Hoe weet jij dat nou? Alsof ze ooit tegenover mekaar hebben gestaan.quote:Op zondag 22 april 2012 19:36 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
De Hashashins ( hoe je het ook schrijft ) zijn bijna zo goed als de ninja, maar net niet. Dus zo ver zat je er niet naast.
Word eens volwassen, man! Dat eeuwige gezeik om 'geholpen worden door de scheids'...quote:Op zondag 22 april 2012 20:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Als jullie de afgelopen weken niet werden geholpen door scheidsrechters, was Fenerbahce allang kampioen geweest.
De Ninja heeft Taijutsu. Nuff said.quote:Op zondag 22 april 2012 20:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Alsof ze ooit tegenover mekaar hebben gestaan.
Oh god, zo'n dooddoener dit. Hebben we het over wat er *nu* gebeurt/is gebeurd, wordt *daarvoor* erbij gehaald. Zo zal *vroeger* er op een gegeven moment ook bij betrokken worden. Jammer.quote:Op zondag 22 april 2012 20:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Als jullie de afgelopen weken niet werden geholpen door scheidsrechters, was Fenerbahce allang kampioen geweest.
Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me allerminst eenvoudig om zo een bom te maken.quote:Op zondag 22 april 2012 19:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Het is iniedergeval een stuk verfijnder dan een analfabeet met een bomgordel.
Waarom noem je me dan een Genovese sluipmoordenaar, hè?quote:Op zondag 22 april 2012 19:24 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Het is waar dat ze OOK in de stad werkten, maar mengen in de menigte is niet hun eigenschap waar ze uitlblinken. De wapens waren ook niet verfijnd. Buiten de Katana en Shuriken waren al hun wapens boerenwerktuigen. Wat ze zo speciaal maakt is de vaardigheden die ze moeten : http://en.m.wikipedia.org/wiki/Ninjutsu#_ zie 18 skills.
Ook is het zo dat ze de technieken die ik eerder noemde zo goed beheersten dat ze een heel legerkamp ongezien binnen konden dringen, iemand ( commandant ofzo ) vermoorden en dan weer ontsnappen. De moord werd pas uren later of de volgende dag opgemerkt.
De Assassijnen kwamen uit Iran en Syrië. Hun thuisbasis was de Alamut, in Iran. Staat zelfs in je link.quote:Op zondag 22 april 2012 18:43 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Er is niet veel bewaard gehouden. Vooral van de kant van de Ninja. Wel van de sluipmoordenaar. Ontstaan in israel, doorgevloeid naar italie http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Assassijnen
Aangevuld.quote:Op zondag 22 april 2012 20:21 schreef Bilge het volgende:
Spel: Age of Empires 2
Tijd: 7 8:30 uur
Deelnemers:
bilge
xminator
Julis
zarGon
???
quote:Op zondag 22 april 2012 20:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Aangevuld.
Iets later starten, 20:45 komt ons beter uit.
Devrim en Blocko net een DM gestuurd.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:27 schreef Weissman het volgende:
Vandaag niet, morgen avond ook niet. Doordeweeks sowieso niet.
Ieder voor zich??quote:[quote]Op zondag 22 april 2012 20:44 schreef zarGon het volgende:
Nog (geen) reactie.
CBA met 5 man? 2 sterken vs 3 minder sterken. Of een andere constructie of course.
Kan ook, maar dat lijkt me minder leuk dan in teamverband spelen.quote:Op zondag 22 april 2012 20:45 schreef Bilge het volgende:
Om 00:20 uur moet ik naar mijn werk, maar zo lang duurt het wss niet.
[..]
Ieder voor zich??
Waarom?quote:En anders wil ik perse tegenover het team van X zitten.
Bijbaantje op Schiphol, koffers van/naar vliegtuigen rijden, laden/lossen. Snachts/ weekends krijg je een hoge toeslag.quote:
Allebei ongelsagen +rivaliteit tussen Emirdaglilarquote:Op zondag 22 april 2012 20:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kan ook, maar dat lijkt me minder leuk dan in teamverband spelen.
[..]
Waarom?.
Hehe, ik zou juist verwachten dat jullie je krachten zouden bundelen en samen naar een overwinning zouden werken.quote:Op zondag 22 april 2012 20:48 schreef Bilge het volgende:
Allebei ongelsagen +rivaliteit tussen Emirdaglilar
Hoe laat tot hoe laat werk je dan? En lukt het nog om normaal naar huis te rijden?quote:Op zondag 22 april 2012 20:48 schreef Bilge het volgende:
[..]
Bijbaantje op Schiphol, koffers van/naar vliegtuigen rijden, laden/lossen. Snachts/ weekends krijg je een hoge toeslag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |