Ze komen maar 5 keer in 7 auditiesquote:Op maandag 21 april 2014 10:46 schreef FL_Freak het volgende:
Saai dat ze de golden buzzer telkens op het einde doen. Lekker voorspelbaar
Bij de laatste act dacht ik echt dat Simon wel zou gaan voor de golden buzzer.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:19 schreef BartUlft het volgende:
Zucht, teleurstellend seizoen. De golden buzzer van Alesha...
Wij zaten ook te kijken van wat the fuck doe je nu? Maar aan de andere kant heeft ze wel een beetje gelijk. Die golden buzzers zijn er voor acts waar zij wel van denkt dat ze ver komen maar andere jury leden niet. Ze zouden gemakkelijk af kunnen vallen in die ronde waar de juryleden bepalen wie wel de halve finale haalt en andere niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:19 schreef BartUlft het volgende:
Ik was echt teleurgesteldquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:19 schreef BartUlft het volgende:
Ah heel mooiquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:50 schreef shiznuts het volgende:
Over 10 dagen is de winnaar al bekend. Gaat wel lekker snel.
Volg het maar ff omdat ik al bij ben met al m'n series en ik naar bewegend beeld wil kijken.![]()
America's Got Talent begint overigens ook weer. Eerste epi aired over 4 uur.
Ja dat wel, maar dit was een letterlijke kopie...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:22 schreef shiznuts het volgende:
Heel veel acts zijn meer van hetzelfde/copycats.
Ben blij dat de motorcrossers niet door zijn, dat is een volledig uitgewerkte actquote:Op woensdag 28 mei 2014 03:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet bepaald nee... maar goed vond ik ze ook allemaal niet eigenlijk.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 04:29 schreef WhiteBeard het volgende:
Heel blij dat Lucy Kay Allen door is naar de finale. Wat een prachtige stem en verschijning tieten
Sja, ik vond t stom dat jody bird niet door was, daar had n split haar kant opgegaan denk ikquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:32 schreef FL_Freak het volgende:
Wat een bullshit die splitt decisionIedereen wist toch dat die fransen zouden winnen, maar zo was het minder zielig voor de groep van 5 dansers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |