Ja, maar Engeland mag alleen stemmenquote:Op zondag 9 juni 2013 03:51 schreef Faxie het volgende:
Ik vond die laatste van hun anders behoorlijk tegenvallen. Veruit de minste van de 3.
Zo'n neopakkenact was ook bij America's Got Talent gedaan, en die was vele malen beter...quote:Op maandag 14 april 2014 08:43 schreef SunChaser het volgende:
De meeste coole acts zijn gewoon professionale acts uit het buitenland die even reclame komen maken, zoals de neonpakkenact. Vorig jaar was het schaduwtheater ook al professioneel
BG More Talent was wel weer leuk
Dat met neon pakken is al zelfs meer dan 1 keer gedaan.quote:Op maandag 14 april 2014 10:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo'n neopakkenact was ook bij America's Got Talent gedaan, en die was vele malen beter...
Ow zou best kunnen. M'n geheugen laat me wat in de steek.quote:Op maandag 14 april 2014 11:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat met neon pakken is al zelfs meer dan 1 keer gedaan.
Het zal weer ff duren voordat we weer iets echt origineels gaan zien. Ik vond dat emo meisje die opera kon zingen wel leuk. Ze deed mij een beetje denken aan die chick van vorig jaar die van die oude nummers zong en ook extreem zenuwachtig was.quote:Op maandag 14 april 2014 11:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow zou best kunnen. M'n geheugen laat me wat in de steek.![]()
Maar dat zie je wel vaker dat bepaalde acts een seizoen later in een ander land ook langskomen, vaak een stuk minder indrukwekkend ook.
Nouja ik zal het hele seizoen wel weer gaan volgen, als is het maar omdat het wel relaxed is om even op te zetten als ik uit een nachtdienst thuis komquote:Op maandag 14 april 2014 11:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het zal weer ff duren voordat we weer iets echt origineels gaan zien. Ik vond dat emo meisje die opera kon zingen wel leuk. Ze deed mij een beetje denken aan die chick van vorig jaar die van die oude nummers zong en ook extreem zenuwachtig was.
Ik kijk het ook gewoon uit gewoontequote:Op maandag 14 april 2014 19:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik zal het hele seizoen wel weer gaan volgen, als is het maar omdat het wel relaxed is om even op te zetten als ik uit een nachtdienst thuis kom
Kijk je BGMT ook, dat is nog relaxter voor uit de nachtdienstquote:Op maandag 14 april 2014 19:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik zal het hele seizoen wel weer gaan volgen, als is het maar omdat het wel relaxed is om even op te zetten als ik uit een nachtdienst thuis kom
Niet meer. Vond het nooit zo boeiendquote:Op maandag 14 april 2014 21:38 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Kijk je BGMT ook, dat is nog relaxter voor uit de nachtdienst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |