Tja ik vond die dansers erg rommelig deze keer.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:13 schreef Karina het volgende:
William Close vond ik eigenlijk ook niet zoveel aan. Ik gok zelf toch op de dansers. Al zijn die kinderen eigenlijk best irritant, dat speechje van dat kind op het eind, heeft ze vast zelf bedacht
Ja klopt, het deel met het "gordijn" duurde ook te lang vond ik.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik vond die dansers erg rommelig deze keer.
Maarja kinderen zijn schattig dus zullen wel veel stemmen binnenhalen ja...
Idd.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja klopt, het deel met het "gordijn" duurde ook te lang vond ik.
Ik vond hem vreselijk!! Een creepy gladjakkerquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:35 schreef Karina het volgende:
Gekeken en het duurde wel erg lang. Deze man had ik nog niet gezien, omdat ik niet alle afleveringen heb gevolgd, wat een vent
What's you gonna do
Zolang hij ophoudt met inkoppertjes maken over uitdrukkingen.....quote:Op zaterdag 15 september 2012 04:16 schreef FL_Freak het volgende:
Die comedian mocht van mij eigenlijk wel winnen, maar die komt er op deze manier ook nog wel. Hij is gewoon super grappig!
Wel leuk hoe ze sommige enorm slechte maar memorabele acts terughalen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:35 schreef Karina het volgende:
Gekeken en het duurde wel erg lang. Deze man had ik nog niet gezien, omdat ik niet alle afleveringen heb gevolgd, wat een vent
What's you gonna do
Whaha dat was juist episch en nick cannon die voor haar t-pain regelde vond ik wel tof van hem.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel leuk hoe ze sommige enorm slechte maar memorabele acts terughalen.
Vorig jaar dacht ik met die dikke negerin die een nummer zong met alleen de tekst 'Blabla in my studio'
Oh ik had een nieuw topic geopend omdat deze al zo oud isquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Tevens kan een modje 6/7 naar 8 willen veranderen?
oh haha sluit deze dan maarquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik had een nieuw topic geopend omdat deze al zo oud is
TAL / America's Got Talent - Seizoen 8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |