Dan moet je nog meer eten.quote:Op zondag 22 april 2012 16:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik probeer de laatste tijd ook veel meer te eten ivm mijn gewicht. Heeft tot op heden precies 0kg opgeleverd.
bizar. Nooit na een LB dagje een pizza op? Wegspoelen met n liter melk. Lekker hoor.quote:Op zondag 22 april 2012 20:07 schreef seto het volgende:
Net voor het eerst in een jaar volgens mij weer eens pizza gegeten
Dat lijkt me redelijk. Of als je de financiele middelen hebt zelf je extra´s kopen.quote:Op zondag 22 april 2012 22:04 schreef Warsaw het volgende:
Voor de mensen die nog thuiswonen, hoe doen jullie dat met je ouders?Al dat eten in de bulk is namelijk niet goedkoop, ik betaal m'n ma nu 7.50 per week om het te compenseren.
Zelf kopen, zelf koken en je familie duidelijk maken waar je mee bezig bent en waarom.quote:Op zondag 22 april 2012 22:04 schreef Warsaw het volgende:
Voor de mensen die nog thuiswonen, hoe doen jullie dat met je ouders?Al dat eten in de bulk is namelijk niet goedkoop, ik betaal m'n ma nu 7.50 per week om het te compenseren.
Ja ze doen er verder ook niet moeilijk over en vinden dat ik goed bezig ben. Eerst was het nog wel te doen voor ze, maar nu mijn broertje ook serieus bezig is en aan het bulken is, werd het wel wat duurderquote:Op zondag 22 april 2012 22:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zelf kopen, zelf koken en je familie duidelijk maken waar je mee bezig bent en waarom.
Ik koop een deel zelf en zorg ook dat er indien spullen op zijn dat die gekocht worden. Mutual give and take. Nu bulk ik niet, dus dat scheelt. Maar m'n ouders eten hier mee van de noten die ik koop, eten ook mijn eieren op enzo. Net zoals ik hun brood, vlees, vis & fruit opeet.quote:Op zondag 22 april 2012 22:04 schreef Warsaw het volgende:
Of in ieder geval vanaf een uur of 6 ´s morgens.quote:Op zondag 22 april 2012 22:37 schreef Bombshell het volgende:
Er moeten sportscholen komen die 24 uur per dag open zijn!
De mijne is datquote:Op zondag 22 april 2012 22:37 schreef Bombshell het volgende:
Er moeten sportscholen komen die 24 uur per dag open zijn!
Hoe werkt dat neem aan dat het afgesloten is? Zit er dan nog personeel? anders kan iedereen op je pasje trainen.quote:
Zo een sleutel systeem, er is 's nachts 1 instructeur van 12 tot 7 die de gym opent als er mensen trainen.quote:Op zondag 22 april 2012 22:43 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Hoe werkt dat neem aan dat het afgesloten is? Zit er dan nog personeel? anders kan iedereen op je pasje trainen.
Ook wel benieuwd, en benieuwd welke sportschool in Rotterdam de beste tijden heeft? Hoe vroeger hoe liever!quote:
Haha geweldig. Die zal het denk ik niet vaak druk hebben.quote:Op zondag 22 april 2012 22:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zo een sleutel systeem, er is 's nachts 1 instructeur van 12 tot 7 die de gym opent als er mensen trainen.
Nou ik ben er soms tot max 12 maar er zijn dan zeker nog een handvol mensen. Je betaalt er dan ook naar. Het zwembad, de sauna en het turks stoombad zijn wel dicht tho.quote:Op zondag 22 april 2012 22:47 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Haha geweldig. Die zal het denk ik niet vaak druk hebben.
Nooit patat op je werk dan beter niks die middag eten, op deze manier gaat het gewoon niet lukken.quote:Op zondag 22 april 2012 15:38 schreef Max_Aue het volgende:
[..]
Ik eet twee keer warm per dag, tussen de middag afhankelijk van wat de pot schaft (op werk). Kan patat met sate zijn, maar ook rijst met kip.
Trouwens, verkopen ze nergens groter verpakkingen Brinta? Mén, ik moet er altijd twee of drie kopen als ik ga boodschappen doen.
Ik koop gewoon zelf m'n kwark e.d., alleen het extra vlees etc betalen mijn ouders.quote:Op zondag 22 april 2012 22:04 schreef Warsaw het volgende:
Bij mn laatste meting zo'n 5 maanden terug 80 KG bij 1.83.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |