leuke vrouw idd, met een leuke uitstraling ook.quote:
Voor die malloten kijk ik echt niet. Kun je beter de Britse versie kijken, daar spenderen 80% van de show aan malloten. Geef mij maar de Australische versie dan. Die besteden vooral tijd aan leuke optredens van talentvolle deelnemers.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:14 schreef Butterscotch het volgende:
Babywockee ftw!
Wat een malloten heb je elke keer weer. Ik vind Amerika ook echt veel leuker om te zien dan de Nederlandse of zelfs Britse versie.
Is het wat daar in Canadaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:00 schreef Faxie het volgende:
Canada's Got Talent is ook te downloaden trouwens....
Eerste 2 afleveringen staan online.
Ik ga die eens in de gaten houden.
Geen idee, maar gezien het karakter van Canadezen over het algemeen zal het meer vergelijkbaar zijn met Autralia's Got Talent dan America vermoed ik.quote:
quote:
gammaquote:Op maandag 14 mei 2012 23:45 schreef FL_Freak het volgende:
Vandaag in Amerika de premiere van seizoen 7
Heb je het al gezien? Ik ben tot nu toe een hlf uur. Ik moet zeggen ik mis pierce niet echt, ik vind howerd wel een leuke vervanger.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:11 schreef Danny het volgende:
[..]
als in; 'dat zeg ik'
staat nog niet op usenet trouwens
Hoezo focus op de slechte acts? Heel veel slechte acts laten ze gigantisch versneld zien, en dan hoor je een paar keer de X's, en gaan ze alweer door met een goede act.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 03:24 schreef Faxie het volgende:
Ik vind dit seizoen tot nu toe zwaar tegenvallen anders.
Sowieso brengen ze het nogal kut... veel focus op de slechte acts, en heel veel focus op randzaken...
En dan ook echt heel veel van die montages...
Nah doe mij Australia's Got Talent maar, die's echt goed dit jaarVorig jaar ook trouwens.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoezo focus op de slechte acts? Heel veel slechte acts laten ze gigantisch versneld zien, en dan hoor je een paar keer de X's, en gaan ze alweer door met een goede act.Ik vind juist dat de goede acts worden uitgelicht, alleen maar mooi, van die montages op de goede acts.
Dat dus. Ook een hele opbouw naar een slechte act vaak. Of een goede act die amper aandacht krijgt. En veels te veel randzaken en bombast, typisch Amerikaans dus.quote:Wel jammer inderdaad dat aardig wat gescript overkomt/is en ze bepaalde dingen in de spotlight zetten om dramatischer over te komen en andere zaken die het verdienen, maar geen stoer of zielig verhaal hebben, geen aandacht gunnen.
Sorry de halve finalequote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:27 schreef Karina het volgende:
Ah de finale wil ik nog wel even zien
He? Wanneer was die dan, ik zie staan Airs Tonight?
In amerika is uit uitgezonden. Aflevering 26 geloof ik. Morgen kunnen we dus de uitslag van de top 3 verwachten en dat is dan de finale zeg maar.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha vanavond is de volgende halve finale dan?
Ik zit de eerste halve finale te kijken (afl 26). Hoe zit dat met die hond? Doet die hond echt zijn bek steeds openquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
In amerika is uit uitgezonden. Aflevering 26 geloof ik. Morgen kunnen we dus de uitslag van de top 3 verwachten en dat is dan de finale zeg maar.
Todd met z'n simpele Amerikaanse oneliner humor? Serieus?quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:56 schreef Karina het volgende:
Die zandman vond ik geen moer aan, bij Beat the Best zat ook al iemand (een vrouw) die dat deed. Ja voor 1 minuut is het leuk, maar om daar nou een uur naar te kijken...
Ik wilde dat Todd doorging met zijn rare hondje.
De acrobaten vond ik wel goed, maar op een of andere manier kwam het een beetje onsmakelijk over, ik weet niet waar het aan lag.
Dat zingende jongetje vond ik niks, maar die ging gelukkig niet door. Hopelijk dat joch volgende week ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |