abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? zondag 22 april 2012 @ 17:48:54 #1
70532 loveli
N
pi_110639135
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
crap in = crap out
pi_110639169
Gooide mijn eigen post weg :')

Ze werken echt :Y

Maar ik heb helemaal smalle voeten.
Schoenen die niet dicht zijn of geen bandje hebben draag ik automatisch als slippers :D
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Vis een optie? zondag 22 april 2012 @ 17:52:02 #3
70532 loveli
N
pi_110639247
Wat ik me van vroeger herinner is dat ze niet blijven zitten en bij de randjes omrollen. Ook smalle voeten hier.
crap in = crap out
pi_110639420
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:49 schreef Ml-etje het volgende:

[ afbeelding ]

Schoenen die niet dicht zijn of geen bandje hebben draag ik automatisch als slippers :D
Deze heb deze nog niet eerder gezien. Zal eens googlen.

Ohw, en die catsuit staat wel, maar lijkt ook donkerder dan je jurkje.
pi_110639447
Ohw, en dit is bijna net zo tof als een naamtopic *O*

:')
pi_110639577
Ja, dat heb ik nu ook Tink! Ik weet niet of ik vroeger gewoon minder een probleem maakte van mouwloze jurkjes, of dat ze nu veel meer gemaakt worden. Ik erger me er wel aan, vooral als ze zo diep uitgesneden zijn in de armsgaten, dat staat zelfs vrouwen van 18 al niet meer mooi: er zijn veel betere lichaamsdelen om de aandacht op te vestigen dan je okselplooien.
pi_110639602
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:49 schreef Ml-etje het volgende:

[ afbeelding ]

Die werken bij mij dus ook niet. Ik loop er alsnog uit aan de achterkant.
pi_110639678
Over skankies gesproken: laatst zag ik een kindje dat Kaya heette :+ De ouders waren helemaal geen Bob Marleydraaiers zo te zien, gewoon kantoor/ambtenaartypes :P .
pi_110639709
quote:
2s.gif Op zondag 22 april 2012 18:00 schreef Laureline het volgende:
Ja, dat heb ik nu ook Tink! Ik weet niet of ik vroeger gewoon minder een probleem maakte van mouwloze jurkjes, of dat ze nu veel meer gemaakt worden. Ik erger me er wel aan, vooral als ze zo diep uitgesneden zijn in de armsgaten, dat staat zelfs vrouwen van 18 al niet meer mooi: er zijn veel betere lichaamsdelen om de aandacht op te vestigen dan je okselplooien.
Of dat je bij de oksels zo richting borsten kijkt. Ook zo irritant!

Ha, the artist was een leuke film. Nu wijntje en hapjes! O+
pi_110639851
Leuk jurkje MI, kan wel een maatje kleiner denk ik. Mooie schoenen ook :)

Het is hier heerlijk zonnig, maar wel met een straffe koude wind :(

Lijstje:

O - brinta met een banaan
L - 2 sneeen spelttoast met boter en kaas, cherry toms, snee witbrood met boter en pure hagel :9
T - handje cashews
D - zelfgemaakte paella, met veel tomaat en paprika, Als toetje peer, pruim en rozijnen (zonder extra suiker) met 2 el crumble (met suiker)
T - 2 koppen koffie verkeerd

Sporten is echt waardeloos geweest afgelopen week, deze week weer lekker oppakken :)
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_110639950
Gisteravond trouwens voor het eerst weer hardgelopen, nu meteen ziek :') . Het was wel mooi in het bos, overal lelietjes van dalen (of is het van Dalen?) Nouja, familie van het beest met de achternaam.
  zondag 22 april 2012 @ 18:09:12 #12
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110639962
Sta weer te koken. Pffff. 't Is dat het zo lekker smaakt, maar anders...

En vind het jurkje mwah. Lijkt wel erg ruim te vallen idd. Schoenen vind ik tof!

Tink, welke app had jij voor je oefeningen?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_110640050
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2012 17:56 schreef An24 het volgende:

[..]

Deze heb deze nog niet eerder gezien. Zal eens googlen.

Ohw, en die catsuit staat wel, maar lijkt ook donkerder dan je jurkje.
Klopt is iets groener.
Li, ik vervang ze 1x in de 2 jr en gebruik een schoenlepel.
En okseljurkjes heb net even een foto gemaakt van 1 van die dingen, durf hem alleen aan met een shirt eronder.
pi_110640052
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:09 schreef XcUZ_Me het volgende:

En vind het jurkje mwah. Lijkt wel erg ruim te vallen idd. Schoenen vind ik tof!

Nog even en je post hier ook enthousiast over je nieuwe receptontdekkingen O+
Ja doei.
pi_110640081
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:09 schreef XcUZ_Me het volgende:

_O-
Ja straks breng ik het nog terug :D
  zondag 22 april 2012 @ 18:13:03 #16
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110640132
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nog even en je post hier ook enthousiast over je nieuwe receptontdekkingen O+
Ik denk het niet :'). Daarvoor zit de haat toch net iets te diep.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_110640141
quote:
10s.gif Op zondag 22 april 2012 18:13 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik denk het niet :'). Daarvoor zit de haat toch net iets te diep.
Wacht maar, je doet straks gewoon een Vikje! *)
Ja doei.
pi_110640143
Gisteren:
O: worstenbroodje
L: wrap met pittig gehakt, spek, knof, paprika, kaas, creme fraiche en oregano uit de oven
S: klussen
D: (uit eten, samsam gerechtjes): stokbrood met aioli en tapenade; carpaccio, gerookte makreel en nog een vis met kreeftenjus; argentijnse steak met rode portsaus en gebakken knolselderij ; hertenbiefstuk met een bijzonder sausje en gepofte knoflook, pastinaakpuree.
T: witbier, B&J Fairly Nuts

Vandaag:
L: yoghurt
T: gekookt ei, parmaham
S: badkamer schrobben, Jillian level 1 met gewichten van 2 kilo
T: gekookt ei, stukje extra pure chocola
D: kip tikka masala met rijst en sperziebonen
T: wijn, noten, kaas
pi_110640163
IK GA NOOIT HARDLOPEN!! ACHTERLIJKEN!! BAH, STOMME SPORT!!!

IK GA NOOIT WORDFEUDEN!! BAH! STOMME HYPE!!!!

;(
Ja doei.
  zondag 22 april 2012 @ 18:13:52 #20
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110640168
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Wacht maar, je doet straks gewoon een Vikje! *)
Nee. Dat gaat echt niet gebeuren :'). Sorry!
  zondag 22 april 2012 @ 18:14:45 #21
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110640206
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
IK GA NOOIT HARDLOPEN!! ACHTERLIJKEN!! BAH, STOMME SPORT!!!

IK GA NOOIT WORDFEUDEN!! BAH! STOMME HYPE!!!!

;(
Vergeet de weekmenu's en smartphones niet :').
pi_110640293
Wat vinden we hiervan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_110640307
:N :@
Ja doei.
  zondag 22 april 2012 @ 18:17:17 #24
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110640315
Ook te groot, als je het mij vraagt.
pi_110640320
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:16 schreef Ml-etje het volgende:
Wat vinden we hiervan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt je arm voor je oksel, zeg maar. Vind het zo namelijk een heel mooi jurkje, staat je goed!
pi_110640325
Er zit een arm voor je oksel :+
pi_110640345
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
_O- XM die zit echt echt strak.
Die ander overigens ook net nog even getest maar meer taille heb ik niet :D
  Vis een optie? zondag 22 april 2012 @ 18:19:11 #28
70532 loveli
N
pi_110640382
Knoopjes verzetten doet de trick niet, figuurnaadjes innemen wel. Maar deze naden zijn doorgestikt, dus niet echt een optie. Op zich wel geschikt voor een zeer degelijke trouwerij :+
crap in = crap out
pi_110640389
Donderdag bij het winkelen viel het me ook op hoeveel jurkjes je taille laten verdwijnen.. Niks voor mij :N
  zondag 22 april 2012 @ 18:19:40 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110640404
quote:
10s.gif Op zondag 22 april 2012 18:14 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Vergeet de weekmenu's en smartphones niet :').
Heb ik me ooit negatief uitgelaten over smartphones? :o.

Overigens: het is wel veel werk, XM, maar het voelt echt goed om gezond voer naar binnen te werken O+. Vind je niet dan? Heb je er al over nagedacht hoe je verder wilt gaan na het lowcarben? Wil je het dan ook anders gaan doen (veggies icm carbs) of ga je terug naar je oude eetpatroon? /nieuwsgierig.

Wij eten Turkse tortilla's vandaag, nu mag het nog even, want weekend!

En deze week staan er weer alleen maar veggies als D op het avondmenu _O_.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 22 april 2012 @ 18:19:54 #31
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110640411
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:18 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- XM die zit echt echt strak.
Die ander overigens ook net nog even getest maar meer taille heb ik niet :D
Dan vind ik het niet mooi hoe de stof rimpelt onder die decoratieknoopdingetjes. Ik weet het niet.. er is iets mee :').
pi_110640412
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:19 schreef loveli het volgende:
Knoopjes verzetten doet de trick niet, figuurnaadjes innemen wel. Maar deze naden zijn doorgestikt, dus niet echt een optie. Op zich wel geschikt voor een zeer degelijke trouwerij :+
Ja hé.. scheelt me wel een klap met geld :+
Hij is wel colourblocking felblauw :D
  zondag 22 april 2012 @ 18:20:23 #33
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110640428
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat vinden jullie kleren snel te groot :o. Ik begin te denken dat ik standaard in een te grote maat rondloop dan :').
Niet meer actief op Fok!
pi_110640457
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:19 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dan vind ik het niet mooi hoe de stof rimpelt onder die decoratieknoopdingetjes. Ik weet het niet.. er is iets mee :').
Klopt, dat komt omdat ik de lusjes om de knopen verzet had.
pi_110640469
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat vinden jullie kleren snel te groot :o. Ik begin te denken dat ik standaard in een te grote maat rondloop dan :').
Ik ook en kleiner dan XS is er echt niet ;(
  Vis een optie? zondag 22 april 2012 @ 18:22:02 #36
70532 loveli
N
pi_110640502
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:19 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ja hé.. scheelt me wel een klap met geld :+
Hij is wel colourblocking felblauw :D
Ik kan soms nitpicken als het om pasvorm gaat. Iets moet echt goed zitten (of echt goedkoop zijn).
crap in = crap out
  zondag 22 april 2012 @ 18:23:02 #37
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110640533
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:19 schreef Viking84 het volgende:

Overigens: het is wel veel werk, XM, maar het voelt echt goed om gezond voer naar binnen te werken O+. Vind je niet dan? Heb je er al over nagedacht hoe je verder wilt gaan na het lowcarben? Wil je het dan ook anders gaan doen (veggies icm carbs) of ga je terug naar je oude eetpatroon? /nieuwsgierig.
Nouja, heb er na deze drie weken maar deels zelf invloed op. Eerste week nog wel, dan komt mijn uitwisselingscollega naar NL en ontkom ik niet aan wat etentjes. En de 13e vlieg ik voor 10 dagen naar Engeland en dan is het maar afwachten en het beste ervan maken.

Ga sowieso niet weer hop, vol in de carbs. Wil het wel opbouwen en daar wil ik in week 3 al een klein beetje mee beginnen door wat fruit en kwark te introduceren. Voorzichtig.

Zo uitgebreid koken als nu, ik denk dat ik me dat wel voor kan nemen, maar de realiteit al snel zal zijn dat dat niet meer gaat gebeuren.
pi_110640815
Wij hebben net besloten vanavond niet meer te koken. Hapjes for dinner it is. Toastjes met pate, wortels en appels met hummus en wat oude cheddar. En wijn. Morgen weer gewoon doen!
pi_110640857
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik kan soms nitpicken als het om pasvorm gaat. Iets moet echt goed zitten (of echt goedkoop zijn).
De blauwe was dat ;)
Denk dat ik die aantrek met een wit linnen jasje, foto volgt nog wel.

XM, wanneer gaan we winkelen? :+
pi_110640873
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben net besloten vanavond niet meer te koken. Hapjes for dinner it is. Toastjes met pate, wortels en appels met hummus en wat oude cheddar. En wijn. Morgen weer gewoon doen!
Nom! Wij gaan voor de HPKW broodjes hamburger.
  zondag 22 april 2012 @ 18:35:56 #41
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_110640926
quote:
10s.gif Op zondag 22 april 2012 18:03 schreef Laureline het volgende:
Over skankies gesproken: laatst zag ik een kindje dat Kaya heette :+ De ouders waren helemaal geen Bob Marleydraaiers zo te zien, gewoon kantoor/ambtenaartypes :P .
zo heet mijn (turkse) neefje, dat in Australie woont!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_110640981
Binnenkort bruiloft. Mogelijke kanshebbers:

SPOILER
Wat vinden jullie?
pi_110640990
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:19 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

^^
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_110641022
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:37 schreef Cocotrimonium het volgende:

SPOILER
Wat vinden jullie?
de eerste, denk ik.

De duutser wil niet meer met me zoenen, omdat ik naar paté ruik. Voor een vegetarier niet zo fijn, blijkbaar.
pi_110641025
quote:

SPOILER
Wat vinden jullie?
1
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 22 april 2012 @ 18:38:38 #46
70532 loveli
N
pi_110641027
quote:

SPOILER
Wat vinden jullie?
Eerste en laatste, eerste mag wat meer kleur hebben.
crap in = crap out
pi_110641042
De op een na laatste vind ik exht leuk coco! Heb er zelf ook naar gekeken. Anders de eerste.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_110641058
Ik neig ook naar 1 en de laatste. Hou van kleurtjes, maar vind de tekst minder op die laatste. Hou niet zo van tekst.
pi_110641063
quote:

SPOILER
Wat vinden jullie?
1 en 3 en die laatste moet op de brandstapel :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_110641082
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:38 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

de eerste, denk ik.

De duutser wil niet meer met me zoenen, omdat ik naar paté ruik. Voor een vegetarier niet zo fijn, blijkbaar.
lalalaalalalalalala *op handen zit*
pi_110641105
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:40 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

lalalaalalalalalala *op handen zit*
?
pi_110641125
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:39 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

1 en 3 en die laatste moet op de brandstapel :X
:D Ik zou die laatste meteen hebben gekocht als die tekst er niet op stond :+
  Vis een optie? zondag 22 april 2012 @ 18:41:13 #53
70532 loveli
N
pi_110641129
Over bruiloften gesproken.. dilemma hier. Uitgenodigd voor de bruiloft van iemand die ik niet ken door z'n moeder, die ik wel ken (van werk). Gaan of niet gaan en indien gaan, wat draag ik naar een hindoestaanse trouwerij waar ook collega's rondlopen?
crap in = crap out
  zondag 22 april 2012 @ 18:41:41 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110641152
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:41 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

:D Ik zou die laatste meteen hebben gekocht als die tekst er niet op stond :+
Die laatste is shrecklich wegens de tekst. Ik denk dat die tweede jou leuk staat :Y.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 22 april 2012 @ 18:41:43 #55
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_110641153
de eerste, met gekleurde schoentjes of een gekleurd vestje ofzo, of een gekleurde riem. (niet alle drie die opties tegelijk :P)
Kwak
  zondag 22 april 2012 @ 18:42:15 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110641176
En Kaja is een coole naam :Y. Moet je wel hippie-ouders hebben :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_110641179
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:41 schreef loveli het volgende:
Over bruiloften gesproken.. dilemma hier. Uitgenodigd voor de bruiloft van iemand die ik niet ken door z'n moeder, die ik wel ken (van werk). Gaan of niet gaan en indien gaan, wat draag ik naar een hindoestaanse trouwerij waar ook collega's rondlopen?
Het is bij hen normaal zowat iedereen uit te nodigen dus opvallen zul je niet.
Een degelijk en gekleed jurkje? :P
  Vis een optie? zondag 22 april 2012 @ 18:43:31 #58
70532 loveli
N
pi_110641224
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:42 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Het is bij hen normaal zowat iedereen uit te nodigen dus opvallen zul je niet.
Een degelijk en gekleed jurkje? :P
Volgens mij heb ik geen degelijke jurkjes voor de zomer :')
crap in = crap out
  zondag 22 april 2012 @ 18:43:55 #59
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110641240
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:43 schreef loveli het volgende:

[..]

Shoppen dan :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_110641293
quote:

[..]

Lenen? :+
  Vis een optie? zondag 22 april 2012 @ 18:45:33 #61
70532 loveli
N
pi_110641298
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Shoppen dan :9.
2 problemen, confectie gaat slecht samen met mijn verhoudingen en ook ik heb te maken met de crisis.
crap in = crap out
pi_110641349
quote:

[..]

ik heb echt nog een supermooi jurkje! welke maat heb je? anders mag je die lenen :D moet alleen jasje ofzo over. en onderrok onder want schijnt wat door.
pi_110641363
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:46 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

ik heb echt nog een supermooi jurkje! welke maat heb je? anders mag je die lenen :D moet alleen jasje ofzo over. en onderrok onder want schijnt wat door.
alleen weet ik niet of t jouw smaak is...
pi_110641375
12 uur uit bed
O: gekookt ei, bruin ding (geen drol), 2x kaiserbroodje met hagelslag, 2 bekers melk
T: koffie, koffie
D: rijst, groente, babi ketjap, dit dat
T: koffie
S: rondje lopen
T: misschien nog yoghurt + fruit (appel, kiwi) tenzij ik slaap
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  Vis een optie? zondag 22 april 2012 @ 18:48:58 #65
70532 loveli
N
pi_110641448
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:45 schreef Ml-etje het volgende:
Lenen? :+
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Schouders 38/40 en heupen +/- 36.Ideaal bij broeken kopen, ramp met toffe jurkjes.
Net als schoenen, goede reden om alles te kopen wat past :+

Bij de weg, voor alle andere bruiloften heb ik vanalles in de kast hangen, maar niet voor iets met sommige collega's.
crap in = crap out
  zondag 22 april 2012 @ 18:51:31 #66
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110641540
Andere jeans aan, weinig verschil tot dusver :(. Grmbl.
pi_110641611
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:48 schreef loveli het volgende:

[..]

[..]

Schouders 38/40 en heupen +/- 36.Ideaal bij broeken kopen, ramp met toffe jurkjes.
Net als schoenen, goede reden om alles te kopen wat past :+

Bij de weg, voor alle andere bruiloften heb ik vanalles in de kast hangen, maar niet voor iets met sommige collega's.
Kun je die andere dingen niet met een jasje of stola collega proof maken?

En bij mij is het precies omgedraaid :D
pi_110641644
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:33 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

De blauwe was dat ;)
Denk dat ik die aantrek met een wit linnen jasje, foto volgt nog wel.

XM, wanneer gaan we winkelen? :+
pi_110641661
Loveli, deze!
SPOILER
Denk dat het qua maat geen probleem moet zijn, tis een 38, en mij zit hij momenteel net iets te strak om mijn bovenkant heen, maar volgens mij ben jij niet echt breed van boven, of wel?

Heb 'm nog nooit aangehad, maar bewaar m tot ik weer pas :+ Maar als je m wilt lenen, zeg t maar :)
  zondag 22 april 2012 @ 18:55:07 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110641682
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Niet meer doen, pas volgend weekend of nog een week later weer checken. Hier duurde het ook wel een week of vier voor ik weer in m'n broeken paste. En de referentiebroek die vorige week nét paste, past nu ws net niet meer, dus ik ga ook volgend weekend pas weer checken.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 22 april 2012 @ 18:56:32 #71
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110641730
Ja, maar ik word toch geacht kleding aan te trekken als ik naar buiten ga :').

Had me niet moeten wegen vanochtend :{.

MI: als ik geld heb :+
pi_110641750
Niet hardlopen, want 'maagzuur' (volgens de omschrijving van An) wil gewoon niet weg. Bah! Is wel wat minder dan vanochtend maar helaas nog steeds aanwezig; dat loopt niet lekker ;(
Ja doei.
pi_110641764
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, maar ik word toch geacht kleding aan te trekken als ik naar buiten ga :').

Had me niet moeten wegen vanochtend :{.

MI: als ik geld heb :+
2 juni? Kun je sparen en het gewenste gewicht bereiken en ik ben die dag manloos :P
  Vis een optie? zondag 22 april 2012 @ 18:58:21 #74
70532 loveli
N
pi_110641800
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
Loveli, deze!
SPOILER
Denk dat het qua maat geen probleem moet zijn, tis een 38, en mij zit hij momenteel net iets te strak om mijn bovenkant heen, maar volgens mij ben jij niet echt breed van boven, of wel?

Heb 'm nog nooit aangehad, maar bewaar m tot ik weer pas :+ Maar als je m wilt lenen, zeg t maar :)
Cute O+
Laat ik het zo zeggen, de laatste keer dat ik galajurken ging shoppen vroeg de verkoopster "doet u aan krachtsport?" Zal eens een foto maken waarop het zichtbaar is, ik kom tengerder over dan wat kleding zegt.
crap in = crap out
pi_110641836
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:58 schreef loveli het volgende:

[..]

Cute O+
Laat ik het zo zeggen, de laatste keer dat ik galajurken ging shoppen vroeg de verkoopster "doet u aan krachtsport?" Zal eens een foto maken waarop het zichtbaar is, ik kom tengerder over dan wat kleding zegt.
Hmm doe dat eens, ik vond je haske smal!
pi_110641846
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:58 schreef loveli het volgende:

[..]

Cute O+
Oh, echt? Ik bedoel echt de omtrek he? Niet je schouders specifiek. Ook zeg maar je maag/het deel onder je borsten.
pi_110641875
ik ga voor nummer 1 Coco. Jammer van de tekst op de laatste jurk.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_110641934
Jeetje, geloof dat dit jaar geen jurkenjaar is voor mensen mét taille ofzo.
Wat een dramadingen allemaal :o
pi_110641965
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:02 schreef Ml-etje het volgende:
Nou, dat idd.
pi_110641977
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2012 19:03 schreef LieLie het volgende:

[..]

Nou, dat idd.
Goed voor de porto :Y
pi_110641996
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:04 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Goed voor de porto :Y
Hehe, true. Maar ik heb wel een beetje een gebrek aan nette werkkleding.
pi_110642027
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2012 19:04 schreef LieLie het volgende:

[..]

Hehe, true. Maar ik heb wel een beetje een gebrek aan nette werkkleding.
Hmm ja heb genoeg van andere jaren en dan maar een broek of rok aan.
  zondag 22 april 2012 @ 19:07:10 #83
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110642065
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:57 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

2 juni? Kun je sparen en het gewenste gewicht bereiken en ik ben die dag manloos :P
Ik de 3e :+. Zal eens overleggen.

En krijg mn avondeten niet op. That's a first sinds ik ben begonnen.
pi_110642113
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:06 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Hmm ja heb genoeg van andere jaren en dan maar een broek of rok aan.
Broeken voor het werk heb ik niet. En het figuur dat ik nu heb heb ik ook nog niet zo lang, dus heb niet zo veel meer.
pi_110642444
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:01 schreef Ewelina het volgende:
ik ga voor nummer 1 Coco. Jammer van de tekst op de laatste jurk.
^^
pi_110642451
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik de 3e :+. Zal eens overleggen.

En krijg mn avondeten niet op. That's a first sinds ik ben begonnen.
Wel goed blijven eten hoor, tis toch al lowcarb.

Dat valt dus een beetje ongelukkig :D
pi_110642490
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:02 schreef Ml-etje het volgende:
Echt? Ik kan er zoveel vinden dat ik niet kan kiezen en ik heb toch behoorlijk een taille :@
pi_110642527
Loveli: ik heb nog een zwart jurkje met rozen in dezelfde maat. Je bent er woensdag toch. Passen?

Coco: 1! Tekst is meh!
pi_110642560
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:18 schreef MarMar het volgende:

[..]

Echt? Ik kan er zoveel vinden dat ik niet kan kiezen en ik heb toch behoorlijk een taille :@
Dan kijk ik op de verkeerde plek, waar kijk jij?

Oh en gniffel, mijn Mr zei heel voorzichtig dat hij de beige variant erg netjes vind en kleurloos.
Maar wel mooi qua model :P
De blauwe wordt hij vrolijker van.
pi_110642677
Jullie gaan zo sneeeel in dit topic ik hou het niet biiijjj.

Vandaag was wel een apart dagje, had een luie zondag in gedachte en was goed vies geworden van de bootcamp, dus ik onder de douche en in mijn joggingbroek mijn kamer poetsen en stofzuigen. Moest ik naar een verjaardag dus kon ik me nog gaan opdirken ook :') Lijstje ook veranderd

Vandaag ook mijn nieuwe broek maar aangedaan die ik al drie weken heb, blijf het moeilijk vinden om er iets mee te combineren.. had nog een oranje vestje en dat is wel leuk erbij. Maar heb verder eigenlijk niets... ;(

foto blog van vandaag, looool:
SPOILER
En een apart, maar hurrlijk lijstje als je het mij vraagt! Heb echt maar wat gedaan en op gevoel gegeten, en wat ik wilde, zonder erbij na te denken, feels good man.

O: yoghurt met muesli en twee kiwis
T: krentenbol pindakaas
S: outdoor military bootcamp
L: krentenbol pindakaas, banaan met franse kwark
T: eat natural reep
T: taart
D: kipsalade
T: yoghurt

[ Bericht 0% gewijzigd door Siral op 22-04-2012 19:48:47 ]
pi_110642741
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:20 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dan kijk ik op de verkeerde plek, waar kijk jij?

Oh en gniffel, mijn Mr zei heel voorzichtig dat hij de beige variant erg netjes vind en kleurloos.
Maar wel mooi qua model :P
De blauwe wordt hij vrolijker van.
Zo'n beetje alle webshops die ik tegenkom hebben wel goede jurkjes voor tailles, best veel zandlopers en sowieso TopVintage is daar wel erg op berekend ook, maar op zalando zie ik er ook zat met behoorlijk taille erin.
pi_110642816
http://www.zalando.nl/gre(...)w-gr921c007-504.html dit is bijvoorbeeld al een van de eersten die ik tegenkom bij zomerjurken.. genoeg taille toch?
pi_110642840
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:25 schreef MarMar het volgende:
http://www.zalando.nl/gre(...)w-gr921c007-504.html dit is bijvoorbeeld al een van de eersten die ik tegenkom bij zomerjurken.. genoeg taille toch?
Ik zat vandaag ook op zalando te shoppen! Ze hebben echt van alles wat, ideale site eigenlijk :)
pi_110642906
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:25 schreef MarMar het volgende:
Ja taille is prima maar buikwise vind ik hem niet mooi :@
  zondag 22 april 2012 @ 19:28:30 #95
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110642933
Die salade... wat zit erin? @Siral

En +1 voor de snackkeuze.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_110642937
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:27 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ja taille is prima maar buikwise vind ik hem niet mooi :@
Dat is maar gewoon de eerste die ik tegenkom met taille en daar zijn er echt veel meer van :)
pi_110642961
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:28 schreef slacker_nl het volgende:
Die salade... wat zit erin? @Siral

En +1 voor de snackkeuze.
150 gram KIP en een berg groenvoeier en chilisaus
pi_110642968
Vind het een leuke combi Siral en daar kan heel veel kleurigs op (die broek).

Lijstje klinkt inderdaad lekker maar is het genoeg?
pi_110643000
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:28 schreef MarMar het volgende:

[..]

Dat is maar gewoon de eerste die ik tegenkom met taille en daar zijn er echt veel meer van :)
Klopt dat idee zie je meer maar wel allemaal met of gekke buiken of rare schouders.

Maar mij staat topvintage ook niet.
pi_110643002
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:29 schreef Ml-etje het volgende:
Vind het een leuke combi Siral en daar kan heel veel kleurigs op (die broek).

Lijstje klinkt inderdaad lekker maar is het genoeg?
Ja moet meer felle kleuren hebben!! Ik heb zoveel grijs en zwart enzulks...
Had hem ook echt gekocht voor het voorjaar/zomer, maar heb zo weinig vrolijks haha.

2000 kcal de kop af!
pi_110643066
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:29 schreef Siral het volgende:

[..]

Had hem ook echt gekocht voor het voorjaar/zomer, maar heb zo weinig vrolijks haha.

2000 kcal de kop af!
Colourblocking genoeg dus shopse ;)
pi_110643095
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:31 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Colourblocking genoeg dus shopse ;)
Ja! :)

Groen en paars staan me wel goed, maar heb het veel te weinig, maar wilde van de week even de stad in, moet ik eigenlijk die broek meteen aandoen :)
pi_110643124
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:32 schreef Siral het volgende:

[..]

Ja! :)

Groen en paars staan me wel goed, maar heb het veel te weinig, maar wilde van de week even de stad in, moet ik eigenlijk die broek meteen aandoen :)
Denk zalmroze ook.
pi_110643153
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:32 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Denk zalmroze ook.
Oja daar zeg je wat! Alleen daar word ik zo flets van.. omdat ik heel bleek ben en een blauwe ondertoon heb.. ;(
Maar vind dat wel heel mooi...
pi_110643212
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:33 schreef Siral het volgende:

[..]

Oja daar zeg je wat! Alleen daar word ik zo flets van.. omdat ik heel bleek ben en een blauwe ondertoon heb.. ;(
Maar vind dat wel heel mooi...
Je hebt nu dat meer knallende zalmroze, bijna oranje maar dan subtieler.
Heel mooi en juist met een blauwe ondertoon ;)
pi_110643258
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:34 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Je hebt nu dat meer knallende zalmroze, bijna oranje maar dan subtieler.
Heel mooi en juist met een blauwe ondertoon ;)
Hmm ja! :) dat zachte staat me alleen niet zo..
  Vis een optie? zondag 22 april 2012 @ 19:36:46 #107
70532 loveli
N
pi_110643295
Voor de beeldvorming mijn niet zo confectie schouderpartij (en om voor eens en voor altijd de discussie 'vrouwen ontwikkelen niet zo snel spieren' van mijn kant af te ronden). Haal ze over een paar minuten weer weg.
*poef*

[ Bericht 61% gewijzigd door loveli op 22-04-2012 19:48:55 ]
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 22 april 2012 @ 19:37:50 #108
70532 loveli
N
pi_110643334
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:19 schreef An24 het volgende:
Loveli: ik heb nog een zwart jurkje met rozen in dezelfde maat. Je bent er woensdag toch. Passen?

Coco: 1! Tekst is meh!
Leuk!
crap in = crap out
pi_110643338
Soms hoef je niet te trainen ;) dagelijks leven does the trick.
Maar vind het wel mooi :Y
pi_110643344
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:36 schreef loveli het volgende:
Voor de beeldvorming mijn niet zo confectie schouderpartij (en om voor eens en voor altijd de discussie 'vrouwen ontwikkelen niet zo snel spieren' van mijn kant af te ronden). Haal ze over een paar minuten weer weg.
SPOILER
Doe je goed zonder te trainen dan :D
  zondag 22 april 2012 @ 19:39:20 #111
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110643402
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:21 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ik ook en kleiner dan XS is er echt niet ;(
Jeutje. Dan ben je echt heel erg slank. xs is toch maat 34?

Mijn lijstje
o. wortelmuffin + stukje suikerbrood met boter
t. aardbeienmuffin + halve komkommer + 3 wortels
l. 2 enchilladas + salade + kwart portie patat + apfelschorle
t. lindor
d. gazpacho
t. moet ik nog verzinnen
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_110643429
Spierballen, loveli! :o
  Vis een optie? zondag 22 april 2012 @ 19:40:48 #113
70532 loveli
N
pi_110643460
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:37 schreef Ml-etje het volgende:
Soms hoef je niet te trainen ;) dagelijks leven does the trick.
Maar vind het wel mooi :Y
P'cies ;) Ben er ook wel tevreden mee, heb alleen iets minder keus met jurkjes.
/wereldproblemen
crap in = crap out
  zondag 22 april 2012 @ 19:40:54 #114
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110643465
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:38 schreef Siral het volgende:

[..]

Doe je goed zonder te trainen dan :D
Mijn rug ziet er net zo uit. Helaas heb ik op dit moment iets meer vleugeltes onder de oksels dan loveli, maar het is zeker vergelijkbaar. En ook smalle heupen dus.
pi_110643507
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
Loveli, deze!
SPOILER

Die print op dat jurkje :o! Mooi.
Ik kan zoiets alleen ECHT niet aan haha, ik vind dat bij andere alleen leuk.
pi_110643553
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:40 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Mijn rug ziet er net zo uit. Helaas heb ik op dit moment iets meer vleugeltes onder de oksels dan loveli, maar het is zeker vergelijkbaar. En ook smalle heupen dus.
Hourglass :)

Ik zit een beetje tussen hourglass en pearshaped in, maar sinds ik zo train ik me af of ik wel echt hourglass of pearshaped ben!!! :') Krijg/heb echt ontzettende lopersbenen en flinke schouders.
  zondag 22 april 2012 @ 19:45:44 #117
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_110643647
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:43 schreef Siral het volgende:

[..]

Ik zit een beetje tussen hourglass en pearshaped in, maar sinds ik zo train ik me af of ik wel echt hourglass of pearshaped ben!!! :') Krijg/heb echt ontzettende lopersbenen en flinke schouders.
hourglass is zandloper, dan heb je juist wel heupen...
Kwak
  zondag 22 april 2012 @ 19:45:51 #118
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110643654
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:43 schreef Siral het volgende:

[..]

Ik vind het op zich wel mooi, maar jurkjes kopen is een drama. Net als bloesjes.
  zondag 22 april 2012 @ 19:48:15 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110643731
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:45 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Dacht al even dat het aan mij lag :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_110643771
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:45 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Weet ik? Daarom zeg ik, vraag me af of ik het nu nog wel ben, had altijd giga heupen/dijen, nog wel, alleen valt minder op omdat ik weinig spekjes heb nog daar, haha.
pi_110643783
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:56 schreef motorbloempje het volgende:
Niet hardlopen, want 'maagzuur' (volgens de omschrijving van An) wil gewoon niet weg. Bah! Is wel wat minder dan vanochtend maar helaas nog steeds aanwezig; dat loopt niet lekker ;(
Toen ik maagzuur had was het enige wat hielp juist hardlopen.
Maarja ik ben niet zo goed in hardlopen dus moest na een half uur toch maar stoppen.
pi_110643790
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:40 schreef loveli het volgende:

[..]

P'cies ;) Ben er ook wel tevreden mee, heb alleen iets minder keus met jurkjes.
/wereldproblemen
:D herkenbaar vind mijn billen niet lelijk wel lastig.
Heb nog een erg sjiek groen wollen jurkje, lastig ding wel mooi.
Korte mouwen dus kan in de zomer.
pi_110643827
Jemig wat ben ik duf vandaag. Zo toch maar eens wat eten en heel veel groenten naar binnen werken. Dan krijg ik nog wat gezonds binnen ook. :P
Sporten wordt m even niet vandaag vrees ik.

Tassen-technisch wordt het overigens geen Fendi tas. 2400 euro voor een tas die je wordt geacht open te dragen omdat je dan zo leuk het motiefje aan de binnenkant ziet, is mij toch wat te gortig.
Plus de kans op een lekkende pen is ook wel extreem groot bij zo'n dure tas.

Neig toch naar een tas van Fred de la Bretoniere.
Tot zover deze update. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Vis een optie? zondag 22 april 2012 @ 19:51:53 #124
70532 loveli
N
pi_110643849
Waar moeten we zijn voor de *andere* update? wink/nudge
crap in = crap out
  zondag 22 april 2012 @ 19:52:59 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110643888
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:51 schreef loveli het volgende:
In SEX? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_110643897
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Jemig wat ben ik duf vandaag. Zo toch maar eens wat eten en heel veel groenten naar binnen werken. Dan krijg ik nog wat gezonds binnen ook. :P

Tassen-technisch wordt het overigens geen Fendi tas. 2400 euro voor een tas die je wordt geacht open te dragen omdat je dan zo leuk het motiefje aan de binnenkant ziet, is mij toch wat te gortig.

Fred O+

quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 10:18 schreef anna82 het volgende:
Wat ik me afvraag: in wiens warme bed heeft Henk geslapen? 'GB-smiley'
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 00:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Langs een benzinestation gaan en wat willekeurige artikelen kopen. *)
Of gewoon iets uit de kast pakken en er een papiertje omheen doen.
Of je bakt boterkoek voor de jarige. Altijd goed. :Y

Eurovision in Concert was leuk! En over ruim een uur lig ik in een heerlijk bed. *)
pi_110643904
quote:

Daar staat een 0 teveel toch? Hoop ik?
  zondag 22 april 2012 @ 19:54:39 #128
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_110643952
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2012 19:53 schreef LieLie het volgende:

[..]

Nee.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 22 april 2012 @ 19:54:41 #129
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_110643953
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2012 19:53 schreef LieLie het volgende:

[..]

voor een Fendi? dan lijkt 2400 me wel kloppen.
Kwak
pi_110643964
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:54 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nee.
Oke. Jeumig.
pi_110643987
Welk jasje? Ik ben hulpeloos vandaag, neig naar iedere avond foto's plaatsen voor de volgende dag :+

SPOILER
  zondag 22 april 2012 @ 19:56:01 #132
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110644011
Filmtijd. Bloedchaggo :'). Mn laarzen knellen, mn broek zit strak. Bah.

/mopper
pi_110644013
Ik vind allebei de jasjes niet zo :@
pi_110644015
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:51 schreef loveli het volgende:
Uh.... naar minimeets komen. :P
Dan vertel ik het. *)
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:53 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Fred O+

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Ik ben echt wel binnen een uur fietsen vanaf het station thuis hoor. Zo erg woon ik nu ook weer niet in de middle of nowhere. *)
Doe wat je niet durft.
pi_110644032
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:56 schreef XcUZ_Me het volgende:

/mopper
Trek dan wat lekkerzittends aan?
pi_110644067
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:56 schreef LieLie het volgende:
Ik vind allebei de jasjes niet zo :@
:D de sjiekere variant stond echt niet.
pi_110644079
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:56 schreef XcUZ_Me het volgende:

/mopper
Dan doe je toch iets comfortabelers aan? Een joggingbroek is misschien wat overdreven, maar er hangt vast wel iets in je kast wat wel lekker zit. :)
Doe wat je niet durft.
pi_110644089
quote:

2400 euro :o Ik zou daar iets heulll anders voor kopen haha!
  Vis een optie? zondag 22 april 2012 @ 19:57:43 #139
70532 loveli
N
pi_110644102
Als jasje, dan die met taille. Of een mooie shawl, weet niet of je daar fan van bent?
crap in = crap out
pi_110644103
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:55 schreef Ml-etje het volgende:
Welk jasje? Ik ben hulpeloos vandaag, neig naar iedere avond foto's plaatsen voor de volgende dag :+

SPOILER
Ik denk dat een korter jasje mooier is, zo eentje die in je taille valt! :)
pi_110644104
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:29 schreef Siral het volgende:

[..]

2000 kcal de kop af!
Kun je me eens voorrekenen hoe je aan die 2000 kcals komt? Ik vind het namelijk maar weinig lijken, dat lijstje!
pi_110644109
quote:

SPOILER
Nummer 2 had ik ooit zelf en dat was mijn grootste miskoop ooit, maar bij jou staat ie al beter.
Maar toch nummer 1
pi_110644111
quote:

SPOILER
Ik vind het okselprobleem wel meevallen, maar het jurkje bijzonder lelijk.
Jasje 2 vind ik leuker geloof ik. :)
Doe wat je niet durft.
pi_110644118
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:57 schreef loveli het volgende:
Als jasje, dan die met taille. Of een mooie shawl, weet niet of je daar fan van bent?
Ja maar blote armen lijkt me wat koud..
  zondag 22 april 2012 @ 19:59:21 #145
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110644173
Jasje 1. Nog beter: een anderskleurig jasje. Wit is wat te wit voor morgen.
  zondag 22 april 2012 @ 19:59:49 #146
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110644193
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:58 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ja maar blote armen lijkt me wat koud..
Witte blouse eronder. Dan zit het jurkje ook wat mooier denk ik.
pi_110644236
Over jurkjes, bij de bruiloft vrijdag hadden de moeder van de bruid en een tante allebei hetzelfde jurkje aan, met hetzelfde jasje erop. En nog lelijk ook... :P
pi_110644283
Dat jurkje maakt je lijf lang door die details bij de buik, dat had van mij wat hoger gemogen en idd zou er geen wit op kiezen, tis herfstweer gewoon ;)
pi_110644284
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:57 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Kun je me eens voorrekenen hoe je aan die 2000 kcals komt? Ik vind het namelijk maar weinig lijken, dat lijstje!
ooh euh ff denken hoor, heb alles toch wel zorgvuldig door de checker gegooid.

O: yoghurt (95) met muesli (165) en twee kiwis (100)
T: krentenbol pindakaas (270)
S: outdoor military bootcamp
L: krentenbol pindakaas, (270) banaan (120) met franse kwark (90)
T: eat natural reep (235)
T: taart (270 volgens caloriechecker?)
D: kipsalade (320)
T: yoghurt (95)

zoiets
pi_110644399
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 20:01 schreef MarMar het volgende:
Dat jurkje maakt je lijf lang door die details bij de buik, dat had van mij wat hoger gemogen en idd zou er geen wit op kiezen, tis herfstweer gewoon ;)
Ja ik word daar persoonlijk wel blij van eigenlijk maar heb er dan ook die zwarte pumps onder.
Heb niet veel anderskleurige getailleerde jasjes behalve een grijze.

Naja als ik die jurk terug breng even kijken en anders is het pech.
pi_110644482
Ik heb een taupe jasje wat heel mooi staat bij donkerblauw, dit vind ik ook wat wit.

ML, wat is er lastig aan jouw billen? Ze lijken me nou niet enormous.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')