quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja ff halen en ff monteren, zo gedaan kost niks100 euro heb je volgend jaar in ieder geval beeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan download ik het gewoon jongequote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:18 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
100 euro heb je volgend jaar in ieder geval beeld.
De HD versie staat rond 00.00 NL tijd op usenetquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:03 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Ze zullen BGT wel niet uitzenden op +1, vanwege reclame enzoDan maar downloaden of via YT morgen kijken.
Wat mij wel dwars zat dat het helemaal niet leek alsof ze al die comments waardeerde. Ging bij het ene oor eruit en ander eruit. en net voor ze wegloopt nog ff zeiken iddquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:24 schreef Stefan het volgende:
Die Alice met dr gejank, oprotten, je kan ook overdrijven
Eeuwig zonde, want wát een stem. Sexy, mooi, sensueel, alles.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat mij wel dwars zat dat het helemaal niet leek alsof ze al die comments waardeerde. Ging bij het ene oor eruit en ander eruit. en net voor ze wegloopt nog ff zeiken idd
Daarbij is ze plat gezegd ook fucking lekker ook.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Eeuwig zonde, want wát een stem. Sexy, mooi, sensueel, alles.
En 2 uur later NOG janken. Opzoutenquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat mij wel dwars zat dat het helemaal niet leek alsof ze al die comments waardeerde. Ging bij het ene oor eruit en ander eruit. en net voor ze wegloopt nog ff zeiken idd
Denk dat laatste, zo gebeurde het de vorige keer volgens mij ook. Ik verwacht trouwens dat die knakker met die handpop 'm krijgt (geweldige Simon Cowell-pop overigens!), zo niet die kinderdansgroep die derde werd uit de eerste semi final.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:09 schreef FL_Freak het volgende:
Wordt er nog een aparte show van gemaakt met die wild cards? Of krijgen we bij de final zaterdag te zien wie erbij komt als wild card?
`quote:Op maandag 3 juni 2013 11:24 schreef BartUlft het volgende:
[..]
Denk dat laatste, zo gebeurde het de vorige keer volgens mij ook. Ik verwacht trouwens dat die knakker met die handpop 'm krijgt (geweldige Simon Cowell-pop overigens!), zo niet die kinderdansgroep die derde werd uit de eerste semi final.
En wie gaat er winnen? Ik hoop Attraction, maar de producers zullen het wel gaan bepalen, de uiteindelijke top 3 treedt namelijk altijd als laatste op in de show. Dus afwachten wat de volgorde wordt.
Nee, de wildcard doet mee, ze hebben zaterdag onderling al besloten wie er doorgaatquote:Op zondag 2 juni 2013 15:09 schreef FL_Freak het volgende:
Wordt er nog een aparte show van gemaakt met die wild cards? Of krijgen we bij de final zaterdag te zien wie erbij komt als wild card?
Gabz en die mini Beyonce vind ik goed. Jack is leuk maar niet super.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
`
Als het maar niet een van die kinder groepen is
Ik hoop toch Alicequote:Op maandag 3 juni 2013 19:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, de wildcard doet mee, ze hebben zaterdag onderling al besloten wie er doorgaat
Is dat niet allemaal in scène gezet? Alles voor de ratings daar.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:32 schreef Stefan het volgende:
Ik verwacht trouwens dat Amanda en Alyshia eruitgeknikkend gaan worden, David blijft. Simon was not amused dat ze in de voorronde hadden gestaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |