Dat soort teleurstellingen komen alleen nog maar meer in de finalquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:49 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Sja, ik vond t stom dat jody bird niet door was, daar had n split haar kant opgegaan denk ik
Mwoah zijn weinig uitschietersquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat soort teleurstellingen komen alleen nog maar meer in de final
Kijk jij het live? Op de nieuwsgroepen staat t er de laatste dagen pas 24 uur later op, was eerst 1 uur laterquote:
Torrents zijn iets sneller denk ik. In ieder geval die ene tracker waar ik bij zit...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:04 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Kijk jij het live? Op de nieuwsgroepen staat t er de laatste dagen pas 24 uur later op, was eerst 1 uur later
Het was altijd zeer nieuwsgroepwaardig, anderhalf uur na de uitzending stond ook maandag en dinsdag de HD versie erop, nu twee dagen pas 24 u laterquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:18 schreef shiznuts het volgende:
Nieuwsgroepen zijn niet zo'n BGT-fan denk ik. Moet je bij de torrents wezen.
OT hè. Ik waardeer David echt, maar waarom moet hij alles (wat anders) is leuk vinden.Zelfs als het tergend slecht is? Zaten trouwens echt superslechte performances in de semi-finals hey. Dear god.
Net zoals die twee rappende jongetjes. Hun auditie vond ik geweldig. Hun semi final vond ik wel 'ok' maar rijden nog vooral mee van hun auditie en verhaal. In de finale moeten ze echt weer met iets geweldigs komen.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:17 schreef Faxie het volgende:
Sympathie winnen is vaak belangrijker dan talent hebben...
Ik vond ze van begin af aan niks, met een hoog zieligheidsgehalte.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Net zoals die twee rappende jongetjes. Hun auditie vond ik geweldig. Hun semi final vond ik wel 'ok' maar rijden nog vooral mee van hun auditie en verhaal. In de finale moeten ze echt weer met iets geweldigs komen.
Het is makkelijk natuurlijk om een impressie te maken met een nummer dat al bekend is helaas.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vond ze van begin af aan niks, met een hoog zieligheidsgehalte.
Ook altijd jammer dat zangers met origineel werk het zo slecht doen vaak. Iets nadoen van een ander kan elke aap met een beetje fatsoenlijke stem.
Dat is iets wat ik heel erg kon waarderen van de Australische versie. Daar kijk ik weer naar uitquote:Op zondag 1 juni 2014 02:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is makkelijk natuurlijk om een impressie te maken met een nummer dat al bekend is helaas.
ik heb dat vorig seizoen geprobeerd te kijken, maar het bleef mij niet boeien een of andere manier. Ga het wel proberen weer dit jaar.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik heel erg kon waarderen van de Australische versie. Daar kijk ik weer naar uit
Vorig seizoen was iets minder vond ik.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik heb dat vorig seizoen geprobeerd te kijken, maar het bleef mij niet boeien een of andere manier. Ga het wel proberen weer dit jaar.
Waren wel goed ja. Jammergenoeg geen eigen werk, maar dat hadden ze tenminste wel.quote:
Had ik nou ook, paar jaar terug maar op gegeven moment haakte ik afquote:Op zondag 1 juni 2014 02:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik heb dat vorig seizoen geprobeerd te kijken, maar het bleef mij niet boeien een of andere manier. Ga het wel proberen weer dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |