Implantaten in je abs, moet niet gekker worden.quote:Op maandag 23 april 2012 22:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die vent rechts op die foto´s met die maffe hanekam is een multi millionair die meedoet aan een afvalprogramma wat hier op tv is. De abb spieren zijn niet echt, dat zijn implantaten.
Spanje. En ja, te bizar.quote:Op maandag 23 april 2012 22:59 schreef slacker_nl het volgende:
Wat? Waar woon jij dan? En idd, implantaten...
Dat vind ik ook fijn om te doen na bench & dips & CG bench, gewoon op de lat pulldown en hem wijd naar beneden trekken, en dan zodra je het kan de beweging met een triceps extension afmaken.quote:Op maandag 23 april 2012 22:44 schreef Bendoe het volgende:
Vandaag een idiot die tricep pushdowns stond te doen op de lat pulldown
Welke bullshit.quote:Op maandag 23 april 2012 12:27 schreef Snakey het volgende:
Hou eens op met die bullshit jongens. Het is nu even leuk en straks zit ik weer TR na TR af te vinken omdat degenen die nu zitten te bullshitten vinden dat er teveel bullshit in dit topic is.
Ah ok zemmel a pong pongquote:Op maandag 23 april 2012 23:35 schreef seto het volgende:
Omdat hij het allemaal al verwijderd heeft a mattie.
Je groeit krom mattie probeer alles evenveel te doen. Zet een paar flinke deadlifts en alles komt goed.quote:Op maandag 23 april 2012 23:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ah ok zemmel a pong pong
Morgen moet ik maar weer er tegenaan.
Mijn 3 splitschema moet ik maar effe op dinsdag woensdag en donderdag knallen. Heb mijn benen en rug volgens mij al anderhalve / 2 week niet meer getrained
No excuses, ze zullen kaput gaan zeg ik je
Ik hang gewoon aan de trap man geen bar nodigquote:Op maandag 23 april 2012 23:45 schreef Panzermaus het volgende:
Gewoon pullup bar kopen Ricko, kun je elke dag beginnen met een paar pullups/chinups. Helemaal bovenaan je armen goed aanspannen en zo houden, dan kun je in een paar minuten helemaal pumped & testosteron-riekend de deur uit.
Die zitten over het algemeen onder je bovenlijf.quote:
Zou ik wel willen, weledele Panzermaus-Sama, maar ik heb hier alleen houten deurposten in haus, volgens mij rop ik zo t verf eraf als zo'n bar faaltquote:Op maandag 23 april 2012 23:45 schreef Panzermaus het volgende:
Gewoon pullup bar kopen Ricko, kun je elke dag beginnen met een paar pullups/chinups. Helemaal bovenaan je armen goed aanspannen en zo houden, dan kun je in een paar minuten helemaal pumped & testosteron-riekend de deur uit.
Baas. Ik ga kapot op 3 x 5 x 75 kgquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:37 schreef RaymondK het volgende:
Gisteren voor het eerst 120kg 3x gebenched.
Zat een hele tijd vast op 115kg met setjes van 8. En 120 kreeg ik gewoon niet 1x omhoog.
Nu opeens 3xoke laatste met een beetje hulp onderin lol.
M'n langetermijn doel was 120kg 8x. Moet binnenkort toch wel te doen zijn :-).
Gewoon omdat het kan natuurlijk ;-) En omdat het er wel leuk uit ziet 4 oranje platen d'r op.
Schouderblesure is verschikkelijk, en voel je als het ff tegen zit bij alle oefeningen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:53 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Baas. Ik ga kapot op 3 x 5 x 75 kgMaargoed, ik heb dan ook een paar weken gekwakkeld met m'n schouder.
Bench je met een spotter?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:11 schreef jeurse04 het volgende:
Ikzelf zit na 7 maanden trainen op 65kg BP, 60 KG DL (ja ik weet het, erg weinig, DL doe ik pas sinds een maand), SQ 90 kg.
Zijn deze stats ´´normaal´´ voor iemand die ongeveer 7 maanden traint? Of is dit nogal magertjes?
Ben 20 jaar, 1.90m en weeg 88 KG.
Hoax.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:17 schreef RaymondK het volgende:
Gewoon iemand d'r bij vragen zodat je een rep extra kan doen, en daarna nog 1 (die welliswaar epic fail is), maar alleen dan wordt je d'r beter in.
Ik bench af en toe met een spotter, meestal niet, ik train meestal alleen. Ik merk wel dat de progressie steeds langzamer gaat in het omhoog gaan van de gewichten. En ja klopt mn deadlift is nog niet zo hoog, omdat ik dit pas ongeveer een maand doe. Maar qua BP en SQ is het dus niet zo dat ik achter loop?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:17 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Bench je met een spotter?
Gewoon iemand d'r bij vragen zodat je een rep extra kan doen, en daarna nog 1 (die welliswaar epic fail is), maar alleen dan wordt je d'r beter in.
En gewoon volhouden. Je doet tenminste de heavy compound exersizes.![]()
Je DL en BP liggen wel erg dicht bij elkaar trouwens
14,15% gok ik, ik zal binnenkort eens fotos maken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:18 schreef BigSmurf het volgende:
Lijkt me niet, alleen je deadlift ligt achter, maar die haal je wel in op den duur.![]()
Wat is je vet % ongeveer?
deadlift loopt wel heel erg achter, verder niks mis meequote:Op dinsdag 24 april 2012 10:11 schreef jeurse04 het volgende:
Ikzelf zit na 7 maanden trainen op 65kg BP, 60 KG DL (ja ik weet het, erg weinig, DL doe ik pas sinds een maand), SQ 90 kg.
Zijn deze stats ´´normaal´´ voor iemand die ongeveer 7 maanden traint? Of is dit nogal magertjes?
Ben 20 jaar, 1.90m en weeg 88 KG.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |