SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heet gewoon rummikub hoor...quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:30 schreef Julis het volgende:
https://play.google.com/s(...)aG95Z2FtZXMub2tleSJd
Grappig om te lezen dat Nederlanders ook verslaafd raken aan het spel Okey..
Rummikub is de gayversie van okey. Volgens mij zit dat epic gevoel er niet in als iemand een tas atmak doet die jouw el bitirmekt.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Rummikub is de gayversie van okey. Volgens mij zit dat epic gevoel er niet in als iemand een tas atmak doet die jouw el bitirmekt.
quote:inge op 21 april 2012 (HTC Desire S met versie 1.462)
Snap er niks van... Gaat het nou om wie de meeste punten heeft.. of ...
Snap er niks van... Gaat het nou om wie de meeste punten heeft.. of juist zo min mogelijk punten op je plankje??? HELP!!!
Speel je ook onder het genot van çay en pistachenoten?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik hou van Okey, en ik ben de boooomb
Like duh,quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Speel je ook onder het genot van çay en pistachenoten?
Wij hebben een doos vol van die poeder uit turkijequote:Op zaterdag 21 april 2012 22:40 schreef Julis het volgende:
Turkish apple van Pickwick vind ik niet zo lekker.
http://piles.nl/fok/index.php?user_id=165924quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:41 schreef msnk het volgende:
21 delen achter elkaar gepost hier, nieuw record voor mij
zG heeft vast statistieken met users die dat veel vaker hebben gedaan? Care to share?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Rummikub is de gayversie van okey. Volgens mij zit dat epic gevoel er niet in als iemand een tas atmak doet die jouw el bitirmekt.
Sorry, ik speel met meerdere mensen tegelijk dus wist niet meer wat ik bij jou had getekendquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:14 schreef xminator het volgende:
Jale heb hem alzo simpel.
Julis je speelde best goed ja! Jammer dat je broertje weer ging ragen, zo rematch? Jij hebt de map al, nu je hebt gespeeld met mij.
Ken, ik opende hem ook laatquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:21 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Sorry, ik speel met meerdere mensen tegelijk dus wist niet meer wat ik bij jou had getekend
quote:
Ik wil wel een rematch. Kubi wil het in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:14 schreef xminator het volgende:
Jale heb hem alzo simpel.
Julis je speelde best goed ja! Jammer dat je broertje weer ging ragen, zo rematch? Jij hebt de map al, nu je hebt gespeeld met mij.
Much love, zei ik altijd totdat ik erachter kwam dat justin beaver dat ook zegtquote:
hmm, kan ie niet tegen zn verliesquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:42 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik wil wel een rematch. Kubi wil het in ieder geval niet.
Hmmm,quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Much love, zei ik altijd totdat ik erachter kwam dat justin beaver dat ook zegt
[..]
hmm, kan ie niet tegen zn verlies. Is leuker als we met meer mensen spelen...
Bir-thee.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:42 schreef Levolution het volgende:
Sowieso theezakjes.Nooit sterk genoeg.
Gewoon shitload van deze erin knallen:
[ afbeelding ]
Goedenavond bro.quote:Op zondag 22 april 2012 00:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Bir-thee.
Sup fellas ?
Iedereen aan de AoE ?
Yeah buddyquote:Op zondag 22 april 2012 00:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Bir-thee.
Sup fellas ?
Iedereen aan de AoE ?
Levo, ne var ne yok? Gaat alles goed?quote:
ff op gameranger klikken, ik kom er aanquote:
Goedenavond broer. Waddup ? we hebben je gemist mang. hebben het de laatste tijd moeten doen met idioten zoals arcadia en spikedpic.quote:
Gaat goed man. Hoe gaat het met jou?quote:Op zondag 22 april 2012 00:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Yeah buddy
[..]
Levo, ne var ne yok? Gaat alles goed?
LOL. De subtiliteit is weer ver te zoeken.quote:Op zondag 22 april 2012 00:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
ff op gameranger klikken, ik kom er aan
[..]
Goedenavond broer. Waddup ? we hebben je gemist mang. hebben het de laatste tijd moeten doen met idioten zoals arcadia en spikedpic.
Is toch vet. Misschien installeer ik die shit ook wel als ik wat meer tijd heb.quote:
Regel AoE2 voor me + key dan help ik welquote:Op zondag 22 april 2012 00:29 schreef Bilge het volgende:
Kan iemand die arrogante Emirdagli verslaan met AoE2? Hij won 2 potjes omdat hij toevallig in mijn team zat en denkt nu ineens dat hij Djengiz Kagan is. _0-
Ik zou hem graag zelf een lesje leren, maar ben helaas aan het werken.
Volgens mij doen ze AoE II: Age of Kings uit 1999. Niet verkrijgbaar op Steam.quote:Op zondag 22 april 2012 00:31 schreef xaban06 het volgende:
http://store.steampowered(...)&term=age+of+empires
welke moet ik hebben?
*3 potjesquote:Op zondag 22 april 2012 00:29 schreef Bilge het volgende:
Kan iemand die arrogante Emirdagli verslaan met AoE2? Hij won 2 potjes omdat hij toevallig in mijn team zat en denkt nu ineens dat hij Djengiz Kagan is. _0-
Ik zou hem graag zelf een lesje leren, maar ben helaas aan het werken.
Fixedquote:Op zondag 22 april 2012 00:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
ff op gameranger klikken, ik kom er aan
[..]
Goedenavond broer. Waddup ? we hebben je gemist mang. hebben het de laatste tijd moeten doen met idioten zoals picman en mijn moeder.
Ga naar gameranger, add 1 van de mensen die in de lobby zitten en dan join session ofzo.quote:
Ik heb gameranger niet geinstalleerd.quote:Op zondag 22 april 2012 01:42 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ga naar gameranger, add 1 van de mensen die in de lobby zitten en dan join session ofzo.
quote:Op zondag 22 april 2012 03:28 schreef Weissman het volgende:
zargon, ik heb echt keihard gelachen, half uur lang. thnx brah
We spelen niet de browsergame waar jij op doelt, maar echt AOE II, maar dan online tegen elkaar.quote:Op zondag 22 april 2012 09:57 schreef Gamesua het volgende:
Het is geen Age of Empires 2 Online, het is gewoon Age of Empires Online. Geweldig spel trouwensAlleen jammer dat de developers nu het halverwege hebben overgenomen en het spel dus praktisch driekwart jaar stil heeft gelegen. De eerste grote update is een paar weken geleden uitgekomen en hopelijk komt het snel weer goed ermee. Echt goede tijden gehad vroeger met die franchise en het herinnert je er zeker wel aan
![]()
(Als je wilt uitproberen kan het gratis, gewoon op Steam downloaden; je kan bijbetalen voor Premium waarmee gewoon meer mogelijk is, raad ik ook wel aan. Mijn tip: begin met gratis Greeks, speel levels 1-20 en koop daarna Celts!)
Het is geen browsergame, het is een echt spel als AOEII maar dus gewoon AOE "Online". Het is net als de normale AOE franchise maar alleen online. Een mix van RTS en RPG, met single en multiplayer elementen. Moet je echt ff proberenquote:Op zondag 22 april 2012 10:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
We spelen niet de browsergame waar jij op doelt, maar echt AOE II, maar dan online tegen elkaar.
quote:
Niet. Download gameranger ff en maak een acc, add my daarna ik heet revolution.quote:Op zondag 22 april 2012 10:21 schreef xaban06 het volgende:
cba ne oluyo .. AoE speelden jullie toch .. en hoe kan ik zonder gameranger ofzo mee doen
Uhu, riiiiiight. In welke wereld leef jij?quote:Op zondag 22 april 2012 13:02 schreef Levolution het volgende:
Slapen? Iedereen hier was al op voor dag en dauw om naar de kerk te gaan! Het is wel zondag hoor.
Aahhahaha dumbassquote:
Aangeleerd, is eigenlijk best een goede rapper en qua niveau net zo goed als 2pac.quote:
Elhamdulilah iyiyimquote:
Net zo goed als 2Pac ? Dat bestaat niet.quote:Op zondag 22 april 2012 13:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Aangeleerd, is eigenlijk best een goede rapper en qua niveau net zo goed als 2pac.
[..]
Elhamdulilah iyiyim
Mijn ogen zijn helemaal roodquote:Op zondag 22 april 2012 13:52 schreef Weissman het volgende:
JJ, we waren niet aan het slapen. Gew naar de kerk op zondag jwz.
Jij zit op 14 posts gemiddeld per dag, ik op 22 per dagquote:Op zondag 22 april 2012 14:00 schreef Weissman het volgende:
Bijna op 10.000 posts
Fok!, wat doe je met mijn leven
quote:Op zondag 22 april 2012 14:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Jij zit op 14 posts gemiddeld per dag, ik op 22 per dag
Gast, is kloons maken jouw favoriete bezigheid ofzo ?quote:Op zondag 22 april 2012 14:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turken op FOK! #608 olieworstelende potten zonder kijkers!.
De vertaling is enkelvoud, voor meervoud moet altijd de en het is zowiezo niet het stem, het is de stem.quote:
"Gast"? Distantieer je je van mij nu je dit weet?quote:Op zondag 22 april 2012 14:36 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Gast, is kloons maken jouw favoriete bezigheid ofzo ?
*Sowieso.quote:Op zondag 22 april 2012 14:37 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
De vertaling is enkelvoud, voor meervoud moet altijd de en het is zowiezo niet het stem, het is de stem.
Het was geen werkwoord, er staat le vote.quote:Op zondag 22 april 2012 14:39 schreef xminator het volgende:
Wat is correct spiked:
-De stemmen kan nu beginnen!
-Het stemmen kan nu beginnen!
Tja, je bereikt dan ook niks in het leven zonder risico's te nemen.quote:Op zondag 22 april 2012 14:40 schreef Weissman het volgende:
Spiked je begeeft je steeds vaker op glad ijs.
Wow, je leert echt veel op het vwo héquote:Op zondag 22 april 2012 14:43 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Tja, je bereikt dan ook niks in het leven zonder risico's te nemen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:28 schreef xminator het volgende:
Wanneer gingen we ook al bbqen met de turken van hier??
'Het stemmen' is een zelfstandig naamwoord.quote:Op zondag 22 april 2012 14:40 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Het was geen werkwoord, er staat le vote.
Jawel maar duurde niet lang. Wij zaten gewoon in de garage met de garagedeur open. Regen, wind, kou etc. niks weerhoud ons van een stuk lekker gegrild vlees.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 april 2012 15:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jawel maar duurde niet lang. Wij zaten gewoon in de garage met de garagedeur open. Regen, wind, kou etc. niks weerhoud ons van een stuk lekker gegrild vlees.
En ik hoefde niet eens voor pics te vragen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bortecinems vlees![]()
Dan hebben ze het fout vertaald, want le vote betekent de stem ( voorzover ik weet )quote:Op zondag 22 april 2012 14:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
'Het stemmen' is een zelfstandig naamwoord.
[..]
Jawel maar duurde niet lang. Wij zaten gewoon in de garage met de garagedeur open. Regen, wind, kou etc. niks weerhoud ons van een stuk lekker gegrild vlees.
Hoe maken jullie Adana kebab ? Ik heb het gebprobeerd maar het smaakte hetzelfde als kofteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moeder
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!,
!,
!.
Eline verdim, daha ne istiyorsun?quote:Op zondag 22 april 2012 15:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou ja, adam bir davet eder enzo.
Wij hebben gisteren geen Adana kebab gemaakt maar Adana kebab is best simpel te maken hoor. Lamsgehakt, rode pepers, zout en het meest belangrijke ingrediënt:quote:Op zondag 22 april 2012 15:10 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Hoe maken jullie Adana kebab ? Ik heb het gebprobeerd maar het smaakte hetzelfde als kofte
Zoek maar eens op recept voor 'kebab koobideh'.quote:Op zondag 22 april 2012 15:10 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Hoe maken jullie Adana kebab ? Ik heb het gebprobeerd maar het smaakte hetzelfde als kofte
quote:Op zondag 22 april 2012 15:15 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zoek maar eens op recept voor 'kebab koobideh'.
Ik heb in Turkije Adana Kebab gegeten, maar - met alle respect - jullie turken weten echt niet hoe een echte kebab gemaakt moet worden.quote:Op zondag 22 april 2012 15:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]![]()
Jullie doen er veel kruiden en andere dingen. in. Echte Adana kebab hoort niet gekruid te zijn. Alleen zout, rode pepers en extre vet.
Dat komt omdat ze buiten Adana geen kebab kunnen maken. Ik heb nog nooit goede Adana kebab buiten Adana gegeten. Ze verkopen gewoon gegrild gehakt als Adana kebab.quote:Op zondag 22 april 2012 15:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb in Turkije Adana Kebab gegeten, maar - met alle respect - jullie turken weten echt niet hoe een echte kebab gemaakt moet worden.
Wat is echte kebab? Wij nomen al het gegrild vlees 'kebab' dus wij kennen wel 100 soorten verschillende kebab.quote:Wij doen er op zich niet veel kruiden in hoor. Echte kebab is trouwens de koobideh.
Gast? Wat is er mis met jou?quote:Op zondag 22 april 2012 15:25 schreef msnk het volgende:
Ik krijg vlees tegenwoordig niet eens meer binnen. En dat terwijl ik vroeger juist vleeschverslaafd was
Mja, mis er niet veel aan eigenlijk, zolang ik maar af en toe een frikandel kan wegwerken
Ik ben nooit in Adana geweest, dus wat je zegt kan best kloppen. Wat ik wel weet is dat de Adana Kebab die ik Turkije heb gegeten echt totaal niet smaakt. De beste kebab die ik in Turkije heb gegeten was in een Iraans restaurant in Istanbul.quote:Op zondag 22 april 2012 15:23 schreef Bortecinem het volgende:
Dat komt omdat ze buiten Adana geen kebab kunnen maken. Ik heb nog nooit goede Adana kebab buiten Adana gegeten. Ze verkopen gewoon gegrild gehakt als Adana kebab.
Ik bedoelde dat de kebab van jullie weer van ons komt. De naam ook trouwens, maar ander verhaal. Wij doen er wel kruiden in, maar niet meer dan peper en zout hoor. Paar dingen wat ik echt stuitend vond:quote:Wat is echte kebab? Wij nomen al het gegrild vlees 'kebab'. En jawel, jullie doen er wel kruiden in. Terwijl echte Adana kebab heel anders is dan kebab koobideh.
[..]
Ik rook etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hahaha, Turklumu kayip etmissimquote:
Kan het zijn dat je arrogantie je smaak beïnvloedde?quote:Op zondag 22 april 2012 15:29 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben nooit in Adana geweest, dus wat je zegt kan best kloppen. Wat ik wel weet is dat de Adana Kebab die ik Turkije heb gegeten echt totaal niet smaakt. De beste kebab die ik in Turkije heb gegeten was in een Iraans restaurant in Istanbul.
Hoe komt kebab van jullie als kebab in Turkije niks anders is dan 'gegrild' vlees. Wil je soms beweren dat de Perzen de wereld hebben geleerd om vlees boven een vuurtje te bakken? Nu kan het best zijn dat bepaalde gerechten een Perzische invloed hebben. Maar om nou te beweren dat al onze kebab van jullie komt.quote:Ik bedoelde dat de kebab van jullie weer van ons komt. De naam ook trouwens, maar ander verhaal. Wij doen er wel kruiden in, maar niet meer dan peper en zout hoor. Paar dingen wat ik echt stuitend vond:
Kebab hoor je sowieso niet te eten met rijst. Dat is een Iraans/Perzische traditie. Wij Turken eten kebab met pide/brood. Dit is hoe Turken kebab eten:quote:1) Rijst. Bij kebab hoort rijst en ik heb nog nooit - waar dan ook ter wereld - zo weinig rijst gehad bij de kebab. Ik moet eerlijk zeggen dat de meeste Turken waar ik heb gegeten ook niet echt weten hoe ze rijst moeten waken.
Dat zeg ik. De meeste restauranten maken geen echt Adana kebab. In echte Adana kebab hoort schapen staartvet waardoor de kebab helemaal niet droog is.quote:2) Het vlees voelde gewoon niet aan als echt vlees. Te droog en veel te veel brood erbij. Als je echt koobideh hebt gegeten dan begrijp je wel wat ik bedoel.
Dan zal die arrogantie dan ook waarschijnlijk de smaak van mijn mede-Iraniers beïnvloed hebben. We stonden een beetje te lachen met zijn allen om de kebab die we geserveerd kregen. Het meest lachwekkende van alles was nog toen de garson kwam vragen hoeveel gram kebab we wilde hebben.quote:Op zondag 22 april 2012 15:34 schreef Bortecinem het volgende:
Kan het zijn dat je arrogantie je smaak beïnvloedde?
Het woord komt van het Perzisch wat gegrild vlees betekent. Niet proberen er een karikatuur van te maken, want je begrijpt best wat ik bedoel. Een dergelijk vlees bakken boven een vuurtje is origineel niet Turks, net zoals Shoarma dat ook niet is. Jullie kwamen er pas in aanraking mee toen jullie naar Anatolie kwamen.quote:Hoe komt kebab van jullie als kebab in Turkije niks anders is dan 'gegrild' vlees. Wil je soms beweren dat de Perzen de wereld hebben geleerd om vlees te bakken boven een vuurtje? Nu kan het best zijn dat bepaalde gerechten een Perzische invloed hebben. Maar om nou te beweren dat al onze kebab van jullie komt.![]()
![]()
Bronquote:The phrase is essentially Persian in origin and Arabic tradition has it that the dish was invented by medieval persian soldiers who used their swords to grill meat over open-field fires.
Ik vind dat kebab wel juist met rijst gegeten hoort te worden. Ja, ik weet hoe jullie kebab eten, maar zelfs als ik dat plaatje zie merk ik meteen dat die kebab niet goed is. Zo hoort echt kebab te zijn:quote:Kebab hoor je sowieso niet te eten met rijst. Dat is een Iraans/Perzische traditie. Wij Turken eten kebab met pide/brood. Dit is hoe Turken kebab eten:
Prima, maar zelfs het vlees an sich smaakte totaal niet.quote:En nogmaals, brood bij kebab is onze traditie. Wij vinden dat lekkerder. Dat jij liever rijst hebt is prima. Maar wij hebben het liever anders.
Soms heb ik gewoon zin in een lekker stuk vlees... Dan neem ik niet genoeg met groente/pasta e.d.quote:Op zondag 22 april 2012 15:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Hahaha, Turklumu kayip etmissimEn het was al zo weinig
Mijn vriendin is een vegetariër en dus eten we altijd vegetarisch als we samen zijn. En het bevalt me wel
Ik eet nog wel vis, en dus af en toe een frikandel of kipschnitzel of zo, maar verder doet het me niets eigenlijk
Misschien word ik ook wel vegetariër
Hoe vaak eten jullie vlees dan?
Ik vroeger ook, heel erg zelfs. Maar als ik de plaatjes in dit topic zie dan doet het me gewoon echt niets meerquote:Op zondag 22 april 2012 15:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Soms heb ik gewoon zin in een lekker stuk vlees... Dan neem ik niet genoeg met groente/pasta e.d.
Adana Kebab met brood + bulgur pilav .
Dat is mogelijk inderdaad. En per gram? Apart. Daar heb ik ook nog nooit van gehoord. Vraag het eens aan de rest van de Turken hier.quote:Op zondag 22 april 2012 15:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dan zal die arrogantie dan ook waarschijnlijk de smaak van mijn mede-Iraniers beïnvloed hebben. We stonden een beetje te lachen met zijn allen om de kebab die we geserveerd kregen. Het meest lachwekkende van alles was nog toen de garson kwam vragen hoeveel gram kebab we wilde hebben.
Dat zeg ik, kebab is gewoon een ander woord voor gegrild vlees. Om nou te beweren dat de Perzen de wereld hebben geleerd om vlees te grillen gaat wel wat ver, niet? Wij hebben tig soorten kebab in Turkije (zoals ik het al zei, wij noemen al het gegrilde vlees 'kebab') en de meeste van deze kebab kun je niet toeschrijven aan de Perzen.quote:Het woord komt van het Perzisch wat gegrild vlees betekent. Niet proberen er een karikatuur van te maken, want je begrijpt best wat ik bedoel. Een dergelijk vlees bakken boven een vuurtje is origineel niet Turks, net zoals Shoarma dat ook niet is. Jullie kwamen er pas in aanraking mee toen jullie naar Anatolie kwamen.
Dat is een kwestie van smaak. Ik vind kebab met rijst niks. Jij vindt kebab met brood niks. Kan.quote:Ik vind dat kebab wel juist met rijst gegeten hoort te worden. Ja, ik weet hoe jullie kebab eten, maar zelfs als ik dat plaatje zie merk ik meteen dat die kebab niet goed is. Zo hoort echt kebab te zijn:
[ afbeelding ]
Hoe kan vlees goed smaken wanneer je het niet goed bereidt?quote:Prima, maar zelfs het vlees an sich smaakte totaal niet.
Dat kan inderdaad niet, maar hoe kan het dan dat bijna niemand buiten Adana het niet goed kan bereiden/maken? Ik zal Adana wel een keer bezoeken dan, tot dan geef ik je het voordeel van de twijfel wel.quote:Op zondag 22 april 2012 15:56 schreef Bortecinem het volgende:
Hoe kan vlees goed smaken wanneer je het niet goed bereidt?
Je vergeet erzurum. Daar zijn ze ook baas in kebab makenquote:Op zondag 22 april 2012 15:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze buiten Adana geen kebab kunnen maken. Ik heb nog nooit goede Adana kebab buiten Adana gegeten. Ze verkopen gewoon gegrild gehakt als Adana kebab.
[..]
Wat is echte kebab? Wij nomen al het gegrild vlees 'kebab' dus wij kennen wel 100 soorten verschillende kebab.
En jawel, jullie doen er wel kruiden in. Terwijl echte Adana kebab heel anders is dan kebab koobideh.
Het belangrijkste ingrediënt in Adana kebab is schapen staartvet. Dit kun je niet overal krijgen - zeker in Nederland niet - dus zie je veel kebab zaken Adana kebab zonder staartvet verkopen met als gevolg dat het vlees droog en smakeloos smaakt. En verder, misschien heb je gewoon pech gehad? Ik neem aan dat je veel toeristische gebieden hebt bezocht? Ik bedoel smaakt Iraanse kebab overal even lekker? Ik weet zeker dat als ik verschillende Iraanse restaurants bezoek, ik genoeg verschil in smaak zal treffen.quote:Op zondag 22 april 2012 16:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad niet, maar hoe kan het dan dat bijna niemand buiten Adana het niet goed kan bereiden/maken? Ik zal Adana wel een keer bezoeken dan, tot dan geef ik je het voordeel van de twijfel wel.
En Bolu.quote:Op zondag 22 april 2012 16:07 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Je vergeet erzurum. Daar zijn ze ook baas in kebab maken
Als deze reeks de magische grens van 1000 bereikt kunnen Borte en Arya hun kebabkunsten tonen. Wij zijn het testpanel, dat een bindend oordeel velt die de verliezer van de kebabwars moet erkennen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:28 schreef xminator het volgende:
Wanneer gingen we ook al bbqen met de turken van hier??
Je moet er ook 'kuyruk yagi' in doen, zonder kuyrduk yagi is adana geen adana.quote:Op zondag 22 april 2012 15:10 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het snapt.quote:Op zondag 22 april 2012 16:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je moet er ook 'kuyruk yagi' in doen, zonder kuyrduk yagi is adana geen adana.
Denken dat er vlees zit in frikandelquote:Op zondag 22 april 2012 15:25 schreef msnk het volgende:
Ik krijg vlees tegenwoordig niet eens meer binnen. En dat terwijl ik vroeger juist vleeschverslaafd was
Mja, mis er niet veel aan eigenlijk, zolang ik maar af en toe een frikandel kan wegwerken
Vervolgens ben jij niet aanwezig daar zekerquote:Op zondag 22 april 2012 16:12 schreef Bilge het volgende:
[..]
Als deze reeks de magische grens van 1000 bereikt kunnen Borte en Arya hun kebabkunsten tonen. Wij zijn het testpanel, dat een bindend oordeel velt die de verliezer van de kebabwars moet erkennen.
Owja, en niet zomaar gehakt kopen, maar als je het kan, zelf er 'gehakt' van maken (moet je wel juiste gereedschap enzo hebben).quote:Op zondag 22 april 2012 16:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja maar hoe kom ik aan staartvet als dat niet te verkrijgen is in NL ? Wat kan ik als alternatief gebruiken ? Kunnen jullie mij een recept geven ?quote:Op zondag 22 april 2012 16:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoe wil jij dit voorelkaar krijgen zonder zo'n machine ?quote:Op zondag 22 april 2012 16:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Owja, en niet zomaar gehakt kopen, maar als je het kan, zelf er 'gehakt' van maken (moet je wel juiste gereedschap enzo hebben).
Dus een lap vlees kopen en thuis verwerken tot gehakt.
Dit ook!quote:Op zondag 22 april 2012 16:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Owja, en niet zomaar gehakt kopen, maar als je het kan, zelf er 'gehakt' van maken (moet je wel juiste gereedschap enzo hebben).
Dus een lap vlees kopen en thuis verwerken tot gehakt.
quote:Op zondag 22 april 2012 16:21 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ja maar hoe kom ik aan staartvet als dat niet te verkrijgen is in NL ? Wat kan ik als alternatief gebruiken ? Kunnen jullie mij een recept geven ?
Dat is gwn beginnerskennisquote:Op zondag 22 april 2012 16:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit ook!
Ben jij Adanali soms?Het is een must om lamsgehakt goed schoon te maken. Dus al die zenuwen en pezen eruit. Dan krijg je goed, mals vlees.
Dat is als ninja mijn sterkste wapen: vijanden laten denken dat ik er niet ben. Zij vergissen zich; onachtzaam meng ik mij onder bevolking, op veilige afstand van mijn prooi zodat ik hun in de gaten kan houden zonder gesnapt te worden, om geruisloos toe te slaan wanneer de tijd rijp is.quote:Op zondag 22 april 2012 16:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Vervolgens ben jij niet aanwezig daar zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroeger ging het minder snel, denk ik. Iedere dag worden 2 topics volgespamd, met deze snelheid zitten we tegen het einde van Ramadan aan 1000. Nemen jullie 2 de uitdaging aan?quote:Op zondag 22 april 2012 16:17 schreef Bortecinem het volgende:
Dit topic heeft pas na zes jaar nummer 719 bereikt. Dus het duurt nog wel even voordat we bij de 1000 zijn.
[..]
Eindelijk iemand die het snapt.![]()
Met de juiste mes, net zoals in Adana, denk je dat zij een machine gebruiken? Kuyruk yagi kan je gewoon in NL verkrijgen.quote:Op zondag 22 april 2012 16:21 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Hoe wil jij dit voorelkaar krijgen zonder zo'n machine ?
Ankarali, maar ik ben gek op grill en doe het ook vaakquote:Op zondag 22 april 2012 16:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit ook!
Ben jij Adanali soms?Het is een must om lamsgehakt goed schoon te maken. Dus al die zenuwen en pezen eruit. Dan krijg je goed, mals vlees.
Kuyruk yagi is hoofd ingrediënt van Adana.quote:Op zondag 22 april 2012 16:32 schreef AryaMehr het volgende:
Overigens, bij de kebab lamgsgehakt met rundergehakt mengen. De vlees van de staartvet is niet nodig. Gewoon een halve kilo lamsgehakt bij de Turkse slagerij halen (doe ik ook altijd) en halve kilo rundergehakt bij de supermarkt.
quote:Op zondag 22 april 2012 16:30 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dat is als ninja mijn sterkste wapen: vijanden laten denken dat ik er niet ben. Zij vergissen zich; onachtzaam meng ik mij onder bevolking, op veilige afstand van mijn prooi zodat ik hun in de gaten kan houden zonder gesnapt te worden, om geruisloos toe te slaan wanneer de tijd rijp is.Wie denk jij dat er gewonnen heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Vroeger ging het minder snel, denk ik. Iedere dag worden 2 topics volgespamd, met deze snelheid zitten we tegen het einde van Ramadan aan 1000. Nemen jullie 2 de uitdaging aan?.
Kan wel rond 6/7 uur. Wil niet weer uren bezig zijn...
God of goddelijk. Ik neig meer naar God an sich.quote:Op zondag 22 april 2012 16:33 schreef Triggershot het volgende:
Arya, hoe zou jij Khudawandigar letterlijk vertalen, goddelijk?
Dat lees ik idd, maar had het meer over het algemeen.quote:Op zondag 22 april 2012 16:33 schreef xaban06 het volgende:
Kuyruk yagi is hoofd ingrediënt van Adana.
Ok, ik wil perse tegenover jou staan. Ik beloof dat ik gauw een einde zal maken aan je miezerige rijk.quote:Op zondag 22 april 2012 16:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Wie denk jij dat er gewonnen heeft.
Kan wel rond 6/7 uur. Wil niet weer uren bezig zijn...
En als ik Khudawendigar Pahlavi zeg, betekent dat de goddelijke of door god gesteunde?quote:Op zondag 22 april 2012 16:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
God of goddelijk. Ik neig meer naar God an sich.
Hmmm, weet niet of wij CBA gaan doen of NORMAL.quote:Op zondag 22 april 2012 16:37 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ok, ik wil perse tegenover jou staan. Ik beloof dat ik gauw een einde zal maken aan je miezerige rijk.
Wat is CBA dan?quote:Op zondag 22 april 2012 16:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmmm, weet niet of wij CBA gaan doen of NORMAL.
CBA is goed in de smaak gevallen
CBA ne oluyo?quote:Op zondag 22 april 2012 16:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmmm, weet niet of wij CBA gaan doen of NORMAL.
CBA is goed in de smaak gevallen
Goddelijke denk ik dan. Wordt soms ook wel voor Khamenei gebruikt.quote:Op zondag 22 april 2012 16:38 schreef Triggershot het volgende:
En als ik Khudawendigar Pahlavi zeg, betekent dat de goddelijke of door god gesteunde?
Stukje goddelijkheid toe-eigenen, interessant.quote:Op zondag 22 april 2012 16:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Goddelijke denk ik dan. Wordt soms ook wel voor Khamenei gebruikt.
2006 (sep-dec): #1 - #32 (32 topics).quote:Op zondag 22 april 2012 16:17 schreef Bortecinem het volgende:
Dit topic heeft pas na zes jaar nummer 719 bereikt. Dus het duurt nog wel even voordat we bij de 1000 zijn.
Enigszins hypocriet en godlasterend is het niet?quote:Op zondag 22 april 2012 16:41 schreef Triggershot het volgende:
Stukje goddelijkheid toe-eigenen, interessant.
Ja ik kan er echt niets anders van maken, wordt het geslikt?quote:Op zondag 22 april 2012 16:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Enigszins hypocriet en godlasterend is het niet?
quote:Op zondag 22 april 2012 16:39 schreef Bilge het volgende:
AryaMehr en Bortecinem blijken de beste stuurlui aan wal.
[..]
Wat is CBA dan?
http://lmgtfy.com/?q=CBA+age+of+empires+2&l=1quote:
89 jaarquote:Op zondag 22 april 2012 16:44 schreef Triggershot het volgende:
Ook wel interessant, Turkije bestaat net 80 jaar, maar is wel 60x een kabinet gevormd
Binnen de religieuze kringen? Ik denk door een deel zeker niet. Die hele Velayat-e-faqih constructie met de rahbar als afwezigheid van Gods presentie druist daar tegen in lijkt mij.quote:Op zondag 22 april 2012 16:44 schreef Triggershot het volgende:
Ja ik kan er echt niets anders van maken, wordt het geslikt?
Sorry, had idd (bijna) 90 moeten zijn.quote:
Idd, termen als 'plaatsvanger' of 'Gods schaduw op aarde' ken ik wel, maar niet icm goddelijk.quote:Op zondag 22 april 2012 16:46 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Binnen de religieuze kringen? Ik denk door een deel zeker niet. Die hele Velayat-e-faqih constructie met de rahbar als afwezigheid van Gods presentie druist daar tegen in lijkt mij.
Toen was iedereen het meest actief.quote:Op zondag 22 april 2012 16:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Toen was ik het meest actief hier.
Precies. Die Khamenei is door een deel van de religieuze intelligentsia dan ook nooit echt serieus genomen. Hij werd in eenkeer van hojjat naar ayatollah gepromoveerd.quote:Op zondag 22 april 2012 16:48 schreef Triggershot het volgende:
Idd, termen als 'plaatsvanger' of 'Gods schaduw op aarde' ken ik wel, maar niet icm goddelijk.
Middels het parlement of door de madjlis van de Ayatollahs?quote:Op zondag 22 april 2012 16:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Precies. Die Khamenei is door een deel van de religieuze intelligentsia dan ook nooit echt serieus genomen. Hij werd in eenkeer van hojjat naar ayatollah gepromoveerd.
Nee, het parlement gaat niet over zulke zaken. De geestelijken zelf hebben dat gedaan dacht ik, de groep rondom Rafsanjani zelf als ik het me nog goed kan herinneren.quote:Op zondag 22 april 2012 16:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Middels het parlement of door de madjlis van de Ayatollahs?
Dit is geen Ninja. Dit is Italiaanse ( Genova ) Sluipmoordenaar.quote:Op zondag 22 april 2012 16:30 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dat is als ninja mijn sterkste wapen: vijanden laten denken dat ik er niet ben. Zij vergissen zich; onachtzaam meng ik mij onder bevolking, op veilige afstand van mijn prooi zodat ik hun in de gaten kan houden zonder gesnapt te worden, om geruisloos toe te slaan wanneer de tijd rijp is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder
Ik ga me even inlezen, thanksquote:Op zondag 22 april 2012 16:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, het parlement gaat niet over zulke zaken. De geestelijken zelf hebben dat gedaan dacht ik, de groep rondom Rafsanjani zelf als ik het me nog goed kan herinneren.
quote:Op zondag 22 april 2012 17:02 schreef SpikedPsych het volgende:
Net shoarma ( zelfgemaakt ) gegeten
Beetje te veel vet vind je niet? Lijkt net op soepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://lmgtfy.com/?q=ik+had+hem+al+slomequote:Op zondag 22 april 2012 16:45 schreef xminator het volgende:
[..]
[..]
http://lmgtfy.com/?q=CBA+age+of+empires+2&l=1
quote:Op zondag 22 april 2012 17:00 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Dit is geen Ninja. Dit is Italiaanse ( Genova ) Sluipmoordenaar.Het één sluit het ander niet uit, beiden hanteren stealthtactieken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K heb er vet bij gedaan. Is verder niet vettig hoor.quote:Op zondag 22 april 2012 17:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Beetje te veel vet vind je niet? Lijkt net op soep
Hij doet me een beetje denken aan Abdolkarim Souroush?quote:Op zondag 22 april 2012 17:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Er zijn ook wat religieuzen die tegen de Velayat-e-faqih zijn:
Wat vind je van zijn betoog?
Wat jij opnoemt is tog de Genovese Sluipmoordenaar. Die werkt in de stad en leert zichzelf onzichtbaar te maken in de menigte. De Ninja viel vaak buiten de stad aan, dus die gebruikte schaduwen en natuurgeluiden om zichzelf onzichtbaar te maken. Camouflage is ook een belangrijke factor bij de technieken van de Ninja. Dit gecombineerd met snelheid en geruisloosheid maakt de Ninja een heel andere sluipmoordenaar dan de Genovees.quote:Op zondag 22 april 2012 17:12 schreef Bilge het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=ik+had+hem+al+slome
[..]
Het één sluit het ander niet uit, beiden hanteren stealthtactieken.
Volgens mij volgen ze beide inderdaad dezelfde lijn. Ik moet overigens wel zeggen dat de meeste Iraniers zowel Souroush als Kadivar niet serieus nemen. Ze roepen overigens beide niet op tot het verwijderen van het regime. Ze behoren tot de groep van Khatami, die voor meer secularisme en vrijheid zijn, maar zich niet hard durven uitspreken tegen het regime.quote:Op zondag 22 april 2012 17:14 schreef Triggershot het volgende:
Hij doet me een beetje denken aan Abdolkarim Souroush?
Volgens mij zijn de meesten er inderdaad van overtuigd dat Iran het meest donkere periode van haar politiek geschiedenis doormaakt. De verdeling van macht is inderdaad een prioriteit volgens hen.quote:Gaat hij er niet een beetje vanuit dat het vanaf dit punt alleen maar beter kan gaan met Iran, dus dat dit het ergste mogelijk is vandaag de dag in Iran en de verdeling van machten alleen meer richting een seculier orde kan gaan?
quote:Op zondag 22 april 2012 17:02 schreef SpikedPsych het volgende:
Net shoarma ( zelfgemaakt ) gegeten
Afiyet olsun.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit klinkt heel geloofwaardig, en verklaart ook waarom ninja's in zo'n zwart pak lopen, maar kun je een bron geven? Als ik google op genovese sluipmoordenaar krijg ik alleen dit topic als resultaat.quote:Op zondag 22 april 2012 17:16 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Wat jij opnoemt is tog de Genovese Sluipmoordenaar. Die werkt in de stad en leert zichzelf onzichtbaar te maken in de menigte. De Ninja viel vaak buiten de stad aan, dus die gebruikte schaduwen en natuurgeluiden om zichzelf onzichtbaar te maken. Camouflage is ook een belangrijke factor bij de technieken van de Ninja. Dit gecombineerd met snelheid en geruisloosheid maakt de Ninja een heel andere sluipmoordenaar dan de Genovees.
discworld.imaginary-realities.com/wiki/Mano_Rossaquote:Op zondag 22 april 2012 18:22 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dit klinkt heel geloofwaardig, en verklaart ook waarom ninja's in zo'n zwart pak lopen, maar kun je een bron geven? Als ik google op genovese sluipmoordenaar krijg ik alleen dit topic als resultaat.
Er is niet veel bewaard gehouden. Vooral van de kant van de Ninja. Wel van de sluipmoordenaar. Ontstaan in israel, doorgevloeid naar italie http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Assassijnenquote:Op zondag 22 april 2012 18:22 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dit klinkt heel geloofwaardig, en verklaart ook waarom ninja's in zo'n zwart pak lopen, maar kun je een bron geven? Als ik google op genovese sluipmoordenaar krijg ik alleen dit topic als resultaat.
Interessante man en ideeënquote:Op zondag 22 april 2012 17:24 schreef AryaMehr het volgende:
Voor wie de Iraniërs daarentegen wel enorm respect hebben is Boroujerdi, een ayatollah die momenteel in het gevang zit vanwege zijn strijd tegen het regime.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hossein_Kazemeyni_Boroujerdi
Dierlijke resten dan, je snapt wat ik bedoelquote:Op zondag 22 april 2012 16:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Denken dat er vlees zit in frikandel
40 stuks verkopen ze voor 7 euro, kan toch never nooit vlees in zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ninja's anders maakt dan andere sluipmoordenaars zijn hun verfijnde technieken en wapens, niet hun operatiegebied.
Word.quote:Op zondag 22 april 2012 19:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Het is iniedergeval een stuk verfijnder dan een analfabeet met een bomgordel.
quote:Op zondag 22 april 2012 19:12 schreef Bilge het volgende:
Hebben jullie dat allemaal uit Assassins creed?![]()
Genovese sluipmoordenaars kunnen best hebben bestaan. Ik neem aan dat sluipmoordenaars en hun gildes altijd al hebben bestaan, en dat Genovaren één van de vele sluipmoordenaarscholen vormden. De eigenlijke vraag die ik had moeten stellen was of ninja's echt alleen in de bossen/ bergen toesloegen en steden vermeden. Volgens Wikipedia niet:Het is waar dat ze OOK in de stad werkten, maar mengen in de menigte is niet hun eigenschap waar ze uitlblinken. De wapens waren ook niet verfijnd. Buiten de Katana en Shuriken waren al hun wapens boerenwerktuigen. Wat ze zo speciaal maakt is de vaardigheden die ze moeten : http://en.m.wikipedia.org/wiki/Ninjutsu#_ zie 18 skills.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ninja's anders maakt dan andere sluipmoordenaars zijn hun verfijnde technieken en wapens, niet hun operatiegebied.
Ook is het zo dat ze de technieken die ik eerder noemde zo goed beheersten dat ze een heel legerkamp ongezien binnen konden dringen, iemand ( commandant ofzo ) vermoorden en dan weer ontsnappen. De moord werd pas uren later of de volgende dag opgemerkt.Je moeder
De Hashashins ( hoe je het ook schrijft ) zijn bijna zo goed als de ninja, maar net niet. Dus zo ver zat je er niet naast.quote:Op zondag 22 april 2012 19:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Was geintje natuurlijk. Ik weet niets van al die sluipmoordenaars.
Als jullie de afgelopen weken niet werden geholpen door scheidsrechters, was Fenerbahce allang kampioen geweest.quote:Op zondag 22 april 2012 20:05 schreef zarGon het volgende:
Niets "zo doen we dat", jullie hebben niets klaargespeeld. Op het scorebord staan jullie dan wel voor, maar op het veld werden jullie weggespeeld.
1 troost gs is nog steeds koploperquote:Op zondag 22 april 2012 20:05 schreef zarGon het volgende:
Niets "zo doen we dat", jullie hebben niets klaargespeeld. Op het scorebord staan jullie dan wel voor, maar op het veld werden jullie weggespeeld.
Hoe weet jij dat nou? Alsof ze ooit tegenover mekaar hebben gestaan.quote:Op zondag 22 april 2012 19:36 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
De Hashashins ( hoe je het ook schrijft ) zijn bijna zo goed als de ninja, maar net niet. Dus zo ver zat je er niet naast.
Word eens volwassen, man! Dat eeuwige gezeik om 'geholpen worden door de scheids'...quote:Op zondag 22 april 2012 20:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Als jullie de afgelopen weken niet werden geholpen door scheidsrechters, was Fenerbahce allang kampioen geweest.
De Ninja heeft Taijutsu. Nuff said.quote:Op zondag 22 april 2012 20:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Alsof ze ooit tegenover mekaar hebben gestaan.
Oh god, zo'n dooddoener dit. Hebben we het over wat er *nu* gebeurt/is gebeurd, wordt *daarvoor* erbij gehaald. Zo zal *vroeger* er op een gegeven moment ook bij betrokken worden. Jammer.quote:Op zondag 22 april 2012 20:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Als jullie de afgelopen weken niet werden geholpen door scheidsrechters, was Fenerbahce allang kampioen geweest.
Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me allerminst eenvoudig om zo een bom te maken.quote:Op zondag 22 april 2012 19:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Het is iniedergeval een stuk verfijnder dan een analfabeet met een bomgordel.
Waarom noem je me dan een Genovese sluipmoordenaar, hè?quote:Op zondag 22 april 2012 19:24 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Het is waar dat ze OOK in de stad werkten, maar mengen in de menigte is niet hun eigenschap waar ze uitlblinken. De wapens waren ook niet verfijnd. Buiten de Katana en Shuriken waren al hun wapens boerenwerktuigen. Wat ze zo speciaal maakt is de vaardigheden die ze moeten : http://en.m.wikipedia.org/wiki/Ninjutsu#_ zie 18 skills.
Ook is het zo dat ze de technieken die ik eerder noemde zo goed beheersten dat ze een heel legerkamp ongezien binnen konden dringen, iemand ( commandant ofzo ) vermoorden en dan weer ontsnappen. De moord werd pas uren later of de volgende dag opgemerkt.
De Assassijnen kwamen uit Iran en Syrië. Hun thuisbasis was de Alamut, in Iran. Staat zelfs in je link.quote:Op zondag 22 april 2012 18:43 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Er is niet veel bewaard gehouden. Vooral van de kant van de Ninja. Wel van de sluipmoordenaar. Ontstaan in israel, doorgevloeid naar italie http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Assassijnen
Aangevuld.quote:Op zondag 22 april 2012 20:21 schreef Bilge het volgende:
Spel: Age of Empires 2
Tijd: 7 8:30 uur
Deelnemers:
bilge
xminator
Julis
zarGon
???
quote:Op zondag 22 april 2012 20:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Aangevuld.
Iets later starten, 20:45 komt ons beter uit.
Devrim en Blocko net een DM gestuurd.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:27 schreef Weissman het volgende:
Vandaag niet, morgen avond ook niet. Doordeweeks sowieso niet.
Ieder voor zich??quote:[quote]Op zondag 22 april 2012 20:44 schreef zarGon het volgende:
Nog (geen) reactie.
CBA met 5 man? 2 sterken vs 3 minder sterken. Of een andere constructie of course.
Kan ook, maar dat lijkt me minder leuk dan in teamverband spelen.quote:Op zondag 22 april 2012 20:45 schreef Bilge het volgende:
Om 00:20 uur moet ik naar mijn werk, maar zo lang duurt het wss niet.
[..]
Ieder voor zich??
Waarom?quote:En anders wil ik perse tegenover het team van X zitten.
Bijbaantje op Schiphol, koffers van/naar vliegtuigen rijden, laden/lossen. Snachts/ weekends krijg je een hoge toeslag.quote:
Allebei ongelsagen +rivaliteit tussen Emirdaglilarquote:Op zondag 22 april 2012 20:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kan ook, maar dat lijkt me minder leuk dan in teamverband spelen.
[..]
Waarom?.
Hehe, ik zou juist verwachten dat jullie je krachten zouden bundelen en samen naar een overwinning zouden werken.quote:Op zondag 22 april 2012 20:48 schreef Bilge het volgende:
Allebei ongelsagen +rivaliteit tussen Emirdaglilar
Hoe laat tot hoe laat werk je dan? En lukt het nog om normaal naar huis te rijden?quote:Op zondag 22 april 2012 20:48 schreef Bilge het volgende:
[..]
Bijbaantje op Schiphol, koffers van/naar vliegtuigen rijden, laden/lossen. Snachts/ weekends krijg je een hoge toeslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |