Een meetlint?quote:Op maandag 23 april 2012 16:53 schreef mtchel112 het volgende:
juuh super handig apparaatje binnen waarmee je handig je buikomtrek ed. kan meten
buik had vanmiddag 80 cm, en bicep 34
geen normaal meetlint, werkt hetzelfde als een rolmaat alleen dan soepel lint zegmaarquote:
Wauw, een oprolbaar meetlint?quote:Op maandag 23 april 2012 16:56 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
geen normaal meetlint, werkt hetzelfde als een rolmaat alleen dan soepel lint zegmaarhoudt zichzelf vast met inschuifknop :p
Hahaha die had mn broertje ook gekocht wat een miskoopquote:Op maandag 23 april 2012 16:56 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
geen normaal meetlint, werkt hetzelfde als een rolmaat alleen dan soepel lint zegmaarhoudt zichzelf vast met inschuifknop :p
Ik kreeg koppijn door waarschijnlijk whey. Nu ik dat niet meer neem is het weg. Gebruik jij dat toevallig ook?quote:Op maandag 23 april 2012 18:10 schreef Bombshell het volgende:
Ik vraag me af of die koppijn ook niet door Creatien kan komen. Gebruik dat nu drie weken ofzo. Probeer wel meer te drinken erbij.
Zorg ervoor dat je weet hoeveel kcal je naar binnen wilt werken, welke percentages en dan kan je uitrekenen wat en hoe.quote:Op maandag 23 april 2012 20:43 schreef Awesome_ het volgende:
Nu krijg het niet zo gauw gevonden, maar wat is een goede macro-indeling (e/k/v) in de cut?
1:25, Snakey?quote:Op maandag 23 april 2012 21:41 schreef slacker_nl het volgende:
Ik ga BTW denk ik een paar keer crossfitten (woaahh). Wil mee gaan doen met een hindernissen loop over 15 km. Daarvoor wil ik bepaalde zaken toch wel oefenen en daar lijkt Crossfit me geschikt voor.
Say what? Say this:
Het zijn allebei zijn benen.quote:Op maandag 23 april 2012 22:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Verkeerde been, bij mij is het links.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |