Ja ze doen er verder ook niet moeilijk over en vinden dat ik goed bezig ben. Eerst was het nog wel te doen voor ze, maar nu mijn broertje ook serieus bezig is en aan het bulken is, werd het wel wat duurderquote:Op zondag 22 april 2012 22:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zelf kopen, zelf koken en je familie duidelijk maken waar je mee bezig bent en waarom.
Ik koop een deel zelf en zorg ook dat er indien spullen op zijn dat die gekocht worden. Mutual give and take. Nu bulk ik niet, dus dat scheelt. Maar m'n ouders eten hier mee van de noten die ik koop, eten ook mijn eieren op enzo. Net zoals ik hun brood, vlees, vis & fruit opeet.quote:Op zondag 22 april 2012 22:04 schreef Warsaw het volgende:
Voor de mensen die nog thuiswonen, hoe doen jullie dat met je ouders?Al dat eten in de bulk is namelijk niet goedkoop, ik betaal m'n ma nu 7.50 per week om het te compenseren.
Of in ieder geval vanaf een uur of 6 ´s morgens.quote:Op zondag 22 april 2012 22:37 schreef Bombshell het volgende:
Er moeten sportscholen komen die 24 uur per dag open zijn!
De mijne is datquote:Op zondag 22 april 2012 22:37 schreef Bombshell het volgende:
Er moeten sportscholen komen die 24 uur per dag open zijn!
Hoe werkt dat neem aan dat het afgesloten is? Zit er dan nog personeel? anders kan iedereen op je pasje trainen.quote:
Zo een sleutel systeem, er is 's nachts 1 instructeur van 12 tot 7 die de gym opent als er mensen trainen.quote:Op zondag 22 april 2012 22:43 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Hoe werkt dat neem aan dat het afgesloten is? Zit er dan nog personeel? anders kan iedereen op je pasje trainen.
Ook wel benieuwd, en benieuwd welke sportschool in Rotterdam de beste tijden heeft? Hoe vroeger hoe liever!quote:
Haha geweldig. Die zal het denk ik niet vaak druk hebben.quote:Op zondag 22 april 2012 22:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zo een sleutel systeem, er is 's nachts 1 instructeur van 12 tot 7 die de gym opent als er mensen trainen.
Nou ik ben er soms tot max 12 maar er zijn dan zeker nog een handvol mensen. Je betaalt er dan ook naar. Het zwembad, de sauna en het turks stoombad zijn wel dicht tho.quote:Op zondag 22 april 2012 22:47 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Haha geweldig. Die zal het denk ik niet vaak druk hebben.
Nooit patat op je werk dan beter niks die middag eten, op deze manier gaat het gewoon niet lukken.quote:Op zondag 22 april 2012 15:38 schreef Max_Aue het volgende:
[..]
Ik eet twee keer warm per dag, tussen de middag afhankelijk van wat de pot schaft (op werk). Kan patat met sate zijn, maar ook rijst met kip.
Trouwens, verkopen ze nergens groter verpakkingen Brinta? Mén, ik moet er altijd twee of drie kopen als ik ga boodschappen doen.
Ik koop gewoon zelf m'n kwark e.d., alleen het extra vlees etc betalen mijn ouders.quote:Op zondag 22 april 2012 22:04 schreef Warsaw het volgende:
Voor de mensen die nog thuiswonen, hoe doen jullie dat met je ouders?Al dat eten in de bulk is namelijk niet goedkoop, ik betaal m'n ma nu 7.50 per week om het te compenseren.
Bij mn laatste meting zo'n 5 maanden terug 80 KG bij 1.83.quote:
Welke kleur bidon hebben jullie eigenlijk ? Ik heb een grijze maar wil een blauwe halen.quote:Op maandag 23 april 2012 08:46 schreef Ethanolic het volgende:
Wat is dit voor een gay onderwerp?
Welke kwark hebben jullie trouwens?
Sinds ik een rode heb maak ik de gains van mu levu.quote:Op maandag 23 april 2012 10:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Welke kleur bidon hebben jullie eigenlijk ? Ik heb een grijze maar wil een blauwe halen.
Bidonnenquote:Op maandag 23 april 2012 10:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Welke kleur bidon hebben jullie eigenlijk ? Ik heb een grijze maar wil een blauwe halen.
je weet toch dat die vol zitten met xenoestrogenen?
quote:Op maandag 23 april 2012 11:10 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Het trainen van je spiergroepen dmv relatief lage gewichten en veel herhalingen. Dus eerder de boel strakker krijgen dan het echt opbouwen van spiermassa.
Wat is er kut aan?quote:Op zondag 22 april 2012 22:46 schreef Diabox het volgende:
Weet in ieder geval dat er eentje in Nieuwegein zit (Gold's Gym), maar is voor de rest 'n kut sportschool.
Aluminium nemen. Stinkt niet, gaat nooit stuk (deuk na het deadliften in de mijnequote:Op maandag 23 april 2012 10:55 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Bidonnen [ afbeelding ] je weet toch dat die vol zitten met xenoestrogenen?
En zwart, dat staat zo mooi bij m'n broekje en m'n hempiequote:Op maandag 23 april 2012 10:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Weet ik veel, ik geef mn bek maar een douw. Halve kilo danquote:Op maandag 23 april 2012 15:12 schreef Weissman het volgende:
Een kilo voor kleding ? Wat dragen jullie dagelijks of tijdens het trainen dan ?
Adem je wel goed?quote:Op maandag 23 april 2012 15:18 schreef Bombshell het volgende:
Heb de laatste tijd echt enorme koppijn tijdens het trainen zwaar irritant
Is het bij een bepaalde oefening of tijdens je hele training ?quote:Op maandag 23 april 2012 15:18 schreef Bombshell het volgende:
Hmm zal daar is op letten.quote:Op maandag 23 april 2012 15:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is het bij een bepaalde oefening of tijdens je hele training ?
Als het tijdens een set ontstaat is het bijna zeker je ademhaling. Wat bij mij hielp is om niet overdreven in en uit te ademen bij het omhoog omlaag gaan, maar alleen de laatste 5-10% van de beweging te ademen.quote:Op maandag 23 april 2012 15:18 schreef Bombshell het volgende:
Ben met het trainen met dumbels de laatste tijd wel aardig wat zwaarder gegaan, denk dat ik wat te krampachtig train.quote:Op maandag 23 april 2012 15:58 schreef Zith het volgende:
[..]
Als het tijdens een set ontstaat is het bijna zeker je ademhaling. Wat bij mij hielp is om niet overdreven in en uit te ademen bij het omhoog omlaag gaan, maar alleen de laatste 5-10% van de beweging te ademen.
quote:Op maandag 23 april 2012 15:10 schreef star_gazer het volgende:
Verdomme, zelfs op Jack3D kan ik dus dat plateau van 45kg op die overhead press niet verbreken. 1x5 en 2x4 reps, waarbij die vierde eigenlijk al meer een soort jerk was. Irritante situatie, kom al vier trainingen niet verder.
Het wordt dus echt tijd voor een deload, maar ik heb daar helemaal geen zin in
Trouwens wel een nieuw gewicht aangetikt: 85.5kg met kleding aan. Kilootje eraf voor de kleding en ik weeg 84.5kg @ 1m74Gecombineerd met een redelijk hoog vetpercentage van 17 a 18% ziet dit er dus zo uit:
nice, maar waar zijn je benen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |