SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heet gewoon rummikub hoor...quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:30 schreef Julis het volgende:
https://play.google.com/s(...)aG95Z2FtZXMub2tleSJd
Grappig om te lezen dat Nederlanders ook verslaafd raken aan het spel Okey..
Rummikub is de gayversie van okey. Volgens mij zit dat epic gevoel er niet in als iemand een tas atmak doet die jouw el bitirmekt.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Rummikub is de gayversie van okey. Volgens mij zit dat epic gevoel er niet in als iemand een tas atmak doet die jouw el bitirmekt.
quote:inge op 21 april 2012 (HTC Desire S met versie 1.462)
Snap er niks van... Gaat het nou om wie de meeste punten heeft.. of ...
Snap er niks van... Gaat het nou om wie de meeste punten heeft.. of juist zo min mogelijk punten op je plankje??? HELP!!!
Speel je ook onder het genot van çay en pistachenoten?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik hou van Okey, en ik ben de boooomb
Like duh,quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Speel je ook onder het genot van çay en pistachenoten?
Wij hebben een doos vol van die poeder uit turkijequote:Op zaterdag 21 april 2012 22:40 schreef Julis het volgende:
Turkish apple van Pickwick vind ik niet zo lekker.
http://piles.nl/fok/index.php?user_id=165924quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:41 schreef msnk het volgende:
21 delen achter elkaar gepost hier, nieuw record voor mij
zG heeft vast statistieken met users die dat veel vaker hebben gedaan? Care to share?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Rummikub is de gayversie van okey. Volgens mij zit dat epic gevoel er niet in als iemand een tas atmak doet die jouw el bitirmekt.
Sorry, ik speel met meerdere mensen tegelijk dus wist niet meer wat ik bij jou had getekendquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:14 schreef xminator het volgende:
Jale heb hem alzo simpel.
Julis je speelde best goed ja! Jammer dat je broertje weer ging ragen, zo rematch? Jij hebt de map al, nu je hebt gespeeld met mij.
Ken, ik opende hem ook laatquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:21 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Sorry, ik speel met meerdere mensen tegelijk dus wist niet meer wat ik bij jou had getekend
quote:
Ik wil wel een rematch. Kubi wil het in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:14 schreef xminator het volgende:
Jale heb hem alzo simpel.
Julis je speelde best goed ja! Jammer dat je broertje weer ging ragen, zo rematch? Jij hebt de map al, nu je hebt gespeeld met mij.
Much love, zei ik altijd totdat ik erachter kwam dat justin beaver dat ook zegtquote:
hmm, kan ie niet tegen zn verliesquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:42 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik wil wel een rematch. Kubi wil het in ieder geval niet.
Hmmm,quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Much love, zei ik altijd totdat ik erachter kwam dat justin beaver dat ook zegt
[..]
hmm, kan ie niet tegen zn verlies. Is leuker als we met meer mensen spelen...
Bir-thee.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:42 schreef Levolution het volgende:
Sowieso theezakjes.Nooit sterk genoeg.
Gewoon shitload van deze erin knallen:
[ afbeelding ]
Goedenavond bro.quote:Op zondag 22 april 2012 00:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Bir-thee.
Sup fellas ?
Iedereen aan de AoE ?
Yeah buddyquote:Op zondag 22 april 2012 00:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Bir-thee.
Sup fellas ?
Iedereen aan de AoE ?
Levo, ne var ne yok? Gaat alles goed?quote:
ff op gameranger klikken, ik kom er aanquote:
Goedenavond broer. Waddup ? we hebben je gemist mang. hebben het de laatste tijd moeten doen met idioten zoals arcadia en spikedpic.quote:
Gaat goed man. Hoe gaat het met jou?quote:Op zondag 22 april 2012 00:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Yeah buddy
[..]
Levo, ne var ne yok? Gaat alles goed?
LOL. De subtiliteit is weer ver te zoeken.quote:Op zondag 22 april 2012 00:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
ff op gameranger klikken, ik kom er aan
[..]
Goedenavond broer. Waddup ? we hebben je gemist mang. hebben het de laatste tijd moeten doen met idioten zoals arcadia en spikedpic.
Is toch vet. Misschien installeer ik die shit ook wel als ik wat meer tijd heb.quote:
Regel AoE2 voor me + key dan help ik welquote:Op zondag 22 april 2012 00:29 schreef Bilge het volgende:
Kan iemand die arrogante Emirdagli verslaan met AoE2? Hij won 2 potjes omdat hij toevallig in mijn team zat en denkt nu ineens dat hij Djengiz Kagan is. _0-
Ik zou hem graag zelf een lesje leren, maar ben helaas aan het werken.
Volgens mij doen ze AoE II: Age of Kings uit 1999. Niet verkrijgbaar op Steam.quote:Op zondag 22 april 2012 00:31 schreef xaban06 het volgende:
http://store.steampowered(...)&term=age+of+empires
welke moet ik hebben?
*3 potjesquote:Op zondag 22 april 2012 00:29 schreef Bilge het volgende:
Kan iemand die arrogante Emirdagli verslaan met AoE2? Hij won 2 potjes omdat hij toevallig in mijn team zat en denkt nu ineens dat hij Djengiz Kagan is. _0-
Ik zou hem graag zelf een lesje leren, maar ben helaas aan het werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |