SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Dit is deeltje 206, die # moet even terug.Ik ga even nu zwaar weighted opdrukken als work-out. Kusjes.quote:Op zondag 22 april 2012 08:28 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Weet je Opdrukken is onderschat, ga eens opdrukken, je kan het op 100 verschillende manieren doen. Perfecte muscle builder als je het mij vraagt.
Gooi je vriendin op je rug en doe max reps, super zwaar en super compound, Triceps, Schouders, Borst en zelfs rug en buik worden getraint, met de nadruk op Borst, schouders Triceps.
Ik ga er al jaren goed op.
Jullie idee hierover?
Deathlift or Die.![]()
Goed Jongen! Heel goed.quote:Op zondag 22 april 2012 12:43 schreef Ethanolic het volgende:
Dit is deeltje 206, die # moet even terug.
[..]
Ik ga even nu zwaar weighted opdrukken als work-out. Kusjes.
Doe dit er even achteraan als je klaar bent
gotver ik kan nog steeds geen muscleup :-(
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2012 12:45:22 ]![]()
Snakey fixt het wel.quote:Op zondag 22 april 2012 12:43 schreef Ethanolic het volgende:
Dit is deeltje 206, die # moet even terug.![]()
Amateurquote:Op zondag 22 april 2012 12:45 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Goed Jongen! Heel goed.
Doe dit er even achteraan als je klaar bent
gotver ik kan nog steeds geen muscleup :-(
Ik doe trouwens altijd nog push-ups na m'n chest work-out met wat goblet dumbbells.Deathlift or Die.![]()
Hoe werkt dat dan?quote:Op zondag 22 april 2012 12:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Amateur
Ik doe trouwens altijd nog push-ups na m'n chest work-out met wat goblet dumbbells.
Hier nog een video van een beetje maffe gast, maar wel een zeer goede bouw.
![]()
Gewoon op die dumbbells steunen, kan je wat dieper. Na een goeie chest work-out red ik geen 10 reps bw. Voelt goed aan thoquote:Op zondag 22 april 2012 12:51 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan?
Hier nog een video van een beetje maffe gast, maar wel een zeer goede bouw.
Deathlift or Die.![]()
Die muscle ups moet ik ook leren. (Weighted) chin ups, pull ups en dips gaan prima, maar ik kan maar niet over die stang heen.This isn't even my final form.![]()
Aha, ja dat is inderdaad lekker.quote:Op zondag 22 april 2012 12:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gewoon op die dumbbells steunen, kan je wat dieper. Na een goeie chest work-out red ik geen 10 reps bw. Voelt goed aan thoIk ook niet, moet de techniek zijn :-(quote:Op zondag 22 april 2012 12:54 schreef Levolution het volgende:
Die muscle ups moet ik ook leren. (Weighted) chin ups, pull ups en dips gaan prima, maar ik kan maar niet over die stang heen.
Hier een video van een Gym zo uit de "street of rage"
Deze is ook goed!
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2012 13:06:07 ]![]()
Ik wil gaan dippen in mijn komende schema maar zal ik dit bij de triceps of onderkant borst zetten? En ja, die train ik apart.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Chest dips bij borst.quote:Op zondag 22 april 2012 12:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik wil gaan dippen in mijn komende schema maar zal ik dit bij de triceps of onderkant borst zetten? En ja, die train ik apart.
Tricep dips bij triceps.Deathlift or Die.![]()
Duidelijk.quote:Op zondag 22 april 2012 12:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Chest dips bij borst.
Tricep dips bij triceps.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Lijkt me echt leip om zulke dingen te kunnen.quote:Op zondag 22 april 2012 12:54 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Aha, ja dat is inderdaad lekker.
[..]
Ik ook niet, moet de techniek zijn :-(
Hier een video van een Gym zo uit de "street of rage"Weighted tricep dips vind ik ook heerlijk om te doen.quote:Deathlift or Die.![]()
Het is echt zo mooi als zo'n beest zoveel controle heeft. Niet alleen brute kracht, maar ook goede balans etc. Op een dag ga ik die shit ook kunnen.quote:Op zondag 22 april 2012 12:54 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Aha, ja dat is inderdaad lekker.
[..]
Ik ook niet, moet de techniek zijn :-(
Hier een video van een Gym zo uit de "street of rage"
This isn't even my final form.![]()
@warsaw (sorry, geen idee hoe ik moet quoten uit wen vorig deel op mijn mobiel): uit nieuwsgierigheid inderdaad jack3d genomen zonder te trainen. Fucking hell, stond (en sta nog steeds) superstrak. Op zich wel nuttig; had een date met een Japanse die maar matig Engels spreekt, dus kon wel wat focus gebruiken
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Iemand toevallig een site waar ik voorbeelden heb qua bf% (en evt. andere lichaamsstats)?
Heb zojuist op mijn whiteboard een 90days-afvinklijst gemaakt want wil een doel hebben om naar toe te werken. Ik wil toch iets progressiever te werk gaan.
BEASTMODE![]()
Bij mijn in de sportschool ook 2 jongens die het op hadden net, eentje had last van een hoge hartslag en zweette zich kapot en de ander kon er wel goed mee trainen hij bood me aan om het ook een keertje te gebruiken.quote:Op zondag 22 april 2012 13:07 schreef star_gazer het volgende:
@warsaw (sorry, geen idee hoe ik moet quoten uit wen vorig deel op mijn mobiel): uit nieuwsgierigheid inderdaad jack3d genomen zonder te trainen. Fucking hell, stond (en sta nog steeds) superstrak. Op zich wel nuttig; had een date met een Japanse die maar matig Engels spreekt, dus kon wel wat focus gebruiken
Wat vind jij ervan? Train je er lekker/beter/meer door?![]()
http://www.leighpeele.com/body-fat-pictures-and-percentagesquote:Op zondag 22 april 2012 13:15 schreef Awesome_ het volgende:
Iemand toevallig een site waar ik voorbeelden heb qua bf% (en evt. andere lichaamsstats)?
Heb zojuist op mijn whiteboard een 90days-afvinklijst gemaakt want wil een doel hebben om naar toe te werken. Ik wil toch iets progressiever te werk gaan.
http://thisiswhyyourejacked.com/a-body-fat-percent-picture-guide
Google op dit soort begrippen. Allemaal een beetje anders, is natuurlijk niet heel nauwkeurig dit. Maar als je toch een indicatie wil.
Beter gebruik je dit (de rechter, tape measurement method):
http://www.linear-software.com/online.html
Iets nauwkeuriger, niet perfect, maar in ieder geval kun je zo heel goed je eigen progressie bijhouden als je consequent meet.This isn't even my final form.![]()
quote:Op zondag 22 april 2012 13:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
http://www.leighpeele.com/body-fat-pictures-and-percentages
http://thisiswhyyourejacked.com/a-body-fat-percent-picture-guide
Google op dit soort begrippen. Allemaal een beetje anders, is natuurlijk niet heel nauwkeurig dit. Maar als je toch een indicatie wil.
Beter gebruik je dit (de rechter, tape measurement method):
http://www.linear-software.com/online.html
Iets nauwkeuriger, niet perfect, maar in ieder geval kun je zo heel goed je eigen progressie bijhouden als je consequent meet.
BEASTMODE![]()
Deze bedoelde ik inderdaad, geeft inderdaad een mooi effect, maar doet wel goed pijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:02 schreef Levolution het volgende:
Mooie spier dat, geeft echt ripped look aan je torso.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Weet ik dus nog niet. Ik heb het vandaag voor het eerst geprobeerd, maar meer als lolletje en test omdat vandaag een rustdag is. Ik voelde wel degelijk een rush (tintelingen, hyperactiviteit) en heb het gevoel dat het in de gym wel wat op gaat leveren. Maar daar kan ik eigenlijk morgen pas uitsluitsel over geven, omdat ik dan de gym induik.quote:Op zondag 22 april 2012 13:19 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Bij mijn in de sportschool ook 2 jongens die het op hadden net, eentje had last van een hoge hartslag en zweette zich kapot en de ander kon er wel goed mee trainen hij bood me aan om het ook een keertje te gebruiken.
Wat vind jij ervan? Train je er lekker/beter/meer door?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
quote:In een van de vorige topics stond volgens mij een link naar Startingstrength.com met alle uitleg en het schema. Zou een van jullie die hier kunnen posten?![]()
Starting strength is een boek geschreven door mark rippetoe. Hij heeft dit natuurlijk niet op zijn website staanWel staan er op zijn website wat extra informatie.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Even zoeken op Rippetoe voor het boek en de video's. Verder is dit topic ook behoorlijk hulpzaam.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Snakey op 22-04-2012 15:06:23 ]![]()
Thanks!quote:Op zondag 22 april 2012 14:53 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Even zoeken op Rippetoe voor het boek en de video's. Verder is dit topic ook behoorlijk hulpzaam.
[ Bericht 0% gewijzigd door Snakey op 22-04-2012 15:06:54 ]![]()
Zit wat te dubben met mijn voedingschema. Moet serieus eten.
• halve liter melk + brinta bij ontbijt én voor slapen gaan (2 x 30 g eiwit)
• halve liter kwark met banaan tussen de maaltijden door op werk (45 g eiwit)
Dit naast de standaard maaltijden. Heeft dit zin als ecto? ben 77 kilo bij 1.90. Of ontkom ik niet aan tonijnshakes, whey etc?
Train 2 a 3 keer in sportschool per week.
[ Bericht 0% gewijzigd door Max_Aue op 22-04-2012 15:13:57 ]![]()
Best hoor.quote:Op zondag 22 april 2012 15:08 schreef Snakey het volgende:
Even wat posts aangepast. Ik heb geen zin om daar emails over te gaan beantwoorden.![]()
100 gram brinta en een halve liter volle melk + 2 gekookte eieren als ontbijt om mee te beginnen.quote:Op zondag 22 april 2012 15:04 schreef Max_Aue het volgende:
Dit naast de standaard maaltijden. Heeft dit zin als ecto? ben 77 kilo bij 1.90. Of ontkom ik niet aan tonijnshakes, whey etc?
Voor het slapen kwark met cashewnoten bijv.
Ik weet niet hoe de rest van je dag eruit ziet?![]()
Ik eet twee keer warm per dag, tussen de middag afhankelijk van wat de pot schaft (op werk). Kan patat met sate zijn, maar ook rijst met kip.quote:Op zondag 22 april 2012 15:28 schreef Warsaw het volgende:
[..]
100 gram brinta en een halve liter volle melk + 2 gekookte eieren als ontbijt om mee te beginnen.
Voor het slapen kwark met cashewnoten bijv.
Ik weet niet hoe de rest van je dag eruit ziet?
Trouwens, verkopen ze nergens groter verpakkingen Brinta? Mén, ik moet er altijd twee of drie kopen als ik ga boodschappen doen.![]()
Tering ik had spierpijn in die spieren voor je traps op je ribbenDat merkte ik wel ff met bankdrukken.
![]()
Zeker als Ecto: MEET wat je eet, aangezien je toch altijd zult onderschatten wat je eet.quote:Op zondag 22 april 2012 15:04 schreef Max_Aue het volgende:
ALLES wat je op een dag eet eerst de kcals van uitrekenen en zorgen dat je boven je onderhoud eet.
Staar je niet blind op de eiwithoeveelheden, dat is maar een klein deel van het verhaal: voor jou is het veel belangrijker om in z'n geheel boven onderhoud te eten.Confidence through competence![]()
Ik probeer de laatste tijd ook veel meer te eten ivm mijn gewicht. Heeft tot op heden precies 0kg opgeleverd.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Dan moet je nog meer eten.quote:Op zondag 22 april 2012 16:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik probeer de laatste tijd ook veel meer te eten ivm mijn gewicht. Heeft tot op heden precies 0kg opgeleverd.Of toch du vader?![]()
bizar. Nooit na een LB dagje een pizza op? Wegspoelen met n liter melk. Lekker hoor.quote:Op zondag 22 april 2012 20:07 schreef seto het volgende:
Net voor het eerst in een jaar volgens mij weer eens pizza gegetenhij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Ik haal dan liever gewoon een hamburger ofzo, vind ik minder erg dan een pizza voor één of andere reden![]()
![]()
Ik maak m´n pizza´s zelf. Torttilla als bodem, feta en mozzarella voor de kaas, zelfgemaakte saus met verse tomaten, en dan een paar naughty dingen er op. Lekker heur.![]()
De gehele pizza zelf maken is leuk en lekker (alleen is de keuken daarna een slagveld).
@ZetaOS zieke filmpjes!
[ Bericht 9% gewijzigd door slacker_nl op 22-04-2012 20:56:18 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Voor de mensen die nog thuiswonen, hoe doen jullie dat met je ouders?Al dat eten in de bulk is namelijk niet goedkoop, ik betaal m'n ma nu 7.50 per week om het te compenseren.
![]()
Dat lijkt me redelijk. Of als je de financiele middelen hebt zelf je extra´s kopen.quote:Op zondag 22 april 2012 22:04 schreef Warsaw het volgende:
Voor de mensen die nog thuiswonen, hoe doen jullie dat met je ouders?Al dat eten in de bulk is namelijk niet goedkoop, ik betaal m'n ma nu 7.50 per week om het te compenseren.
![]()
Zelf kopen, zelf koken en je familie duidelijk maken waar je mee bezig bent en waarom.quote:Op zondag 22 april 2012 22:04 schreef Warsaw het volgende:
![]()
Ik heb een mooie spreadsheet gebouwd om alles bij te houden.
Laat het calorietellen beginnen!and then...![]()
Ja ze doen er verder ook niet moeilijk over en vinden dat ik goed bezig ben. Eerst was het nog wel te doen voor ze, maar nu mijn broertje ook serieus bezig is en aan het bulken is, werd het wel wat duurderquote:Op zondag 22 april 2012 22:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zelf kopen, zelf koken en je familie duidelijk maken waar je mee bezig bent en waarom.![]()
![]()
Ik koop een deel zelf en zorg ook dat er indien spullen op zijn dat die gekocht worden. Mutual give and take. Nu bulk ik niet, dus dat scheelt. Maar m'n ouders eten hier mee van de noten die ik koop, eten ook mijn eieren op enzo. Net zoals ik hun brood, vlees, vis & fruit opeet.quote:Op zondag 22 april 2012 22:04 schreef Warsaw het volgende:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Complimenten aan de mensen die hier nog thuiswonen maar toch verantwoordelijkheid nemen voor hun voedsel en gezondheid.
Ik was 12 jaar geleden nog niet zo ver als jullie, maar je kunt niet jong genoeg beginnen!
Scheelt trouwens ook met de opkomst van het internet en fora zoals Fok: je leest meer hoe andere mensen het doen, en dat inspireert om zaken in eigen hand te nemen.Confidence through competence![]()
Of in ieder geval vanaf een uur of 6 ´s morgens.quote:Op zondag 22 april 2012 22:37 schreef Bombshell het volgende:
Er moeten sportscholen komen die 24 uur per dag open zijn!![]()
De mijne is datquote:Op zondag 22 april 2012 22:37 schreef Bombshell het volgende:
Er moeten sportscholen komen die 24 uur per dag open zijn!
Deathlift or Die.![]()
Hoe werkt dat neem aan dat het afgesloten is? Zit er dan nog personeel? anders kan iedereen op je pasje trainen.quote:![]()
Zo een sleutel systeem, er is 's nachts 1 instructeur van 12 tot 7 die de gym opent als er mensen trainen.quote:Op zondag 22 april 2012 22:43 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Hoe werkt dat neem aan dat het afgesloten is? Zit er dan nog personeel? anders kan iedereen op je pasje trainen.Deathlift or Die.![]()
Ook wel benieuwd, en benieuwd welke sportschool in Rotterdam de beste tijden heeft? Hoe vroeger hoe liever!quote:![]()
Weet in ieder geval dat er eentje in Nieuwegein zit (Gold's Gym), maar is voor de rest 'n kut sportschool.![]()
Haha geweldig. Die zal het denk ik niet vaak druk hebben.quote:Op zondag 22 april 2012 22:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zo een sleutel systeem, er is 's nachts 1 instructeur van 12 tot 7 die de gym opent als er mensen trainen.![]()
Nou ik ben er soms tot max 12 maar er zijn dan zeker nog een handvol mensen. Je betaalt er dan ook naar. Het zwembad, de sauna en het turks stoombad zijn wel dicht tho.quote:Op zondag 22 april 2012 22:47 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Haha geweldig. Die zal het denk ik niet vaak druk hebben.Deathlift or Die.![]()
Opzich wel relaxed. Ik werk weleens tot 2300 uur en heb soms nog wel energie en zin om te sporten. Veel verder dan een stuk hardlopen kom ik niet dan.
Ik moet trouwens nieuwe Whey bestellen en zag toevallig ook NoxiPro in de lijst. Aan te raden als pre-workout?![]()
Wel relaxed deze reeks trouwens. Zat vroeger weleens op bodynet maar daar moet je telkens een nieuw topic openen als je een vraag hebt en ik vind de mensen hier ook een stuk chillerkrijg altijd goede antwoorden op mijn vragen en het is wel leuk om ervaringen van anderen te lezen
![]()
Nooit patat op je werk dan beter niks die middag eten, op deze manier gaat het gewoon niet lukken.quote:Op zondag 22 april 2012 15:38 schreef Max_Aue het volgende:
[..]
Ik eet twee keer warm per dag, tussen de middag afhankelijk van wat de pot schaft (op werk). Kan patat met sate zijn, maar ook rijst met kip.
Trouwens, verkopen ze nergens groter verpakkingen Brinta? Mén, ik moet er altijd twee of drie kopen als ik ga boodschappen doen.
Eet goed of neem die middag niks.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2012 07:16:20 ]![]()
Ik koop gewoon zelf m'n kwark e.d., alleen het extra vlees etc betalen mijn ouders.quote:Op zondag 22 april 2012 22:04 schreef Warsaw het volgende:
Of toch du vader?![]()
ik ga meestal om de 2 a 3 dagen zelf naar de ah en koop daar brood enz, maar het komt ook wel voor dat me ma wat mee neemt.![]()
Grrrr. Het is hoog tijd voor een deload week, maar ik heb daar eigenlijk geen zin in
-
Bij mn laatste meting zo'n 5 maanden terug 80 KG bij 1.83.quote:
Maar ben een chubby 100+ Kg endo (dus meer dan 20% BF). Dus altijd al hoog VVM gehad omdat mn lichaam door het extra gewicht stevigere botten en spiermassa moest maken (en ik meer endo-meso ben dan endo-ecto).
(Te?) Veel op powerliften gefocussed dit jaar, maar ben mijn cut aan het voorbereiden, binnenkort maar echt aan de slag gaan.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
VVM, ergens in de 61-64 kg range.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hmm... Niet gemeten, maar een schatting: 84 * (100-18)% = 69kg @ 1.73"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Welke kleur bidon hebben jullie eigenlijk ? Ik heb een grijze maar wil een blauwe halen.quote:Op maandag 23 april 2012 08:46 schreef Ethanolic het volgende:
Wat is dit voor een gay onderwerp?
Welke kwark hebben jullie trouwens?![]()
Sinds ik een rode heb maak ik de gains van mu levu.quote:Op maandag 23 april 2012 10:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Welke kleur bidon hebben jullie eigenlijk ? Ik heb een grijze maar wil een blauwe halen.Deathlift or Die.![]()
Bidonnenquote:Op maandag 23 april 2012 10:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Welke kleur bidon hebben jullie eigenlijk ? Ik heb een grijze maar wil een blauwe halen.je weet toch dat die vol zitten met xenoestrogenen?
Of toch du vader?![]()
Ik heb een Muscletech shaker, van de makers van Celltech. Wanneer je die gebruikt zorgt het ervoor dat je whey en aminozuren nog beter worden opgenomen dan normaal, omdat deze is ontwikkelt volgens een gepatenteerd shake- en verspreidsysteem.
Betere resultaten dan met andere bekers.![]()
quote:Op maandag 23 april 2012 11:10 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Het trainen van je spiergroepen dmv relatief lage gewichten en veel herhalingen. Dus eerder de boel strakker krijgen dan het echt opbouwen van spiermassa.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Wat is er kut aan?quote:Op zondag 22 april 2012 22:46 schreef Diabox het volgende:
Weet in ieder geval dat er eentje in Nieuwegein zit (Gold's Gym), maar is voor de rest 'n kut sportschool.
Ik train er zelf namelijk, en naast het voordeel van altijd open, zijn alle apparaten (op glute ham raise na) er, en vaak zelfs dubbel.
-goed squatrek
-dumbells tot 48kg
-veel losse stangen+gewichten, + stangen met vaste gewichten![]()
Raar; vanochtend na 7 uur slaap wakker geworden, geen spierpijn. Ff opgestaan naar het dorp geweest en weer 3 uurtjes geslapen en nu wel spierpijn. Gisteren borst en triceps getraind.![]()
Aluminium nemen. Stinkt niet, gaat nooit stuk (deuk na het deadliften in de mijnequote:Op maandag 23 april 2012 10:55 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Bidonnen [ afbeelding ] je weet toch dat die vol zitten met xenoestrogenen?)
Overigens meer alu dan zwart nu maar goed.En zwart, dat staat zo mooi bij m'n broekje en m'n hempiequote:Op maandag 23 april 2012 10:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Welke kleur bidon hebben jullie eigenlijk ? Ik heb een grijze maar wil een blauwe halen.![]()
![]()
![]()
Boh gek, ik ga slecht. Heb vorige week maar twee keer getrained (terwijl ik toen wel de tijd had)Vandaag kan ik niet want ben op school en moet werken tot 9 terwijl de gym om 10 uur sluit. (Ben ik om half 10 thuis)
Vrijdag naar Major Lazer in Amsterdam, dus zaterdag wordt hem dan ook niet want om 1000 uur thuis in verregaande staat![]()
Hou eens op met die bullshit jongens. Het is nu even leuk en straks zit ik weer TR na TR af te vinken omdat degenen die nu zitten te bullshitten vinden dat er teveel bullshit in dit topic is.![]()
![]()
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Verdomme, zelfs op Jack3D kan ik dus dat plateau van 45kg op die overhead press niet verbreken. 1x5 en 2x4 reps, waarbij die vierde eigenlijk al meer een soort jerk was. Irritante situatie, kom al vier trainingen niet verder.
Het wordt dus echt tijd voor een deload, maar ik heb daar helemaal geen zin in
Trouwens wel een nieuw gewicht aangetikt: 85.5kg met kleding aan. Kilootje eraf voor de kleding en ik weeg 84.5kg @ 1m74Gecombineerd met een redelijk hoog vetpercentage van 17 a 18% ziet dit er dus zo uit:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Weet ik veel, ik geef mn bek maar een douw. Halve kilo danquote:Op maandag 23 april 2012 15:12 schreef Weissman het volgende:
Een kilo voor kleding ? Wat dragen jullie dagelijks of tijdens het trainen dan ?Schoenen, hesje, sokken, handschoentjes, sportonderbroek en broek + wat opgenomen zweet van mijn eerste set squats
-
Adem je wel goed?quote:Op maandag 23 april 2012 15:18 schreef Bombshell het volgende:
Heb de laatste tijd echt enorme koppijn tijdens het trainen zwaar irritant"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Is het bij een bepaalde oefening of tijdens je hele training ?quote:Op maandag 23 april 2012 15:18 schreef Bombshell het volgende:
Heb de laatste tijd echt enorme koppijn tijdens het trainen zwaar irritant![]()
Hmm zal daar is op letten.quote:Op maandag 23 april 2012 15:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is het bij een bepaalde oefening of tijdens je hele training ?![]()
We've come to squat so run and hide
You bicep freaks must step aside
Just take your sissy selves elsewhere
You'll turn your heads but still you'll stare
Go right ahead and pay attention
Glimpse into this strange dimension
Yeah you're still weak and never grow
This world of pain you'll never know
Your shouts upon the leg-press, phony!
Noodle legs like macaroni
Some day I hope you'll understand
And wrench free from the poser band
Puny curl bars, leave this spot
The rack named for the mighty SQUATIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Als het tijdens een set ontstaat is het bijna zeker je ademhaling. Wat bij mij hielp is om niet overdreven in en uit te ademen bij het omhoog omlaag gaan, maar alleen de laatste 5-10% van de beweging te ademen.quote:Op maandag 23 april 2012 15:18 schreef Bombshell het volgende:
Heb de laatste tijd echt enorme koppijn tijdens het trainen zwaar irritantI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ben met het trainen met dumbels de laatste tijd wel aardig wat zwaarder gegaan, denk dat ik wat te krampachtig train.quote:Op maandag 23 april 2012 15:58 schreef Zith het volgende:
[..]
Als het tijdens een set ontstaat is het bijna zeker je ademhaling. Wat bij mij hielp is om niet overdreven in en uit te ademen bij het omhoog omlaag gaan, maar alleen de laatste 5-10% van de beweging te ademen.![]()
quote:Op maandag 23 april 2012 15:10 schreef star_gazer het volgende:
Verdomme, zelfs op Jack3D kan ik dus dat plateau van 45kg op die overhead press niet verbreken. 1x5 en 2x4 reps, waarbij die vierde eigenlijk al meer een soort jerk was. Irritante situatie, kom al vier trainingen niet verder.
Het wordt dus echt tijd voor een deload, maar ik heb daar helemaal geen zin in
Trouwens wel een nieuw gewicht aangetikt: 85.5kg met kleding aan. Kilootje eraf voor de kleding en ik weeg 84.5kg @ 1m74Gecombineerd met een redelijk hoog vetpercentage van 17 a 18% ziet dit er dus zo uit:
nice, maar waar zijn je benen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: