Oh, echt? Ik bedoel echt de omtrek he? Niet je schouders specifiek. Ook zeg maar je maag/het deel onder je borsten.quote:Op zondag 22 april 2012 18:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Cute
Laat ik het zo zeggen, de laatste keer dat ik galajurken ging shoppen vroeg de verkoopster "doet u aan krachtsport?" Zal eens een foto maken waarop het zichtbaar is, ik kom tengerder over dan wat kleding zegt.
Nou, dat idd.quote:Op zondag 22 april 2012 19:02 schreef Ml-etje het volgende:
Jeetje, geloof dat dit jaar geen jurkenjaar is voor mensen mét taille ofzo.
Wat een dramadingen allemaal
Goed voor de portoquote:
Hmm ja heb genoeg van andere jaren en dan maar een broek of rok aan.quote:Op zondag 22 april 2012 19:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hehe, true. Maar ik heb wel een beetje een gebrek aan nette werkkleding.
Ik de 3equote:Op zondag 22 april 2012 18:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
2 juni? Kun je sparen en het gewenste gewicht bereiken en ik ben die dag manloos
Broeken voor het werk heb ik niet. En het figuur dat ik nu heb heb ik ook nog niet zo lang, dus heb niet zo veel meer.quote:Op zondag 22 april 2012 19:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ja heb genoeg van andere jaren en dan maar een broek of rok aan.
^^quote:Op zondag 22 april 2012 19:01 schreef Ewelina het volgende:
ik ga voor nummer 1 Coco. Jammer van de tekst op de laatste jurk.
Wel goed blijven eten hoor, tis toch al lowcarb.quote:Op zondag 22 april 2012 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik de 3e. Zal eens overleggen.
En krijg mn avondeten niet op. That's a first sinds ik ben begonnen.
Echt? Ik kan er zoveel vinden dat ik niet kan kiezen en ik heb toch behoorlijk een taillequote:Op zondag 22 april 2012 19:02 schreef Ml-etje het volgende:
Jeetje, geloof dat dit jaar geen jurkenjaar is voor mensen mét taille ofzo.
Wat een dramadingen allemaal
Dan kijk ik op de verkeerde plek, waar kijk jij?quote:Op zondag 22 april 2012 19:18 schreef MarMar het volgende:
[..]
Echt? Ik kan er zoveel vinden dat ik niet kan kiezen en ik heb toch behoorlijk een taille
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een apart, maar hurrlijk lijstje als je het mij vraagt! Heb echt maar wat gedaan en op gevoel gegeten, en wat ik wilde, zonder erbij na te denken, feels good man.
O: yoghurt met muesli en twee kiwis
T: krentenbol pindakaas
S: outdoor military bootcamp
L: krentenbol pindakaas, banaan met franse kwark
T: eat natural reep
T: taart
D: kipsalade
T: yoghurt
[ Bericht 0% gewijzigd door Siral op 22-04-2012 19:48:47 ]
Zo'n beetje alle webshops die ik tegenkom hebben wel goede jurkjes voor tailles, best veel zandlopers en sowieso TopVintage is daar wel erg op berekend ook, maar op zalando zie ik er ook zat met behoorlijk taille erin.quote:Op zondag 22 april 2012 19:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan kijk ik op de verkeerde plek, waar kijk jij?
Oh en gniffel, mijn Mr zei heel voorzichtig dat hij de beige variant erg netjes vind en kleurloos.
Maar wel mooi qua model
De blauwe wordt hij vrolijker van.
Ik zat vandaag ook op zalando te shoppen! Ze hebben echt van alles wat, ideale site eigenlijkquote:Op zondag 22 april 2012 19:25 schreef MarMar het volgende:
http://www.zalando.nl/gre(...)w-gr921c007-504.html dit is bijvoorbeeld al een van de eersten die ik tegenkom bij zomerjurken.. genoeg taille toch?
Ja taille is prima maar buikwise vind ik hem niet mooiquote:Op zondag 22 april 2012 19:25 schreef MarMar het volgende:
http://www.zalando.nl/gre(...)w-gr921c007-504.html dit is bijvoorbeeld al een van de eersten die ik tegenkom bij zomerjurken.. genoeg taille toch?
Dat is maar gewoon de eerste die ik tegenkom met taille en daar zijn er echt veel meer vanquote:Op zondag 22 april 2012 19:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja taille is prima maar buikwise vind ik hem niet mooi
150 gram KIP en een berg groenvoeier en chilisausquote:Op zondag 22 april 2012 19:28 schreef slacker_nl het volgende:
Die salade... wat zit erin? @Siral
En +1 voor de snackkeuze.
Klopt dat idee zie je meer maar wel allemaal met of gekke buiken of rare schouders.quote:Op zondag 22 april 2012 19:28 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat is maar gewoon de eerste die ik tegenkom met taille en daar zijn er echt veel meer van
Ja moet meer felle kleuren hebben!! Ik heb zoveel grijs en zwart enzulks...quote:Op zondag 22 april 2012 19:29 schreef Ml-etje het volgende:
Vind het een leuke combi Siral en daar kan heel veel kleurigs op (die broek).
Lijstje klinkt inderdaad lekker maar is het genoeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |