Klopt. Vond weinig spectaculairs zitten bij de zangacts. Had dat jochie nooit doorgelaten, maar ja 'ah, zo jong en cute en hij feliciteerde nog snotterend z'n broertje'. Had Andrew ook niet doorgelaten. Tijdens de eerste auditie was ik 'blown away', maar dat was omdat je het niet verwacht en bovendien klonk het gewoon ook voor geen meter, was net kattengejank (imho, de jury noemde het spectaculair).
Het probleem van de acrobatenact was het feit dat het een enkele en korte 'act' was en er weinig 'showelement' zat. Trucje doen, klaar, was echt veel te snel voorbij, miste er 'iets' omheen. Die kale heeft wel een erg olijke kop! Die hadden echt door gemoeten, maar goed.
Ben Blaque zag ik ook nog wel doorgaan. 't Is een act die best in Las Vegas zou passen. Zozeer gevaarlijk vond ik het nou niet, maar geblinddoekt een pijl richten op gehoor, 't had dat showelement en de spanning wel vond ik. Todd met z'n hond Irving mocht dan wel weer door van me, had goed geluisterd naar Howard. Was wat scherper (meer edgy) en actueel, het boeide. Punt. Alleen heeft hij concurrentie waar 'ie niet tegenop kan. Ik moet altijd zo lachen om die kop van Jacob.

En Tom Cotter heeft gewoon sterk materiaal.

Ben niet zo van de dansacts, behalve Turf dan, die gast is echt baas. Al die dansacts zijn wel aardig en alles, maar echt entertainen en vernieuwen doet het hier (imho dus) telkens niet (vond trouwens die cheerleadersact die ze erdoorheen gooiden ook vreselijk, Cirque du Soleil en een of andere broadway-acrobatiek ofzo die eerder eens langskwamen vond ik echt wel wat hebben, maar dit sloeg echt nergens op nu

).
De muzikale acts hebben het echt laten afweten, vooral de bands/zangers. Alleen jammer dat Eric & Olivia weg zijn, die vond ik eigenlijk wel aardig. Verder heb je alleen nog noemenswaardig Tim Hockenberry (die ik echter niet zie winnen) en William Close natuurlijk nog.
Qua creatieve uitspattingen wist Lightwire Theater mij wel te entertainen. De andere acts in die richting hebben het toch allemaal net niet.
Als ik kijk naar wat er nog
staat, dan denk ik dat het een comedian wordt. Daar zou ik een kaartje voor kopen en een Vegas-show van gaan kijken, de rest zie ik me nog niet echt een hele show vullen waarbij je continu geëntertaind bent.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz