leuke vrouw idd, met een leuke uitstraling ook.quote:
Voor die malloten kijk ik echt niet. Kun je beter de Britse versie kijken, daar spenderen 80% van de show aan malloten. Geef mij maar de Australische versie dan. Die besteden vooral tijd aan leuke optredens van talentvolle deelnemers.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:14 schreef Butterscotch het volgende:
Babywockee ftw!
Wat een malloten heb je elke keer weer. Ik vind Amerika ook echt veel leuker om te zien dan de Nederlandse of zelfs Britse versie.
Is het wat daar in Canadaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:00 schreef Faxie het volgende:
Canada's Got Talent is ook te downloaden trouwens....
Eerste 2 afleveringen staan online.
Ik ga die eens in de gaten houden.
Geen idee, maar gezien het karakter van Canadezen over het algemeen zal het meer vergelijkbaar zijn met Autralia's Got Talent dan America vermoed ik.quote:
quote:
gammaquote:Op maandag 14 mei 2012 23:45 schreef FL_Freak het volgende:
Vandaag in Amerika de premiere van seizoen 7
Heb je het al gezien? Ik ben tot nu toe een hlf uur. Ik moet zeggen ik mis pierce niet echt, ik vind howerd wel een leuke vervanger.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:11 schreef Danny het volgende:
[..]
als in; 'dat zeg ik'
staat nog niet op usenet trouwens
Hoezo focus op de slechte acts? Heel veel slechte acts laten ze gigantisch versneld zien, en dan hoor je een paar keer de X's, en gaan ze alweer door met een goede act.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 03:24 schreef Faxie het volgende:
Ik vind dit seizoen tot nu toe zwaar tegenvallen anders.
Sowieso brengen ze het nogal kut... veel focus op de slechte acts, en heel veel focus op randzaken...
En dan ook echt heel veel van die montages...
Nah doe mij Australia's Got Talent maar, die's echt goed dit jaarVorig jaar ook trouwens.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoezo focus op de slechte acts? Heel veel slechte acts laten ze gigantisch versneld zien, en dan hoor je een paar keer de X's, en gaan ze alweer door met een goede act.Ik vind juist dat de goede acts worden uitgelicht, alleen maar mooi, van die montages op de goede acts.
Dat dus. Ook een hele opbouw naar een slechte act vaak. Of een goede act die amper aandacht krijgt. En veels te veel randzaken en bombast, typisch Amerikaans dus.quote:Wel jammer inderdaad dat aardig wat gescript overkomt/is en ze bepaalde dingen in de spotlight zetten om dramatischer over te komen en andere zaken die het verdienen, maar geen stoer of zielig verhaal hebben, geen aandacht gunnen.
Sorry de halve finalequote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:27 schreef Karina het volgende:
Ah de finale wil ik nog wel even zien
He? Wanneer was die dan, ik zie staan Airs Tonight?
In amerika is uit uitgezonden. Aflevering 26 geloof ik. Morgen kunnen we dus de uitslag van de top 3 verwachten en dat is dan de finale zeg maar.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha vanavond is de volgende halve finale dan?
Ik zit de eerste halve finale te kijken (afl 26). Hoe zit dat met die hond? Doet die hond echt zijn bek steeds openquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
In amerika is uit uitgezonden. Aflevering 26 geloof ik. Morgen kunnen we dus de uitslag van de top 3 verwachten en dat is dan de finale zeg maar.
Todd met z'n simpele Amerikaanse oneliner humor? Serieus?quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:56 schreef Karina het volgende:
Die zandman vond ik geen moer aan, bij Beat the Best zat ook al iemand (een vrouw) die dat deed. Ja voor 1 minuut is het leuk, maar om daar nou een uur naar te kijken...
Ik wilde dat Todd doorging met zijn rare hondje.
De acrobaten vond ik wel goed, maar op een of andere manier kwam het een beetje onsmakelijk over, ik weet niet waar het aan lag.
Dat zingende jongetje vond ik niks, maar die ging gelukkig niet door. Hopelijk dat joch volgende week ook niet
Hij is toch met die hond? Dat hondje vond ik gewoon grappigquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Todd met z'n simpele Amerikaanse oneliner humor? Serieus?Dan vond ik die ander toch beter. Ook weer typisch Amerikaans, maar nog leuk gevonden woordgrappen tenminste.
Ze kunnen de naam beter veranderen in 'America's got a Vegas show' want dat schijnen ze veel belangrijker te vinden.
Van die andere vond ik de kwartfinale nogal zwak.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is toch met die hond? Dat hondje vond ik gewoon grappigDie andere comedian vond ik niks aan.
En ja dat laatste klopt wel inderdaad. Geweldige prijs trouwens, 1 miljoen
Ik vond die lenige neger wel goed, ik houd er niet van, maar het was WEL goed. Zangers en zangeressen hoeft van mij niet, die zie je wel in andere shows.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Van die andere vond ik de kwartfinale nogal zwak.
De poppers hadden van mij ook wel doorgemogen eigenlijk.
Ik vond 'm ook goed, maar hij doet elke keer hetzelfde lijkt het wel. Tevens mist hij choreografie. Ik vind het heel amateuristisch overkomen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond die lenige neger wel goed, ik houd er niet van, maar het was WEL goed. Zangers en zangeressen hoeft van mij niet, die zie je wel in andere shows.
Ik heb hem maar 2 keer gezien, ja het is wel elke keer hetzelfde, maar dat is met meer dingen natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vond 'm ook goed, maar hij doet elke keer hetzelfde lijkt het wel. Tevens mist hij choreografie. Ik vind het heel amateuristisch overkomen.
Ja oke, maar je hebt 'hetzelfde' en 'hetzelfde' snap jequote:Op zaterdag 1 september 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb hem maar 2 keer gezien, ja het is wel elke keer hetzelfde, maar dat is met meer dingen natuurlijk.
Ja dat is waar, maar ik vind dat bijvoorbeeld ook van de Sandman. Voor mij is dat altijd hetzelfde...quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja oke, maar je hebt 'hetzelfde' en 'hetzelfde' snap je![]()
Als elk individueel optreden bijna exact hetzelfde is dan is er iets mis hoor.
Dat vind ik raar, want hij beeld toch telkens andere dingen uit, hij vetrelt elke keer een ander verhaal.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar ik vind dat bijvoorbeeld ook van de Sandman. Voor mij is dat altijd hetzelfde...
Ja wel een ander verhaal maar ik vind het saai, dat gedraai in het zand, voor mij is het allemaal hetzelfde. Maar het is ook een kwestie van smaak natuurlijk. Voor mij hoeven er ook geen kinderen door, vind ik ook niks meestalquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat vind ik raar, want hij beeld toch telkens andere dingen uit, hij vetrelt elke keer een ander verhaal.
Turf (die danser dus) doet elke keer bijna hetzelfde dansje met dezelfde moves.
Terecht dat hij eruit ligt imo. De zandman mocht er overigens ook wel uit van mij.
Ben benieuwd wat die schilder (blabla en z'n CMYK's) gaat doen. Waarschijnlijk ook hetzelfde truukje weer... maar hopelijk blijft hij origineel...
Dat was alleen een optreden van een deelnemer van "vroeger". Je zag die illusionist toch? Die was gekozen door het publiek om nog een keer terug te komen om op te treden.quote:Op maandag 10 september 2012 21:55 schreef shiznuts het volgende:
Maar was er niet iets waardoor het publiek nog een favoriet terug kon halen?
Tja Amerikanen kunnen daarom lachen... een act vol met inkoppertjesquote:Op donderdag 13 september 2012 12:59 schreef Karina het volgende:
Finale vanmorgen bekeken, geen idee wie er gaat winnen. De stand-up vond de jury weer geweldig, ik vond de grapjes eigenlijk nogal voor de hand liggend, Donald Duck zonder broek aan, haha
Tja ik vond die dansers erg rommelig deze keer.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:13 schreef Karina het volgende:
William Close vond ik eigenlijk ook niet zoveel aan. Ik gok zelf toch op de dansers. Al zijn die kinderen eigenlijk best irritant, dat speechje van dat kind op het eind, heeft ze vast zelf bedacht
Ja klopt, het deel met het "gordijn" duurde ook te lang vond ik.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik vond die dansers erg rommelig deze keer.
Maarja kinderen zijn schattig dus zullen wel veel stemmen binnenhalen ja...
Idd.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja klopt, het deel met het "gordijn" duurde ook te lang vond ik.
Ik vond hem vreselijk!! Een creepy gladjakkerquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:35 schreef Karina het volgende:
Gekeken en het duurde wel erg lang. Deze man had ik nog niet gezien, omdat ik niet alle afleveringen heb gevolgd, wat een vent
What's you gonna do
Zolang hij ophoudt met inkoppertjes maken over uitdrukkingen.....quote:Op zaterdag 15 september 2012 04:16 schreef FL_Freak het volgende:
Die comedian mocht van mij eigenlijk wel winnen, maar die komt er op deze manier ook nog wel. Hij is gewoon super grappig!
Wel leuk hoe ze sommige enorm slechte maar memorabele acts terughalen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:35 schreef Karina het volgende:
Gekeken en het duurde wel erg lang. Deze man had ik nog niet gezien, omdat ik niet alle afleveringen heb gevolgd, wat een vent
What's you gonna do
Whaha dat was juist episch en nick cannon die voor haar t-pain regelde vond ik wel tof van hem.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel leuk hoe ze sommige enorm slechte maar memorabele acts terughalen.
Vorig jaar dacht ik met die dikke negerin die een nummer zong met alleen de tekst 'Blabla in my studio'
Oh ik had een nieuw topic geopend omdat deze al zo oud isquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Tevens kan een modje 6/7 naar 8 willen veranderen?
oh haha sluit deze dan maarquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik had een nieuw topic geopend omdat deze al zo oud is
TAL / America's Got Talent - Seizoen 8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |