Er zijn er vast meer die het kijkenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:46 schreef motorbloempje het volgende:
Zit ik hier in m'n eentje, IT2 'Britain's got more Talent' te kijken.
iig wel youtubequote:Op zaterdag 21 april 2012 22:52 schreef motorbloempje het volgende:
Ik weet niet hoeveel mensen op FOK! ITV2 kunnen ontvangen
Zijn idd goed maar heb een voorgevoel dat Ashleigh & Pudsey ook ver zullen komen.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:11 schreef BartUlft het volgende:
Tot nu toe iedere aflevering gezien en 't niveau is hoog dit jaar.
Persoonlijke favorieten: Only Boys Aloud, Twist and Pulse Dance company en The Loveable Rogues.
Meer BGT-watchers @ FOK!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ryan: ‘I'm going through to the Semi-Finals!’
Huzzah! It’s the news we’ve all been waiting for ... BGT ONLINE can EXCLUSIVELY reveal that Ryan O’Shaughnessy is BACK on BGT.
As you’ll recall, singer Ryan moved the audience to tears when he performed a self-penned romantic balled titled No Name about a mystery girl.
We spoke with the lovely lad just moments ago and this is what he had to say: ‘I’m over the moon to be through to the Semi-Finals. I was contracted to do another show, but I’ve since been released from my contract.
'I want to thank the Judges for giving me a second chance. The reveal was such an emotional ordeal for me. I was fraught with nerves. I felt as though I’d let Simon down. Simon’s somebody you want to please, so it felt awful to disappoint him.
'I’m looking forward to the Live Shows. I’ve been working on new material and focusing on the music. My mystery girl and I have decided to just stay friends, but it’d be nice to meet someone after BGT. Being selected for the Semi-Finals is like a dream come true!’
Drie uur naar uitzending een HD versie downloaden van 2,3 gigquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:52 schreef motorbloempje het volgende:
Ik weet niet hoeveel mensen op FOK! ITV2 kunnen ontvangen
Ik ben d'r ook bang voor, maar onderschat Loveable Rogues en Only Boys Aloud niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:16 schreef Stefan het volgende:
Ik denk dat de top 2 die vrouw met hond en charlotte en de operazanger worden
Ik gok dat Pugsey dit jaar wint
Agree, al is Michael McIntyre wel f*cking funny!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:17 schreef Stefan het volgende:
Ben erg blij met Walliams en Cowel in de jury, zonder Cowell vorig jaar in de voorrondes en Hasselhof was niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihaho.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:18 schreef Karina het volgende:
Foto's van een spectaculaire auditie kun je hier alvast zien.
quote:The Britain’s Got Talent 2013 start date could be set for March again, after The Voice UK’s launch date was revealed this week.
According to the Daily Star at least, the BBC series will be starting on March 30, alongside Doctor Who.
Britain’s Got Talent usually airs from mid-April but was brought forward to compete with new BBC One series The Voice last year.
Bron
Echt?quote:Op zondag 14 april 2013 00:00 schreef Faxie het volgende:
1e Van seizoen 7 is te downloaden.
* Faxie begint weer aan z'n wekelijkse guilty pleasures
Ja hij's net binnen. Zo maar eens kijkenquote:
Ik ben hem ook ff aan het binnenhalenquote:Op zondag 14 april 2013 00:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja hij's net binnen. Zo maar eens kijken![]()
Ben benieuwd. Moet zeggen dat ik laatste seizoen wat minder boeiend vond... begint te geforceerd en voorspelbaar te worden...
Mja laatste seizoen van de Amerikaanse versie hadden ze ook al zo'n groep dus vond het wel aardig maar kunnen niet op tegen:quote:
Ik vond het verhaal van Attraction echt heel mooi. Ik hoop eigenlijk ook op een goede sand painter; dat is vaak ook wel mooi om te zien.quote:Op zondag 14 april 2013 11:21 schreef gelestipjes het volgende:
Hm, ik moet zeggen dat ik attraction toch wel een stuk beter/mooier vond dan the silhouettes.
Verder vond ik er trouwens niet echt veel bijzonders tussen zitten bij de eerste aflevering.
Dit. 't Verhaal was duidelijk en prachtigquote:Op zondag 14 april 2013 11:21 schreef gelestipjes het volgende:
Hm, ik moet zeggen dat ik attraction toch wel een stuk beter/mooier vond dan the silhouettes.
Verder vond ik er trouwens niet echt veel bijzonders tussen zitten bij de eerste aflevering.
Het verhaal ontroerde eigenlijk best een beetje. Deed me heel erg denken aan die heel appetijtelijk uitziende Ukrain Got Talent winnares die met sandpainten hun versie van WO-2 uitbeeldde...quote:Op zondag 14 april 2013 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit. 't Verhaal was duidelijk en prachtig
Tis leuk, veel variety, dat gaat denk ik wel winnen, veel standup en solo zingers, weinig dans, een nedelands koppel kreeg een staande ovatie maar er is ook gezeurquote:Op maandag 6 mei 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk al zoveelMaar misschien ook maar weer checken.
Oh jee er gaan buitenlanders door, schandalig!quote:Op maandag 6 mei 2013 22:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Tis leuk, veel variety, dat gaat denk ik wel winnen, veel standup en solo zingers, weinig dans, een nedelands koppel kreeg een staande ovatie maar er is ook gezeur
http://www.dailymail.co.u(...)outdo-UK-rivals.html
Hij komt bekend voor, zon soort adjequote:
Ik vond dat nooit al wat aan... doe al geen moeite meer.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:05 schreef Stefan het volgende:
Heb trouwens het idee dat het bij More Talent meer over Mulhern gaat tegewoordig dan over de rest
Ja, zie reacties boven jequote:Op maandag 20 mei 2013 22:58 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Net op itv 2 BGT met een Nederlander die steenkolen Engels sprak en slecht zong en ook nog door ging
Die gast is fucking bril-jant.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:58 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Net op itv 2 BGT met een Nederlander die steenkolen Engels sprak en slecht zong en ook nog door ging
Nee, gister in de zapservice van pauw en wittemanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:52 schreef Karina het volgende:
Hij zat, ik dacht dat het afgelopen vrijdag was, ook bij DTDD.
Ah ok ja dat was het. Ik kijk zoveel ik ga dingen door elkaar halenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, gister in de zapservice van pauw en witteman
Zaterdag is er geen BGT (Champions League finale op ITV1?), zondag volgens mij nog een auditieronde + dat oh zo spannend geacteerde stuk van de juryleden met wie er wel en niet doorgaan naar de liveshows. En vanaf maandag dagelijks halve finale, geloof ik.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:04 schreef Stefan het volgende:
Dus zaterdag the roundup en dan meteen vanaf zondag 5 semi finales en de finale toch?
Nee vandaag de laatste audities. En daarna de halve finales.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:12 schreef FL_Freak het volgende:
Dus morgen de laatste audities en daarna die uitsalg shit?
Ja maar ik bedoel de uitslag van welke naar de halve finales gaan.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:17 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Nee vandaag de laatste audities. En daarna de halve finales.
Nee gister, nog 8 audities en de uitslagquote:Op zondag 26 mei 2013 20:12 schreef FL_Freak het volgende:
Dus morgen de laatste audities en daarna die uitsalg shit?
Maarty heeft de halve finale gehaald ja?quote:Op maandag 27 mei 2013 14:31 schreef Stefan het volgende:
Overigens gewoon drie Nederlanders in de halve finale
Marty
ja die begint vanavondquote:Op maandag 27 mei 2013 16:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maarty heeft de halve finale gehaald ja?
De halve finale is de derde ronde toch, nitwit als ik ben?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:12 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Is er een live stream van BGT ergens?
Volgens mij faalde hij met zn show, zn pijl leek wel niet af te gaan, sowieso schoot ie natuurlijk niet echt door die appel maar door de close ups was t een act van niksquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:26 schreef FL_Freak het volgende:
Hoe kun je nou Aaron Crow niet in de top 3 hebben![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
He nu is itv news.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:23 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Nog 8 min en dan begint het op ITV +1.
Nieuws duurt half uur toch? Nou dan nu nog 15 min en dan zou het wel moeten beginnen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:36 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Volgens de tv gids zou het nu al begonnen moeten zijn
Geen idee kijk dat nooit, hoop dat het dan idd begint.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nieuws duurt half uur toch? Nou dan nu nog 15 min en dan zou het wel moeten beginnen.
Ze zullen BGT wel niet uitzenden op +1, vanwege reclame enzoquote:
Zat er nu wel echt naar uit te kijken live te kijken gvdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:03 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Ze zullen BGT wel niet uitzenden op +1, vanwege reclame enzoDan maar downloaden of via YT morgen kijken.
Neem een schotel, alle Britse zenders gratis te ontvangenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zat er nu wel echt naar uit te kijken live te kijken gvd
Ja ff halen en ff monteren, zo gedaan kost niksquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:14 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Neem een schotel, alle Britse zenders gratis te ontvangen
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja ff halen en ff monteren, zo gedaan kost niks100 euro heb je volgend jaar in ieder geval beeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan download ik het gewoon jongequote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:18 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
100 euro heb je volgend jaar in ieder geval beeld.
De HD versie staat rond 00.00 NL tijd op usenetquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:03 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Ze zullen BGT wel niet uitzenden op +1, vanwege reclame enzoDan maar downloaden of via YT morgen kijken.
Wat mij wel dwars zat dat het helemaal niet leek alsof ze al die comments waardeerde. Ging bij het ene oor eruit en ander eruit. en net voor ze wegloopt nog ff zeiken iddquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:24 schreef Stefan het volgende:
Die Alice met dr gejank, oprotten, je kan ook overdrijven
Eeuwig zonde, want wát een stem. Sexy, mooi, sensueel, alles.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat mij wel dwars zat dat het helemaal niet leek alsof ze al die comments waardeerde. Ging bij het ene oor eruit en ander eruit. en net voor ze wegloopt nog ff zeiken idd
Daarbij is ze plat gezegd ook fucking lekker ook.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Eeuwig zonde, want wát een stem. Sexy, mooi, sensueel, alles.
En 2 uur later NOG janken. Opzoutenquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat mij wel dwars zat dat het helemaal niet leek alsof ze al die comments waardeerde. Ging bij het ene oor eruit en ander eruit. en net voor ze wegloopt nog ff zeiken idd
Denk dat laatste, zo gebeurde het de vorige keer volgens mij ook. Ik verwacht trouwens dat die knakker met die handpop 'm krijgt (geweldige Simon Cowell-pop overigens!), zo niet die kinderdansgroep die derde werd uit de eerste semi final.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:09 schreef FL_Freak het volgende:
Wordt er nog een aparte show van gemaakt met die wild cards? Of krijgen we bij de final zaterdag te zien wie erbij komt als wild card?
`quote:Op maandag 3 juni 2013 11:24 schreef BartUlft het volgende:
[..]
Denk dat laatste, zo gebeurde het de vorige keer volgens mij ook. Ik verwacht trouwens dat die knakker met die handpop 'm krijgt (geweldige Simon Cowell-pop overigens!), zo niet die kinderdansgroep die derde werd uit de eerste semi final.
En wie gaat er winnen? Ik hoop Attraction, maar de producers zullen het wel gaan bepalen, de uiteindelijke top 3 treedt namelijk altijd als laatste op in de show. Dus afwachten wat de volgorde wordt.
Nee, de wildcard doet mee, ze hebben zaterdag onderling al besloten wie er doorgaatquote:Op zondag 2 juni 2013 15:09 schreef FL_Freak het volgende:
Wordt er nog een aparte show van gemaakt met die wild cards? Of krijgen we bij de final zaterdag te zien wie erbij komt als wild card?
Gabz en die mini Beyonce vind ik goed. Jack is leuk maar niet super.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
`
Als het maar niet een van die kinder groepen is
Ik hoop toch Alicequote:Op maandag 3 juni 2013 19:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, de wildcard doet mee, ze hebben zaterdag onderling al besloten wie er doorgaat
Is dat niet allemaal in scène gezet? Alles voor de ratings daar.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:32 schreef Stefan het volgende:
Ik verwacht trouwens dat Amanda en Alyshia eruitgeknikkend gaan worden, David blijft. Simon was not amused dat ze in de voorronde hadden gestaakt.
Van mij mag die aysha ofzoiets weg en pierce weer terug komenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:35 schreef Stefan het volgende:
David geeft ook toe niks van zang af te weten, maar David is echt hilarisch
Hij is veel beter dan die droogkloot van een MacIntyre
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:30 schreef FL_Freak het volgende:
Kunnen we trouwens niet gewoon de titel naar 7 veranderen in plaats van dat 6 & 7. Mijn autisme kan het niet hebben
De amerikaanse vind ik juist wel leuk, omdat het talent groter is en ze veel meer moeite moeten doen om in de finale te komen. Wel jammer dat Pierce daar ook al geen judge meer is al is die radio kerel een prima vervangerquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:10 schreef Stefan het volgende:
Amerika GT ooit geprobeerd maar vond ik niks aan, Ook Aussie GT verveelde me snel
Die hasselhof was ook weer weg dit seizoen gelukkig. En sharon moet je een beetje aan wennen. Hopelijk komt ze dan wel niet naar de Britsequote:Op woensdag 5 juni 2013 23:15 schreef Stefan het volgende:
Ik vind Sharon vreselijk ik hoop dat ze niet naar BGT komt, het jaar met Hsselhof was ook vreselijk
Ik kijk nooit BGMT eigenlijk. Is dat na lullen interessant?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:46 schreef Stefan het volgende:
Vond t wel opmerkelijk dat ze zich versprak in BGMT live, en Amanda Holden zei Wait what?
Bgmt de auditie weken is dus geen nalullen maar een echte show met meer audities en veel kleedkamerlol met jury en ant en dec dusquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik kijk nooit BGMT eigenlijk. Is dat na lullen interessant?
Maar die zijn helaas nooit te vinden op de torrents.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:06 schreef Stefan het volgende:
[..]
Bgmt de auditie weken is dus geen nalullen maar een echte show met meer audities en veel kleedkamerlol met jury en ant en dec dus
Ja, maar Engeland mag alleen stemmenquote:Op zondag 9 juni 2013 03:51 schreef Faxie het volgende:
Ik vond die laatste van hun anders behoorlijk tegenvallen. Veruit de minste van de 3.
Zo'n neopakkenact was ook bij America's Got Talent gedaan, en die was vele malen beter...quote:Op maandag 14 april 2014 08:43 schreef SunChaser het volgende:
De meeste coole acts zijn gewoon professionale acts uit het buitenland die even reclame komen maken, zoals de neonpakkenact. Vorig jaar was het schaduwtheater ook al professioneel
BG More Talent was wel weer leuk
Dat met neon pakken is al zelfs meer dan 1 keer gedaan.quote:Op maandag 14 april 2014 10:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo'n neopakkenact was ook bij America's Got Talent gedaan, en die was vele malen beter...
Ow zou best kunnen. M'n geheugen laat me wat in de steek.quote:Op maandag 14 april 2014 11:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat met neon pakken is al zelfs meer dan 1 keer gedaan.
Het zal weer ff duren voordat we weer iets echt origineels gaan zien. Ik vond dat emo meisje die opera kon zingen wel leuk. Ze deed mij een beetje denken aan die chick van vorig jaar die van die oude nummers zong en ook extreem zenuwachtig was.quote:Op maandag 14 april 2014 11:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow zou best kunnen. M'n geheugen laat me wat in de steek.![]()
Maar dat zie je wel vaker dat bepaalde acts een seizoen later in een ander land ook langskomen, vaak een stuk minder indrukwekkend ook.
Nouja ik zal het hele seizoen wel weer gaan volgen, als is het maar omdat het wel relaxed is om even op te zetten als ik uit een nachtdienst thuis komquote:Op maandag 14 april 2014 11:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het zal weer ff duren voordat we weer iets echt origineels gaan zien. Ik vond dat emo meisje die opera kon zingen wel leuk. Ze deed mij een beetje denken aan die chick van vorig jaar die van die oude nummers zong en ook extreem zenuwachtig was.
Ik kijk het ook gewoon uit gewoontequote:Op maandag 14 april 2014 19:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik zal het hele seizoen wel weer gaan volgen, als is het maar omdat het wel relaxed is om even op te zetten als ik uit een nachtdienst thuis kom
Kijk je BGMT ook, dat is nog relaxter voor uit de nachtdienstquote:Op maandag 14 april 2014 19:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik zal het hele seizoen wel weer gaan volgen, als is het maar omdat het wel relaxed is om even op te zetten als ik uit een nachtdienst thuis kom
Niet meer. Vond het nooit zo boeiendquote:Op maandag 14 april 2014 21:38 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Kijk je BGMT ook, dat is nog relaxter voor uit de nachtdienst
Ze komen maar 5 keer in 7 auditiesquote:Op maandag 21 april 2014 10:46 schreef FL_Freak het volgende:
Saai dat ze de golden buzzer telkens op het einde doen. Lekker voorspelbaar
Bij de laatste act dacht ik echt dat Simon wel zou gaan voor de golden buzzer.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:19 schreef BartUlft het volgende:
Zucht, teleurstellend seizoen. De golden buzzer van Alesha...
Wij zaten ook te kijken van wat the fuck doe je nu? Maar aan de andere kant heeft ze wel een beetje gelijk. Die golden buzzers zijn er voor acts waar zij wel van denkt dat ze ver komen maar andere jury leden niet. Ze zouden gemakkelijk af kunnen vallen in die ronde waar de juryleden bepalen wie wel de halve finale haalt en andere niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:19 schreef BartUlft het volgende:
Ik was echt teleurgesteldquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:19 schreef BartUlft het volgende:
Ah heel mooiquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:50 schreef shiznuts het volgende:
Over 10 dagen is de winnaar al bekend. Gaat wel lekker snel.
Volg het maar ff omdat ik al bij ben met al m'n series en ik naar bewegend beeld wil kijken.![]()
America's Got Talent begint overigens ook weer. Eerste epi aired over 4 uur.
Ja dat wel, maar dit was een letterlijke kopie...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:22 schreef shiznuts het volgende:
Heel veel acts zijn meer van hetzelfde/copycats.
Ben blij dat de motorcrossers niet door zijn, dat is een volledig uitgewerkte actquote:Op woensdag 28 mei 2014 03:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet bepaald nee... maar goed vond ik ze ook allemaal niet eigenlijk.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 04:29 schreef WhiteBeard het volgende:
Heel blij dat Lucy Kay Allen door is naar de finale. Wat een prachtige stem en verschijning tieten
Sja, ik vond t stom dat jody bird niet door was, daar had n split haar kant opgegaan denk ikquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:32 schreef FL_Freak het volgende:
Wat een bullshit die splitt decisionIedereen wist toch dat die fransen zouden winnen, maar zo was het minder zielig voor de groep van 5 dansers.
Dat soort teleurstellingen komen alleen nog maar meer in de finalquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:49 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Sja, ik vond t stom dat jody bird niet door was, daar had n split haar kant opgegaan denk ik
Mwoah zijn weinig uitschietersquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat soort teleurstellingen komen alleen nog maar meer in de final
Kijk jij het live? Op de nieuwsgroepen staat t er de laatste dagen pas 24 uur later op, was eerst 1 uur laterquote:
Torrents zijn iets sneller denk ik. In ieder geval die ene tracker waar ik bij zit...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:04 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Kijk jij het live? Op de nieuwsgroepen staat t er de laatste dagen pas 24 uur later op, was eerst 1 uur later
Het was altijd zeer nieuwsgroepwaardig, anderhalf uur na de uitzending stond ook maandag en dinsdag de HD versie erop, nu twee dagen pas 24 u laterquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:18 schreef shiznuts het volgende:
Nieuwsgroepen zijn niet zo'n BGT-fan denk ik. Moet je bij de torrents wezen.
OT hè. Ik waardeer David echt, maar waarom moet hij alles (wat anders) is leuk vinden.Zelfs als het tergend slecht is? Zaten trouwens echt superslechte performances in de semi-finals hey. Dear god.
Net zoals die twee rappende jongetjes. Hun auditie vond ik geweldig. Hun semi final vond ik wel 'ok' maar rijden nog vooral mee van hun auditie en verhaal. In de finale moeten ze echt weer met iets geweldigs komen.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:17 schreef Faxie het volgende:
Sympathie winnen is vaak belangrijker dan talent hebben...
Ik vond ze van begin af aan niks, met een hoog zieligheidsgehalte.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Net zoals die twee rappende jongetjes. Hun auditie vond ik geweldig. Hun semi final vond ik wel 'ok' maar rijden nog vooral mee van hun auditie en verhaal. In de finale moeten ze echt weer met iets geweldigs komen.
Het is makkelijk natuurlijk om een impressie te maken met een nummer dat al bekend is helaas.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vond ze van begin af aan niks, met een hoog zieligheidsgehalte.
Ook altijd jammer dat zangers met origineel werk het zo slecht doen vaak. Iets nadoen van een ander kan elke aap met een beetje fatsoenlijke stem.
Dat is iets wat ik heel erg kon waarderen van de Australische versie. Daar kijk ik weer naar uitquote:Op zondag 1 juni 2014 02:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is makkelijk natuurlijk om een impressie te maken met een nummer dat al bekend is helaas.
ik heb dat vorig seizoen geprobeerd te kijken, maar het bleef mij niet boeien een of andere manier. Ga het wel proberen weer dit jaar.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik heel erg kon waarderen van de Australische versie. Daar kijk ik weer naar uit
Vorig seizoen was iets minder vond ik.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik heb dat vorig seizoen geprobeerd te kijken, maar het bleef mij niet boeien een of andere manier. Ga het wel proberen weer dit jaar.
Waren wel goed ja. Jammergenoeg geen eigen werk, maar dat hadden ze tenminste wel.quote:
Had ik nou ook, paar jaar terug maar op gegeven moment haakte ik afquote:Op zondag 1 juni 2014 02:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik heb dat vorig seizoen geprobeerd te kijken, maar het bleef mij niet boeien een of andere manier. Ga het wel proberen weer dit jaar.
Die doen al een paar seizoenen niet meer meequote:Op zondag 1 juni 2014 03:47 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Had ik nou ook, paar jaar terug maar op gegeven moment haakte ik af
AGT nog meer, daar trek ik die presentatie niet maar ook Sharon en hasselhof niet
Het is die komediant geworden. Clegg. Die jury is totaal van de pot gerukt. David heeft veel te veel inbreng, daarom dat de kwaliteit van BGT achteruit gaat.quote:Op zondag 1 juni 2014 03:51 schreef SunChaser het volgende:
Wildcard gok ik op de Ierse riverdance of jodi bird
Jammer maar snap t wel, er staar geen comedy in de finale, zangers en dansersquote:Op vrijdag 6 juni 2014 04:44 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Het is die komediant geworden. Clegg. Die jury is totaal van de pot gerukt. David heeft veel te veel inbreng, daarom dat de kwaliteit van BGT achteruit gaat.
Dat jaquote:Op zondag 8 juni 2014 10:06 schreef ElizabethR het volgende:
Goed, nietszeggende winnaars die op inmiddels bekende Cowell wijze een van de mooiste musicalnummers ooit vakkundig verkrachten tot een vercommercialiseerd deuntje dat á la Andre Rieu's bagger alleen het grote, cultureel niet bepaald onderlegde, publiek aanspreekt. Zelfde voor de nummer 2.
Nee. Voor mij niet. Mijn mening, accepteer die en doe hem niet af als onzin. Dat doe ik jouw mening ook niet.quote:
Nog eens teruggeluisterd, want misschien hoorde ik het gisteravond wel verkeerd, maar nee. Ik heb geen valse noot gehoord. Je hoort wel verschil in timbre in de 4 stemmen, en als elke zanger dan een solostukje zingt, en ze beginnen met een zanger met een diep, donker timbre, en het wordt overgenomen door een zanger met een licht en hoog trimbre, dan kan dat voor sommige mensen lijken alsof het vals is. Maar er werd geen noot valsgezongen door deze heren.quote:
Hey Mirquote:Op zondag 8 juni 2014 14:07 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik had het Lucy Kay meer gegund dan Collabro, maar op zich vond ik het nummer dat ze deden erg mooi.
Hey!quote:Op zondag 8 juni 2014 14:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hey MirIk vond er werkelijk geeneen tussen zitten die de moeite waard was, of het verdiend om een internationale ster te worden. En toch blijf ik steeds maar kijken, stom toch!!
quote:Op zondag 8 juni 2014 14:35 schreef portie het volgende:
Jody Bird de enige die tweede is geworden en toch niet naar de finale mocht, zoals verwacht eigenlijk.Zo jammer. Zij sprak me echt aan. leuk meisje, mooie stem, doorzettertje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mokkel met stuntstok
Dat zo'n beetje dus.quote:
Lekker uitgebreid gekeken ook zeker?quote:Op zondag 8 juni 2014 17:24 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vind collaterol zeker de terechte winnaar. Wat een stemmen
Nee goed naar gekeken alleen slecht met namenquote:Op zondag 8 juni 2014 19:59 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Lekker uitgebreid gekeken ook zeker?(het is Collabro)
Wel in de mindere kwaliteit. Ik wacht dan nog liever iets langer op de 720p HD versie.quote:Op maandag 6 april 2015 22:21 schreef SunChaser het volgende:
Je merkt dat internet steeds sneller wordt trouwens
Tegenwoordig is t anderhalf uur later na uitzending al geüpload
eerst pas snachts ergens
Neetoor, die staan er al op na anderhalf uur, soms zelfs 1080quote:Op maandag 6 april 2015 22:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wel in de mindere kwaliteit. Ik wacht dan nog liever iets langer op de 720p HD versie.
ohhquote:Op maandag 6 april 2015 23:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Neetoor, die staan er al op na anderhalf uur, soms zelfs 1080
Je zag dat hij zijn voet steeds naar beneden drukte op het moment dat Wendy wat 'zei', en haar snuit was veel langer dan wanneer je haar eerder zag en ze haar baasje in het gezicht likte. Zag je goed bij het podium afgaan van Wendy.quote:Op maandag 13 april 2015 11:18 schreef Sorella het volgende:
Je kon toch ook zien dat die vent buikspreekt met wendy, zou de jury dat echt niet gezien hebben of doen ze net alsof voor de show ? Geen idee hoe ze die hond haar bek open laten gaan misschien wat mord_sith zegt
quote:‘Britain's Got Talent' Ventriloquist Dog Act To Be Investigated Over Animal Welfare Claims
The Huffington Post UK | By Matt Bagwell
Posted: 13/04/2015 07:21 BST Updated: 2 hours ago
Wendy the dog and her owner Marc Metral might have got the thumbs up from all four ‘Britain’s Got Talent’ judges on Saturday night’s show, but not everyone was quite so impressed with the act.
The French ventriloquist has been blasted by some viewers who accused him of animal cruelty after Wendy appeared to be mime on stage, thanks to what appeared to be a mask over her snout.
READ MORE:
Which 'BGT' Act Won The First Golden Buzzer?
Watching Ant Being Attacked By A Tiny Terrier On 'BGT' Never Gets Boring
Now a spokesman for the RSPCA says the charity will be contacting ‘BGT’ producers to ask if the dog was wearing a mask during the ventriloquist act.
britains got talent
French ventriloquist and his 'talking' dog Wendy appeared on the show of the series
They said: "It is not clear if Miss Wendy was wearing any sort of muzzle or mask during the performance on Britain's Got Talent, however the RSPCA would be very concerned if it became clear that she was caused distress at any point.
"We will be contacting the show to ascertain what methods were used and how they impacted on the dog.
Despite dog-lover Simon Cowell being left open-mouthed by Wendy, some viewers took to Twitter to slam the act.
“Totally shocked at BGT putting a mask on an obviously terrified dog that’s not talent should be looked into for animal abuse,” one tweeted.
Another added: “I absolutely love dogs right but that singing dog on BGT is not what I’m about at all. Way too much.”
britains got talent
A spokesman for BGT told The Mirror: “We take the welfare of all of our acts, including animals incredibly seriously.
“We consult at length with their owners and where necessary take third party advice.
“Marc has a huge amount of experience having worked with animals since 1980 and with Wendy for the last five years.”
Tuurlijk weet de jury dat, voor je op podium mag doe je eerst voor n andere jury de voorselectiequote:Op maandag 13 april 2015 11:18 schreef Sorella het volgende:
Je kon toch ook zien dat die vent buikspreekt met wendy, zou de jury dat echt niet gezien hebben of doen ze net alsof voor de show ? Geen idee hoe ze die hond haar bek open laten gaan misschien wat mord_sith zegt
quote:Op maandag 13 april 2015 16:38 schreef shiznuts het volgende:
Ik me afvragen waarom het zo slecht begint en ik niet volg over wie jullie hebben... heb ik alleen 'Britain's got MORE talent' gedownload en gekeken...![]()
Nu nog maar ff de eckte aflevering dan.
Ben het hier wel mee eens ja. Vond de 2e aflevering al een heel stuk minder. En dat rotjoch met z'n suikerzoete kutliedje inderdaadquote:Op zondag 19 april 2015 13:45 schreef shiznuts het volgende:
Ugh, dat jochiealsof BGT dacht van, hmm, daar kunnen we wel wat mee... hem bij de pre-auditions al helemaal opslokte en nu zo voorgefabriceerd afleveren voor de tv auditie.
Overgeproduceerd liedje, miste compleet authenticiteit. Was haast een playbackshow. Maar ja, nu One Direction uit elkaar valt, moet je de gillende tienermeisjes toch wat geven om ze zoet te houden. Misschien iets meer van hun eigen leeftijd.
Vast die moeder van 5 ook verteld 'oh, en zeg er meteen maar ff bij dat je uit een relatie komt waar huishoudelijk geweld bij kwam kijken, als je door wilt... zo'n sob story doet het altijd goed'.Was wel aardig, maar heel veel mensen kunnen zo, of beter dan dat zingen.
Maar kom op. Laten we nu weer eens mensen beoordelen op talent en niet de zielige verhaaltjes of geinige persoonlijkheden. Gaan ze ook lui doorsturen omdat ze zo leuk 'excentriek' zijn en we dat moeten omarmen. Of omdat ze oud zijn en dat schattig is. Pleur toch op met je positieve discriminatie. Als iemand geen talent heeft, dan houdt het gewoon op.
Hmmm. Heerlijk, je ff ergens over te beklagen.![]()
Vind zulke shows best wel grappig hoor, daar niet van.
Net als vorige aflevering eigenlijk alleen de golden buzzer acts waar ik dan ook wel wat talent in zie. Misschien is talent iets uitputbaars. 't Lijkt met de jaren steeds minder te worden... of mensen met talent willen niet door die neppe shows gedwongen worden wie ze zijn op te geven.
Is al de tweede keer dat hij een kut act een golden buzzer geeftquote:Op zondag 17 mei 2015 22:03 schreef Sorella het volgende:
David heeft zijn golden buzzer gebruikt voor een dame die een keyboard op een strijkplank had liggen en een original song over crumble zong
Dat is zijn rol, afgesproken werkquote:Op zondag 17 mei 2015 22:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is al de tweede keer dat hij een kut act een golden buzzer geeft
Over 10 dagen gaan we live das leuk, lekker alles in een week erdoorheen jassenquote:Op woensdag 20 mei 2015 10:18 schreef FL_Freak het volgende:
Eigenlijk wetende dat eigenlijk vrijwel alles nep is zou ik nog bijna overwegen om te stoppen met kijken, mja weet niet.
En die voor jury laten dan ook voor de kijkcijfers ook van die 'grappige' acts doorquote:Op woensdag 20 mei 2015 10:19 schreef Stefan het volgende:
Alles is gescript hoor, alle kandidaten op tv doen eerst auditie voor een andere jury die bepaald wie door mag, echte goede artiesten worden gescout om mee te doen. De vier weten allang wie komt en wat ze doen. Ik wed dat zelfs de gouden buzzers van te voren worden afgesproken.
David Walliams krijgt milljoenen voor zijn deelname juist om zijn campy smaak
En dan gauw vergeten en hopen dat AGT een aardig seizoen tegemoet gaat. Dat begint weer over 6 dagen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Over 10 dagen gaan we live das leuk, lekker alles in een week erdoorheen jassen
Dat kijk ik dus niet, kan de Amerikaanse Ant en Dec niet uitstaan (die donkere man) en weet niet of ze er nog inzitten maar de Hof en Sharon Osborn ook niet.quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]
En dan gauw vergeten en hopen dat AGT een aardig seizoen tegemoet gaat. Dat begint weer over 6 dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |