijf maakt: ik zie dagelijks op straat veel vrouwen die hun kleding één a twee maten te klein hebben gekocht, maar bij jou lijkt het alsof de laatste twee jurken zeker een paar maten kleiner móeten!
Kan! Dat steps-jurkje was ook 36, maar zo voel ik me ook niet hoor. Zit zoveel verschil in maten.quote:Op zondag 22 april 2012 20:37 schreef Laureline het volgende:
Of het is een winkel met mateninflatie, dat kan ook.
Zelfgemaakt.quote:
[..]
Heb er nog 1 in de categorie wat moet je ermee..Daar verzuip je in! In de riem zowel als in de jurk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ham van Kevinquote:Op zondag 22 april 2012 20:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Zelfgemaakt.
150 gr bloem, groot blikje tomatenpuree, wat avjar, knoflook, beetje kaas, eigen ham, wat zurige paprika uit pot (Turks), kappertjes.
En daar dan de kleine helft van.
quote:Op zondag 22 april 2012 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstjestijd dan maar:
O: Friesch roggebrood met pindakaas en 2 mokken koffie
T: niets, O is niet helemaal goed gevallen en op de een of andere manier heb ik nu een enorme luchtophoping in m'n slokdarm zitten die pijn doet (kan het niet anders omschrijven).
L: waarschijnlijk een paar goed dikke sneden volkoren- of roggebrood met hummus en zalm
T: banaan
T: hand walnoten
S: hardlopen (7km) want nog steeds gevoel van na O
T: yoghurt
D: sushi
T: bakje yoghurt met banaan
Dat heb ik ookquote:Op zondag 22 april 2012 20:37 schreef Laureline het volgende:
Ik heb ook 70 taille en 100 heup, dat is toch niet XS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |