Ik snap niet hoe mensen met een full-body workout zoveel oefeningen kunnen doen. Ik ben altijd met 5-6 grote compounds zo rond een uur bezig.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:44 schreef jeurse04 het volgende:
Vandaag weer een heerlijke trainingssessie gehad. Ik train sinds eind augustus. Toen begonnen met 3x per week full body. In begin januari over gestapt naar 5 daagse split. Wegens fulltime stage, begin februari weer begonnen met 3x per week full body. Wat vinden jullie van mijn schema?
Alles laatste set tot failure.
Pullups 4x10
Seated row 4x10
Deadlift 4x10
Incline benchpress 4x10
benchpress 4x10
cable flyes 3x10
squat 4x10
calve raies 4x10
bicep curl ez bar 3x10
military press 3x10
front raises 3x10
lateral raise 3x10
dips 4x failure
Iemand op en aanmerkingen op dit schema?
quote:The serratus (anterior and posterior) is one of the most overlooked and undertrained areas of an athlete’s body, especially in powerlifters. These muscles aid in the lockout of the bench press and stabilize the shoulder blade and shoulder girdle.
Weet je zeker dat je je serratus voelt? Kijk maar eens goed waar deze op dat plaatje zit, die zit echt onder je pectoralis aan de zijkant. Als je met 'onder je oksel' echt praktisch aan de zijkant van je lichaam bedoelt, is dat inderdaad de serratus, en anders voel je waarschijnlijk gewoon het deel van je pecs bij je oksel, daar heb ik ook altijd het meest spierpijn in m'n pecs (op dit moment vrij ergquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:40 schreef obsama het volgende:
Na borst training heb ik vaak veel spierpijn onder m'n oksel, en niet zozeer op m'n borst. Is dit een vormfout zijn of kan het zijn dat de spieren onder m'n oksel/buitenkant van borst nu wat meer werk moeten verrichten met zwaardere gewichten ?
edit ter verduidelijking, het lijkt hier om de serratus anterior te gaan:
[ afbeelding ]
van Universal. Ultra Whey Pro, heb paar samples, 2 shakers en een t-shirt gehad.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
Tof
Welk poeder was hij aan het promoten?
Dit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bulkfat much?
Nog een maand of 2/3 bulken, dan keihard de cut erin. Heb er wel vertrouwen in dat er eits fraais tevoorschijn komt
Weeg intussen 84kg. Heb de 85 al gezien in de gym met kleding aan
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2012 07:47:03 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |